Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • baluka26

    veterán

    válasz Shufny #6891 üzenetére

    Az más kérdés, hogy ha elolvastad volna csak a kérdéses topikot rájöhettél volna, hogy
    1. nem sérült meg egy hangkeltő eszköz sem
    2. azonnal javitották a hibákat a gyártás alatt lévő egységeknél
    3. a már leszállitott Asgardokat téritésmentesen javitják
    4. kiterjesztették a garanciát a jack aljzatra is
    5. más termékeknél is probléma ez
    6. az új mérési adatoknak megfelelően sem jelent reális veszélyt egy fejhallgatóra
    7. állitólagosan high-endben sokat számit a bekapcsolási sorrend, még sem ugrál senki

    They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska

  • szilu7

    senior tag

    válasz Shufny #6891 üzenetére

    Ez csak egy példa volt. Vannak ennél sokkal egyértelműbbek:
    - első szériás A-osztályos Merci "jávorszarvas" teszten könnyen felborult, csak le kellett volna tesztelni (el is ismerték és javították a hibát, ESP, feszesebb futómű)
    - Ford Explorer Firestone gumikkal: 200-nál több esetben levált a futófelület az autópályán az USÁ-ban
    - Első szériás Audi TT-nek tempós kanyarban terhelésváltáskor brutálisan kitört a hátulja, utána lett hátsószárny, alapból ESP, átdolgozott futómű. Azért egy sportautót illik kanyarban is tesztelni.
    - E osztályos Merci elektronikus fékerőszabályozó pár éve amikor elromlott, akkor a normál hidraulikus fék csak az első kerekeket fékezte, nem kis meglepetéseket okozva.
    Ezek mind ugyanolyan ordító hibák és majdnem mindegyikre lehet mondani, hogy elég egyszerű lett volna kideríteni.
    Schiitnél is több mérnök foglalkozott vele gondolom. Valahogy kimaradt a teszt, lehet be sem tervezték, mert a felelős elfelejtette, másnapos volt a mítingen, amikor a teszteket egyeztették stb. Ezer oka lehet, ebből szerintem nem lehet komoly következtetéséket levonni.

    fi:zi'k: Örülök, hogy bejön, már megérte kölcsönadni. :)

Új hozzászólás Aktív témák