Új hozzászólás Aktív témák

  • net84

    őstag

    válasz Ariadne #485 üzenetére

    Köszi!
    Annak ellenére, hogy a másik oldalon állok (dolgozok), sokszor vagyok fogyasztó oldalon is. Szeretek én is tisztában lenni a jogokkal/kötelességekkel mindkét oldalról. Szívesen állok a fogyasztók rendelkezésére, felvilágosítom őket, ha valamivel nincsenek tisztában. Általában már az első pár mondatból kiszűrhető, hogy melyik az a fogyasztó, aki nyerészkedni akar és melyik, aki csak félre tájékozódott vagy csak szimplán nem ért hozzá...
    Előző munkahelyemnél és a mostaninál is azon vagyok, hogy a fogyasztó 100%-osan elégedett legyen, és ebben erősen közrejátszik a garanciális ügyintézés mikéntje. Ha nem tiporjuk a vásárló jogait a sárba, akkor valószínüleg legközelebb is fel fogja keresni az üzletet.

    Read only...

Új hozzászólás Aktív témák