Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Exodion

    aktív tag

    válasz Lackooo84 #20210 üzenetére

    Honnan gondoltad? Ja hát végülis volt pár egyéb hozzászólásom a gondokkal velük. Igen egyébként iPon.

    Igazából nem a kereskedő matyizik, hanem a két drágalelkem egyem meg őket beszállító. A kereskedő csak a tápegységgel matyizott 2hétig aztán visszaküldték, de az is vicces volt. Beküldtem egy SZIKRÁZÓ tápegységet ami két-három szikra után püff kikapcsol és áramtalanítani kell hogy vissza lehessen kapcsolni. A két hibát (mármint a szikrát meg hogy kikapcsol) <1perc alatt lehet reprodukálni. Két hét múlva visszajött egy ilyen levéllel, hogy a táp szuperfasza, semmi baja 500W terhelésig teszteltük, ja és hiányzik két kábel. A szemem majd kigúvadt, hogy hol a két hiányzó kábel, hát a doboz oldalán rá van írva képekkel hogy milyen kábelek vannak, már kiraktam a dobozra a kábeleket hát mondom mind megvan. Biztos én vagyok a szar, elvittem másik VÁROSBA hogy nem-e a mi villamos hálózatunk a szar, aztán fölvettem egy videót, hogy a táp szikrázik/kikapcsol. Aztán a táp visszament és ment egyenesen a beszállítós jóskához videóstól pontról pontra leíróstól, azóta semmi. Természetesen a tápot is gyártói garival vettem, de az iPon-os gyártói gari az... az. A beszállítónak van rá gyártói garija, az FSP nem fogadta a tápot hiába vettem a where to buy -os ipontól mert nincs rá érvényes gyártói gari. Küldjem a boltnak... na tehát 2hónapja nem lenne tápom ha nem számítottam volna 1hetes kiesésre és nem veszek az Alzától egy Seasonic -ot. 37eFt buktam ez van, de attól még csak 2hónapnál járunk mióta az a táp nincs is nálam :DD .

    Aztán jött a fekete leves, GTX1080TI Poseidon. Lehet a kártyának olyan hibája, hogy ha nem vertikális GPU adapterben van akkor ... megfő. Fölúszik 5-6perc Superposition alatt olyan 84-86°C -ra és throttle. Javaslat, az ASUS fórumról, a vagy vertikális elhelyezés vagy felpolcolod vagy visszaküldöd. Felpolcolva ment is egy évig a drága, igaz így is 80% fan speed -el, kezdetben 74C, később 76C így az 1éves mark-hoz közeledve meg 83C polcolva. Aztán az egyik venti feladta, ezt onnan vettem észre hogy meló közben szines pöötyök 98C -s kártyával. Püff meló lelő kártya hűlik... dehülye hangja van. Hát az első venti beindul berreg megáll. Videó, kártyáról minden fotó ASUS felkeres, hááááááát nincs rá gyártói gari... Még jó hogy azzal vettem... Nem nincsen, vagy hát lehet van de csak a beszállítón keresztül tehát küldjem a boltnak... :W
    iPon felkeres kártyáért jön futár, elviszi már.23 -án meg is kapták. Közbe ASUS ügyfélszolgálat szólt, szólt hogy küldenek egy levelet, mivel a hiba ismert a p11g -s szériával küldjem el a boltnak. Ebben az állt, hogy ne tesztelessenek, ne javítgassanak küldjék kifelé. Elküldtem az iPonnal aztán még jól örültem is hogy na milyen fasza legalább gyorsan meglesz. :N

    Hát nem, május.06 -án már csak érdeklődtem hogy naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, tehát nem az hogy minden héten mentem és osztottam az észt hogy anyám bíró apám rendőr adjad a pénzem. Jött is a válasz hogy hát a táp is meg a vidókártya is ottvan a két beszállítónál még nem történt semmi. Ekkor már 2hónapnál járunk a tápegységnél és több mint 1hónapja a videókártyánál. Mindkét terméknél úgy hogy elvileg gyártói garival vettem (5 és 3 év, a basic gari ugye 1év mindenre). És akkor jött az igéret hogy megkérdezték a beszállítókat hogy miért áll a folyamat meg hogy mivel az amúgy GYÁRTÓI garis cuccok a mentek a beszállítónak így az megnyújtja az ügyintézést de "ha jön válasz vagy lezárul az ügyintézés emailen értesítjük". Ja hogy közbe engem kiba**hatnak a munkahelyemről ha nem veszek egy másik Videókártyát is az kit érdekel? Majd leírom én a 403eFt -os árát a kártyának amikor május-szeptember között visszakapom.

    Tehát ésszerű időn belül kell elvégezni a javítást, dehát hogy mi számít ésszerű időnek arra nincs törvény által előírt felső korlát. Nem is érdekel ha a pénzt nem adják vissza, nem kell de legalább akkor cserélnék ki. De nem, mert ottvan a beszállítónál, majd ha az május-augusztus között megmondja hogy csere na akkor csere. Ha veszek egy másikat és cseréril akkor no pénz vissza. A fogyasztóvédelemhez mehetek, hát maximum adnak egy javaslatot amit elküldök az iPonnak, ők összegyűrik, kidobják és majd egyszer amikor már vettem másik kártyát is visszajön a táp is meg a kártya is (legjobb esetben javítva; mert ugye ha egy szikrázó táp visszajött hogy hibátlan akkor egy túlmelegedő kártyáról mi mást képzeljen el az ember). Szóval hacsak nincs olyan jogom, hogy élethelyzetre hivatkozva így 1hónap távlatából azt mondjam a drága iponnak, hogy 6napotok van vagy cserét kérek, asszem marad a blicc/pénzkidobás.

    Tanulságos helyzet, de az tuti hogy mégegyszer magyar kereskedőnél PC alkatrészt nem veszek, Amazon/Newegg nemzetközi garival az a tiszta.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák