Új hozzászólás Aktív témák

  • Isual

    veterán

    sziasztok!

    Tegnap megjött a P8, P5-ről egy fél óra alatt át is költöztem.
    Minden szép és jó egy alkalmazást leszámítva, név szerint a KH Mobilbank alkalmazással nem tudok belépni, a QR kódos azonosítás után az mPIN megadásánál a következőt írja az app:

    "Technikai hiba miatt nem sikerült aktiválnod a K&H mobilbankot ezen az eszközön. További információért kérjük hívd a TeleCentert!"

    A TeleCenter nyilván nem tud hozzászólni, annyit kérdeztek van-e valami "tiltás" a telefonban...nyilván teljesen idétlen kérdés.
    Pixel 5-tel semmi gond nem volt, most is működik.

    Valaki hasonlót tapasztalt, használ KH Mobilbank alkalmazást P8-on? Sima volt az aktiválása az új készüléken? Bármi ötlet?

    Egy a lényeg, hogy egészség legyen… meg beteg

Új hozzászólás Aktív témák