-
GAMEPOD.hu
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ladislawus
csendes tag
Sziasztok!
Hétfőn elvileg feladták a csomagot. Felhívtam a DHL-t azt mondták, hogy nem rendeltek futárt a csomaghoz, tehát ott várakozik a felvevő helyen.
Volt már valakinek ilyen?
Írtam a supportnak, hogy mi a helyzet, remélem válaszra méltatnak...SamsungR210-SonyEricssonK700-Nokia5230-NokiaE72-SamsungAce 4-XiaomiRedmiNote2Prime
-
Ladislawus
csendes tag
Azért no comment hogy húzzák az időt múlt hét szerda óta.
Hétfőn megírom hogy töröljék, erre fél órára rá megírják, hogy feladták.
Ami mint kiderült nem igaz, csak egy fuvarlevelet rögzítettek a dhl rendszerébe, a csomagot még nem küldték el.
Nagyon bosszantó, azt hiszem első és utolsó rendelésem....SamsungR210-SonyEricssonK700-Nokia5230-NokiaE72-SamsungAce 4-XiaomiRedmiNote2Prime
-
tibcsi0407
félisten
válasz Ladislawus #5702 üzenetére
Ha EU-ból rendeled, akkor azt először Angliából küldik el a DHL-nek, nem egyből nekik adják oda.
Itt nézd meg a csomagothttps://utdetailing.hu/
-
Zeki
nagyúr
válasz Ladislawus #5702 üzenetére
Te, legközelebb sírás helyett menj el a boltba, és vásárolj!
NEVETSÉGES AMIT SOKAN ELŐADNAK EZEN A FÓRUMON!
Simán előfordulhat, hogy a DHL csak Hong Kongban veszi fel a csomagot, tehát a shopnak egy másik futárcéggel el kell oda juttatnia.
Simán előfordulhat hogy még nincs nekik, de úgy tudják hogy a nagykerben van, tehát hamarosan tudják postázni.
Simán előfordulhat hogy a nagykerben sincs, és heteket kell várni.Aki Kínából rendel, az ezekkel számoljon.
Aki meg picsog hogy hol van már a csomagja, az ne rendeljen, vegyen magyar boltban.
Hiszen még a magyar webshop sem biztos hogy már másnap feladja a rendelt csomagod. A biztos az, ha elmész, leveszed a polcról, beteszed a kosaradba. -
ottobacsi
tag
A szívemből szólottál!
Sokszor le akartam már ide írni egy hasonló szösszenet, csak nem vitt rá a lélek, mert féltem hogy megbántok valakit! (Na jó nem féltem )Az ilyen és hasonló bosszúságok benne vannak a pakliban!
Én is most az Xt-xinte.com-os ügyintézőkkel küzdök, mert szegények nagyon értetlenek ... -
Zeki
nagyúr
válasz ottobacsi #5705 üzenetére
Sokan nem tudják hogy megy ez.
Azt hiszik, ma megrendelem, holnap feladja, adja a holland TN-t, amit én beírok, aztán jajajaj, azt írja nincs feladva. Naja, mert a holland posta sem Kínában veszi át a csomagot. Előbb a futárok kiviszik Kínából mondjuk Szingapúrba, és ott veszi át az európai posta. Ez pár naptól 1 hét is lehet. Ha valóban feladta.
De trendi az is, hogy nincs nekik, de adnak TN-t, hogy megnyugodj, aztán ha megjön, valóban feladják.
Így fordulhat elő, hogy hiába a DHL hogy gyorsan megjöjjön, ha nincs nekik... és esetleg a nagykerben sem, akkor hetekig mehet a hitegetés.
Ez benne van a pakliban. -
benjoe1
aktív tag
Részben értek egyet. Ha a világ másik feléről jön egy csomag, ráadásul ingyen "postával", nyilván prioritást nem fog élvezni az adott csomagküldő szervezeteknél a csomag. Amíg Kína egyik részéről eljut a másikra, az bizony időt igényelhet.
De ne adjon hamis TN-t az eladó, sőt ne írja, hogy van raktárkészleten, ha nincs. Ez szimplán az ügyfél hülyítése és becsapása. Ha nem saját készletről árul, és fogalma sincs mikor lesz a nagykerben, akkor igenis azonnal utalják vissza az előre fizetett összeget, ha kéred (és ugyan vegyék már le az in stock jelzést). Ha türelmes vagy, várhatsz, de legyen választási lehetőséged. Szerinted nem lehet kideríteni egy nagykertől, hogy mi van és mi nincs napokig-hetekig?
https://www.szarvaskovendeghaz.hu/
-
for3l
senior tag
bár lehet, hogy senkit nem érdekel, de leírom, legyen egy kis pozitívabb hangvételű hsz is a topicban
ma jött az email, feladták a csomagot (02.09-én rendelt EU-ból). valós TN-t adtak (RS*********GB), rákerestem, az adatok stimmelnek, remélem épségben ideér. kicsomagolási videót érdemes készíteni, ugye?
-
Ladislawus
csendes tag
Hé öreg, ha nem tetszenek a kommentek nem kell idejönni olvasgatni.
Tapasztalatok megosztásáért,gyűjtéséért, segítségért, segítség nyújtásért vannak itt az emberek, nem kell beszólogatni.
Európai raktárból rendeltem, külön fizettem hogy DHL-el küldjék, nem ingyen volt.
5 nap után kérdezem mi a helyzet, ők feladták, már úton van a csomag, de csak beregisztrálták a fuvarlevelet a DHL rendszerébe, még nem hívták a futárt, hogy vigye el, és ez 2 napja volt. Onnan tudom, hogy beszéltem a DHL-el.
Konkrétan hazudtak, ez bosszant.SamsungR210-SonyEricssonK700-Nokia5230-NokiaE72-SamsungAce 4-XiaomiRedmiNote2Prime
-
tibcsi0407
félisten
válasz Ladislawus #5709 üzenetére
5 nap nem egyenlő 5 munkanappal. Megnézted a linket, amit küldtem?
https://utdetailing.hu/
-
Ladislawus
csendes tag
válasz tibcsi0407 #5710 üzenetére
Igen, köszi :-)
Írtam privit[ Szerkesztve ]
SamsungR210-SonyEricssonK700-Nokia5230-NokiaE72-SamsungAce 4-XiaomiRedmiNote2Prime
-
peestike
senior tag
válasz benjoe1 #5707 üzenetére
én is így gondolom ezt a dolgot, ahogyan Te.
másik topicban is volt egy szösszenet: [link]
úgy gondolom, hogy én fizettem, szóval az én popókám kellene nyalni.
kábé lesz@rom hogy mikor és hogyan lesz cucca, amit rendeltem. ha nincs, akkor ne lehessen rendelni. pont.42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.
-
Ladislawus
csendes tag
válasz benjoe1 #5707 üzenetére
Egyetértek!
Főleg, hogy kértem, utalják vissza az összeget, és erre jött a mi már feladtuk szöveg, amiről kiderül, hogy nem is.
Ezért nyílt ki nekem is a bicska...
Úgy hirdette, 1-2 nap...[ Szerkesztve ]
SamsungR210-SonyEricssonK700-Nokia5230-NokiaE72-SamsungAce 4-XiaomiRedmiNote2Prime
-
Zeki
nagyúr
válasz Ladislawus #5709 üzenetére
5 MUNKANAP után már valóban gyanús hogy az előbb majd jól megjön Kínából, és utána adják fel DHL-el angliából. És ők ezt úgy veszik, hogy neked jön a telefon, már úton van.
És soha de soha az életben nem mondja azt a kínai, hogy igen, neked van igazad, nem tudtuk elküldeni neked 1-6 napon belül, tessék itt a refund.[ Szerkesztve ]
-
hevizms
addikt
válasz benjoe1 #5707 üzenetére
Ezen a véleményen vagyok én is.
CineDOG1-nek is van igaza,amikor már másnap reklamálnak emberek hogy hol a csomagja,de én úgy gondolom aki már átlépte a webshop által igért munkanapok számát és még semmi nem történt,.akkor igenis hadd reklamáljon és adjon hangot nemtetszésének.Amikor fizetünk,mi sem halogatjuk napokig
A DHL posta megfizetése nem kis pénzért meg főleg ösztönözze a kínait is a gyorsaságra.Én megértem az ünnepeket meg a hétvégéket,rendben van,de amikor 2-3 munkanap processinget ír és 6 munkanap után sincs lószar se,akkor az kapja be.
És tényleg milyen érdekes ha kéred vissza a pénzed,akkor meg 1 napon belül eltud menni a postára a ksi sárgájaSzámomra vannak azért gyors nem kamuzó webshopok.Ilyen a minideal mag pld az ebay-en syncerity.
minidealtól éppen ma kaptam csomagot,gyorsak voltak,élő trackinggel és még ajándékokat is dobáltak bele a csomagba ja ez mondjuk nem az ő érdemük,de statisztikának jó(átcsusszant)
[ Szerkesztve ]
-
cidalain
veterán
Akkor azt nem ertem miert irja hogy van raktaron?
Az egybol latszik a weboldalon, havalami nincs EU raktaron, out of stock felirat van az add to cart helyett. Ezt a tobbi raktarnal nem csinaljak? Vagy csak szarnak az arukeszlet informaciora?3 vasarlasom vol toluk. Az elsot ok refoundoltak vissza. A masodik 5 munkanap alatt kegjott EU-bol. A harmadik uton van kinabol, 1 nap alatt lett shipped.
>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
Zeki
nagyúr
válasz hevizms #5717 üzenetére
Nem kell postára menni a paypal /ebay/ aliexpress refundnál.
cidalain
azért, hogy náluk hagyd a pénzed. Ha valóban mindenre odaírna hogy nincs,.ami nincs raktáron, akkor lehet hogy negyed annyi terméke lenne, és mindenki a másik webáruházba menne, aki azt kamuzza, hogy minden van, pár napon belül küldi. Valszeg azért pár napon belül, mert NINCS neki, de a nagykerbe 3 naponta mennek cuccért. Akkor van baj, ha ott sincs. De a pénzed már náluk van.
[ Szerkesztve ]
-
hevizms
addikt
Mondjuk ez igaz,de azért a paypal is megpróbál egyeztetni nem?
Ha közben meg feladja a kinai és bizonyitja,hát nem tudom a paypal hogy dönt olyankor.
Nincs benne tapasztalatom,mert ilyen ügyem még nem volt.
De meg gondolom mindenki először a webshoptól kéri vissza a pénzt nem egyből paypal vitát indit nem?
Én arra irtam,hogy ha kéred vissza a pénzed a webshoptól,akkor bezzeg rögtön feltudja adni. -
Zeki
nagyúr
válasz hevizms #5720 üzenetére
Nem mindig.
Nekem a geekbuying 2 éve nem akarta visszaadni, mikor dhl-el rendeltem egy tabletet szülinapra. Az két hétig ugyanúgy állt, vagyis csak 1 kikért követő volt. A geekbuying erősködött, hogy de ők elküldték, ott a tracking. A paypal meg visszaadta a pénzt, miután eszkaláltam a problémát. -
klaczi
aktív tag
Rég olvastam ennyi hülyeséget.
Igenis írni kell róla és jelezni, főleg azoknak akik esetleg új vásárlók lennének.
Nekem is van velük egy 20 dolláros afférom.
Egy hónapja processing.
Nem érdekel a 20 dodó. Megér annyit, hogy soha többet innen ne vásároljak.
Száznál több tételt rendeltem különböző helyekről és így még soha nem jártam.
Előfordult egyszer, hogy kifogytak valamiből. Három napon belül landolt a pénzem Pay-Palnál.A Gearbest eljárása messze nem általános. Hanem adott esetben ocsmány.
[ Szerkesztve ]
-
cidalain
veterán
Kedden rendeltem, penteken GB inditott refoundot (kifogytak gondolom), hetfore visszajott a penzem. Ez januarban volt.
Ha 1 honapja processing, akkot azert mar veszekednek veluk, de adott esetben a paypal neked adna igazat es penzt...>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
Ladislawus
csendes tag
Ezek frankón semmibe nézik az embert...
Kaptam egy választ, hogy 7-10 nap múlva nézzem meg újra a csomagkövető trackert, addigra biztos frissít
Persze arra semmi válasz, hogy még nem adták fe la csomagot.
Hihetetlen[ Szerkesztve ]
SamsungR210-SonyEricssonK700-Nokia5230-NokiaE72-SamsungAce 4-XiaomiRedmiNote2Prime
-
RBJ
addikt
Csipákol itt tényleg mindenki. Nekem okt 27 rednelés még sehol./ebay/ Nem idegeskedtem valamikor eszembe jutott írni kellene, írtam és refund oszt jónapot.
Másik véglet mikor a gearbest et fikázzák. Nem tudok mit mondani egyszerű matek, minden rendelésem megérkezett, rendeben volt, ha volt valami azt tudtam intézni. Akkor mit nyávogjak?Ubuntu / Realme GT2 / Fitbit charge 6 / Gaggia Classic / Xbox Series S
-
Outlander
őstag
válasz XtremLor #5727 üzenetére
Mi mind mi vagyunk, Mr Anderson.
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
hevizms
addikt
válasz Outlander #5726 üzenetére
Bocsi én általában bírom a mondanivalóidat,de ez a fizetett ügynök duma már egy kicsit uncsi.
Meg az is hogy csak jót szabad írni a GB-ről.
Az is tiszta matek amikor valakinek nem jön meg valami,az is tiszta matek amikor nyilvánvalóan nem a hirdetett terméket küldik.
Ja és igen más webshopokban is van hiba,azokhoz is leírjuk/ják az emberek a véleményt,azért hogy akik olvassák szűrjék ki hogy melyik webshop a kevésbé átverős.
Érdekes pont az itteni hiphiphurrá kommentek miatt rendeltem a kis szar microsd kártyámat,aztán amikor leirtam a kifogásaimat,akkor meg itt estek nekem hogy "ja hát miért innen rendelted"?
Még lehet te is,de nem biztos,nem keresem már vissza
Nem látsz ebben némi ellentmondást?Mindenkit más zavar egyébként,az sem mindegy.
Engem személy szerint a mikor érkezik meg nem érdekel.Türelmesen kivárom mindig.
Viszont felbosszant a kinaiak hozzáállása abban az esetben amikor nyilvánvalóan hazudnak a képembe.
Azt nehezen tudom elnézni.
Nem a GB,de egy másik webshop amikor egy tolatóradar készletet vettem és a kijelző vezetékét fizikailag nem lehetett csatlakoztatni mert más típusú volt a csatlakozó(az aljzat 4 pólusu,a dugó 3)és ezt megirtam fotóKKal illusztrálva,tudod mi volt a válasz?Mi a probléma?Nem értjük.
De felhozhatnám a már számomra is unalmas nem eredeti kártyát,amikor írják hogy nem értik.
Írja azt,hogy oké értjük,látjuk,ez van.Minket is átqrtak ezt kaptad.
De ne nézzen madárnak.[ Szerkesztve ]
-
Knobber
aktív tag
Január első napjaiban rendeltem egy nagyobb értékű telefont GB-ről EU WH-ból. Postán adták fel (Royal Mail), és azóta nem érkezett meg.
A support válasza: Várjak áprilisig (az már negyed év a csomag feladásától számítva), és cserébe itt van még egy 6%-os kupon
Majd' 300 dollárról van szó.
Nem baj, most már a PayPalnál van az ügy...Youtube: Knobber
-
Outlander
őstag
válasz hevizms #5729 üzenetére
Ha nem írtam volna groteszk/pejoratív módon, akkor egyből jöttek volna az önjelölt hazafiak akkor véresen komolyan, habzószájjal billentyűzetet csapkodva írják le ugyanezt.
Szerintem meg az a rohadt unalmas, mikor valaki azthiszi h a Kínából rendelés az ugyanaz, mint mikor emailt írsz... vagy hogy ezek a rohadt mocskok nem válaszolnak vagy nem értik vagy stb
Persze h nem válaszol egyből, 7-8 órával elöttünk vannak, ott már 3-4 órája a családdal van, most épp eszik a pörköltet az Barátok köztöt nézve a hamisított parabolán, illetve persze h nem érti, h miért írsz neki a rendelés után 2 nappal h hol a csomag, mikor ő tudja h Hungary nem a szomszédős kantoni tartomány.
Azt már le sem írom, h sokan magyarul sem képesek egy épkézláb mondatot összeállítani, nem hogy google fordítót használva angolul.
Egy refund kérés is kimerül a "gimmmi mály máni bekk bics!"-el, kb ebben a fonetikus írásban, különösebb indoklás nélkül a szombaton rendelt termékre hétfő délben.Azt megértem mikor valaki EU rakiból rendel és 4-5 munkanap alatt még csak annyi sincs h a csomagot felvette az adott kézbesítő cég., sőt én is simán írogatnék pofáznék és szoktam is. Csak nem értem hogy nekem miért sikerül mindig a pénzemnél lennem , vagy esetleg azon felül a kellemetlenségért még + valamit is elérnem... Na ekkor szokott az jönni, h fillérekért eladtam magam... és megint ott vagyunk ahol a part szakad.
Valahogy lekellene magamat szoktatni erről a topikról, csak még nem jöttem rá hogy oldjam meg.
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
tibcsi0407
félisten
válasz Outlander #5733 üzenetére
Pedig jópofa ez a topik, bár néha jobb csak figyelőként részt venni az eseményekben. Igaz, az elején én is csapkodtam, meg vergődtem az elhagyott telefonom miatt, ami később újra lett küldve, de azóta megtanultam, hogy hogy kezeljem a rendeléseket. Az angollal nincs gond, napi szinten használom a munkához, így valóban lehet abban van valami, amit mondasz, hogy a kommunikáción csúszik el néhány embernél a történet.
https://utdetailing.hu/
-
Knobber
aktív tag
válasz tibcsi0407 #5732 üzenetére
Két és fél hónapja állt meg a nyomkövetés. Csak annyi látszódik benne, hogy a csomagot feladták. A GLS oldalán (mert általában az hozza ki itthon a Royal Maileket) már nem működik a szám.
A supportnak 10x írtam, abból először rám zárták a ticketet hogy várjak.
Aztán újra nyitottam, és az új ticketben már ők is rájöttek hogy a csomaggal gond van. Ehhez kellett olyan 9 levélváltás.
Még a kínai ünnepet is kivártam türelmesen a válaszukkal.Youtube: Knobber
-
tibcsi0407
félisten
válasz Knobber #5735 üzenetére
1,5 hónapja, de ez nem javít a helyzeten sajnos, ezt valamelyik enyves kezű lenyúlta sajnos a szállító cégnél. Az a szabály, hogy 60 nap után lehet követelni az elveszett rendelést a Gearbest-től. Ha addig nem történik semmi, akkor mindenképpen bombázd le őket a 60. naptól ticketekkel.
Én már ezt végigjátszottam velük, csak nálam a DPD tüntette el a cuccost.https://utdetailing.hu/
-
Knobber
aktív tag
-
tibcsi0407
félisten
-
hevizms
addikt
válasz tibcsi0407 #5734 üzenetére
Ne haragudj,de ezzel közel sem értek egyet.
Ha probléma van az az esetek nagy részében NEM A VEVŐ hibájából keletkezik hanem az eladó.
Ott azért én úgy gondolom az eladónak kellen toleránsnaklenni az esetleges nyelvi problémák miatt.
Főleg ha rohadtul egyértelmű.
Ahhoz miért kell felsőfokú angol végzettség hogy az igért EU szállitás 4-5napos procesingjével szemben már 1 hónapja nem történik smmi?Azért az elég egyértelmű és ha a vevő csak annyit ír hogy refund,akkor nyomassák vissza a pénzt és ne értetlenkedjenek meg ajánlgassanak másik telefont,mikor a vevő olyankor már a háta közepére sem kívánja őket.Komolyan gondoljákhogy azokután még ott akar venni valamit?Vagy amikor képeken látszik egyértelműen mi a probléma,akkor ne tegyenek úgy mint aki nem érti,ahhoz sem kell szerintem felsőfok.
Amiről írsz az biztos hasznos olyan ügyekben amikor nem lehet másképp csak írásban leírni a problémát.Az okés,az rendben van hogy kell egy bizonyos magasabb fokú nyelvtudás.
ui:amikor valaki csak tőszavakban érdeklődik egy telefon iránt,a termék alatt,érdekes sosem okoz nekik problémát a megértése.Csak akkor ha visszakellene a pénzt utalni vagy hasonló esetekben.Nem fura?
-
Outlander
őstag
válasz hevizms #5739 üzenetére
"ui:amikor valaki csak tőszavakban érdeklődik egy telefon iránt,a termék alatt,érdekes sosem okoz nekik problémát a megértése.Csak akkor ha visszakellene a pénzt utalni vagy hasonló esetekben.Nem fura?
"LOOL: tényleg.
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
tibcsi0407
félisten
válasz hevizms #5739 üzenetére
A kommunikáción belül többfajta hangnemet is tudsz választani. Azt kell elérni, hogy megértsék és komolyan vegyék a problémádat.
Ha fákjúzol, meg "I'll call the customer protection service"-el fenyegetőzől, akkor ellenszenvet váltasz ki, nagyjából kiröhög és nem foglalkozik veled komolyan.
Mindenképpen igazad van abban, hogy nem elég vevőközpontúak. Bár napi 500 ticketnél én sem biztos, hogy az lennék, fene tudja.https://utdetailing.hu/
-
RBJ
addikt
Én is mondani akartam, hogy valahogy nem ajtóstul kell berontani. Kommunikáció.
Angolom annyi amit tanultam ezelőtt 20 éve középiskolába. Valahogy mégis értelmesen eltudom mondani mit akarok.
És nem tartom magam visszafogott embernek, aki ismer tudja ami a szívemen az a számon és nem vagyok szívbajos odamondom vagy vágom a tutit ha kell és mégis kitsikínaival eddig szót értettem bárhol.
Mindegy hiába magyarázzuk, valaki rosszul járt valaki nem. Ok okozat. nesze matrix.Ubuntu / Realme GT2 / Fitbit charge 6 / Gaggia Classic / Xbox Series S
-
Batib
őstag
Egy kis számvetés: Nov. 28-án volt az első, jan 28-án az (eddigi) utolsó rendelésem a GB-ről. Nem sok mindössze 9 tétel. Átlagban 3 hét alatt minden megérkezett és azt kaptam amit vártam. Részemről egyelőre pozitív.
Az optimista az alagút végén a fényt látja, a pesszimista a sötétséget, a realista a közelgő mozdonyt. A mozdonyvezető pedig a 3 hülyét a sineken
-
hevizms
addikt
Mindegy hiába magyarázzuk, valaki rosszul járt valaki nem.
Na azt hiszem ez a mondat világítja meg legjobban az egészet.Ebben van a lényeg.
Akinek nem volt semmi problémája(vagy megoldották neki),az nem fogja soha megérteni azt akinek meg nem így jött össze és jogosan reklamál vagy negativ véleményt alkot.
A másik oldal meg nem érti az állandó tömjénezést.
Ez ilyen egyszerű.
-
sicc33
aktív tag
Szeretném megkérdezni attól aki QxxxxxxxxxxXX TN-t kapott mi lett a csomagjának a sorsa? Ugye nem így kellene szabályosan kinéznie egy regisztrált csomagnak. Kapott valaki később ez helyett normális számot?
Egy külföldi e-cigi fórumon a következő infót találtam:
"No it was NOT a faulty number...its a new thing with Sweden Post.....here it is explained by the FT staff..
Hello, ferongr. Sorry for the confusions. Due to post office made changes on the procedures of shipping packages, all the packages shipped via Sweden post registered airmail will come with two tracking numbers now.
The first tracking number "Q**********XX" is only for post office's reference. The final tracking number "RE**********SE" can be updated within 24 hours in business days after your package left from FastTech's warehouse.
The final tracking number of your order will be updated in a few hours. A notification will be sent to you once it is updated.
Thank you.
Jenny
FT Staffszot, Dec 11, 2015"
Az eredeti bejegyzés.
[ Szerkesztve ]
-
Surci1
tag
Sziasztok. Egy kis segítséget szeretnék kérni. Most rendeltem másodjára a Gearbestről és első olyan rendelésem amiben akku van. Azt már sikerült megtudnom, hogy az akkuk miatt küldik svéd postán keresztül. Ma a szállításról kaptam is egy e-mailt, aminek a tartalma ez volt:
Jól értelmezem a levelet, hogy csak az akkukat adták fel a csomagba, a töltőt még nem?
Ha belépek a fiókomba a Gearbest oldalán, ott úgy tűnik, hogy a WW160215............ rendelésem (ami akkuk és töltő) szállításra került. Nem látok semmilyen jelzést, hogy csak az akkuk lennének postázva vagy ha úgy lenne akkor látnom kellene egyáltalán valamilyen jelzést?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest