Új hozzászólás Aktív témák

  • Hequila

    őstag

    Szeretnék tanácsot kérni a következő esetben.

    Felállás: én vagyok a kereskedő, és eladtam egy terméket fél éve, amit visszahoztak, hogy meghibásodott.
    A vásárló a blokkot nem tudja felmutatni a vásárlásról. Ez alapvetően nem lenne probléma, mondtam neki, hogy így is meg tudjuk oldani (egyedileg címkézem a termékeket, be tudom azonosítani). Azonban mikor mondtam az ügyfélnek, hogy a garanciális eljárás heteket is igénybe vehet, lehordott mindenféle seggfejnek (szó szerint), és azonnal cseréljem ezt neki ki, különben feljelent.
    Mint tudjuk, amilyen az adjon Isten, olyan a fogadj Isten, tehát törvény adta kereteken belül megteszek mindent, hogy ne kelljen a terméket visszaküldenem garanciába.

    A kérdésem, hogy a blokk hiányára hivatkozhatok, mikor elhajtom melegebb éghajlatra a kedves ügyfelet? És az visszanyalhat-e, hogy csak blokkot kapott vásárláskor, jótállási jegyet nem (egy VGA-ról van szó, én is csak számlát kapok róla).

    ''Nem kell hajó, nem kell repülőgép, | Van mit ennem, van hol aludnom még!'' Tankcsapda

Új hozzászólás Aktív témák