Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Attix82
őstag
válasz rayoliviero #9486 üzenetére
Fogyasztóvédelem, panaszkönyv. Leírsz mindent, szakvéleményektől kezdve.
-
Topikgazda
válasz rayoliviero #9486 üzenetére
Olyan nincs, hogy nincs panaszkönyv. Ha mégis lenne, akkor nem túl fényes jövő elé néz az az üzlet.
-
sasa311
veterán
válasz rayoliviero #9486 üzenetére
A panaszkönyvbe írásra kötelesek reagálni hivatalosan. Jótállás alatt az üzlet felelőssége a bizonyítás, hogy a termék jó vagy rossz.
Olyan nincs, hogy nincs panaszkönyv (amúgy vásárlók könyve). Ha tényleg nincs KIFÜGGESZTVE, JÓL LÁTHATÓ ÉS HOZZÁFÉRHETŐ HELYEN az alaphangon 2 kiló büntetés.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen