- Xbox Series X|S
- Call of Duty: Black Ops 6
- PlayStation 5
- GTA V
- Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- XGS24 - Túlélő-akciójáték lesz az Atomfall
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- EA Sports WRC '23
- XGS24 - Jön a FragPunk, az új 5v5 hero shooter
- XGS24 - Befutott a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sev!er
aktív tag
Sziasztok! A kérdésem a következő. Rendeltem egy Asus rog strix 2080Ti Oc kártyát még október 26.-án. A csomag megjött ma, viszont nem az Oc verziót kaptam, hanem az Advanced verziót. A kártya kellene így is, viszont a számlán az OC verzió van feltüntetve és nem az amit kaptam. Gari papírt nem kaptam (ha jól tudom, akkor nem is kell, mert elég az Asus oldalán beregisztrálni a terméket). Mit tegyek szerintetek? Regisztráljam a kártyát így is és hétfőn kérjek egy javított számlát az eladótól? Holnap raknám össze a gépet.
Előre is köszi -
Sev!er
aktív tag
válasz chopin42 #19572 üzenetére
Innobotix.hu
Persze e-mail visszaigazolást kaptam, elektronikus számlát még aznap. És küldték a számlát nyomtatva is, szállítólevéllel. GLS igazolással. Mindenesetre most írtam egy emailt a problémával kapcsolatban. De a legjobban úgy járnának, ha hétfőn bemegyek és személyesen adnak egy javított számlát gari papírral, vagy kérem vissza a pénzt.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen