Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz szami777 #21616 üzenetére
ABS-t kapcsold vissza, TCM-et meg kapcsold ki a STM-mel együtt.
Drift zónák számlálójába nem számítanak bele a mastery pontok.
Nekem az ultimate drift autó a #88 Mustang lett, de valószínűleg csak azért, mert ennek sikerült testhez állóan eltalálni a tuningját, meg ezzel gyakoroltam, próbálgattam a legtöbbet.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
AsakuraDave
őstag
válasz szami777 #21696 üzenetére
Persze, a skill "fa" az az lesz a kocsink amit az előző tulaj kiosztott. Sokan ezzel próbálnak pénzt szerezni, hogy az ilyen autókat aminek van olyan skillje ami sok pénzt vagy ritka autót ad azt ők ki skillezik aztán felteszik úgy AH-ra. Sajnos ami olyan kocsi, hogy a skillek között van super wheelspin vagy kocsi azokat felesleges megvenni AH-n ha a skill miatt vennéd mert 99% hogy a tulaj már ki skillezte azokat.
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
válasz szami777 #21696 üzenetére
Nem látod, hogy melyik van ‘lefosztva’. Épp ezért ah-ból nem érdemes ilyenekre vadászni. Van olyan autó, ami bónusz autót ad, na, azokra se nagyon számíts.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
NoMagix
addikt
válasz szami777 #21701 üzenetére
Segíthet az egyedi festés, de ha nem ritka autóról van szó, akkor azt nehéz eladni! Segíthet még egy kevés tuning is!
Én kidobálom a duplikált autókat, a ritkákat pedig minimálon szoktam felrakni 1 órára, általában hamar elviszik őket.
Van PH! csoport, azon belül versenyezhetsz a legjobb helyezésért!
Jelentkezni kell a csoportba kerüléshez![ Szerkesztve ]
-
Tibiajax
nagyúr
válasz szami777 #21701 üzenetére
ha már focitopik felé nem nézel évek óta, akkor írok itt neked, ebben a témában, mint auction-expert
- a centenariot, senna-t azért nem viszik, mert konkrétan kutyának nem kellenek, azon darabok közé tartoznak, sokadmagukkal együtt, amikből tengernyi van a piacon. default autók, semmi különleges nincs bennük, bárki bármikor megveheti szalonban. te tehetsz annyi különlegességet bele, hogy raksz rá tunningot meg valami érdekesebb festést, és vagy minimáláron, vagy ahhoz közel - lényeg hogy az autószalonos árnál nyilván alacsonyabban - rakod fel. sokat nem fogsz értük bezsebelni, de legalább elviszik..
ilyenkor jön persze képbe már a kérdés, vajon megéri egyáltalán szarakodni így velük? az én válaszom az hogy nem, de mivel te még csak most kezdted az egész játékot, így érdemes... tapasztalatnak jó lesz, plusz be is folyik valami kis minimálbér a számlára, amit majd elverhetsz pl tunningra, más autón- Rengeteg a duplikált autóm, jó lenne megválni tőlük.
ha nem értékes / milliós autók, options > delete a francba kár az időt pazarolni rájuk
nna, én az este pl észrevettem h lézeng a garázsomban egy Bugatti Type 35 C. 10milliós autó, azt már nem biztos h csak úgy eltávolítja egy pöccintéssel az ember. milyen opcióim voltak? fel aukcióba, megnézni, mik a legolcsóbb darabok, az alá picivel beárazni és annyi. 5perc múlva vitték is. nagyjából ilyeneket tudsz csinálni
de az aukciós ház inkább a vásárlásról szól jobban. hogy megszerezz bizonyos típusokat, amiket máshogy nem tudsz, csak elfeledett versenyen, vagy kihíváson, vagy nagyritkán forzaboltban.. eladni csak akkor érdekes, ha mondjuk elkezd valamelyik ritka típus pörögni, de mint a motolla. a sok ingyenélő -köztük én is- rámozdul, az árakat felsrófolják és indulhat az adok-veszek ezerrel. zsírosra lehet keresni magad, de időt kell rá szánni és gyorsaságot. én anno többek közt a ferrari pistával szedtem meg magam ilyen ~ner-közelis, tiborcz -féle szintűre magam.. egy-két óra alatt 50misit csináltam csak abból a buliból
ezek jó poénok. de nagyon gyorsnak kell lenni +szerencse kell, mert sok olyankor a hiéna-van arra gyorsított opció, hogy az el nem vitt autóimat egyből gyorsan újra felrakjam az aukciós oldalra
sajnos nincs. szarakodni kell vele, újra, elölről. -
zsiz
őstag
válasz szami777 #21704 üzenetére
Nekem 214 órám van benne a játékbeli statisztika szerint (a GOG Galaxy kliens 337 órát ír), de még az is lófütty szerintem itt többekhez képest
Az aukciózáshoz még annyit tennék hozzá, amit nekem is csaba951 mutatott meg: [link] [link]Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |
-
Qkackca
őstag
-
-
drachoHUN
senior tag
válasz szami777 #22419 üzenetére
Nekem úgy lett meg másodikra a Trial, hogy az első versenyt valahogy éppen lehoztuk győzelemre, 50 ponttal. A második verseny vége előtt 10 másodperccel néztem a pontokat és simán bukásra álltunk. Osztán valami oknál fogva, láttam, hogy mégis győzelmet írt jóvá a játék. Nézem a harmadik verseny startjánál van egy extra emberünk egy X-s Hoonigan Mustanggal. Mondom wtf. Most ez vagy csaló volt, vagy valami bug. De az első két versenyen még nem volt jelen. A harmadikon persze buktunk, nullázott Mustangos kolléga is.
Azt viszont tényleg nem értem, hogy a második verseny hogyan lett győzelem, mert elvileg sima bukás volt. Ott csatlakozhatott be az új tag valahogy?Forza JUVE!!!
-
-
válasz szami777 #22643 üzenetére
Én akkor hagytam abba, amikor a kezdő minivel legyőztem egy lvl 9 (?) amg mercit, és nem adta be az Underdog acsit. Ez az acsi hiányzik még a játékban, meg hogy car drop nélkül nyerjek egy eseményt. Elvileg mindkettő megcsinálható, kell hozzá némi mák, meg rengeteg grindelés.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
ProgenXL
őstag
válasz szami777 #22706 üzenetére
Nekem van 360, One és Series X controller is.
A series x kialakításra ugyanaz mint a One csak sokkal jobb érzés fogni, meg a gombokat lenyomni. A ravasz gumírozásról nem is beszélve.
One controllerhez kaptam usb bluetooth, azzal használom ezt is. Semmi extra. Ahogy bekapcsolom a controllert, bekapcsol az usb is és azonnal felismerik egymást. Configurálnom semmit se kellett játékban se. Nyilván mivel ez az usb cucc a microsoft terméke így kezel mindent esztközt ami microsoft. Annyi hogy controllerrel együtt olcsóbb venni mint külön a kettőt.[ Szerkesztve ]
Gunner for life
-
válasz szami777 #22808 üzenetére
Fotóst az autók fényképezése is viszi fel. El se kell menteni a képeket. Nekem legalábbis biztos így lett meg, mert különben van vagy 3 mentett képem.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
ClydeBeka2
őstag
válasz szami777 #22803 üzenetére
Nekem is ez a következő célom, bár nagyon lustának érzem magam, hogy 340x végigmenjek egy pályán. Esetleg ha egymásét csináljuk az úgy ad? Kicsit felgyorsítanánk a dolgot.
Valamint nektek nincs az a bug, hogy a vállalkozásokból jövő pénzt nem számolja? Így az a kártya nem teljesíthető.
LoL IGN: ClydeBeka3 / Xbox Series X: ClydeBeka / BrawlStars: PH! | ClydeBeka
-
-
-
Qkackca
őstag
válasz szami777 #23059 üzenetére
A teszteken sokszor idióták, a verseny a lényeg, ott szoktak máshogy is viselkedni mint a teszten.
Többnyire ha túl közel vannak a csekkpontok egymáshoz, különösen a rajt/cél környékén
vagy ha egymás mellett futó út esetén, párhuzamosan vannak közel egymáshoz,
vagy ha keresztezi magát a pálya nyomvonala, és közel a kereszteződéshez van a cpA rajt/cél környékén közel menő nyomvonalra egy szép példa, az egyik Edin city vagy mianeve pályám, a hátulról rajtoló már szinte belelóg az ott menő, pályába, így azt csábítóbbnak érzi a bot, arra megy, ő fog nyerni
Nem tudom pontosan, megfogalmazni sem, de mintha a csekkpontoknak is saját hatókörük lenne, ha ezek hatnak egymásra, abból lehetnek érdekes dolgok.
Szóval fejezd be a pályáidat és kérünk megosztókódot
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
NoMagix
addikt
válasz szami777 #23064 üzenetére
Mi a célod a pályával, szivattyúsra vagy élvezetes csapatósra terveznéd?
Aszfalton nem nagyon lehet mellélőni az ívekkel vagy kanyarokkal.
Amúgyis többnyire a te nyomvonaladat követik le a botok!
Tervezésnél én középre teszem az autómat és kb. 1/3-ad sebességgel megyek rajtuk végig, ha valahol elrontom az ívet, akkor visszatekerem és javítom.
Amúgy ha próba alatt nem tetszik a következő szakasz vagy kapu helye, akkor onnantól tudod módosítani és folytatni!
Remélem az új FH5-ben komolyabb szerkesztő lesz! -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz szami777 #23064 üzenetére
Ha az út közepére húzod a vonalat akkor a botok nagyjából megtalálják maguknak az ideális ívet. Ha az ideális íven mész lecsapva a kanyart, akkor megesik hogy az AI sokszor egyenesebbnek gondolja az utat mint amilyen valójában, nem lassít eléggé és a kanyar kijáratánál elrepül a fenébe, vagy ha van ott valami, akkor azon felakad. Az is gond, hogy ha szépen kívülről indítod a kanyart ahogy azt kell, akkor néha az AI szereti még kintebbről indítani, lemegy a fűre aztán megy tovább egyenesen amíg fel nem akad valamin vagy nem respawnol a pályán. Ezeket többnyire jól kezeli az, ha középre húzod a vonalat, és a problémásabb kanyarokban még sokkal élesebben veszed a kanyart mint ahogy egyébként indokolt lenne, mert akkor nagyjából pályán marad a bot. Cserébe viszont a játékosnak lesz nehezebb dolga a féktávok megtalálásával, mert így sokszor olyan helyeken piros a vonal, ahol nem is kell fékezni, vagy kanyarkombinációknál néha 100 méterrel előbbre jelzi a fékezési pontot mint ahol valójában van. Ha az ember nem ismeri az útszakaszt, vagy az autót amivel megy (esetleg egyiket sem), akkor ez egy kicsit zavaró lehet, de hamar hozzá lehet szokni.
A legnagyobb szívás viszont az, hogy az AI egyáltalán nem tud mit kezdeni azzal, ha pont a féktáv előtt van egy kisebb hupli ami megdobja és ezért pont a levegőben van akkor akkor amikor el kéne kezdenie fékezni. Itt egy remek példavideó. A gyári pályák többségén ahol ilyen van, gondolom valami scripttel oldják meg, hogy ne repüljenek el, de például a Góliáton pont nem működik, úgyhogy ott van egy hely ahol ha elég gyors autókkal van az AI akkor elrepül mind a 11. Sajnos tele van ilyenekkel a térkép, úgyhogy van egy csomó hely ahol mindenképp elszállnak a botok. Talán lehetne olyat csinálni, hogy az ilyen helyek előtt egy kicsit becikázni, akkor talán amiatt fékeznek, de akkor meg méginkább zavaró lesz a játékos számára, hogy hülyeséget mutat a driving line, meg nem lehetne őket biztonságosan előzni, szóval ilyennel nem szórakoztam.
Ennek a kiszűrésében az sem segít, hogy amikor az ember teszteli a pályát, akkor ugyanolyan kocsival mennek a botok mint a játékos, viszont versenynél, hacsak mást nem állítaszsz be, akkor akkor kb. 6 típus közül választanak bármelyik pályára. Azok közt is főleg az Audi TT-t és a 17-es Ford Focust preferálják, aero kit nélkül 0 leszorítóerővel. Ráadásul ezek speckó TT-k és Escortok, mert ha a játékos tud 400-al menni, akkor azok is tudnak legalább 395-el menni. Ha a játékos 250-el bevesz egy kanyart akkor ezek is beveszik 245-el. Viszont úgy tűnik, hogy ahol a játékosnak van annyi leszorítóereje, hogy ne szálljon el a huplin, ott ezek elszállnak mint a sóhaj.Joccc07: Pár oszlopot még hozzátettem, hogy kicsit több infó alapján válogathassunk, meg kezdésnek sajátjaim közül.
-
Qkackca
őstag
válasz szami777 #23064 üzenetére
Ami utat bejársz, alapvetően, elvileg, arra mennek a botok is többnyire.
Ha lecsúszol egy kanyarban, a jelölt nyomvonal is lecsúszik, akkor az esetek többségében a botok is le fognak menni, kiszélesítik.
Az inkább, minket játékosokat zavar meg, főleg mikor először vagy ritkán mész a pályán és fogalmad sincs merre van a következő cp.
Persze ha direkt ilyen trükközős, rövidített, stb céllal csinálod, amikor direkt akadálynak vezeted a botokat a nyomvonal szerint, azt azért lekövetik. De mintha az utóbbi hetekben több eszük lenne.
Illetve mintha több alfajuk lenne, van az óvatos, a relatív normális-versengő meg a totál agresszív.
Az óvatos az egész előzékeny ha közelébe érsz az ideális íven.
A rel. normális-versengő, az mintha egy normális versengő, nem túl latymatag-nem túl agesszív, nem is húzódik le az ideális ívről, nem is lök ki ha a közelébe mész, ha korrekt versenybe mellé-elé érsz akkor azért nyugodtan viselkedik.
Totál agresszív pedig mint a multis játékokban a kill-on-sight, megszimatolja hogy a közelben vagy aztán az a lényeg hogy neked ártson, nem a verseny(zés)Én nagyjából kigondolom milyen géppel szeretnék menni, pl a800, aztán olyan jó 2/3 vagy teljes tempóval igyekszem a nagyját megalkotni, csak a kritikusabb részeknél lassítok.
Rendesen élesben, úgyse harmad, negyed gőzzel mész, pláne mások akik mennek rajta
Ami lassan kiadja, tempónál nem biztos, teljesen más ritmusa lehet úgy.A csiguszt pl s1 900 ralissal csináltam, olyan 130-180 körül adja a legjobban szerintem,
a kastély környéki homokozóst az a800 vagy b700,
a wc17-t az b700 awd, de b700 rwd-vel is végig lehet/tudok menniA kérdésedre szerintem ha trükköset csinálsz, akkor a trükk célja szerint.
Ha rendeset, akkor meg érzésből, hogy egy jót akarsz csapatni rajta, az úgyis érződik rajtahttp://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
NoMagix
addikt
-
stillmatic
aktív tag
válasz szami777 #23140 üzenetére
Nekem is megadta mindkettőt. Külön-külön le is vásároltam őket, ennek ellenére csak a másodjára beváltott Impalám került be a garázsba, a Prelude eltűnt az éterben.
Úgyhogy technikailag egyet kaptam!Jó ómen a Horizon ötre ez a sufnituning fejlesztőcsapat, ja nem.
Majd csak 6 hónappal később lesz érdemes megvenni akárcsak a Cyberpunkot, addigra talán lesz hozzá elég patch.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Politika
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Drug Lord 2 - Mafia Empire
- AMD Navi Radeon™ RX 5xxx sorozat
- EAFC 24
- NBA és kosárlabda topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...