Új hozzászólás Aktív témák
-
Yodamest
addikt
Sziasztok, most bukkantam csak rá a játék topikjára, olvasgatom az elejétől (van mit visszaolvasni), de leírnám adventure lvl 20-ig mit gondolok a játékról:
PC-n játszok, 4K@60fps-ben max grafikán egy 49" panelen. Ahogyan már gondolom mindenki leírhatta itt, a grafika eszméletlen szép, egy hegytetőn állva a naplemete vagy napfelkelte áh te jó isten, meg úgy az egész egy feltúrbózott Zelda kb. ugyan azzal a mesés látvánnyal, csak sokkal jobban kitolva a határokat. Szóval az nálam maxos, ennél szebb nem kell, maximális pontot érdemes bármilyen skálán.
A játékmenettel viszont már vannak problémáim: elsőre visz a story meg a sok tennivaló, minden új még, mindenre rácsodálkozol így nem tűnnek fel a hiányosságok sem. Kicsit a magam hibájából is hard stuckoltam lvl 17-lvl20ig, mivel nem tudtam hová menni a mapon, mindent felfeldeztem és elfogytak a küldik. Csak a napi questekkel tudtam fejlődni meg a kezdőhelyen kolbászolással, de nagyon lassú volt így. Egy YT videóból derült ki tegnap, hogy Wolvendom alatti részen még folytatódik a map oda elvileg tovább tudok menni dél fele. Próbáltam arra menni előzőleg már, de visszalökött egy láthatatlan fal, de most kiderült, hogy kicsit "arrébb" kell próbálkoznom elvileg. Na ez pl. nem tetszett, hogy bizonyos területekről egyszerűen ki vagyok szorítva, miért nem mehetek arra? Oké legyenek overleveled ellenfelek, de nekem kelljen észrevennem, hogy hoppá túl nagy a terület szintje, ne egy fal lökjön vissza mindenhonnan.... mondom ez az én hibám is valamennyire, hogy nem vettem észre azt a hágót vagy valamit amin keresztül délre tudok menni, de nem is jelezte nekem a játék semmilyen módon, hogy na nekem pont ott kell mennem...
Viszont ezáltal, hogy lvl 17-20-között nem volt story, megtapasztaltam a sodrásmentes pure gameplay élményét, amikor semmi sem tereli el a figyelmedet magáról a mechanikáról. Ekkor tűnt fel, hogy hát nemtudom, a harc valahogy nem egy nagy szám mondjuk így... alapvetően borzalmasan sekélyes és hamar unalombafulladó lenne, ha csak egy karakter lenne, ezen segít az, hogy folyamatosan váltogathatod a karaktereket és kombózhatsz a spellekkel, de enélkül a harc alapjai nagyon gyengék. Gyakorlatialg rá is vagy kényszerítve, hogy váltogass, hiába szeretnél te mindjuk a tüzes íjász csajjal menni mint main karakter, nem teheted meg, mert önmagában a nyílvesszőkkel semmi sebzése nincs, csak ha bekombózod más elementállal. Kicsit jobb lenne ha a karakterek önmagukban is életképesek lennének. És igen fejleszte van lvl20-ra a karakter is és a fegyver is, talent is elosztva amennyire eddig lehetett, artifactok is szépen beállítgatva, de semmi sebzése. A fő karakteremnek van sebzése a karddal, de akkor kérdés a nyílvesszőkkel miért nem lehet ilyen sebzést elérni? Gondolom túl OP lenne, de ez meg mesterséges gát így.
Egy másik aspektusa a játéknak, ami szintén nem tetszik, hogy tök jó ingyenes, de az egész fejlődés mechanika, menürendszer nagyon megsínylette ezt. Látható, hogy minden erre épül, a többszintes fejlődési rendszer a legjobb példája. Nekem kicsit sok az, hogy echantolsz egy fegyvert egy bizonyos szintig, aztán ascendelsz, hogy utána tovább enchantolhass, majd ascendelhess. Karaktereknél szintén, mi ez, hogy fejleszted a karit, de közben full külön fejleszted a talenteket, de full külön mlég 20 szintenként azt is ascendeled, megint tök más nyersanyagokból. Szükségeses ezek a mesterséges falak a free to play miatt persze, hogy minél rétegezettebb legyen az egész és ezáltal minél többet lehessen költeni nyersanyagokra, de nekem elég lett volna egy "na léptem egy szintet kapok egy talentet és kapok 3 skill pontot, amit eloszthatok 3 skillfán" recept, ascendelés meg többrétegű fejlődésrendszer, mesterséges falak nélkül.
Ezzel együtt egyébként nem tartom rossz játéknak és majd Wolvendom alatti részre át is fogok menni, hogy folytassam a storyt végre, de azért ha nem lenne ingyenes, szerintem már rég beleszürkült volna a mezőnybe. Megpróbálom megszeretni, mert egyébként jó lenne, szeretem alapvetően az ilyen nyilt világű gyűjtögetős mókát, főleg ebben a japán stílusban, nagyon chillout az egész. Próbálok majd máshogyan hozzáállni hátha, mert tényleg jó lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
válasz Sirandrish #850 üzenetére
Hát a karakterfejlesztés az tuti, hogy nem lesz olyan, hogy te majd resetelsz vagy retalentolsz és akkor visszakapsz minden nyersanyagot ez nem erről szól sajna. Na de ha már mondod igen ez is egy olyan dolog, hogy tipikus free 2 play elem, van adott számú nyersanyagod és nem teheted meg azt, hogy felhúzol bármennyi karaktert, hanem neked már a játék kvázi elején ki kell találnod mit fejlesztesz majd, mert nincs visszaút. Ez elég rossz így, és egy nem ingyen játéknál ez nem is szokott így lenni. Ott van pl a diablo 3, ott gyakorlatilag harcon kívül bármikor bárhogyan alakíthatod a karaktered elosztott talentfáit, extra költség nélkül szabadon próbálgathatod a lehetőségeidet, ez egy nagyon jó rendszer, nem vagy kötve semmihez, ha te kedden még fagymágust játszol attól még szerdán játszhatsz arcanet vagy tüzet is.
Ezért is mondom, hogy becsülendő, hogy "ingyenes" a cucc, de fizetős gémekhez képest semmi extra nincs benne talán a hangulata az ami engem is elragadott, az tényleg jó, de a harc és a fejlődési rendszer elég éc.
-
Yodamest
addikt
válasz Sirandrish #853 üzenetére
Én úgy vagyok ezzel, hogy amit egyszer már kifarmoltál, összegyűjtöttél, időt beletettél azt ne vegyék el tőled. A készítőknek nem szabadna, hogy az fájjon ha te a felhúzott X karaktert lenullázod és HELYETTE y karaktert tápolod fel, ezzel csak módosítasz, de nem gyarapodsz lényegében. Ilyen refund rendszer már 1.0 óta a játékban kéne, hogy legyen szerintem.
-
Yodamest
addikt
Nem kell, hogy a számba rágjanak mindent, nagy SoulsBorne fan vagyok szóval hidd el, nem várom el. De tény, hogy 3 szinten keresztül nem tudtam merre kell menni, mindenhonnan visszalökött a map széle.... most néztem utána, hogy mégis mivan és egy csóka mutatta az egyik ilyen how to progress vidiben, hogy délfele kell menni a mapnak egy adott pontján és úgy átenged....
Nem kell diablo 3-nak lennie, nekem sem tetszett annyira a diablo 3, viszont a fejlődési fája és annak újraghasználhatósága példamutató kellene, hogy legyen. Én minden játékban ami RPG hasonló megoldást használnék, utálom azt, amikor a játékban döntened kell egy spellről vagy fegyverről és azt soha többé nem tudod megváltoztatni.... és igen a Skyrimben sem tetszik ez a rendszer, nem is sokat bírtam vele játszani.
Örülök, hogy neked fenntartások nélkül tetszik a játék, én is adok még neki esélyt, ahogyan írtam is, de látom a hibáit és azokat a dolgokat, amiket sokan csak sokkal későbbi szinteken vesznek majd észre amikor a cukormáz már leolvadt róla.
-
Yodamest
addikt
válasz Sirandrish #864 üzenetére
de a másik meg, hogy most megmondom abban a játékban, mivel AAA áron lesz, 100%, hogy nem lesz ilyen probléma. Miután megvetted a játékot már nem célja a kiadónak, hogy szopjál, csak addig amig ilyen free modelben működik. Ha megvetted onnantól az a cél, hogy utána minél jobban szórakozz és ezért nincs is ilyen jellegű probléma a legtöbb AAA játéknál. Eleve nincs is ilyen a legtöbb játékban, hogy neked több karaktert is fel kell húznod és emiatt osztoznod kell a nyersanyagokon.
Például ha a souls játékokban nem lenne retalent ott akkorsem lenne akkora baj, mert
1. eleve rövidebb a játék és többször újrajátszható más perspektívából, mint egy ilyen live service játék, mint a Genshin, amit voltaképp örökké játszol és nyilvánvalóan senkisem fogja elejéről kezdeni mondjuk AR 60-nál, több ezer óra játékidő után.2. egy karaktered van csak, ezáltal még ha rossz helyre is osztottad a pontokat nincs semmi baj, mert csak farmolnod kell tovább, hogy máshová is oszthass de ugyanúgy végig azzal a karakterrel mész mindenképpen hasznára fog válni minden stat, nem úgy mint itt ahol ha kukázol gyakorlatilag egy karaktert akkor kukázol vele együtt mindent amit rá költöttél.
-
Yodamest
addikt
de egyébként, hogy kicsit a másik szemszögből is vizsgálódjunk: az nem lehet, hogy oké az elején nem tudsz felhúzni annyi karaktert amennyit szeretnél, de ahogyan haladsz előre a játékban sokkal több nyersanyagot is kapsz, ergo később simán feltudod húzni már azokat is akiket épp most nyitottál mondjuk? Tehát egy vadi új karaktert jóformán instant 30. szintre feltudsz rántani nagyobb erőfeszítés nélkül ha már az AR leveled is ilyen 30-35 körül van.
Én az a baj, még nem tartok itt a játékban így ezt nem tudom, de simán eltudom képzelni ezt a verziót is, és ha így van akkor végülis nincs nagy baj.
-
Yodamest
addikt
válasz Sirandrish #879 üzenetére
A szint csak példa volt, azt hittem ezek párhuzamosan haladnak, mivel ahol én járok AR 20-nál a karaktereim is 20-asok, bár ennek az az oka, hogy nem költöttem el a fejlesztő könyvecskéket, pont amiatt, hogy nehogy később megbánjam, csak így meg folyton underleveled vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
válasz Sirandrish #881 üzenetére
na de akkor úgy mondom (nem tudom milyen szinten vagytok) hogy később sincs az, hogy tele vagy mondjuk low lvl nyersanyagokkal és egy új hőst pillanatok alatt feltudsz húzni, most ha nem is feltétlen az aktuális main karaktered szintjére, de valahová az alá, ahol már effektíven tud harcolni?
-
Yodamest
addikt
Helyzetjelentés, a múltkor ecseteltem a játék gyengeségeit, ám most az elmúlt napokban újult erővel folytottam, elindultam délfele és hááát kinyílt az egész! Nagyon sok terület nyílt most meg előttem, jobbra balra, lefelé mindenfelé tudok menni és mentem is már, hát van mit csinálni az biztos.... AR 24-en vagyok, a két legjobb karakterem 30-as, a többi 20.
Nyitogattam is párat, amennyit f2p-ben tudtam, jelenleg ez a csapatom:
Jean, Razor, Noelle, Barbara, de megvan Ningguang, Xingqui, meg a többi alap karakter még ugyebár. Noelle azért került be, mert 3-at is nyitottam belőle, így feltudtam tolni a talentjeit és így már egész jó kis ultizós, gyógyítós support lett belőle, őt és Barbit csak ultizni, elem skillezni hívom be. Jean is amolyan fő DPS, de support is mellette, tehát így most 3 gyógyítani képes karakter is van a kezdőcsapatban. Egyedül Razor az aki only DPS. Egy jó tüzes karakter hiányzik még nagyon, mert elég sokszor kell a tűz elem és csak ez a szerencsétlen Amberem van erre a célra. Xianglinget kellene majd megnyitni, de szerintem az ő feloldásához még gyenge vagyok.[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
Aki már endgame környékén jár, mit gondoltok a játék körüli vegyes fogadtatásról? A metascore elég beszédes, rengeteg a 0-1 pont, amiatt mert a hardcore játékosok, akik elérték a content végét, már nem tudnak mit csinálni a resin korlátozások miatt. Ez mennyire valós probléma és mennyire csak a napjában 8-10 órát ezzel játszók nyavajgása?Én még nem tartok ott, hogy ezt megítéljem ezért érdekelne a véleményetek. Én így AR 24-en az eddig látottak alapján azt gondolom, hogy aki munka mellett esténként 2-3 órát leül elé + hétvégente mondjuk 4-5 órát, nem fog eljutni arra a pontra, hogy a resinek miatt érezze magát lekorlátozva. Nyilván aki napi 8 órában ezt tolja, az kifut a nyersanyagokból (nincs ideje a resinnek újratermelődni) de ha más játék mércéjével nézzük, azt meg már rég kukázta volna ennyi játékidővel, amit ebbe beletett, szóval nem érzem jogosnak a user scoret. De javítsatok ki ha nem így lenne, várom a véleményeket.
-
Yodamest
addikt
válasz Sirandrish #1019 üzenetére
de úgy tudom az 1.1-el a resinszám kibővül 160-ra, mellette ha csinálod a napi küldiket is, meg kicsit mászkálsz esetleg, fejleszted a csapatod, bőven kilehet tölteni 2-3 órát... szerintem.
-
Yodamest
addikt
válasz Jumbozorz #1022 üzenetére
Igen valszeg ott szakad ketté az elégedetlenkedők és a játékot magasztalók bázisa, hogy mik az elvárások. Én úgy gondolom, nem csak ennél, de más single player játéknál sem várható az el, hogy napi 5-10 óra játékkal hónapokon keresztül kifulladás nélkül tolni lehessen, egy határt kell húzni. Ki van ez találva úgy, hogy egy átlag játékos aki esténként ül csak le elé ne érezze a mesterséges falat és szerintem ez így korrekt.
-
Yodamest
addikt
válasz Sirandrish #1026 üzenetére
hát más single playert (pl. last of us) ilyen esetben végigviszel és elkezdesz mással játszani, ennél pedig ha még van időd, akkor félreteszed és játszol mással. Annyi a különbség, hogy ezt másnap megint előveheted 2-3 óra gyönyörért, míg a last of ust lehet soha többé nem veszed elő.
Csinálhatták volna azt is, hogy végtelen a resin, de mondjuk 3-4 óra mire végigverekeded magad a bosshoz vezető úton és lecsapod azt, lásd WoW. Úgy meg az időd fogyna el, mert egy napodba ugyanúgy 3-4 boss férne bele még ha egész nap játszanál is. Mindegy minek nevezzük, itt azt kell látni, hogy a bossok viszonylag hamar leverhetőek, nincs előttük több órás dungeon trash aprítás és emiatt persze, hogy kellett valami limitáló tényező.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
válasz Sirandrish #1029 üzenetére
Érthető ez is, lényegében ennyire voltam kíváncsi, majd megtapasztalom én is ha odajutok.
Technikai kérdésem is lenne, az, hogy milyen gyorsan tölt vissza az elemental burstom függ attól, hogy milyen elementális effekteket használok? Konkrétan, ha nekem mondjuk Razor-al villámos elementál burstom van, annak a feltöltődése gyorsabb lesz ha Lisával varázsolgatok, mert az is villám vagy ez így tök mindegy lényeg csak a sebzés, ölés és hogy valamilyen elementás skill ellegyen puffogtatva?
-
Yodamest
addikt
válasz Sirandrish #1031 üzenetére
én is csak azért kérdem, mert egy tutorial oldalon olvastam, hogy emiatt kell mindenképpen 2 egyforma elementálos karakter egy csapatba, mert ezáltal egymás cd-it is csökkentik.
-
Yodamest
addikt
válasz Sirandrish #1033 üzenetére
Hát 2 egyforma a bónuszok miatt úgyis kell, mert a legrosszabb az a mindegyből egy bónusza. A bossverő csapatom 2 vizes karaktert tartalmaz, az 30% több heal és mivel van 2 gyógyító is a csapatban ez elég sok healt jelent.
Más:
Próbáltam szembe menni a metával és feltuningolni szegény Ambert, érdekelt, hogy lehet-e belőle nem uselesst csinálni. Kapott egy felhúzott komposite bow-t a közeli dps-eléshez, az is felhúzva hogy valami + 50% sebzést adjon ha közelről sebzek vele, kapott fasza artifactokat stb. Aztán jött a tarkónverés, alap támadásokkal alig sebez valamit így is.... szóval jó kísérlet volt de el kell fogadni, hogy vannak karakterek, amik csak max a skilljeik miatt érnek valamit, bármilyen fegyvert kapnak a fizikál sebzésük nem lesz jó... ez monduk elég rossz, jó lett volna ha ez nincs is determinálva. -
Yodamest
addikt
válasz Sirandrish #1040 üzenetére
Nekem is eventesből esett a Jean
-
Yodamest
addikt
Most olvasom Fischl megszerezhető lesz egy küldisorozat által az 1.1 patchben limitált ideig. Őt bekéne zsebelni, de félek elég tápos és magas szintű csapat kell majd hozzá.
-
Yodamest
addikt
válasz Sirandrish #1068 üzenetére
looool ne csesssz ennyit nyitottál már belőle?
-
Yodamest
addikt
válasz Sirandrish #1070 üzenetére
Egy rerollon mondjuk most elgondolkodtam, mert a csaj travelert választottam kezdésnél és nem tetszik annyira, főleg, hogy alig van férfi karakter a játékban, viszont akkor sietnem kell mert Barbarát csak 11-ig lehet megszerezni, AR 20-at addig el kellene újra érnem akkor.
fun a játék szóval akár még hajlandó is lennék újrakezdeni, Jean volt egyedül olyan igazán jó nyitás, de nem érzem nála sem azt, hogy pótolhatatlan lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
Közben filóztam és arra jutottam, hogy Aether jobban tetszik, meg jobban tudok is vele azonosulni.. szóval jah beszoptam a kezdeti választásomat. (tudom van aki letojná, de nálam ezek sokat számítanak)
Akkor bele kell majd húznom, hogy Barbit ne bukjam majd be, egy hetem van az AR20-at elérni, de elvileg menni fog, az nem olyan sok azért.
-
Yodamest
addikt
Ha már esetleg rerollolt valaki, letuná írni mi kell hozzá? muszáj új accot létrehoznom? nem lehet valahogyan csak new game-t indítani?
-
Yodamest
addikt
én amin nagyon meglepődtem, hogy nem lehet a billentyű/kontroller leosztást változtatni, ilyet még egy játékban sem láttam ezelőtt.... elég hanyag megoldás, mert nekem pl. a 1-2-3-4 karakterváltáshoz baromi kényelmetlen, csomószor mellényomok és nem arra vált akire kéne. Simán átraknám szívem szerint oldalsó egérgombokra, dehát nem lehet....
-
Yodamest
addikt
válasz Sirandrish #1123 üzenetére
Egyébként úgy van ez a reroll, hogy akár lehet 3 profilod is egyszerre, anélkül, hogy username1-2-3 verziókat kéne használni. Játékon belül bármikor lehet változtatni, hogy mihez akarod linkelni a belépésedet. Az előző csaj protagonistás accom pl. átraktam link via username opcióra, tehát arra felhasználónévvel tudok belépni, erre az új accra pedig email címmel, de van mobile opció is, akkor pedig telefonszámmal és ezek bármikor változtathatóak.
Szóval ha valaki eddig emaillel lépett be mondjuk, de rerollolni akar, nem kell új email fiókot létrehozni emiatt, egyszerűen csak át kell rakni az előző accot username vagy mobile belépésre. Nálam ez nagyon jól jött, mert féltem, hogy buktam az email címemet és nem fogom tudni használni az új (mostmár végleges) accomhoz.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
válasz Sirandrish #1123 üzenetére
Szimplán karakterek miatt nem rerolloltam volna és nem is ajánlom, nekem egész egyszerű oka volt: nem tetszett a női protagonista karakter, szóval szimpla nem váltás miatt kellett.
De azért amikor nyitottam a fent mutatott karaktereket első wishből, nagy kő esett le a szívemről, és tök érdekes mennyire más úton kell elindulnom ezúttal, mivel Noellen kívül aki ugye 100% drop rates, minden nyitott hős más, mint az előző accon volt.
-
Yodamest
addikt
válasz Sirandrish #1131 üzenetére
Utána néztem, nem fog jönni ilyen, a story miatt nem tudsz már "menet közben" váltani főhőst és antagonistát, szóval ez tuti permanens.
Mike eddig csak a kezdő 20% discountos wisheket pörgettem el, máshoz még nem nyúltam.
Aliast szerintem sokkal nehezebb csinálni, mert ahhoz egy valós email címed kell legyen, hisz arra kapod a megerősítést, mennyivel egyszerűbb már csak átrakni username belépésre és használni a rendes emailodat. Nem vagyok híve a több email címnek.
-
Yodamest
addikt
válasz Sirandrish #1135 üzenetére
de nem, amúgy jogos felvetés, mert szerintem tök alap kéne legyen, hogy nem vagy örökké hozzákötve a kezdeti választásodhoz, én legalábbis ha az én játékom lenne biztos nem tennék ilyen megkötéseket. főleg a mai tranzszexuál elfogadós PC világban
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
Olyan problémával ti is találkoztatok, hogy a főbb story videóbejátszások alatt totál elmegy a hang? Ez mitől lehet?
-
Yodamest
addikt
artifactokat hogyan éri meg upgradelni? AR25-ön vagyok és eddig csak néhány 4csillagos lila artit húztam, a 3 csillagosokat nem mertem. Azokat megéri? vagy idővel úgyis kukázva lennének és csak 4-eseket húzzak?
-
Yodamest
addikt
válasz KaitouP #1199 üzenetére
Hát nálam ő a csapat healere, simán hozza azt amit Barbara tudott, mindenkit felHP-z egy pajzs alatt. Annyiban jobb, hogy az ultija offenzív és gyakorlatilag úgy gyógyít, hogy mellette tank is és még sebez is. Meglepően jó sebzésem van vele, szóval így kisebb instákra meg a világban mászkálásra jobban bevált, tempósabb vele a haladás és hasznosabb az ulti, főleg ahol időre kell ölni. A claymore is nagyon sokszor kell, szóval az is jó pont.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
válasz Sirandrish #1243 üzenetére
úú na az fasza!
Egyébként szerinted lehet wishből nyitni full kezdő karaktereket is? Mármint csak elgondolkoztam, hogy egyik videóban vagy képen sem láttam még olyat, hogy valaki Kaeyat, Ambert, Lisát nyisson. Ezek is nyithatók?[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
Ha már bannerek: reroll óta csak az első 2 akciós wishemet nyitottam el, abból jött karakterekkel haladok, már AR25 vagyok és nem wisheltem még egyet sem. Össze is gyűlt jó sok primogem meg golyócska, nem akartam a Klee-s bannerből már nyitni, majd inkább az újból. Te mindig igyekszel a limitált idejű bannerből nyitni vagy néha nyitogatsz a normálból is? Márcsak azért sem mindegy mert úgy tudom külön számolja a rendszer, tehát 90. nyitásra kapod az 5 csillagos itemet, viszont ha felosztva nyitogatsz lehet csak 179.-re fogsz garantált 5 csillagost kapni.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
válasz Sirandrish #1248 üzenetére
Jó kis csapatod van, Diluc és Fischl baromi jó páros lehet, mert amúgy is egy tüzes meg egy elektro hős mindig kell.
Most én is nagy dilemmákban vagyok, Noelle egyre jobban tetszik, ő most egy biztos pontja a csapatnak, csak a geo miatt nem tud reakcióba lépni voltaképp semmivel. A main kari nagyon erős, főleg, hogy ingyen kapja a fejlesztéseket, nem kell hozzá nyitni semmit, szerintem őt vétek lenne nem használnom. Ez eddig akkor már 2 stabil pont. Akkor ott van Beidou akit még nem tudok hová tenni, de tetszik ez a parryzős mechanika és az ultija igazából kurvajó. Xianglingnek nagyon örültem nyitáskor, de tudtam is, hogy jó lesz, ő most a main dps karim, a legtöbb sebzéssel.
Bennett kispadozik, ő még rejtély számomra, nem tudom lenne-e értelme valaki helyett őt használni. Annyira nem tűnik jónak, az ulti is healre annyira nem jó, mert csak az aktív karaktert healeli, nem úgy mint egy Barbi ulti vagy a Noelle pajzs, ami egész csapatos.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
Jó hát atom felhúzva persze minden tud jó lenni, de ha alapjaiban gyengének érzem akkor nem fogom felhúzni maxra egy Bennett op videó miatt. Van egy single targetes chargeolós tüzes felütése voltaképpen, ami lockolja a karakteremet is szóval közben nem tudok mást csinálni és van egy ultija ami ilyen dmg + gyógyítás is egyben, de mindkettő ilyen meh szinten. Pedig a heal jó ami jön belőle, de engem zavar, hogy közben figyelnem kell, hogy a low HP hősömre leváltsak, ha azt akarom hogy az is gyógyuljon, ezzel megszakítva a rota sorrendjét.
A passzív talentje, hogy gyorsabban végez a bányászós küldikkel is azt sugallja hogy őt meg kell hagyni ilyen kincskereső kisködmönnek. -
Yodamest
addikt
Nagyon jó rotát találtam, az ultik nélküli verziót írom:
-Noellel shield up, csattogtatok kicsit a nagy pallossal, ezzel is mindenkit felkészítve, hogy full HP-n kezdje a harcot.
-Jön Xiangling, maci le, kicsit ütögetek vele is, 1-2 sorozatot beviszek.
-Traveler a kövi, jön a maci alá egy tenyér vákum ezzel beszippantva őt is és a környező ellenfeleket, miközben ő tüzet köp.
- végül Beidou zárja a sort a tüzes mezőn az ellenfelek közé berongyolva egy elektro parry támadással. ( amivel voltaképp nem is kell parryzni így, mert a tűzben állva a dot is felrakja rá a dupla stacket!)rinse & repeat
-
Yodamest
addikt
válasz KaitouP #1263 üzenetére
Jó persze kisebb a healje az biztos is, de én még nem tartok ott, hogy ne legyen elég. Valakit vagy oneshotolnak vagy ha nem, akkor Noelle visszatuja hozni egy egészséges hp szintre a rota kezdetekor. Sok def kell neki, nálam minden item ami rajta van ad neki valamennyi defet, kivéve a fegyót, bár abból is van def + 15%-os ha rászorulnék.
-
Yodamest
addikt
válasz body007 #1266 üzenetére
Szerintem is alapvetően hülyeség, de a hype hősök mind ott vannak S-A-B tierekben, szóval iránymutatásra valamennyire jó, hogy mi a "népszerű". Jó lenne tudni, hogy milyen szempontok alapján vannak ezek így besorolva, mert ott van az én példám: A tieres Bennett nem jött be, de a C tieres Noelle meg nagyon kedvenc. Szerintem egy betűvel nem lehet ezeket így beskatulyázni, annál komplexebb a játék.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
válasz Jumbozorz #1290 üzenetére
"Aki holnap elkezdene húzogatni wish-t rakja ám be, hadd irigykedjek."
Na én direkt nem nyitottam el eddig semmit (Klee és a többiek nem érdekeltek, fegyvert meg nem akartam kapni) szóval holnap nyitok egy jópárat az új banneresből, majd csatolom a képeket ha lesz valami érdemleges.