Új hozzászólás Aktív témák
-
Amiens
tag
Hasonló érzések: most rendeltem én is először elő egy PS játékot!
2 éve néztem ki, holnap végre kézhez kapom.
De még van "pár" órám a Death Stranding-es kozmoszban, addig nem akarok nekiesni...
Át kell szellemülnöm a DS után, hogy Tshushima szellemévé váljak!!!iPhone 11 Pro / LG G6 / Lumia 950 / Nokia E72
-
válasz hyggelig #273 üzenetére
Hát pedig én is arra gondoltam.
Akkor nem tudom, tegnap pont azt csináltam. Azt hittem, hogy ez lesz a megoldás.
Mondjuk én még északon sem voltam.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
-
válasz hyggelig #447 üzenetére
Ne csessz, hogy van más is?! Én is azt találtam meg. Kész rémálom lesz az a hely akkor.
(#448) saelin Ne már, hogy nem ismered!? Klasszikus.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Skynet258
veterán
válasz hyggelig #515 üzenetére
Van a lándzsások elleni állásnak egy fejlesztése, tájfun rúgás vagy mi (háromszög hosszan) azzal meglesz. Act III-ban lesz küldetés ahol eléggé adja magát, hogy lerúgd az egyik formát, nekem is ott lett meg. A menekülő hátba nyilazása is egyszerű lesz, ahogy egyre táposabb leszel jönnek olyan mozgások amit ha megcsinálsz a többiek beparáznak és elfutnak. Na akkor egy nyíl a hátukba és meg is van.
https://geekpulse.hu
-
Kai_Rong
senior tag
válasz hyggelig #515 üzenetére
Én ezeket a trófeákat full random kaptam meg, nem is tudtam, hogy van ilyen Act II-ben egyébként engem csomószor fogadtak banditák vagy mongolok az ilyen tekergőzős hegyi utakon, és egy jump kickkel lett meg, meg is lepődtem, hogy mi ez.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
-
-
S e t h
nagyúr
válasz hyggelig #662 üzenetére
Az már régen megvolt. A fura inkább az, hogy ez még aktívnak néz ki és jóval messzebb is van attól a bizonyostól.
Más.
Eszméletlenül jól vágott videó, élmény nézni, kedvet kap tőle az ember játszani.[ Szerkesztve ]
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
Kai_Rong
senior tag
-
Kai_Rong
senior tag
válasz hyggelig #682 üzenetére
Act 3-nál már ugye háromszor is ijeszthetnek Amúgy a legegyszerűbb módja az, hogy ha elrontod, akkor újratöltöd a checkpointot, arrébb mész 40-50 métert, és a random Mongol csapat megint ott lesz. Optimalizálj az első ijesztés utáni reakcióra, hátha bejön
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
ProEvoFan
nagyúr
válasz hyggelig #682 üzenetére
Seth anno leírta a titkát.
Nézd a lábát, ha mozdul, csak akkor támad.Act3 történet spoiler
...végre visszatérhetek act3 területéről, act2 melegébe.Befejezem a maradék mellékküldetéseket, felfedezek mindent amit enged, és csak utána megyek tovább a főszálon.Két armort leszámítva minden maxos. [ Szerkesztve ]
-
S e t h
nagyúr
válasz hyggelig #702 üzenetére
Nekem kb. fél órával előtted, azóta is kicsit hiányérzetem van, elfogytak a tennivalók, kiürült ez a rendkívül hangulatos és tartalmas világ.
Ugyan időnként már elkapott az ow játékok rákfenéje, kicsit unalmas volt a sok gyűjtögetés, de a sztori elsőrangú volt, bár igyekeztem nem figyelni a szájmozgást japán szinkron közben.Elemezgettétek a mellékszerelők történeteit, ezt én is megtettem pár napja, mert foglalkoztatott, de én már akkor két részre bontottam az értékelésemet. Nálam nem fedte egymást a sztori és a befejezés értékelése, mert volt olyan történet, ami kifejezetten tetszett, viszont a befejezés kiábrándítóan csapnivaló volt, ide a Maszako sztorit tudnám sorolni. Egyik pillanatról a másikra véget ért, miközben olyan hosszú felvezetése volt, hogy már-már a főszállal vetekedett.
Ishikawát magát nem kedveltem és éppen ezért általában finnyásan álltam neki a következő etapnak, viszont ez a történet és főleg befejezés tetszett a legjobban, talán mert a szereplők jóvoltából mintha magamat, a saját kétségek közötti vergődésemet láttam volna a szamuráj és a ghost lét között.
Yuna története nagyon kiegyensúlyozott volt, mondhatni az ő karaktere került hozzám a legközelebb, talán mert a kezdetektől velem volt, megmentett, élvezet volt játszani a meséjét.
Norio, vele voltam a legjobban bajban, minden bajom volt ha csinálnom kellett, untam, kötelező jelleggel ledaráltam, viszont a befejezés meglepetés faktora az egyik legkomolyabb volt a többiek között, csak sajnos odáig elég hosszú út vezetett.
Kenji története mókás, de egyben kihívásokkal teli is volt, kedveltem.
Időnként azt éreztem ezekkel a történetekkel kapcsolatban, hogy túl hosszúak, feleslegesen vannak ennyi részre szabdalva és helyettük, vagy a szakaszok összevonásával nagyobb teret lehetett volna adni más mellékküldetéseknek, még több élettel megtöltve a világot.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!