Új hozzászólás Aktív témák

  • Totyi

    őstag

    Némi tapasztalattal gazdagodtam.
    Sony fülhallgató,2 hónapos;az egyik fele halkabban szól.Egyik percről a másikra.
    Írány a 18 ker,itt van egy Sony márkaszervíz.Egy kis helység;és nagyon barátságos,és szimpatikus hapsi.
    Elmormogom;hogy rossz.Papírokat kér,vásárlást igazoló blokkot,összes tartozékot.Odaadom...nevet,címet,telefonszámot kér.Számítógépben pötyög.Úgy 3 perc múlva megkérdem:ne mondjam el;hogy mi a probléma?Figyeljetek!!!!-ez a válasz. :Y
    ''Bocsánat,de rajtad kívül senkit nem érdekel,hogy mi a baj.Rossz.Vissza a Sonynak,és kuka.Kapsz egy másikat,smsben értesítünk;hogy mikor.Visszajössz,kapsz egy igazolást a cseréről és visszamész oda,ahol vetted.Adnak egy újat helyette.Futár hozza az igazolást,lehet 2 nap,de lehet 3 hét is.''
    Hát ezen meglepődtem.Ilyen garanciális ügyintézést sem láttam még. :U
    Senkit nem érdekel;hogy mi a baj...netán saját hibából ered a gond.Bementem és 5 perc múlva már sehol se voltam.Kaptam egy cserére jogosító igazolást,amit még visszaigazol a Sony,és annyi.Van egy új fülesem! :C
    Komolyan mondom:LE A KALAPPAL A SONY ELÖTT.Legalábbis a garanciális ügyintézés minősége előtt.
    A kiszolgálás udvarias és segítőkész volt.Így kéne mindíg minden elintézni,nem szivatni a jónépet.Gondolom azért egy nagyobb műszaki cikknél csinálnak vmi vizsgálatot.Csak ennél nem volt vizsi.Biztos azért,mert az ilyen kis szarokat nem lehet javítani;csak cserélni.Ez az első igazán jó tapasztalatom garancia ügyben.

Új hozzászólás Aktív témák