Új hozzászólás Aktív témák
-
Sirpi
senior tag
válasz CJ4567 #34363 üzenetére
Egy dolgot úgy néz ki, tényleg javítottak. Tegnap este beléptem, és abban a másodpercben jött az ajándék pörgetés, ahogy kimentem a házból, nem kell már kb. fél órát várni. Bár még elég kis elemű a mintám
Hazudnék, ha cáfolnám annak tagadását, hogy ez az ital nem nélkülözi a koffeinmentesség megnemlétének hiányát. Na most akkor van benne koffein, vagy nincs?!
-
laceszgamer
addikt
válasz CJ4567 #34377 üzenetére
Valami volt az utolsó driver leírásába FH5-re vonatkozóan, szóval könnyen lehet, hogy tényleg csináltak valamit.
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
rdt89
addikt
-
szami777
addikt
válasz CJ4567 #34452 üzenetére
Ez a lista elég teljes, ezeket követem én is, látok 1-2 számomra új nevet, azokat csekkolom.
Akiket nem láttam a linkelt listán és szerintem stabilan csinálnak jó tuningokat, az még SepiSP4, Rocklxd, Cast Haste, Saeenu, SeeYeahBoss, BluecarterEX és Hlundh.[ Szerkesztve ]
“So do all who live to see such times but that is not for them to decide. All we have to decide is what to do with the time that is given us.” ///// Old nick ->xsanyi77
-
Reaper
őstag
válasz CJ4567 #34587 üzenetére
Akkor ez a különbség,annyira nem ástam bele magamat,de nagyon érezhető volt,amíg gyengébb gépem volt, vagy túl lőttem a grafikát. Az input lag különbség már sokat számíthat akár kigyorsításnál is már,de rajtnál is, ahogy pakolgatjuk felfelé a fokozatokat.
Aki így is képes brutál időket menni az már megint egy másik szint, el lehet képzelni mit tudnának 60 fpsel. -
AsakuraDave
őstag
válasz CJ4567 #34629 üzenetére
Nem akarok kompetetív lenni vele, AI ellen soloban szórakozásnak lenne jó mert most azzal szórakozok, hogy az officaly gassed csatornán bemutatott autókat megpróbálom nagyjából megcsinálni a játékba.
Szóval a sport gumik helyett vagy menjek egyel feljebbi gumira és vegyek vissza lóerőből vagy tegyem vissza az alapot és a maradék PI-t költsem el más fejlesztésre?
AI Pro nehézségen van, az unbeatable már az a szint szerintem ami csak pure szopatás és akkor van esélyem ha nagyon levágok, meg lökdösök az elején mivel ugye mindig utolsó helyről indul az ember és igazság szerint az tart vissza míg elmegyek melettük. ABS, TCS stb mind kikapcsolva, manual váltó, nem használok segítséget kontrollerrel.There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
spleenszuru
őstag
válasz CJ4567 #34651 üzenetére
Billentyűzet.
Amúgy most a GameWave videók alapján készítettem magamnak egy guidet, igazából kijegyzeteltem az ott hallottakat.
Az jó forrás, ismeritek?
Ez, ill. ennek előzmény videója.Ki van kapcsolva a TCS is meg a másik is.
Amúgy általánosan kijelenthető, nekem a kanyarodással van bajom ebben a játékban, ill. hogy a fék nem akar úgy fogni, ahogy azt én szeretném, ezért sokat falazok.Malaka!
-
Qkackca
őstag
válasz CJ4567 #34651 üzenetére
Tudsz-e valamit arról, hogy rally update-tel ismét belenyúltak a fizikába?
Differenciál beállítás, fékezés közbeni blokkolás témakörére tippelek, mert nagyon gyanús hogy igen.
Korábban direkt olyanra állítottam be amivel lehet jó rövidet fékezni blokkolás nélkül, most meg gyakorlatilag amint fékezek egyből blokkolok aztán meg olyan vagyok mint vmi béna kezdő (magas labda, nem nagyon lecsapni ha lehet )Az az érdekes, hogy amit stillmatic jelzett a múltkor az Audi Quattro-nal, hogy a régi autó vs a most kapott autó irányítás-terepjáró viszonylatban: az továbbra is jelen van a PI-nél. Az irányítás 0,2-07 ponttal kevesebb, a terepjáró pedig 0,2-0,5 ponttal több (Cortina-Aventador J)
Mondjuk gyakorlati különbség nem tudom van-e.spleenszuru: én is bill-tel megyek, nekem a nehézség beállításnál:
fékezés - abs be
kormányzás - szimuláció
kipörgésgátló - be
stabilizátor - ki
váltás - automataAztán ez autótól/játékmódtól/verseny típustól függően változhat, attól függ mennyire kezelhető a kocsi vagy mennyire akarom legyőzni a másikat
De akkor is igazából csak annyi hogy kipörgésgátló kikapcs és/vagy manuál váltó.http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
Qkackca
őstag
válasz CJ4567 #34660 üzenetére
Persze, értem mire gondolsz: de akkor most a héten megnyerhető autókból a nomad, fpace, #24FE kivételével - azért kivételével mert azokat már eladtam, ott még nem figyeltem fel erre- mindegyiknél változott a statisztika az irányítás rovására, a terepjáróképesség javára. Az Aventador-nál pl szemre ugyanazok az értékek a tuning menüben, csak a Pi stat változott.
Gondolom nem éreztél, mert te nem az én tuningom használod
Akkor esetleg aki ment korábban egy tuningommal, az próbáljon meg már egy mondjuk dirt versenyt és fékezzen egy nagyot, érez-e változást.
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
rdt89
addikt
válasz CJ4567 #34716 üzenetére
A fizikán pedig valamelyik frissítéssel tényleg variáltak kicsit.
-
stillmatic
aktív tag
válasz CJ4567 #34716 üzenetére
Mi mindennap játszunk legalább két órát online, de tegnap becsúszott egy kilencórás maraton.
A hatos presztízsű haver, aki még soha nem ült a maga faragta Truenón kívül másban, az utóbbi időben folyamatosan hagyja ki a checkpointokat, előtte fél év alatt nem hibázott ennyit, alapból mindig az első helyért meccsel. Elmondása szerint a féktávokon teljesen más az autó viselkedése mint amit megszokott. Én is ugyanezt tapasztalom, nekem extrém nehéz a dolgom mert 100+ autóval játszom B700-ban és az agilisabb, nem annyira balanszolt autókkal újra kell tanulnom a féktávokat. -
Daw93
senior tag
válasz CJ4567 #34765 üzenetére
Nálam is
Meg még egy új bug, hogy versenyeken rajt után nem veszi a kettest az autó . Amikor raknám 2be, 1-esben marad. Ha megint váltok akkor már felrakja 2-esbe. További váltásoknál már működik rendesen.
Szerintem a launch control zavar bele a játékba.
Egészen elképesztő, hogy mennyire szét van csúszva ez a játék. Szerintem még egy olyan frissítés sem jött, amikor ne került volna be pár rohadtul zavaró bug - természetesen a már meglévők mellé
Nekem a rallys dlc megjelenés óta csak úgy indul el a játék, hogy minimum 2-3x rá kell indítanom, mert ha csak egyszer indítom, eltűnik a kis betőltő kép és nem történik semmi.GTA Online: Daweee93
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #34760 üzenetére
Párszor tőlem is ütöttek le olyat 20-ért amit egyébként 25k-ért megvehettek volna, de, még így is azt mondom, hogy ez a leghülyébb jutalom amit valaha láttam játékban. Mire eléri az ember a legendás szintet bármiből, garantáltan van annyi kreditje, hogy semmi szüksége ne legyen 20M-ért, vagy egyáltalán bármennyi kreditért bármit árulni. Cserében meg sokszor még 20-ért sem lehet ritkaságokat venni, mert aki meg eladná az legfeljebb pár százezerért tudná, annyiért meg hülye lenne.
laceszgamer: Megdönthették volna egy kicsit jobban is. Mondjuk egy jó 36 fokra, mint pesten a Milit, aztán akkor lehetne száguldozni rajta.
Daw93: Eddigi tapasztalataim alapján nekem is úgy tűnik, hogy a Launch controllal függ össze leginkább. Azoknál a kocsiknál, ahol olyan rövid a kettes, hogy még 50 alatt érdemes váltani, azoknál a még éppen aktív LC nem engedi a váltást. Ahol valamennyire állítható a váltó, ott érdemes lehet úgy belőni, hogy kissé hosszabb legyen a kettes, alacsony osztályokban, ahol meg nem, ráadásul még igény is lenne egy jó rövid egyesre, ott meg kikapcsolni az LC-t és várni a peccsre, vagy mittomén.
united28: Az új DLC óta csinálja ezt. PC-n az ez előtti peccsel javítottak rajta egy kicsit, és nekem eddig úgy tűnik, hogy a tegnapelőttivel talán teljesen meg is oldották, Boxon nem tudom mi az aktuális helyzet.
spleenszuru: Ha elérhető az offroad, vagy esetleg már gyárilag az, akkor azt használom, ha csak a rally akkor azt.
NoMagix: Én egyszer a Brütal Legend intró/menüzenéjének ültem végig szép nyugodtan mind a 9 percét.
[ Szerkesztve ]
-
#71316224
törölt tag
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #34917 üzenetére
Mitől romlott volna el? Ott nem változtatgatták sunyiban a fizikát, mint itt az 5-ben. Én csak arra emlékszek, hogy volt idő, amikor az egyik pályán te, Qkac, meg én is bennvoltunk vele a top 10-ben, de most rálestem és sajnos már csak te vagy ott, én meg visszaszorultam 11.-nek.
NoMagix: Lehet, hogy kap üzenetet, de nem veszi komolyan. Egy gonoszkodós szmájli után viszont nem lehet nem komolyan venni.
A Subarunál arra kell figyelni, hogy bár a legtöbb pályán jó gyári futóval is, de ahol nagyobb ugrató is van, ott mindenképp fel kell áldozni egy kicsit a lóerő/tömeg arányból egy rally futóért, különben bukfencet vet leérkezésnél. Meg nem is ennyire egyenes pályákra való, mint amin mentünk. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #34947 üzenetére
Kössz a tippet! Általában képben szoktam lenni a pówerbuildekkel, de arról valahogy lemaradtam, hogy ez a Merci A800-ban majdnem úgy hasít, mint egy Dart.
kovibeni777: Tessék küldtem tizet, de ne nálam panaszkodj, ha nem kaptad meg őket!
-
spleenszuru
őstag
válasz CJ4567 #34968 üzenetére
Van prémium, igen.
Rosszul írtam akkor a Jaguart, az S van meg, és eleve S1 volt, csak feltoltam osztály tetejére.
Igazából csak példának hoztam fel, általános problémám a kisiklás a kanyarban.
Nézegettem azóta megint már troubleshoot ötletet, illetve ti is mondtatok, próbálkozom míg meg nem unom, köszönöm.Malaka!
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #34968 üzenetére
Csak azért, mert egy bónsékeres agyagedény, vagy valami egyéb oka is van?
spleenszuru: Akiket itt emlegettünk jó tunereket, azoknak a többsége az anyját is eladná egy tizednyi előnyért, úgyhogy számíthatsz tőlük mindenféle nem túl ízléses megoldásra. A legszebb az elől 16-os hátul 22-es felni, a hozzájuk tartozó szintén nagyon egyenlőtlen gumiméretekkel, de amíg azon múlik, hogy befér e az adott osztályba V8-al vagy sem, addig mindenki így csinálja. Én is.
Annyi szerencse azéret van, hogy ha letöltesz egy tuningot ami kerül mondjuk 100k-ba és nagyon nem tetszik, akkor utána a következő már olcsó lesz, ha nagyjából ugyanazokat az alkatrészeket tartalmazza. Ha az egyikben V8 swap van a másikban meg V10, az mondjuk szívás. -
spleenszuru
őstag
válasz CJ4567 #34981 üzenetére
Nos, eddig ez a Sepi téma áll hozzám legközelebb, teszteltem roadon, dirtön, cc-n.
Viszont CC-n amint terepre érek az autóval, elkezd "rángatózva" gyorsulni.
Próbálkoztam rugó keményítéssel és magasság emeléssel-csökkentéssel, de nem nyert.
Rally diffet tettem alá, az okozhatja?Mely finom beállítások okozzák ezt a rángatást? Elég sokat veszítek így a gyorsulás időből.
Malaka!
-
spleenszuru
őstag
válasz CJ4567 #35021 üzenetére
Köszönöm, nagyon tanulságos.
Amúgy amivel kezdesz verseny, ott 4. lettem, másik kettőt nyertem, szóval meglett végülis a champ..
Amiket észrevettem:
1. Én túl sokat fékezek
2. Te sokkal jobban gyorsulsz, most hogy ez a manuális váltás vagy a váltó végfokozat miatt van, rejtély
3. Te nem csúszol ki, én rendszeresenElkezdtem mindössze 2 állítást végezni az autókon amúgy, ARBs "meta", és váltó végfokozat, hogy redlineba érjen el végsebességet, mint Sepi videója.
Sokkal kezelhetőbbek lettek a verdák, viszont továbbra is ha pl. B versenyt megyek, több esetben egyszerűen nem érem utol az elsőt, még átlag feletti nehézségen sem.
A és felette igen.Persze ez highly skilleden továbbra is nagyobb gondom lesz.
Malaka!
-
AsakuraDave
őstag
válasz CJ4567 #35051 üzenetére
ABS-szel pont hogy könyebb fékezéskor kanyarodni főleg első kerekes autóval csak nagyobb lesz a fékút mert kerék blokkolás ellen vissza vesz a fékerőből így lehet nem fogsz eléggé lelassítani.
Én minden segítség nélkül megyek és mikor már közel vagyok a fékezéskor a megfelelő sebességhez amivel be lehet venni a kanyart a fék mellett adagolni kezdek egy kis gázt hogy be blokkoljanak le a kerekek.There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- BMW topik
- Futás, futópályák
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Politika
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Diablo IV
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- További aktív témák...
- ÚJ - M3 MAX MacBook Pro 14" Zoll - 1.6M helyett - 1.200.000 Ft - 1 ÉV Apple garancia
- Új - 16.2" MacBook Pro M3 MAX 14C / 30C 36GB / 1 TB - Magyar - AKCIÓ
- Új Gamer PC i5 12400F/13400F/24Gb DDR5 5600Mhz/RTX 4060 Vagy RTX 4060 Ti 8Gb/500Gb M2 SSD 2-3 Év gar
- Új Gamer PC i5 12400F/13400F/24Gb DDR5 5600Mhz/RX 6600 Vagy RX 6600 XT 8Gb/500Gb M2 SSD 2-3 Év gari
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs