-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
#77646080
törölt tag
válasz Sev!er #19570 üzenetére
Szerintem:
a) nem azt kaptad, amit rendeltél
b) a számla nincs szinkronban a valós termékkel
c) nem kaptál jótállási jegyet.Ez annyi sebből vérzik, hogy érdemes lenne élni az elállási jogoddal (neten rendelted, ugye?). Tehát NE szereld be, hanem dobozba vissza, iratok összekészítve és go back. Utána, ha ez lefutott, ismét megrendelheted, hátha másodjára sikerül nekik (vagy másik eladónak) korrekten értékesíteni a terméket.
-
chopin42
őstag
válasz Sev!er #19573 üzenetére
Hmm...404, biztató
Ha van lehetőséged, állj el a vásárlástól, és pénz vissza. Minden e-mail legyen meg, hogy szükség esetén tudj bizonyítani, illetve a nálad lévő cuccokat fotózd le, kártyát, számlát, látható jelzésekkel. Őrizd meg, amíg nem lesz nálad a pénz....Szakmai kérdések csak a fórumban...
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Horgász topik
- Computex 2024: Itt a Strix Pointra épülő Zenbook S 16
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Windows 10
- Termékoldal is van a Galaxy Watch FE-hez
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen