Új hozzászólás Aktív témák
-
motifator
senior tag
válasz NoMagix #30026 üzenetére
Én nem vagyok expert tuningmester, de először megszülöm, hogy marad-e a gyári hajtás, vagy módosítani kell, utána mindig a fék + futóművel + kasztni tömegcsökkentéssel kezdek. Aztán ha az adott PI kimaxolásába belefér egy gumicsere, akkor az a következő. Csak ezek után nyúlok a motorhoz. Kérdés az elején, hogy milyen versenyre kell és mennyire lehet nyújtózkodni az index miatt, ennek megfelelően pakolászom. Ha a motorból nem kell sokat kiszedni, akkor nem nyúlok a hengerhez, csak levegőszűrő, kipuf, elektronika. Lehet cicomázni, meg millióféle lehetőség van, de próbálom ésszerűen, már amennyire lehet.
Funky + Jazz
Új hozzászólás Aktív témák
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Gyúrósok ide!
- Medence topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Házimozi belépő szinten
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest