-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
kutga
nagyúr
válasz Superhun #22854 üzenetére
A fogyasztónak minősülő Vásárló elállás esetén köteles a megrendelt terméket késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszaküldeni az MMSH részére az alábbi postacímre.
Csak én nem látok személyes opciót? Bár lehet inkább hazafelé megkérdezem az Árkádban.
Let the Zone take me if I am.
-
Wictor
senior tag
válasz Superhun #22872 üzenetére
Igen, ezt megtettem, valamint Lackooo84 tanácsára nemrég Facebook chaten is leírtam ugyanezeket nekik. A srácnak valószínűleg nem volt kedve dolgozni, pedig összesen 2 várakozó volt mögöttem és vagy 6 ügyintéző az üzletben. Én pedig jóhiszeműen bíztam a tanácsában, ami miatt most több ízben szívok.
[ Szerkesztve ]
-
-
monchichi20
aktív tag
válasz Superhun #22915 üzenetére
Ezért mert ez van mindenüt már : Jótállás a 270/2020. (VI. 12.). számú rendelet alapján
Q2 vettem tölük idén az úgye 2 év garisan jött. -
_szantos_
csendes tag
válasz Superhun #22930 üzenetére
Valszeg én vagyok felületes, de csak az eladó bizonyítási kötelezettségét látom leírva. A "független szakértői véleményt" nem. Szerintük bizonyították: készségesen megvizsgálták a saját szervízükben. Mivel nem jutok velük tovább, ezért kérdeztem, h kit lehet bevonni (cégként lett véve, de adtak jótállást).
-
ETOM
addikt
-
asdf_
veterán
-
asdf_
veterán
válasz Superhun #22999 üzenetére
És nincs valami olyan, hogy a hibás teljesítésből eredő károk megtérítését is megnyeri az ember? Hiszen így, ha visszakapja azt árát, és akar venni még egyet, akkor kénytelen az újhoz ismét egy kiszállítási költséget fizetni, az pedig 1 termékhez 2 költség, tehát kára lett.
-
scream
veterán
válasz Superhun #23093 üzenetére
+ LuckyL, Lackooo84
Köszönöm a válaszokat!
Írtam hétvégén nekik, hogy biztosan csak a jóváírás van, mint megoldás, hosszan kifejtve az én álláspontomat és helyzetemet, most reggel ez jött vissza válaszban:
"Jelenleg csak a jóváírás lehetséges."Szerencsére olyan helyzetben vagyok, hogy a diff nem vág földhöz, de nyilván nem örülök neki - főleg, hogy esélyesen eladósorba is kerül egyből a gép, amibe rakom.
Úgy gondolom, hogy most kártérítési pert indítani esetlegesen azért - ahol a legjobb esetben is annyi lesz a végkimenetel, hogy adnak egy ugyan olyan modul párt - nem látom értelmét - főleg, hogy nem pár nap leforgása alatt megy le az egész.
-
Tomi0703
őstag
válasz Superhun #23118 üzenetére
Csak ugye ket ugyanilyen telot vettem anno. Mind a kettot egyszerre kuldtem vissza. A masiknak a kijelzoje jo volt, a hatlapja jott le annak is, valamint a tolto csatlakozoja volt rossz. Azt 1 honap alatt megcsinaltak, pedig jart az is Lengyelorszagban. Ez mar tobb mint negyed eve naluk van...
Csak most se telefon, se semmi. Hiaba hivogatom oket, mindig ugyanazt mondjak. Emailre nem valaszolnak.[ Szerkesztve ]
-
válasz Superhun #23133 üzenetére
Szia,
Akkor jól gondoltam, hogy 10k alatti, ezért nincs rá semmi
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Pemethe
csendes tag
válasz Superhun #23178 üzenetére
Szia! Arra hivatkoznak, hogy a reklamációs kódex, illetve az ÁSZF alapján -amit a vásárláskor elfogadtam- a leadott termék vonatkozásában kizárólag javítás, csere, illetve jóváírás jöhet szóba. A Vásárló az adásvételi szerződés létrejöttével és a megvásárolt termék átvételével elfogadja és tudomásul veszi a jelen Reklamációs Kódex alkalmazását és annak tartalmát.
Alap esetben nem is lenne gond ezekkel a kikötésekkel, mivel a legtöbb termék a vásárlást követően amortizálódik (nem is keveset). Olyan termékeknél viszont jelentős veszteség érheti a fogyasztót, amiknek az értéke a kereslet változása miatt jelentősen megnövekedett. Ahogy idézted a jogszabályt szerintem sem állhat el egyoldalúan a szerződéstől az eladó, mivel arra alap eseteben a vevő jogosult. Kivétel ez alól, ha a vevő a megrendelt árut nem fizeti ki pl. Amennyiben van rá valami esély megindítom a pert, de még egyeztetek néhány jogásszal.A számlán ez szerepel:
KIJAVÍTÁST/ KICSERÉLÉST legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze, de amennyiben ez meghaladja a tizenöt napot, az Alza tájékoztatja Önt a várható időtartamról. Ha első alkalommal történő javítás során megállapításra kerül az Alza által, hogy a termék nem javítható, az Ön eltérő rendelkezése hiányában az Alza további nyolc napon belül kicseréli a terméket, ill. ha nem lehetséges a csere, visszatéríti annak az Ön által bemutatott bizonylaton feltüntetett vételárát. Ha a termék három alkalommal történő kijavítást követően ismételten meghibásodik, és
Ön nem igényli a vételár arányos leszállítását, ill. nem kívánja a terméket kijavítani vagy kijavíttatni, akkor a terméket nyolc napon belül kicseréli az Alza. Ha a kicserélésre nincs mód, az Alza köteles az Ön által bemutatott bizonylaton feltüntetett vételárat nyolc napon belül visszatéríteni. Amennyiben a terméket az Alza kijavításra átveszi és a kijavításra harminc napon belül nem kerül sor, és Ön eltérően nem rendelkezik, úgy az Alza a terméket nyolc napon belül kicseréli. Ha kicserélésre nincs lehetőség, Ön a számlán vagy a nyugtán feltüntetett vételár visszatérítésére jogosult (szintén nyolc napon belül). -
asdf_
veterán
válasz Superhun #23178 üzenetére
Ha a kötelezett a dolog kijavítását megfelelő határidőre nem vállalja, vagy nem végzi el, a jogosult a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja."
Ez nem értem hogy jön ide. Szerintem egyértelmű, hogy ez olyan helyzetben értelmezhető (és így alkalmazható), amikor elromlik pl. a mosógéped, a szakszerviz meg azt mondja, hogy, csak 5 hét múlva tudok kimenni érte. Ekkor lehet tenni azt, hogy hívni egy random mosógépest, amely megjavítja, a javítás költségét pedig leverni a jótállásra kötelezetten.
-
Pemethe
csendes tag
válasz Superhun #23181 üzenetére
Igen azt a kört már lefutottam. Valószínűleg marad a per. Ugyanakkor elég sok embert (fogyasztót) fog ez érinteni a közeljövőben, úgyhogy mindenképp utánajárok. Már írtam a hardveraprón, hogy vigyázzanak a leendő vásárlók, illetve tulajdonosok az Alzás garival, mert az életbe nem kapják vissza kártyájukat miután leadták
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Superhun #23178 üzenetére
Ezzel kapcsolatban, meg azzal, hogy egy ilyen eset igenis anyagi kár, volt egy hasonló hozzászólásom tegnap, (precedens per kellene), csak valakinek bökte a szemét és törölte, mert annyira durva sértő szavakat használtam, h ihaj...
A lényeg, hogy igen már rá kéne koppintani az ilyen kis-nagykerekre, mert ez így nagyon nem oké. Ez anyagi károkozás, mivel a pénzedért nem kapod már meg ugyanazt, amit kifizettél, és csak sokkal drágábban juthatsz hozzá.
Szerintem egy videokártya a mai árazással már eléri azt a határt, ami miatt érdemes lehet egy perbe beleállni.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
galocza
aktív tag
válasz Superhun #23359 üzenetére
köszönöm villámgyors válaszodat.
a bill regisztrált a gyártónál (el is feledtem azóta 8), s írtam is nekik (egyelőre nem rma). a baj, hogy mint olvastam, coolermasters hírhedten tróger cég, szóval sok jóra nem számítok.
csak igazságérzetem csöppet nehezen viseli, h 1. nem én gyártottam a terméket, ami bekakilt gyári garanciaidő előtt, 2. nem én forgalmaztam, 3. nem én (vagy partnercégem) nem volt képes/hajlandó megjavítani, de fizessek én plusz 8k-t plusz postát pótolni - az egyetlen bűntelen s egyben szenvedő fél.
ez valahogy nagyon nem kóser. -
-
asdf_
veterán
válasz Superhun #23593 üzenetére
Lásd Western Digitalnál a vinyó RMA gari. Az sztem a gyártás időpontjától indul.
Nem, a gyárban elindítják automatikusan gyártás ideje + x nappal, de ezt később a vevő módosíthatja számlával. Tehát az inline rendszerben hiába járt le, ha +2 hónapot figyelt még valahol, akkor is vissza leht küldeni, ha van gyári számos számla.
-
zenwalk
senior tag
válasz Superhun #23647 üzenetére
"megbízó vagy megbízott bármikor felmondhatja 30 napos felmondási idővel, kivéve, ha a megbízott fenti ingatlanra vonatkozóan írásbeli vételi ajánlattal rendelkezik. A felmondási idő az írásbeli felmondás másik fél általi kézhezvételével kezdődik. "
Én ezt úgy értelmezem, hogy ha felmondom a szerződést, akkor még 30 napig árulhatják a lakást. -
asdf_
veterán
válasz Superhun #23716 üzenetére
Valamint 151/2003. mert ugye kötelező jótállás alatti termékről kell, hogy szó legyen
2. § (1) A jótállás időtartama:
a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,Melléklet a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelethez
13. világítástechnikai termékek 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen lámpatest, fényforrás;[ Szerkesztve ]
-
hitman,
őstag
válasz Superhun #23757 üzenetére
Ma visszajeleztek a problémámra, garanciafutár vagy bolti leadás után cserélik a terméket vagy visszatérítik a vételárat.
A kérdésem, hogy ha megjönne tényleg a csere termék akkor ott is van a 3 munkanap meg a 14 nap elállási dolog?Dream as if you will live for ever, live as you will die today!
-
-
Aprósólyom
addikt
válasz Superhun #23815 üzenetére
A békéletető testület ilyenkor nem bünteti meg a céget, ha az nem jelenik meg vagy nem reagál tőle elvárható módon?
Anno, kb. 6 éve nekünk volt esetünk, hogy nem jelent meg idézésre a cég a békéltető ülésen, ezért kapott egy figyelmeztetést, miket kell javítson és egy sokkal vastagabb csekket a kifogásolt termékhez képest, a hozzáállása miatt. Szóval kb. megérte volna neki szó nélkül megtéríteni a kárunkat, ahelyett hogy kötötte az ebet a karóhoz.[ Szerkesztve ]
Jevons paradox
-
őstag
válasz Superhun #23853 üzenetére
igen, és hiába az elmélet, hogyha rugalmasak, majd szivesebben vásráol ott az ember
mert olyan költséget okoz egy elállás (főleg ha alaposan" kipróbálta" a kedves vevő a terméket), hogy ahhoz kell kb 3x-5x értékben vásárlás utána hogy fedezze a plusz munkát és a veszteséget
tehát aki ezt csinálja vásárló azt szivesen "szivatják" és nem siratják ha nem megy oda többet[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen