Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ctrl+Alt~Del

    senior tag

    válasz benedekco #48024 üzenetére

    Lehet, hogy pontatlan a tab, lehet, hogy pontatlanul játszom. Megtehetem, kezdő vagyok. Erre akkor sem az a megoldás, hogy leolt, és hogy majd ŐŐŐŐŐ megmondja, hogy kell játszani. Nem fogja megmondani, mert itt is azt mondta, hogy oké, "tegyük rendbe ezt két perc alatt, utána foglalkozzunk mással". Két percek alatt nem fogja nekem megmutatni, hogy egy számot hogy kell játszani.

    Aztán, szerintem nincs olyan gitártanuló a világon, aki csak és kizárólag a tananyagot játssza. Hanem próbálkozik. A kedvenc zenéivel, szórakoztatja magát. Ez tök normális. Erre nem az a reakció, hogy nem tartasz itt, ehhez már szólótechnikai alapok kellene, meg normális ritmika, ami neked nincs. Ez a One-intro szerintem nem egy agysebészet egy fél éve gitározó embernek, szerintem próbálkozhat vele. Tök nagy öröm, ha lejátszom, és kb. azt hallom, mint a számban. Erre az ő reakciója: "vagy úgy játszol valamit pontosan, ahogy a számban van, vagy különben ne játszd!" :F

    Nem kell szeretni egymást, én nem bántottalak, nekem sem szimpatikus itt mindenki, mégsem dörgölöm neki oda minden hozzászólásomban, hogy mi nem tetszik benne. Nem olvasom el amit ír, vagy nem reagálok rá. Az nem lehet valid argumentum, hogy egy zenetanár azért reagál így, mert a tanuló is türelmetlen, vagy a tanulónak érdekes a személyisége!?

    Ráadásul én még fizetek is neki ezért.

    W | W | H | W | W | W | H

  • Alexios

    veterán

    válasz benedekco #48024 üzenetére

    Azért 4ig elszámolni ne a gyökvonás legyen már, vagy na, legyen 8ig akkor ha nyolcadokban van :D Eleve semmi szóló nincs a One elejében, hogy bármilyen "szólótechnika" kelljen hozzá

    #48025 Ctrl+Alt~Del Erre az ő reakciója: "vagy úgy játszol valamit pontosan, ahogy a számban van, vagy különben ne játszd!"