Új hozzászólás Aktív témák
-
rdt89
addikt
válasz IntelKiller7 #22401 üzenetére
Az a gond, hogy minden létező kocsi megvan.
-
motifator
senior tag
Azért ez a Super GT kategóriás három csillagos trafi a belvárosban próbára tett
Funky + Jazz
-
válasz motifator #22403 üzenetére
A 812 Superfast megoldotta. Vissza kell tekergetni, miután mindenkit félrelöktél. A villamossal meg vagy szerencséd van, vagy nem.
Nekem a Triallel van tele a tököm. Állandóan a mezőny végéről kezdek, mire átverekszem magam a csapattársakon, addigra az első 2-3 drivatar már árkon-bokron túl van. Aztán az első kanyarban belém jön hátulról a talicska aprómajom, akikkel össze lettem sorsolva. Kicsit frusztráló, amikor behozom elsőnek, és így is valami 300 ponttal kikapunk. Kicsit olyan ez, mint a sakkban nem kezdő oldalon lenni: a csapatod fele sötét paraszt. És persze ők vannak elöl.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
homerhamm
addikt
válasz parandroid #22404 üzenetére
Az utolsó előtti mondatod nagyon adom.
Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!
-
motifator
senior tag
válasz parandroid #22404 üzenetére
keresgéltem hozzá a megfelelő autót, végül a Merci GT-vel csináltam meg, ugyanazzal a módszerrel, amit írtál. A villanyoszlopokkal volt a legtöbb harcom, ha nagyon visszatekertem, akkor a kiütöttek is visszagyógyultak. Egy trial-t futottam ma, elég is volt, azt hiszem az e heti kimarad, amúgy sem vagyok nagy buggy & CC fan.
Funky + Jazz
-
rdt89
addikt
válasz IntelKiller7 #22407 üzenetére
Hm ez jó taktika, nem is hülyeség, úgy is a 999999999 pénzkredit a célom, jelenleg 150nél tartok
-
senior tag
válasz parandroid #22404 üzenetére
Engem a saját csapattársam szokott kiszorítani,mert ő nem tudja,hogy a piros az ellenfél. Repkednek mindenfelé az első kanyarban,ha szerencsém van,nem vagyok útban. Need for speed módon fék nélkül kell fordulniuk.
ForzaHorizon1-2-3-4-5 - XENON010101
-
stillmatic
aktív tag
Ha valakit érdekel, Kenblokk eladja a Hoonigan RS200-at potom 550 ezer dollárért.
https://www.vezess.hu/vezetunk/2021/04/02/nagytakaritast-tart-ken-block-megvalik-orult-autoitol/ -
stillmatic
aktív tag
válasz parandroid #22404 üzenetére
Találtam még tavaly egy jó tuningot a Class5 VW Bajára, háromból hármat nyerek vele de még nincs meg a trial. A csapattársak bukják a körversenyeket, ráadásul mikor minden veszik az utolsó verseny utolsó körében akkor sem lépnek ki hanem büntetik azt, aki megdolgozott a sikerért.
Ha valakinek problémát okoz a csaló trial itt a tuning VW Bajára: 914 172 892.
-
homerhamm
addikt
válasz stillmatic #22410 üzenetére
Hogy miiii? Jól olvastam? 168 millió(!!) forint?
Annyit én biztos nem adnék érte.750000 forint felett meg se venném...Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!
-
homerhamm
addikt
válasz stillmatic #22411 üzenetére
Mért írtad be ide a taj számodat???
Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!
-
homerhamm
addikt
válasz stillmatic #22414 üzenetére
Főleg az első helyezett.
Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!
-
Qkackca
őstag
válasz stillmatic #22414 üzenetére
Időnként?
Legalább 2-vel...
Mondjuk gyorsulsz a bottal fej-fej mellett, aztán gondol egyet rád húzza a kormányt, de igazából nem lök ki, nem vesztesz sebességet, de az meg nyer, méghozzá sokat, úgy kilő mintha benyomná a nitrót, duplán...
Aztán meg mondjuk a pályaudvarnál, egy kicsi deszkán/bólyán nem tudsz átmenni, anélkül hogy ne feleződjön le a sebességed, 50cm-es rugóúttal, de közbe a bot meg a kőkerítésen/lámpaoszlopon átmegy seb vesztés nélkül...Érdekesség képen, csütörtökön, első próbára ez is meg a játszó is sikerült, azóta meg, az van amit írtok/tapasztaltok (erősebbnek tűnő botok, bénább, hamarabb kilépő társak, egy-két anomália verseny közben)
motifator: a ferrari 599 gto és f12 is jó a trafihoz, igaz ott is kell 1-2 pörgetés. A 812-es meg az Aston PO az elsőre, könnyedén.
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
csaba951
veterán
Nekem a (tuningolt) RZR 1000-el lett meg a Trial. Extra szívás volt, kb. 14. alkalomra lett meg. Hónapok óta nem volt ennyire nehéz. Alkalmi/átlag játékosoknak szerintem lehetetlen. Külön öröm annak akinek megvan az első 3 évszak 100%-ra, és a 4. emiatt nem lesz meg.
-
szami777
addikt
válasz parandroid #22404 üzenetére
Detto, nálam is 9. alkalommal let meg a Trial, már ki próbáltam minden autót, azt hittem velem van a baj, de nem, a 2. pályan( asszem a nagy hegyoldalas korverseny), hiba nélkül repesztve is vagy 1km-t vert rám a gép, rohadtul nem volt fair. Végül a vw class 5 lett a befutó.
Egyébként csalt az ellen, tudom, hogy a sebesség 1-10ig pontozása az autóknál inkább tájekoztató jellegű, de hogy az 5.8as sebessegemet lehagyja egy 5.2 pontozasú AI vagy egy kilométerrel egyszerűen nem volt reális.
Aztán meg mar azert nem sikerült mert ideg voltam
Társak se segítettek, kedvencem amikor b700as versenyre eljonnek ilyen 630as rangú offroad kocsival...“So do all who live to see such times but that is not for them to decide. All we have to decide is what to do with the time that is given us.” ///// Old nick ->xsanyi77
-
drachoHUN
senior tag
válasz szami777 #22419 üzenetére
Nekem úgy lett meg másodikra a Trial, hogy az első versenyt valahogy éppen lehoztuk győzelemre, 50 ponttal. A második verseny vége előtt 10 másodperccel néztem a pontokat és simán bukásra álltunk. Osztán valami oknál fogva, láttam, hogy mégis győzelmet írt jóvá a játék. Nézem a harmadik verseny startjánál van egy extra emberünk egy X-s Hoonigan Mustanggal. Mondom wtf. Most ez vagy csaló volt, vagy valami bug. De az első két versenyen még nem volt jelen. A harmadikon persze buktunk, nullázott Mustangos kolléga is.
Azt viszont tényleg nem értem, hogy a második verseny hogyan lett győzelem, mert elvileg sima bukás volt. Ott csatlakozhatott be az új tag valahogy?Forza JUVE!!!
-
stillmatic
aktív tag
válasz drachoHUN #22420 üzenetére
Mindkettő bug. Néha csinál olyat hogy a vesztes meccset is jóváírja és engem is rakott be A800 versenybe autóválasztás nélkül a seggem alatt lévő S2-es járgánnyal. Olyan gyorsan léptem ki ahogy tudtam nehogy kitiltsanak!
Ha emberünk csalni akar akkor nem Mustanggal lép be egy terepversenyre hanem Toyota Bajával. -
Joccc07
addikt
válasz stillmatic #22421 üzenetére
Ne izguljatok. Volt már ilyen többször is megjelenés óta. Majd szépen kedden nerfelik az ellent. Nem néztem de biztosra veszem, hogy a hivatalos fórum tele van sírósokkal akiknek nem megy.
>Gar taldin ni jaonyc; gar sa buir, ori’wadaasla<
-
válasz Joccc07 #22422 üzenetére
Smmi gond az ellenféllel. Simán verhető (lenne, ha a kedves kollégák nem állítanak bele az első versenyen egy hídpillérbe, löknek meg a másodikon a hegyről leugratás közben, illetve érnek el a harmadikon összesen 200 pontot, amikor végre elsőnek futok be). Igen, megint megpróbáltam.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
szami777
addikt
válasz drachoHUN #22420 üzenetére
Igen, sok próba után nyilvánvaló volt, hogy az első meccsen nyerni kell, a 2. esélytelen, így a harmadikon kell odatenni nagyon. Egyenként az első bukott meccs után sok csapattársam mar kilépett, többször is ketten-hármam vágtunk neki a 2. menetnek, valszeg akik kileptek, már tudták hogy ez így bukta :D
Ha az első trial nincs meg, utána már csoda kell.
“So do all who live to see such times but that is not for them to decide. All we have to decide is what to do with the time that is given us.” ///// Old nick ->xsanyi77
-
Joccc07
addikt
válasz parandroid #22423 üzenetére
Igen, trialnál mindig a csapattárs volt az igazi ellenfél.
Most ezt a szezont rászántam a 100/100-ra. De ha nem tudom teljesíteni akkor törlöm a játékot a P"#$#
Nekem ehhez nincs kedvem, hogy egy rohadt versenyt 10+-szor megpróbáljak.>Gar taldin ni jaonyc; gar sa buir, ori’wadaasla<
-
-
válasz Joccc07 #22425 üzenetére
Nekem meglett. 2 balfasszal a csapatban, akik fixen 11-12 voltak mindhárom versenyen. Szerencsére a másik 3 csapattárs elég jó volt, így az is belefért, hogy az első versenyen elpattogtam egy kapu mellett, és így csak 5.-nek jöttem be. A második versenyen 3. lettem, egy csapattárs volt előttem, de így is buktuk, a harmadikon 2. lettem, a végén elengedtem az egyik csapattársat, mert nagyon ment volna, a keménykedésből meg csak baj lesz mindig.
Nekem mondjuk a múlt hetem csak 98%, szóval mindenképpen szakad a 100-as sorozat, pedig valami 3-4 seasonom egymás után megint 100-as volt. Korábban is be-becsúszott azért egy-egy 99-es. Nem mintha bármi értelme lenne ennek még....
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
homerhamm
addikt
Hát itt olvasgatom a hozzászólásokat... Na ezért nem triálozok. Ha meg túl óvatos vagyok akkor meg a mezőny végén vagyok. Nincs igazság ezen a földön.
Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!
-
Loretto
veterán
Sziasztok!
Lenne két kérdésem:
- van olyan négykerekű jármű aminek a szorzója 8,
- ill. egyszer láttam egy több mint 8 perces skill songot, valaki tudja melyik rádióadón lehet belefutni?Köszönöm!
Soirée...
-
Joccc07
addikt
válasz parandroid #22427 üzenetére
Majd ma megnézem este. Hátha sikerrel járok. Nekem csak az achi miatt kéne a 100/100. Kihagytam sokat mert beleuntam. Aztán most, hogy jött a Shelby Mustang újra elővettem. Aztán gondoltam megcsinálom a szezont 100-ra. Jó lenne már valami jó autós játék mert eléggé elvagyunk hanyagolva ilyen téren.
>Gar taldin ni jaonyc; gar sa buir, ori’wadaasla<
-
Loretto
veterán
válasz Qkackca #22431 üzenetére
Helo!
Igen csak én is ott találtam, de annak a vezetésében nekem nem sok örömöm van/volt. Jó lett volna négy keréken. Szoktunk tartani a családi "super pörgetős napokat", ilyenkor fogy a supra, de ahhoz skill pont kell.
Féltem hogy a timless lesz a válasz a másik kérdésre, mivel azt nagyon nem hallgatom.
Azért köszönöm!Soirée...
-
válasz Loretto #22432 üzenetére
Ha skillpont kell, akkor BMW M6 FE, kirakni rajta mindent, aztán mehet a reptéren a buli. Ha belejössz, egy nagy kör, ami kb 2-2,5 perc a 10 skill pont.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Loretto
veterán
válasz parandroid #22433 üzenetére
Azzal szoktuk, ill fiam Hoonigen Ford RS 200 Evo.
Amúgy a reptéren vagyunk de van egy sajátos technika szerintem, ami talán még gyorsabb is, mint a nagy kör sokszor versenyeztünk tökivel, ki rak össze hamarabb 10 skillt, ha jól emlékszem olyan másfél perc alatt voltunk.Soirée...
-
stillmatic
aktív tag
Ha már trial...állítólag a következő frissítésnél kijavíítják a szerverproblémákat, gondolom már millióan elküldték őket a picsába az ikszedik elcseszett online bajnokság miatt.
Más: Csak én vagyok olyan láma hogy nem tudok S2-ben hiba nélkül vezetni? Verhetetlenben versenyzek, de ezt a Koenigsegges bajnokságot csak 15-20 visszatekerés/verseny után tudtam hozni, pedig a legkezesebb CCGT-vel mentem. Egyszerűen 250 felett nem érzem a sebességet ezáltal a féktávokat sem. Arra meg nincs időm hogy folyamat a sebességmérőt nézzem hogy most háromszázzal vagy négyszázzal megyek.
Online-ban automatikusan kilépek S2-ből, nem akarom senki szórakozását tönkretenni. Ti hogy vagytok ezzel? -
drachoHUN
senior tag
Pc-én mást is kidobál a játékból? 2 hete volt ilyen, hogy pár perc után kidob asztalra. Akkor azt hittem sikerült megoldani, azzal, hogy frissítettem a DS4Windows szoftvert (PS4 kontrollert használok), mert utána nem dobált ki. Ma megint elkezdte...
Forza JUVE!!!
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz csaba951 #22418 üzenetére
Csütörtök este háromszor futottam neki, első két alkalommal a Polarissal, de a legelső futam legelején simán felborult a raj után, már ott láttam, hogy így nem leszünk barátok. Harmadjára átálltam VW 5-re, egy elég jó tuninggal (245 körüli végsebesség), erre a második pályán simán lehagytak olyan kis golfkocsikkal, amikből én sehogy sem tudtam 210 fölötti végsebességet kisajtolni. Na ott is el is engedtem a Triált, meg az egész hetet, a két út autót már megkaptam, belőlem nem csinálnak bohócot...
(eleve nem értem ezt az egész buggy kategóriát, tipikusan olyan autók, amiket egy fűcsomó megfog, ugratás után bármikor eshet úgy, hogy egyből keresztbeáll, eddig sem volt szimpatikus, de most a gépi autók is olyanok voltak, amiket a legtrükkösebb tuninggal sem lehet kihozni. Akkor már inkább egy S2 esős éjszakai versenyzés a forgalomban, ott legalább még van esélyem ) -
Qkackca
őstag
válasz stillmatic #22437 üzenetére
S2-vel nem csak te vagy így szerintem.
Mondjuk én nem verhetetlen botokkal megyek többnyire.
De 1-2 visszatekerés elég volt nekem, fejlődtem
Nagyjából a cél előtti egy-két töréssel van gondom többnyire.Érzetre a Jesko, stopper szerint a CCGT, majd végül egy kis reszelés után az Agera lett a befutó nálam (érzet/stopper viszonylatban). Meg is osztottam az agera tuningját azt hiszem.
Az Agera RS meg vicces slickkel az esőben, meg egy pöttyet izgága a lelkem. Még nem sikerült nyugisabb beállítást találni. Azért a 2 sec 0-160 nem viccel, csak jön a kanyarBe kell kapcsolni az ideális ívet, azzal egyszerűbb talán, akkor elég nézned mikor kezd pirosodni, aztán tudod hol fékezz. Többnyire, ez se mutatja mindig jól, de tanulható
Meg ez a trial: az érződik, hogy mindig mindenki nyerni akar, pedig elég ha csak több pont jön össze mint a botoknak. Az első verseny után kilépést meg nem értem, mikor 2 nyert verseny kell, még bőven van lehetőség nyerni. Annyira nem szokott szemét lenni a játék hogy háromból három verseny nehéz.
A D500-as versenyről nincs vélemény?
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
stillmatic
aktív tag
Az Agera tuningja nyilvános? Ha igen rákeresnék.
D500 az egyszerű mint a faék, van a Morris Travelleremre egy szórakoztató tuning, ahol 190 felett van a végsebesség, 8-as a gyorsulás cserébe 4,7 az irányítás. Vigyorogtam végig.
-
motifator
senior tag
válasz drachoHUN #22438 üzenetére
Nekem szerencsére a játék stabil (szintén PC), csak az online időnként kidobálós / megszakadós, de az mindenkinek Ki kell fogni egy szerencsés időszakot.
Én újabban egyébként a játszóteret hanyagolom, hacsak nincs szükségem a nyereményre. A Trial általában ha nem elsőre, akkor második vagy harmadik nekifutásra egy "jó" csapattal menni szokott. Most lehet, hogy nekifutok még egyszer, az elsőre lehetetlen küldetésnek tűnt, hiába volt szinte minden csapattárs min. 2 csillagos és 700 vasakkal. Mondjuk annyira nem vágyom a nyuszis nacira Csak hajt a versenyszellem.
Funky + Jazz
-
Qkackca
őstag
válasz stillmatic #22441 üzenetére
Az, csak nyugodtan.
240 159 457, ha nem találodhttp://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
NoMagix
addikt
Na, Dirt 5 részemről kuka!
Azt hittem lesz egy jó FH alternatíva, de ma megint rádöbbentem, hogy nincs jobb az FH4-nél! -
Qkackca
őstag
Abban már a menü nem tetszik... de legalább másfél-két év után javították a béta verzióban jelentett hibákat
Mondjuk ez nem csak neked szól:
megosztottam a CCGT-t, meg a bugik közül a mini, penhall, vw bug cl5, a sima alumi már régebbi, aki kíváncsi írhatok tajszámot (dobogóra mindegyik jó, most legutóbb a penhallal megnyertem az utolsó kettőt, a hegyes pályát nem mindig sikerül nyerni)
Még 10700 pont hiányzik a lvl 5 tuninghoz, úgyhogy nyugodtan legyetek bátrak és próbáljátok ki a fentieket, ja meg van mini is meg ford wagon is megosztvahttp://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Filmvilág
- Autós kamerák
- GoPro Topic
- Közel 1 billió dollárt vesztettek a big tech óriásai
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Háború Izraelben
- Aliexpress tapasztalatok
- További aktív témák...