-
GAMEPOD.hu
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
sanzi89
addikt
Refund-oltam két terméket, és nem utalják vissza a pénzt, hanem egy úgynevezett GB Wallet számlára kapok pontokat, amiket a Gerbest-en más termékekre költhetek el. Ez egy dolog, de erre is 2 napot(!) írnak, amiből 1 letelt, kíváncsi vagyok mikor látom újra a pénzem. eBay-ről 5 perc alatt megjön a refund...
Az egy másik dolog, hogy olyan termékre írták már többször is, hogy nem tudják biztosítani, amiért a mai napig lehet fizetni...Több mindent is rendeltem innen, ideáig még mindent csak várok. Ígéretes oldalnak tűnik, remélem nem fogok csalódni...
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
Mivel nem írták ezt a lehetőséget, így nem.
De most már nagyon tele van velük a hócipőm. 4 dolgot rendeltem, ebből 2 nincs raktáron. Persze amikor fizettem érte, akkor még volt 2 nappal ezelőtt...
A másik kettő esetben szerettem volna módosítani egy másik termékre a rendelésem, amit nem sikerült kivitelezni. Utána jön a refund, ami a GB Wallet-ra jön...Leszarom az egész bagázst, törlök mindent, Paypal-ra adják vissza a pénzem és soha többet innen semmit. A customer service-szel gyakorlatilag semmit nem lehet elintézni, 1 nap mire válaszolnak értelmetlen sablon szöveget, vagy 2-3 levélváltás kell, mire felfogják, hogy mit akarok, ekkor írják, hogy a folyamat amit szeretnék 1-2 nap...
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
Csatlakozom:
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
Azért nem lehet kiírni az árat, mert kényük-kedvük szerint változtatgatják? Megnéztem az Olight SR Mini Intimidator árát, 89.99. Elkezdtem neten olvasgatni róla, eltelt 10 perc, ráfrissítek az oldalra és már 99.00.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
-
sanzi89
addikt
Van egy augusztus 9-ei rendelésem, amit 12-én adtak elvileg postára. A kérdésem az volna, hogy miként tudom kideríteni, hogy mikorra várható a csomag, és mi az a dátum, amikor jelezzem a GB-nek, hogy gond van. Eddig ebay-en vásárolgattam, ott egyértelműen meg volt adva egy tól-ig, ha addig nem jött a csomag refund.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
Elsősorban azok a lámpák tetszenek, amiken nincs SOS meg STROBE mód, fogadnak ipari 18650-es cellákat, széles skálán mozognak különböző fokozatok. Nagyon hasznos egy pár lumenes moonlight mód, illetve az ha jelzi valamilyen módon a lámpa azt, hogy merül benne az akku. Persze legyen ettől függetlenül erős fényű, és kompakt méretű. A fenti kritériumoknak nagyjából meg is felel az Olight SR Mini Intimidator, így nem véletlen, hogy szimpatizálok a típussal, az Olight márka nekem minőséget és megbízhatóságot jelent.
Tesztet pedig - hogy maradjunk az Olight-nál - az Olight H25-ös fejlámpáról olvasnék, bringás, túrás felhasználói szemmel.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
Adtam még egy esélyt a GB-nek, rendeltem egy XIAOMI Redmi 2 Pro telót, remélem most végre semmi gikszer nem lesz.
Link javítva.
[ Módosította: Qru ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
Szóval így áll a telefon rendelésem:
08/09/2015 01:27 Best (NL) In transit.
07/09/2015 17:10 AMSTERDAM (NL) In transit.
07/09/2015 16:04 AMSTERDAM (NL) Received by DPD from consignor.
02/09/2015 21:01 DPD data centre6 napja semmi sem történt, EU-s raktárról. Kezdjek aggódni?
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz freezer922 #801 üzenetére
Na, beszoptam, mint a torkos borz...
Magyar telefonszámon érdeklődve azt mondták, hogy továbbítási hiba miatt megakadt Hollandiában, nem is fog tovább menni, vegyem fel a kapcsolatot az eladóval....
Száradjon le a kezem, ha még egyszer a Gearbest-hez nyúlok... 4 rendelésből idáig 4(!) darab nem érkezett meg különféle okok miatt. A 200Ft-os eBayes kínai kütyükkel nem volt ennyi gondom...
u.i.: Egy augusztus 9-ei rendelésem se jött meg, azonnal refundot kértem, 2 nap múlva nyitom a case a Paypal-on. Ha a telefon nem jön meg 1 héten belül szintén nyitom a case-t miatta.
SOHA SENKI NE VÁSÁROLJON A GEARBEST-TŐL, MERT EGY MEGBÍZHATATLAN, KOMOLYTALAN CÉG!!!
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz Lucho777 #818 üzenetére
Persze, simán lehet, de engem, mint ügyfél ez a legkevésbé sem érdekel. Oldja meg a GB - nem fogja, nekem kell telefonálgatnom, email-eznem, Paypal-lal felvenni a kapcsolatot a refund-ért, stb. azért, hogy visszakapjam a saját pénzem.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
Nagyon jó hír... Direkt azért vettem EU-ból a telót, hogy hamar megérkezzen. Ehhez képest várhatok 2 hónapos a saját pénzem visszakapására?
Miért nem tiltják a GB-t a Ph-n? Ha nem záródik hamar (max 1 hét) az ügyem felveszem a kapcsolatot a Ph-sokkal, hogy tiltsák ezt a webshopot, mert csalók és csak a pénzét nyúlják le az embereknek. Kamu termékek, hazudozós akciók, meg nem érkező termékek... Legalábbis nekem idáig CSAK ilyen tapasztalatom van.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz tibcsi0407 #851 üzenetére
Nekem pont ugyanez a szitu, csak a GB tud tenni bármit is a csomag előre vagy hátra mozdításáért. És ettől félek én igazán...
u.i.: Az augusztus 9-ei rendelésemre azt mondták, hogy várjak október 9-ig (Paypal-on nyitottam a refund kérelmet, nem szarakodok én már velük...), a szeptember 2-es EU-ből jövő telefonra pedig azt mondták, hogy 3-5 nap... Na, erre leszek én kíváncsi, de kivárom az 5 napot, utána ha semmi előre mozdulás indul a Paypal refund. A topikot törlöm a kedvencek közül, és leírom objektíven a történetemet a 4 rendelésemmel kapcsolatban a PH-nak, és javasolni fogom nekik a topik/webshop tiltását.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz tibcsi0407 #855 üzenetére
Több száz kínai rendelésen túl vagyok már, soha, semmivel és senkivel nem volt ennyi gondom, mint a GB-vel. eBay-en feketén-fehéren ott van a postázás legkésőbbi dátuma, 1 napot késik, megy az üzenet, jön a refund. Nincs mellédumálás, ködösíts, terelés. Ez az ami NINCS meg a GB-ben, amit velem szemben idáig a legutolsó kis kínai is betartott.
Engem nem érdekel, hogy mi a gond. Vettem egy telefont, kifizettem, jogosan várom el, hogy a kereskedő által megígért határidőn belül megkapjam a terméket, amit kifizettem. Ha BÁRMI gikszer van, a GB-nek AUTOMATIKUSAN el kellene kezdenie a probléma orvoslását, és nem NEKEM kellene telefonálgatom, e-mail-eznem úgy, hogy a GB-nél csak hülyének néznek...
Ha a DPD tök egyértelműen megmondta nekem a telefonban, hogy a csomag NEM FOG TOVÁBB MENNI, akkor a GB mit szarakodik itt azzal, hogy várjak 5 napot? Ja, hogy ők már csesznek felvenni a kapcsolatot a futárszolgálattal, amivel kapcsolatban állnak. Ezt pont leszarom..."Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
A sírásomnak egy célja van: a lehető legtöbb embert eltántorítani attól, hogy egy forintot is a GB-né költsön el.
Kb egy hónapja két Olight lámpa miatt szívtam napokat a GB-vel. A telóval adtam még egy esélyt, de már tudom, hogy rosszul döntöttem.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
Na, a GB szó nélkül zárta mindkét Ticket-tet, amit nyitottam...
És a mai napig azt hazudják az oldalukon, hogy 2-5 nap alatt megérkezik a cucc... Nekem az 5 nap volt, mire feladták.[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
-
sanzi89
addikt
Írtam egy újabb Ticket-et a GB-nek arról, hogy mit beszéltem telefonon a DPD-vel. Leírtam nekik egyértelműen, hogy a csomag nem fog továbbmenni, se 3, se 5, de 50 nap múlva se. Vagy küldjenek egy új csomagot, vagy pénz vissza.
Lehet tippelni mi történik (megfejtés holnap várható)...
a. Visszaadják a pénzt
b. Küldenek új csomagot
c. Törlik a Ticket-tet annyival, hogy várjak...[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
A c volt a helyes megfejtés.
Egyébként a mai nappal lejárt minden határidő amit kértek. Írtam egy újabb Ticket-et, gondolom ezt is szó nélkül zárják holnap, de utána rögtön nyitom a reklamációt Paypal-on.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz sanzi89 #1041 üzenetére
Kész, befejeztem a GB-vel. Engem kúrtak le, hogy miért nem kértem a csomagra biztosítást. De mivel mocskos jó fejek, ezért visszaadják az ÖSSZEG FELÉT.
Kész, befejeztem, nem szórakozok a GB-vel. Paypal ügy indítva.[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz sanzi89 #1048 üzenetére
Egy Xiaomi Redmo 2 Pro telefonnal.
Privátban várom a többi GB-s károsult/átvert adatait, történetét. Felveszem a Ph-val a kapcsolatot, hogy töröljék és tiltsák a topikot, ugyanis
A GEARBEST TUDATOSAN KÁROSÍTJA MEG A FELHASZNÁLÓKAT ÉS MEGPRÓBÁL LELÉCELNI A PÉNZZEL. EZ NÁLAM KIMERÍTI A CSALÁS FOGALMÁT!!!
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz kobipeti #1060 üzenetére
Kettő esetben visszaadta a GB a pénzt, mivel 2 hét alatt a postázásig se jutottak el. Természetesen végig rendelhető/raktáron lévő termékről beszélünk, ami mint utólag kiderült rég nem volt nekik, de rendelni, fizeti lehetett. Ott is volt minden, hogy csak kupont tudnak adni, várjak még, stb. A harmadikra várok lassan 2 hónapja, de az kínai rendelés, Paypal még vár. A negyedik esetben ma nyitottam Paypal ügyet.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
Én írtam erre az e-mail címre de a magyar DPD-nek passzolták át a dolgot, aki leírta nekem újra azt, amit elmondtak telefonba, miszerint a feladó tud tenni bármit is az ügy érdekében, én mint címzett semmit.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz tibcsi0407 #1103 üzenetére
Legyen igazad!
De korrektnek semmiképp sem nevezhető, hogy miután nem kapom meg a terméket, amiért fizettem egy harmadik félnek kell igazságot tenni (Paypal), mivel a GB a vételár szűk felét akarná visszaadni- Nem kérdés, a DPD trehánysága a probléma kialakulása, de a probléma továbbgerjedéséért csak a GB és a supportja okolható. Ez futárcég ide vagy oda, nem javítja a renomét.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
-
sanzi89
addikt
Nos, zárult a GB-vel a szerencsétlenkedés. Ez az utolsó és végleges álláspontjuk:
"Dear XY,
Thanks for your reply.
As you know because you haven't purchased any insurance during the check-out, so we are unable to get compensation from the shipping company.
The shipping company is actually responsible for this loss which is sadly beyond our control.
I have consulted our supervisor and we can refund $70 on your payment account. That is the best way we can take.
We sincerely apologize for any inconvenience that may have been caused.Thank you for your understanding.
Best Regards
Alston
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/"Remélem a Paypal másképp dönt és 2 hét idegeskedésen kívül nem bánja majd 70 dollárom is... Indítom a Claim-ot.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz Outlander #1179 üzenetére
Nem vetted a fáradtságot, hogy visszaolvas, összegyűjtöm neked. Még esetleg valami, amivel kiegészítsem?
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
Ezek után azt nem értem, hogy mi a túróért nem hagyják a fenébe az egészet, már rég újra postázhatták volna annak a pár embernek az elveszett csomagot, és mindenki boldog. Aztán majd lemeccselik a DPD-vel ahogy akarják, tuti kap a GB valamilyen kártérítést az elveszett csomag miatt.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz sanzi89 #1182 üzenetére
A Paypal Claim-ra reagált mail-ban a GB, hogy legyek türelmes, a csomagomat feladták és készségesen bemásolták a track-et, amiben látszik, hogy Best-ben akadt el 8-án. Kommentárjuk, hogy a csomag úton van, legyek türelmes és zárjam a Paypal ügyet.
Ezek ennyire hülyének néznek? Válaszban megírtam, hogy olvassák el azt a lassan 20 üzenetet, amit küldtem nekik, és fejezzük be a bohóckodást.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz Outlander #1275 üzenetére
Sima e-mail-t küldtek, arra válaszoltam, nem a Paypal-on. Ott ők se próbálkoznak be ekkora baromsággal, hiszen feketén-fehéren le van oda - is - írva, hogy a mi a szitu. Vagy erre játszanak, hogy a vásárlónak elfogyjon a türelme?
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz tibcsi0407 #1299 üzenetére
Paypal-lal is zátonyra futottam. A Gearbest elküldte a tracking számot, és a Paypal automatikusan továbbléptette a problémát. Semmit se tudok tenni jelenleg, se üzenetet írni, se semmit, csak választani aközött, hogy törlöm a claim-ot vagy megkapta a csomagot, de nem jó. Na, nálam egyik se áll fent, és az én lépésemre várnak. Kínomban írtam a Paypal Contact Us felületre egy szívhez szóló levelet, amiben megint leírtam mindent az elejétől a végéig. 24 órán belüli választ ígértek, kíváncsi leszek rá...
De ha a Paypal-lal is beszopom nem tudom mit csinálok...[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz tibcsi0407 #1304 üzenetére
Szeptember 2.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz tibcsi0407 #1308 üzenetére
8-adika óta egy helyben áll.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."