-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz DeFranco #15912 üzenetére
Gondolkodtam már én is azon, hogy ha valaha önálló kétkezi munkával akarom keresni a kenyerem, akkor gumisműhelyt nyitok, olyat, ami 13:00-19:00 között lesz nyitva. Napközben én is mindent el fogok tudni intézni, elvinni gyereket iskolába, etc., délután meg jöhetnek az ügyfelek .
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Csak így kötetlenül szólnék bele: volt isofoxes és van jelenleg is sima ülés a kocsiban, és azért az isofix ezerszer stabilabb, és így megnyugtatóbb is volt.
Mondeo mk3-ban nincs isofix, így cserélni kellett simára, isofoxes anno gömbölyű swiftben volt top tetherrel,azt kirobbantani se lehetett volna
-
kcsa
veterán
Kuplungcsere ezt a problémát nem befolyásolja. Szigorúan teljesen álló állapotban lehet csak rukvercet kapcsolni. Nekem váltóolaj csere sokat javított rajta.
Fagyállós történetre pedig: csak vizet töltenék rá, és általában kupak vagy a kiegyenlítőtartály szokott hibádzani (utóbbi általában sunyin elreped). Persze lehet nagyobb motorikus hiba is, de nem erre kell készülni
-
-
kcsa
veterán
válasz tailor #16191 üzenetére
Mondjuk ekkora tahóságra már születni kell.
Nekem csak az piszkálja a csőröm, hogy hárman vagyunk, saját ingatlanban (lakótelep persze, de már ez se semmi statisztikailag), két kereső, papíron átlagon felüli fizetésekkel, de ha megrokkannék se férne bele 6 millióért új autó.
Szomszédnak telt rá, látom is menyit dolgozik, meg is érdemli, vett is, (bár én a helyében inkább elköltöztem volna panelből...), szerencsétlen most meg garázsban dugdossa, nehogy valaki meglássa.
Nevezhetjük irigységnek is ha úgy jobban esik, valójában pedig tényleg érdekel hogy mit csinálok rosszul
-
kcsa
veterán
válasz Pikkolo^^ #16195 üzenetére
Mondtam, nevezheted annak is. Ha jól esik...
@Pardise: én meg mindig műszaki érdeklődésű voltam, ágyban fekve felismerem hogy milyen márkájú autót indítanak a ház előtt. Innentől kezdve értheted, hogy miért pörgök autók körül, noha sokat csökkent az érdeklődésem, amióta nem csak újságban olvasok róluk, hanem fenntartanom is kell
-
-
kcsa
veterán
Ez az a kérdés, ami adott típustól függ. A fenti Toyota remek példa, de dci is hajlamos főtengely csapágy kopásra nem jó/nem elég gyakori csere miatt.
De robogós viszonylatban is ismerem a szitut, ahol a gyártó 10w50-et írt elő, de "jó az olcsóbbik 10w40 is" felkiáltással lehet is gyűjteni vezérműtengelyre.
-
kcsa
veterán
válasz bajnokpityu #16259 üzenetére
Prime 2 van a Mondeon, egész jó.
-
kcsa
veterán
válasz Brave_86 #16272 üzenetére
A Duratec HE 1.8/2.0 - nak is megvannak a maguk bajai: szívósorban lévő csappantyúkat megeheti a motor ha nincs időben diagnosztizálva - ez általában gtk. Ennek egyszerű és gazdaságos megoldása a csappantyúsor kiszerelése,a maradék nyílások légmentes zárása. Drágább megoldás a felújítás, de nincs érdemi előnye.
Ha korábban nem időben vagy nem jó olajjal volt cserélve hajlamosak olajfogyasztásra is. (enyém speciel aránylag jó (1.8), de ez nem törvényszerű). Kicsit mázli kérdése, de vigasztaljon hogy állítólag az eredeti Mazda még rosszabb - legalábbis találkoztam ilyen külföldi fórummal.
Viszont láncos motor, még a régivágású, strapabíróbb fajta,de azt nem tudom, hogy focusba is raktak-e pl DMF-et, ahogy a Mondeoba is.
1.6 - ról kicsit kevesebbet tudok, a vezérlésmódosító kerekek néha cserére szorulnak, közepesen fájdalmas áron. Szíjas, megvásárlás után ajánlott cserélni - kivéve ha garantálva van a cseréje.
-
kcsa
veterán
válasz Brave_86 #16286 üzenetére
Csak HE-ről tudok nyilatkozni: az csappantyúdologtól vásárlásnál nem kell rettegni, hangról megmondható hogy beteg-e, belealkudható az árba, nem tétel. Pl. : Craig videói jók. Mondeot szerel, de ez speciel azonos.
Olajfogyasztás pedig lottó, de ez kis túlzással minden autóra elmondható.
Esetleges érdemes megkérdezni (eladónak természetesen soha nem csinálja), meg azt is hogy mióta az övé, mit rakott bele, stb. De tényleg szerencse kérdése, ez ilyen sport.
-
kcsa
veterán
válasz lizakattila #16370 üzenetére
A legjobb típusból is van bontószökevény, azzal a legjobb szerelő is csak drágán tud bármit is kezdeni, lehet tényleg kár.
EA102 1.2 TSI kell az ilyen esetekre, máris jó lesz a ford
-
kcsa
veterán
válasz #31600896 #16402 üzenetére
Ember, mit vársz egy márkatopikban? Az interneten keresztül kezelhető hibákra kaptál tippet, a többire kompetens szerelőt javasoltunk.
Az, hogy vettél egy félig elrohadt bontószökevényt nem az itteniek, de még csak nem is az adott márka adott típusának a hibája, láthatóan van itt pár elégedett tulajdonos.
Nekem karácsony előtt elfosta magát a gyújtótrafó, januárban komplett kormánymű csere következik. Őrjöngök itt? Nem. 12 éves autó...
Vegyél inkább valami másik márka hasonló állapotú kocsiját, akkor majd az opelvagrenaultfiatcitroenhyundai lesz a szar nálad. Lehetőleg hasonló stílusban megutáltatva magad az adott topik usereivel.
Vagy megérted amit én is mondani akarok, vagy tényleg ne járj ide.
Peace.
-
kcsa
veterán
-
kcsa
veterán
A szívósorban lévő csappantyúk tengelyének kopása. Ezt szereli Craig is (btw minden benzines MK3 Mondeos részére kötelező a csatorna ).
Ennek a hibáját egyébként a fordulatszámmal teljesen arányosan gyorsuló, kicsit ketyegős-kattogós hang jelzi, jelentősen magasabb hangszínen, mint a videódban volt.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz zoltan.bagi #16556 üzenetére
A tulajdonosok száma "nem stimmel", hozzáadja a kereskedőket és a tippek szerint a lízingbeadókat is (ugye jó pár éve nincs hitel, csak lízing).
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Noble Chair EPIC
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen