Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
pigatt
őstag
Forsaken Gods-ról még mindig semmi hír?
i9 / 4080 / 32"
-
addikt
keresem a gothic 3-hoz a magyarosítást, de mindenütt csak 1 link van ami persze nem műkszik, valakinek nincs meg véletlenül? Nosztalgiázgatnék kicsit, ha már a héten szabin leszek
-
Balinov
félisten
válasz Janoska26 #2406 üzenetére
Janos Kapitanyom, keress ra guglival a Gothic3hun.zip-re,sok talalatot nem is kell vegignezned, mindjart az elso jo is...
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
schwartz
addikt
If he dies, he dies.
-
Roba
tag
Üdv!
Megtaláltam Al Shedim templomának 5 db. kulcsát ( nem sokára megnézem belülről). Megtaláltam és sikeres küldetésnek vette a következőket (de ezek ügyében nem beszéltem senkivel): holtak őreinek 10 urnája, gyógyítók 5 kupája, papok 7 kőtáblája, harcosok 7 szobra, tudósok három tekercse. Kikkel kell beszélnek e küldetések ügyében?
THX!
Zsoltárok Könyve 82/6: "Én mondottam : Istenek vagytok ti és a Felségesnek fiai ti mindnyájan:" "És formálta vala az Úr Isten az embert a földnek porából, és lehellett vala az ő orrába életnek lehelletét"- A halhatatlan lelkének egy darabját neked adta, csak a fizikai test mulandó, a szellemed örök.
-
Jakesz
őstag
Jó a játék, csak sokszor szaggat még minimumon is, pedig nem kéne, mert a gépem megvan hozzá:
Intel Celeron 2.66 GHz (talán ez az 1 gyenge, de akkor is ..)
GeForce 8500 GT 1 GB RAM
2 GB RAM
80 GB HDD -
Balinov
félisten
hat, a cerka lehet a hatuluto, bar nekem 3200+ AM2-es sempronnal eleg jol meng 2GB rammal eg 7600GT-n. Probald meg kicsit megrantani a Celeront, meg ha 1024*768-ban jatszol, tedd 1280*1024-be, jobban megy valamiert egyel nagyobb felbontasban.
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
Jakesz
őstag
válasz Balinov #2413 üzenetére
Hát 640x480-ban tolom mindent minimumra levéve és még így is szaggat kicsit alapból, pláne, ha egy városban vagyok ahol sok ember van. Ez azért már durva. 2006-os játék és akkor ilyen videókártya még csak álom volt, a RAM pedig elég neki, hogy fullon menjen. De azt is tudom, hogy rohadt optimalizálatlan egy játék
-
Balinov
félisten
hat,pedig azert jobban kene mennie, cerka ide vagy oda...8500Gt kb a 7600G(S)T-kkel egy kaliber, azon meg szepen muzsikalt. Lehet, megiscsak keveske a cerka
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
Jakesz
őstag
válasz Balinov #2415 üzenetére
Hát még a Crysis is sokkal jobban megy 800x600-as felbontásban mediumon, szóval érthetetlen... Full minimumon, még ilyen procival is szaggatásmentesen kéne futnia. De azért a 7600-as, meg a 8500-as GeForce között van egy kis eltérés teljesítményben, sőt még 1 GB memóriája is van az enyémnek
-
Balinov
félisten
biztos vagy te ebben? a 85GT a 8600 herelt valtozata, az itt lathato PH!-s tesztben sok esetben alig elozi meg az elozo NV szeriabol szarmazo 7300GT-t..
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
<cafat>
senior tag
nekem az adatlapomon olvasható configommal, és 1 kis egyéni ini szerkesztéssel (amit megtalálsz itt a fórumba, vissza lapozva néhány oldalt) simán elment fullon 1280x1024be
javaslom én is, hogy próbáld ki ezt a felbontást, meg az ini szerkesztés sem utolsó
igaz a ramokat így is felkajálta kb 1-2 óra játék után :S ha sok volt a teleport, mentés, visszatöltés, akkor még hamarabbés szerintem a 8500as sokkal ratyibb mint 1 jó kis 7600gt
vga-nal soha sem a ram számít, nem azt kell nézni, 512mb bőven elég mindenre
amúgy nem tudom, lehet nekem valami szuper vga-m van, de eddig mindent elvitt fullon ált 1024be, de néhol 1280ba is (jercho-nál meg lost planet-nél kellett csak meghúzni kicsit, hogy folyamatos legyen fullon ^^ )
most legutóbb pl fear2-vel semmi gondom nem volt felraktam, kipörgettem 3 nap alatt, iszonyat durva lett -
<cafat>
senior tag
itt az ini szerk
meg pár régebbi képem (szavak külön-külön 1-1 kép) -
napoleon2323
tag
Sziasztok!
Tegnap kezdtem a játékot és nagyon nehéz szerintem.Tudnátok tippeket adni,hogy mit kell csinálni az elején?
Köszönöm előre is
With every conflict I grow stronger!
-
hejesírásó
senior tag
üdv néktök!
régen kipróbáltam mikor kiadták,de annyira szétesett és olyan giga mega bugos volt h hagytam a francba.
azóta jobb a helyzet? Van már minden agybaját megoldó okosság?
hivatalos patchek, community patchek jók már?
nagyon szeretnék vele játszani mertt mowstanában jó játék nincs, az obliviont meg már meguntam vagy 3 végigtolás után
köszke -
schwartz
addikt
Gothic 3 Community Patch 1.7.2
Dark Mysteries (unofficial Gothic3 add-on)If he dies, he dies.
-
The IT guy
tag
válasz hejesírásó #2425 üzenetére
Hali!
Ugyanez volt a problémám a Gothic 3-al anno, hogy akármit is csináltam kilépegetett félóránként, bugos volt, csomó questet meg sem lehetett csinálni, meg rengeteg grafikai kaki volt vele...
Nemrég hallottam csak a 1.7-es Community patchről és az 1.71 es hotfixről. Szal feltelepítettem újra, felraktam az 1.7-et és utána az 1.71et (kb 900MB )... és és.... majdnem könnybe lábadt a szemem... annyira jó munkát végeztek, hogy szerintem egy díjat is megérdemelnének érte... Minden működik úgy ahogy kell!!! Sőt, még jobb is lett...
Most hogy már az Obliviont végigjátszottam jópárszor és ráuntam a Fallout 3ra, most elkezdtem megint játszani a Gothic3-al... juhúúú
-
<cafat>
senior tag
aloha
újra elkezdtem, míg nincs gothic 4, és be akarom járni itt is az egész világot, megtalálni mindent
utam során voltam pár szép helyen, jópár héttérképnek való screen shot készült
és belinkelem őket, sztem tetszeni fog nektek is
az egyik orc érszakon elég viccesen kényelembe helyezte magát miután megöltem
1
2
3
4
5
6
7
8
9 -
<cafat>
senior tag
válasz bishoplogan #2429 üzenetére
1xű ini szerkesztés
nameg 1 mutáns 7600gt amin eddig minden elment fullon akadás nélkül, fogalmam sincs h miért...
példának pár durvaság: Lost Planet, Jericho, és ez a játék sem utolsójahh és nem raktam fel még semmi community patch-t, csak a gyári 1.12-vel tolom
[ Szerkesztve ]
-
<cafat>
senior tag
és a jelenlegi beállításaim ezen a gépen: [link]
és nem akadja h újabb játékot is írjak aminek nem sikerült megakasztania a kártyát: fear2 project origin... pedig azt is fullra húztam, ha érdekel vkit linkelek arról is képet, bár az nem tartozik ide
[ Szerkesztve ]
-
pigatt
őstag
Sziasztok!
Valaki kitudja belőle hámozni mi lehet a hiba? Köszönöm előre is.
Forsaken Gods nagyon sűrűn leáll így!*
-----------------------------------------------------------------
Error main message:
-----------------------------------------------------------------
Gothic III Forsaken Gods.exe
caused a EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION
in module <UNKNOWN> at 0023:0000000C-----------------------------------------------------------------
Registers and callstack:
-----------------------------------------------------------------
Callstack:
------------------------------
0023:0000000C (0xE9905C00 0x00000002 0x100E702C 0x00000006) <UNKNOWN>
00232D2B810 (0x80000001 0x3083D3BC 0x00000004 0x3083CFD4) <UNKNOWN>
0023:E265F9C0 (0x30032E3E 0x3064F5AA 0x30039117 0x3001D985) <UNKNOWN>
0023:3064F59E (0x9AE90056 0xE900431E 0x002D7DC5 0x113510E9) <UNKNOWN>
0023:33EFE900 (0xC23E1705 0x9C3F8A80 0xD7FFB5B5 0x323F72AA) <UNKNOWN>
0023:8ABE4C8C (0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000) <UNKNOWN>Registers:
------------------------------
EAX=00000001 EBX=3033B1EB ECX=00000001 EDX=10196D70 ESI=00000002
EDI=ECE90AA0 EBP=B8471719 ESP=B8471721 EIP=00000000 FLG=00010246
CS=0023 DS=002B SS=002B ES=002B FS=0053 GS=002B-----------------------------------------------------------------
History log:
-----------------------------------------------------------------
gCNavigationMap:indWay - Invalid start zone (2)(NPC: Geldern_Warrior_01, Target: Guard)
gCNavigationMap:indWay - Invalid start zone (2)(NPC: Geldern_Trader_01, Target: G3_Object_Interact_Stool_01)
gCEffectCommandSpawnEntity::Execute -> Spawned looping entity: 'VFX_Env_Smoke_Torch_01'., Z:#472 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
gCEffectCommandSpawnEntity::Execute -> Spawned looping entity: 'VFX_Env_Fire_Torch_01'., Z:#472 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
gCEffectCommandSpawnEntity::Execute -> Spawned looping entity: 'VFX_Env_Fire_Candle_01'., Z:#472 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
eCBaseCache:acheInResource - resource 'G3_Object_Barrelgroup_01_CV_SC_1_1979.xnvmsh', {{10db48d8-1721-e72b-c3e8-7655b5f93163}:0} cached in , Z:#472 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
C: eCResourceCollisionMesh_PS:ead(): loading collision mesh G3_Object_Barrelgroup_01_CV_SC_1_1979, Z:#472 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
gCEffectCommandSpawnEntity::Execute -> Spawned looping entity: 'VFX_Env_Fire_Candle_01'., Z:#472 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
gCEffectCommandSpawnEntity::Execute -> Spawned looping entity: 'VFX_Env_Fire_Candle_01'., Z:#472 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
gCEffectCommandSpawnEntity::Execute -> Spawned looping entity: 'VFX_Env_Fire_Candle_01'., Z:#472 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
eCBaseCache:acheInResource - resource 'G3_Object_Skull_Bear_01_CV_SC_1_3310.xnvmsh', {{fbc95d2c-afca-ae6e-a865-eff9f8152f1b}:0} cached in , Z:#472 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
C: eCResourceCollisionMesh_PS:ead(): loading collision mesh G3_Object_Skull_Bear_01_CV_SC_1_3310, Z:#472 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
gCEffectCommandSpawnEntity::Execute -> Spawned looping entity: 'VFX_Env_Fire_Candle_01'., Z:#472 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
gCHUDListCtrlInventory:nPaint -> Rebuilding modified inventory: PC_Hero., Z:#472 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
gCInventoryStackList:indStackIndex -> Template is invalid (null)
gCInventoryStackList:indStackIndex -> Template is invalid (null)
gCInventoryStackList:indStackIndex -> Template is invalid (null)
gCInventoryStackList:indStackIndex -> Template is invalid (null)
gCInventoryStackList:indStackIndex -> Template is invalid (null)
gCInventoryStackList:indStackIndex -> Template is invalid (null)
gCInventoryStackList:indStackIndex -> Template is invalid (null)
eCMainCache::EvaluateCacheUsage - CacheOutFactor : 0.014000, Image CacheOutFactor : 0.066363
eCMainCache:rocess - Total memory : 1052267008, currently available : 694702592, Total Vid Memory: 1073741824
Is Prefetcher Job Running already this frame ? - False
gCNavigationMap:indWay - Invalid start zone (2)(NPC: Merc_10, Target: Guard)
gCNavigationMap:indWay - Invalid start zone (2)(NPC: Merc_10, Target: Guard)
gCNavigationMap:indWay - Invalid start zone (2)(NPC: Geldern_Warrior_01, Target: Guard)
gCNavigationMap:indWay - Invalid start zone (2)(NPC: Geldern_Trader_01, Target: G3_Object_Interact_Stool_01)
eCBaseCache:acheInResource - resource 'sfx_ani_couldron_bubbles_a00.wav', {{fb150928-669c-99ac-819e-fa666a77a797}:0} cached in , Z:#472 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
CFFPackedDirectFileStream:ead -> Trying to read past end of file.
CFFPackedDirectFileStream:ead -> Trying to read past end of file.
CFFPackedDirectFileStream:ead -> Trying to read past end of file.
CFFPackedDirectFileStream:ead -> Trying to read past end of file.
eCResourceAudioSample_PS:reateSample -> Created sample from file: sfx_ani_couldron_bubbles_a00.wav., Z:#472 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
The method bCObjectBase:rite() detected an improper usage!
Hint:How do you use this?
eCDX9Device::ToggleNewMode - m_p3DDevice->Reset failed: D3DERR_INVALIDCALL !
Description: Invalid call !
Gothic III Forsaken Gods.exe
caused a EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION
in module <UNKNOWN> at 0023:0000000CCallstack:
------------------------------
0023:0000000C (0xE9905C00 0x00000002 0x100E702C 0x00000006) <UNKNOWN>
00232D2B810 (0x80000001 0x3083D3BC 0x00000004 0x3083CFD4) <UNKNOWN>
0023:E265F9C0 (0x30032E3E 0x3064F5AA 0x30039117 0x3001D985) <UNKNOWN>
0023:3064F59E (0x9AE90056 0xE900431E 0x002D7DC5 0x113510E9) <UNKNOWN>
0023:33EFE900 (0xC23E1705 0x9C3F8A80 0xD7FFB5B5 0x323F72AA) <UNKNOWN>
0023:8ABE4C8C (0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000) <UNKNOWN>Registers:
------------------------------
EAX=00000001 EBX=3033B1EB ECX=00000001 EDX=10196D70 ESI=00000002
EDI=ECE90AA0 EBP=B8471719 ESP=B8471721 EIP=00000000 FLG=00010246
CS=0023 DS=002B SS=002B ES=002B FS=0053 GS=002B-----------------------------------------------------------------
Memory dump and statistics:
-----------------------------------------------------------------
Memory statistics
-------------------------------> memory allocation summary <---
*****************************************************************
Log created at: 11:48:24 AM
[ Szerkesztve ]
i9 / 4080 / 32"
-
pigatt
őstag
Senki nem jár már erre?
i9 / 4080 / 32"
-
fiATHaLON
őstag
Ez az 1.7-es community patch (880MB) mennyire garantálja, hogy
felrakja az ember a játékot, és élvezettel végignyomja?
(Elég csak ez az 1 patch, magában foglalja a többit?) -
Sdi
addikt
válasz fiATHaLON #2435 üzenetére
Sokan dicsérték, de volt aki azt mondta, hogy nem jött be neki a cucc. Elég egy patch, nem kell a többi, ha ezt rakod fel. Még kézikönyvet is csináltak hozzá.
"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!" /Manuel Scorza/
-
fiATHaLON
őstag
Nagyon köszönöm, van benne pár hasznos dolog!
Megnéztem ezzel az 1.70+1.71 hotfix-szel.
Régen csak belekezdtem, mert úgy ricegett, akadt, hogy egyből
a szívemhez és az uninstallhoz kaptam.
Most teljesen játszható lett 1920X1080-ban, minden maxon, kivéve
élsimítás. Néha szabad területen beakad egyet-egyet, de olvasgatva
az előéletét a játéknak, ez messze hibátlan.
Viszont hard+advanced ai (vagy valami efféle) erősen megtrükköz.
Az első csetepaté 2 órámba telt az orkokkal. Egészen újszerű a csata
rendszere...Valahol a Witcher/Oblivion/Dark Messiah között van.
Kínomban az egyet odaütök, egyet háztetőre szaladok taktikát alkalmaztam,
de remélem kikristályosodik majd, hogy miként megy ez a hárítás-csalapálás.
(Mivel a csalitosba kiballagva az első scavenger úgy megtépett, mint egy mesekönyvet.) -
fiATHaLON
őstag
válasz <cafat> #2156 üzenetére
Ha nekem csak ezek vannak az ini-ben, akkor az általad írt sorokból
a hiányzókat egyszerűen írjam be közéjük?ResourceCache.u32ImageMaxMemUsage_High=120000000
ResourceCache.u32MeshMaxMemUsage_High=80000000
ResourceCache.u32SoundMaxMemUsage_High=20000000
ResourceCache.u32MaterialMaxMemUsage_High=22000
ResourceCache.u32CollisionMeshMaxMemUsage_High=18000000
ResourceCache.u32AnimationMaxMemUsage_High=32000000
ResourceCache.u32ImageMaxMemUsage_Medium=80000000
ResourceCache.u32MeshMaxMemUsage_Medium=36000000
ResourceCache.u32SoundMaxMemUsage_Medium=15000000
ResourceCache.u32MaterialMaxMemUsage_Medium=20000
ResourceCache.u32CollisionMeshMaxMemUsage_Medium=16000000
ResourceCache.u32AnimationMaxMemUsage_Medium=30000000
ResourceCache.u32ImageMaxMemUsage_Low=60000000
ResourceCache.u32MeshMaxMemUsage_Low=30000000
ResourceCache.u32SoundMaxMemUsage_Low=10000000
ResourceCache.u32MaterialMaxMemUsage_Low=18000
ResourceCache.u32CollisionMeshMaxMemUsage_Low=14000000
ResourceCache.u32AnimationMaxMemUsage_Low=28000000 -
fiATHaLON
őstag
Nem, viszonylag normális:
C2D 8500@4.2GHz, 4GB ram, GTX280.
Csak láttam, hogy egy barbár beleírogatással az inibe (kb. 5-10X-esére
írtam a látótávolság értékeit) tovább fokozódik a látvány, csak ritmikusan
megakad. Ezért akarnám átbuherálni a memóriakezelés részt is.
Mivel fent van már a patch, és mégis kisebbek az értékek a cache, meg ilyesmi
sorokban, mint amiket ide beírtatok... -
RapUGround
tag
Sziasztok!
A magyarostíással kapcsolatban kérdezném, hogy lehet magyarosítani a játékot?
1.72 patch van fenn. A játékot még angolul vettem meg de akkor még nem igazán ment a gépen. Csak most vettem elő és nem akarom újra megvenni. -
RapUGround
tag
válasz RapUGround #2443 üzenetére
Sikerült megoldanom. És ez 7 pecsétes titok.
-
pigatt
őstag
G3 FSG kijátszva, hát nem nagy szám egyáltalán.
Összefoglalava:
-
Egy nagy bug az egész
rövid
kihalt környezet
úgy végig toltam, hogy Montera városába be sem tettem a lábamat (Gorn oldala, de hát akkor is!)
könnyű
+
az új cuccok nagyon pofásak
lesz neve a hősnek a végén[ Szerkesztve ]
i9 / 4080 / 32"
-
pigatt
őstag
Hát nem tudom! Amit írtam úgy végig toltam, hogy egy városba be sem mentem. Szerintem ennyit a játék menetről, nem beszélve a szintén említett kihalt környezetet még az sem volt, hogy az erdőben egyszer is megijedtem volna a hirtelen támadástól. Egyszerűen semmi. Tényleg a cuccok esztétikai átalakítása ér az egészbe a legtöbbet.
i9 / 4080 / 32"
-
nagyúr
MOst kezdtem el vele játszani és mágus karaktert választottam volna ,de meglepődtem mert nem volt karakter generálás és uz elején a karakterem egy mezei karddal gyakja az orkokat.
Miként lehet belőle varázsló?This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
Gaben1
tag
sziasztok!
fent van nekem az 1.6 community patch ra ráteszem erre az 1.73 at akkor nem rontja el a mentést?gigabyte eX38 DS5 , Q6600@3000,EVGA KO 8800GTX,4X1 GB kingmax mars ddr2 1066, 1500+1000+640gb+500gb sata2 ,samsung 22'' SA200 2ms Corsair TX 750
Új hozzászólás Aktív témák
- Playstation 3 konzolt vennék PS3
- AKCIÓ - Ducky Billentyűzet Bazár! Ducky ONE 2 SF RGB, Ducky ONE 2 MINI RGB...
- ÚJ aktiválatalan Apple iPhone 15 Plus 128GB Black ! 1ÉV APPLE GARANCiA
- ÚJ HP 15-fc0555nh - 15,6"FHD - Ryzen 5-7520U - 8GB - 512GB SSD - Win10 - 2év garancia - MAGYAR
- ÚJ aktiválatalan Apple iPhone 15 Pro Max 512GB Natural Titanium ! 1ÉV APPLE GARANCiA
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen