-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kaci84
őstag
válasz nyul105 #21457 üzenetére
Megpróbálhatod a sorozatszám alapján lekérdezni a terméket hogy garis-e valóban. Illetve a számla eredetiségét is megkérdezheted természetesen. Melyik cégről van szó? Azért annyira nem elterjedt hogy hamis számlával adtak el dolgokat. Meghatalmazással működik a gariztatás én is intéztem már.
Amúgy a kártya tulajdonosa te vagy. Ehhez nem kell tulajdoni lap se adásvételi szerződés. A jog szerint az új tulakdonosra szállnak át a jótállás jogai és feltételei amit a jótálási jegyel igazolhat és érvényesíthet. Nem is biztos hogy az Alza jogszerűen szivat ezzel a meghatalmazassal. Viszont ha már van én azzal inteztem ne rikácsoljanak.
[ Szerkesztve ]
-
Kaci84
őstag
válasz nyul105 #21459 üzenetére
Én is tőle vettem a kártyát és gariztattam is már. Nem volt hamis. A jótálási jogok gyakorlása azé aki elviszi ügyintezésre és felmutatja a jótálási jegyet. Ez a termék leadása és felvetele os egyben. Leadaskor a te adataid kell rögzíteni a jegyzőkönyvben. Ezt egy picit árnyalhattja hogy céges volt a vásárlás de így erre nem találtam külön passzust a jogszabályok között.
-
nyul105
senior tag
-
őstag
válasz nyul105 #22937 üzenetére
Tudtommal onnantól, hogy számlát kaptam a termékről, kifizettem, ez hibás teljesítésnek minősül. Ráadásul ez nekem eléggé a fogyasztó megtévesztésének minősül...
az nem hibázik, aki nem dolgozik. Itt egy hiba történt, ha visszakapod az árát, rendben van a dolog. Semmilyen megtévesztés sem történt.- lehet e ilyenkor valamilyen kártérítést követelni, fogyasztóvédelemnek jelezni?
fogyasztóvédelemnek jelezheted, de ha visszakapod az árát és a szállítási költséget, akkor jogilag téged semmilyen kár sem ért, nem tudom mit szeretnél jelezni- ha megjelenik a kínálatukban a termék a visszaküldési időn belül, akkor gondolom jogosan kérném a termék kiszállítását?
miért gondolod ezt? ha az árát visszakapod nincs helye további követelésnek
Természetesen ügyfélbarátabb hozzáállás lenne ha cserélnék (ha ez az igényed)cryptot minden termékemért elfogadom
-
Floyd80
addikt
válasz nyul105 #22946 üzenetére
Lehet kártérítés, de sokadik lépcső. Kvázi nem nyerészkedhetsz ezen (káron szerzés tilalma), ha nem kapnál helyette semmit, csere, pénz vissza, az már kár lenne.
A kötelezett – ha a hibás teljesítést nem menti ki – köteles megtéríteni a jogosult ama kárát, amely a hibás teljesítésből ered.
A jogosult a kára megtérítését akkor kérheti, ha:
– kijavításnak vagy kicserélésnek nincs helye;
– vagy a kötelezett a kijavítást vagy kicserélést nem vállalta/annak nem tud eleget tenni;
– vagy a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt."Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."