-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyul105
senior tag
Sziasztok!
Vettem egy használt videokártyát hardverapro-n, amit az eredeti tulaj kft -re vásárolt az Alzánál.
Kaptam egy meghatalmazást, amivel eljárhatok garanciális ügyintézés esetén. Azt gondoltam ez így rendben van, bár most elbizonytalanodtam...Szeretném továbbadni a kártyát, ám egy fórumtárs írt üzenetet, miszerint ő is vett már ennek a kft-nek a nevére szóló kártyát, és közölték vele, hogy a számla hamisítvány.
A kérdésem az, hogy tudom -e ellenőrizni a számla érvényességét? pl. Alzánál.
Ilyenkor a kártya tulajdonosa nem én vagyok, csak használom a kártyát? Van jogom lekérni a számla érvényességét?
Köszönöm a segítséget!
-
nyul105
senior tag
válasz Kaci84 #21458 üzenetére
Nem akartam rontani senkinek a hírnevét, ezért nem írtam le.
De leírom, ez nem hírnév rontás: Bokréta házak kft. (hangsúlyozom, az egészet csak egy fórumtárs véleményére alapozom.)Köszi, írok is az Alzának
szerk.: igen, kis gondolkodás után én is erre jutottam, hogy én vagyok a tulaj. A meghatalmazás azért kell, hogy nekem kiadhassák az új kártyát (elvileg, ezt olvastam hallottam)
Itt egyedül az érvényesség a kérdés (nem -e "paintben szerkesztett" számláról van szó).
Igazából a lelkiismeretem nem lenne tiszta, ha nem vagyok 100%-ig biztos, hogy a számla eredeti![ Szerkesztve ]
-
nyul105
senior tag
válasz Kaci84 #21458 üzenetére
A számla eredetiségére kérdeztem rá először, erre azt a választ kaptam, hogy nem adhat ki információt a számláról, mert az adattörvény védi (emailben irtam, és válaszolt).
Ez ugye két esetet jelenthet sajnos még:
- sablon válasz, akkor lehet nem létezik(hamis) ez a számla
- létezik a számla, ezért védi a törvény az információ kiadástRákérdeztem sorozatszám alapján, hogy náluk lett-e vásárolva a kártya, erre nem reagáltak még. Ha ezt megerősítik, akkor megnyugszom.
A fórumtárs, aki írt, hogy haverjának hamis(!) volt a számlája, megbízhatónak tűnik, több éves acc, többszáz pozitívval. Mondjuk megkérdezem, hogy jelentette -e, mert sehol nem találtam semmi nyomát semminek...
Ezért is akarok 100%-ra menni. -
nyul105
senior tag
-
nyul105
senior tag
Sziasztok,
Rendeltem egy akciós okosórát, számlát kaptam róla, kifizettem, kiszállították, de a a csomagban egy másik típusú óra volt.
A rendeléskor a képen is, és a felhasználó fiókokban is a jó típusú óra szerepel a rendelésnél.Jeleztem az üfnek, azóta a termék már nincs raktáron. A legtöbb, amit ajálnlottak, hogy visszaveszik, és visszaadják az árát. És rendeljem majd be ha lesz raktáron.
60ezer a rendes ára, 40ezerért vettem.Tudtommal onnantól, hogy számlát kaptam a termékről, kifizettem, ez hibás teljesítésnek minősül. Ráadásul ez nekem eléggé a fogyasztó megtévesztésének minősül...
Kérdéseim:
- lehet e ilyenkor valamilyen kártérítést követelni, fogyasztóvédelemnek jelezni?
- ha megjelenik a kínálatukban a termék a visszaküldési időn belül, akkor gondolom jogosan kérném a termék kiszállítását? -
nyul105
senior tag
válasz LuckyL #22938 üzenetére
Köszi,
Itt jópár hiba történt, mert valaki jóváhagyta a rendelést, valaki kiállított egy számlát, egy jótállási jegyet, és valaki becsomagolta, feltételezem, hogy a raktáron is módosították, hogy xy imei számú óra eladva. Nem tudom, hogy lehet ennyiszer hibázni zsinórban véletlenül. De értem a mondandód lényegét, plusz előzőekből sok lépés automatizált.
Megtévesztés: akciós termék, ami nincs.A 3.ra: azzal indokolják, hogy nem kapom meg amit rendeltem, mert hogy nincs raktáron. Ha raktáron lesz, ez az akadály elhárul ezért gondoltam.
Félre ne érts, nem vagyok a hőbörgő fajta, de rosszul esett kibontani egy másik típusú órát. Ezután jeleztem, elnézést se kértek.
Újra jeleztem írásban, akkor már elnézést kértek, és mondták, hogy küldjem vissza, rendeljem meg újra majd az új áron, ha elérhető lesz...
Fel se ajánlották, hogy ha lesz készleten, akkor megkapom, ez esett rosszul. -
nyul105
senior tag
válasz LuckyL #22944 üzenetére
Én nem értek a joghoz, azért kérdeztem, hogy hibás teljesítés esetés van e kártérítés....
Ha én vállalom, hogy építek egy uszodát, de helyette egy welness szállodát építek, akkor olyankor szoktak kárigénnyel élni pl., nem csak a pénzt adják vissza.
Hülye példa, tudom.
Ezért mertem feltenni a kérdést, én is nyitott vagyok a vitára, elvégre ez egy fórum. Sőt, a hozzáértők véleményét egyenesen elfogadom[ Szerkesztve ]
-
nyul105
senior tag
válasz Floyd80 #22950 üzenetére
Huh, köszi neked is. Próbálom értelmezni az én esetemre.
Tehát ha a vételárat adják vissza, akkor nem monshatok semmit? Ez így elég szomorúan hangzik, így aztán könnyù akciózgatni -20% meg -25%kat...
Nyitok egy shopot, tele full olcsó akciókkal, de az akciós cuccok helyett féltéglát küldök, aki panaszkodik annak visszaadom a vételárat.
Persze a normál áras termékeket meg kiküldöm...
Ez de baromság...