Új hozzászólás Aktív témák

  • laposonly11

    senior tag

    válasz echterion #86504 üzenetére

    Persze, a programozók a "lusták", mert nem hajlandók optimalizálni egy csúcs grafikát megjelenítő játékmotort, hogy gyengébb gépeken is tökéletesen fusson minimum 60 fps el. Vagy pedig ez egy olyan játék ami jelenleg is páratlanul kidolgozott modelleket, tereptárgyak százait (miközben a legtöbb mai AAA címben ugyanazt a 2 fajta kukát, 3 fajta sörös dobozt, és 4 féle fűcsomót, bokrot, fát, látod minden utcában, nemhogy különböző tárgyak százait), jelenít meg pofátlanul részletesen, a fény árnyékokról, egyéb effektekről nem is beszélve, mindezt nyíltvilágban 50-100 méter távolságig, a fizikát már említeni sem kell, hogy gyakorlatilag minden szétlőhető, eltörhető, akár darabjaira is, csobban, loccsan, kipukkad, kigyullad, behorpad a fém ha ütik, stb. és ezt még nyakon öntve ray tracinggel, aztán csodálkozik az átlag júzer, hogy egy ilyen résztelességi szintnél, kifekszik az összes középkategóriás kártya. :N Az meg csak hab a tortán, hogy a szereplők szájának a mozgása 10 különböző nyelven mozog, amit mesterséges intelligencia mozgat: English, German, Spanish, French, Italian, Polish, Brazilian Portuguese, Russian, Mandarin and Japanese. Láttad te egyáltalán ezt a játékot közelről? [link]
    Tulajdonképpen, amit ez a kis lengyel csapat csinált, feldobta a magas labdát, szerintem így kéne kinéznie egy mai AAA+ címnek, mert a Cyberpunk mellett, a legtöbb jelenlegi nyugati cím küllemre, középszerű indienek tűnik, persze csak amíg meg nem jelennek az első Unreal 5 ös játékok.

    Ordo est anima rerum.

Új hozzászólás Aktív témák