Új hozzászólás Aktív témák

  • sanzi89

    addikt

    válasz sanzi89 #2001 üzenetére

    A GB teljesen el van veszve. Már visszakaptam a pénzem - igaz csak a Paypal számlámig jutott el, de csak idő kérdése, hogy elfogyjon -, az ügyet zárta a Paypal, semmi se látszik már belőle a Resolution Center-ben. Erre ma kaptam ezt az üzenetet - csak a lényeget másoltam -:

    "Our delivery team is now opening a claim with the delivery company.
    Sometimes the confirmation process from the courier can take a while.

    However we have noticed that a/an dispute has been opened on your order. At this time, your order amount is being held by PayPal for a review. Due to Paypal settings, we are therefore unable to refund you as long as the Paypal case is open.

    If you want a refund faster, we kindly ask close the dispute now so that we can reimburse you."

    1. Eddig azt hazudták, hogy mivel nem kértem biztosítást, ezért semmit se tudnak tenni az elveszett csomaggal, se én se ők nem fognak ebből pénzt látni. Erre most elkezdték az intézkedést a DPD irányába...
    2. Újfent azt hazudják, hogy csak akkor tudnak refund-ot küldeni, ha bezárom a Paypal ügyet - ami egyébként már nem is létezik :DDD .

    Lehet megírom nekik, hogy ne foglalkozzunk a Paypal-la, írják rá a GB Wallet-omra a vételár felét és lezártnak tekintem az ügyet. ;] :))

    "Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."

Új hozzászólás Aktív témák