-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
kannnna
újonc
válasz
Attix82 #10410 üzenetére
A tálca gyári csomagolásban lett feladva, természetesen rajta a törékeny jelzéssel, ezt a gyártó nyomja rá a gyárilag a dobozra.
A terméket mi úgy vesszük át minden beszállító cégtől, hogy megnézzük, ha sérült át sem vesszük, és visszamegy automatikusan. Tehát tuti biztososan tudom, hogy vagy a futár vagy az ügyfél törte össze.
Én úgy gondolom nem vagyok köteles visszafizetni az árát, csak ha sérülésmentesen kapom vissza, akkor igen. De mivel használhatatlan lett a termék, szó szerint ketté tört a mosogató, amire mondhatnám, azt is, hogy nem rendeltetésszerű használatból, (akár le is ejthette a vásárló, vagy a futár) eredő hiba nem vagyok köteles kicserélni, vagy visszafizetni.
Itt nem a 8 napos elállás esetéről van szó, hanem az ügyfél szerint hibás teljesítésről.
Én viszont azt adtam fel amit rendelt, abban a színben és méretben, épségben.
A másik, hogy olyan futárcéggel állunk szerződésben, akik megengedik, és megvárják a csomag megtekintését. Ritka az ilyen cég, ezt elismerem, de akad.