-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz molnarpeter #18789 üzenetére
Nem volt. Most van igazolhatóan ~72e km benne, Ford Solymár szóbeli tájékoztatása alapján erre a típusra/váltóra nincs előírva olajcsere. Ami nyilvánvalóan f.ság, mert ugyanerre a váltóra (4F27E) az USA modellek esetén 60k mérföld az előírás (fejből írom, remélem jól emlékszem).
Ezen felbuzdulva már vagy két hete foglaltam időpontot váltószervizbe, de csak május 29-ére kaptam, addig remélem kihúzza.
-
kcsa
veterán
Nézd, fogyó-kopó dolgok cseréje tökéletesen normális ennyi idősen (szilentek, lengőkarok, lengéscsillapítók, vezérlés, rozsdásodó kipufogó stb.)
A rugó-hangszóró téma is előfordul, de ha csak ennyi a valódi szériahiba, akkor az egész jó hír szvsz
Váltóolaj a motortól természetesen teljesen külön téma, IB5 (1.4-1.6) esetén leeresztőcsavar sincs, le kell szívni, vagy tudok olyan elvetemült arcot, aki gyártott rá leeresztőcsavart Olaj szigorúan az előírt gyártói minősítésű (WSD-M2C200-C - nem kell gyári, de ezt a szabványt tudnia kell) kerüljön bele, ne hallgass szerelői ajánlásokra, nekem az MTX75 hatalmasat javult váltásérzetre, amikor friss olaj került bele ~10 évesen.
-
kcsa
veterán
válasz rongyi #18852 üzenetére
1.6 Ti-VCT is teljesen ajánlható, számomra érezhetően jobb volt (pont egy c-max a viszonyítási alapom ennél a motornál). Az össze-vissza hajtogatható/kivehető/csúsztatható ülések miatt tényleg remekül variálható.
szerk.: úgy emlékszem MK1 FL után már csak magasabb felszereltséghez jártak ezek a variálható hátsó ülések, ennek érdemes utánanézni.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz gabor9991 #18891 üzenetére
Az nem szűrő. Ez már szűrő :)
-
kcsa
veterán
-
kcsa
veterán
Focus mk2 userek: ismerős nektek az a jelenség, hogy 20km/h elérésénél valami kattan egyet?
(elárulom: az abs az egyébként)
Máshol is ismert jelenség (van az előző linken kívül még jópár találat), de annyira hihetetlen, hogy ez normális...
-
kcsa
veterán
válasz xEon1337 #18986 üzenetére
Már napok óta túrom a témát a neten, de asszem ma értem el áttörést, idáig angolul kerestem, de németül kellett volna
első oldalon is tizenplusz típus szerepel, gyakorlatilag azonos jelenséggel, állítólag Conti/Teves fékrendszer jellemzője. Ha lesz rá érkezésem, megnézem enyémben milyen ABS kocka van...
-
kcsa
veterán
Abs kattogás sokadik felvonás :) próbálom behatárolni.
Aki említette, hogy hallja: van esp is a kocsitokban?
Aki nem hallja: nektek van? -
kcsa
veterán
-
kcsa
veterán
Ha egy kicsit igényesebb az ember a "jó az, csak menjen" kategóriánál, nincs ebben semmi extra. Sajnos.
Én már túlvagyok: minden folyadék cseréje (motor, fék, hűtő, szervo, automata váltó), hozzájuk tartozó szűrők, akku (a biztonság kedvéért), első féktárcsa és betét, első lengéscsillapítók, motortartó bakok, új gumik.
Mindenből prémium márka.
Jön még négy gyertya, és hátsó fékbetét, klímatöltés. És van még valami új nyekergés motor felől, azt még nyomozni kell.
Gondolom sejted, hogy ez se egy százas volt :) Ez egy ilyen sport, és a vételár + karbantartás árából még mindig csak középfapad Dacia épp hogy kijönne, vállalható pl. Vitarához kéne 1m.Persze ehhez hozzá tartozik, hogy én elég perverz módon szeretem a jó műszaki állapotot :D
-
kcsa
veterán
Mielőtt bekerülnek az új rugók, mérd meg a kerék és a sárvédőív távolságát, nehogy az új alacsonyabb legyen . Mondeoba én is vettem ROC rugót a törött helyett, de rendesen ült az eleje tőle. Másik (itt ajánlott ;) ) márka lett helyette, és hibátlan lett.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz egyedülülő #19239 üzenetére
Legnagyobb baja, hogy hajlamos jelentős olajfogyasztásra. Nem mindegyik, de jellemző.
Vannak még típusbajai (szívósor csappantyúk kopása, végső stádiumban beszippantja és motorkár várható, FL előtt ajtó rozsdásodás, FL2 előtt hátsó fék berohadása), de összességében nem rosszabb mint a kortársai. Én szerettem
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen