-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz molnarpeter #16801 üzenetére
A Swift mióta sleeper?
-
kcsa
veterán
válasz orosziem81 #16839 üzenetére
Ha a mutatóra hagyatkozva állapítottad meg, hogy meleg a víz, az sajnos kevés - simán beáll középre már akár 50 fok körül is. Érdemes rendesen megmérni.
Ha a fűtőradiátor el van tömődve, az jó eséllyel cserével javítható :/
-
kcsa
veterán
Szerelő-szezon van? Nálam ma kormányműcsere-projekt zajlik.
Nincsen gondja? Legyen Fordja!
-
kcsa
veterán
válasz DeFranco #16877 üzenetére
Ez van. Hideg időben balra fordításnál kattog, és nagyobb az erőszükséglet is.
Tavaly télen felhívtam kormányműjavítós céget (ugye csak hidegben tudom produkálni a hibát, amíg be nem melegszik a hidraulikafolyadék), vázoltam a szitut, majd:
- tudom, tudom, telefonban nem lehet diagnosztizálni, de mégis... hátha...
- hát igeen, telefonban neeem leheeet, (ez még negyed óráig), de milyen autó is ez?
- mk3 Mondeo
- jaa, akkor tudom....innentől tudtam hogy típushiba, és drága
-
kcsa
veterán
válasz kelly416 #16879 üzenetére
MK3 Mondeóból csak FL2 benzinest szabad venni szvsz, ha cél a (mázlifaktortól függően potenciálisan) olcsó(bb) üzemeltetés. Persze láttam már 5-600k-t futott dízlit is, de belenyúlósabb.
Enyémben van szinte teljesen biztosan 210k, ami eddig fájt egy rugótörés (akkor már legyen lengéscsillapító is és toronycsapágy...), megelőző jelleggel ki lettek berhelve a légterelő lapocskák, és most egy kormányműcsere. A többi az fogyó-kopó (még úgy is, hogy egy hátsó féktárcsa pár az én szerelési hibámból ment a kukába)
Igazából mostanában én is nézegettem új(abbacska) autókat, de mindig oda térek vissza, hogy ez nagy, kényelmes, nem perverz a fogyasztása sem, hát igen 13 éves lesz, kell rá költögetni, de még így is olcsóbb, mint hitelt fizetnem új autóra.
SX4-re és Dusterre vagyok ráizgulva, de nyilvánvalóan SX4 a jó vétel kettő közül, de az 4.5m :/
(úgy néz ki a zárójel a kedvenc írásjelem)
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz kelly416 #16884 üzenetére
FL1 2003. június
FL2 2005 nemtommikor, emlékeim szerint valódi jele a krómszegélyes hátsó lámpa. (kivéve ha valaki berakta bontóból a régebbi darabjába)Már FL1-nél is megkapta a szögletes ködlámpát, de pl. hátsó féknyavaját csak 2004-ben javították, tehát erősen javallott tutira menni FL2-vel.
Anyám férje is mondta, hogy minek szívatom magam, állandóan szerelőhöz hordom blabla, az övét persze nem kell. Ja persze, én rendesen leszervizelem évente (néha én, néha szerelő), asszony megtörte első lökhárítót, persze az is szép munka volt, mindig van valami, de nagy dolog tényleg semmi extra. Cserébe össze nem lehet hasonlítani a két autót
BTW én is győzködöm magam új autó feleslegességéről, de pár hónapja túrom a hahut, és egyelőre ott tartok, hogy 1-2 éves autónál egyszerűen nem engednek annyit az árból, hogy az legyen az év vétele, mínusz 2-300ezerért már inkább megveszem az újat, akkor is, ha hitelre.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz joefasalasso #17110 üzenetére
Akkor aggódj ha sehol nem vállalják el az olajcserét Vagy min is kellene aggódni?
Szerk. : most esett le a kérdés valódi jelentése. Hibaolvasás, aztán utána kell aggódni. Vagy sem
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Anulu79 #17127 üzenetére
30 l azért igen necces
Egyes MOL kutakon pl lehet, én is itt szoktam.
-
kcsa
veterán
válasz DeFranco #17222 üzenetére
BTW pont ezért néztem én is a Daciat, teljes mértékben egyezik a gondolkodásunk a kérdésben.
Más kérdés, hogy az olyan részletektől mint a motorháztető zsanérja még az én gagyimércém is kiakad, és ilyenkor kattogok inkább egy millióval hosszabbért, de az SX4-en. De annyit meg nem ér nekem az egész, úgyhogy még valószínűleg ülök a Mondeoban egy darabig
-
kcsa
veterán
válasz olajbogyo #17228 üzenetére
Vannak márkák, ahol tényleg csak ekkora az értékvesztés, Dacia és Suzuki tipikusan ilyenek. Ezért én személy szerint nem is vennék 400-al olcsóbban használt Vitarát az új helyett. Ha pont ennyi hiányzik, ennyit még a Provident is ad
Más márkáknál már szabad szemmel is láthatóbb az értékvesztés.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz zoltan.bagi #17286 üzenetére
Sajnos általános tapasztalat, hogy az utángyártott termosztátokkal sok a gond, nagy általánosságban a gyári ajánlott.
-
kcsa
veterán
válasz KilgoreTrout #17295 üzenetére
80-ból röhögve kijön valami elfogadható bt+usb fej négy elfogadható hangszóróval. Persze ha kábelezésben van gond az még remek móka tud lenni...
-
kcsa
veterán
Lengyel brand, a németes hangzás ellenére.
Speciel pont ilyet vettem Hengst után (csábítóan olcsó volt ), általános minősége nem tűnt rossznak, a légszűrő is méretpontos volt (sajnos ez annyire nem evidens, mint amilyennek tűnik).
A pár éves totalcar teszt alapján annyira nem félek a fél-noname szűrőktől sem.
-
-
kcsa
veterán
válasz bajnokpityu #17832 üzenetére
Ennyire nem vészes a helyzet szerintem. De a vészfékasszisztens is tök jól működik, nem zavar. Értem és ismerem a kettő közötti különbséget, de nem érzem ekkora előnynek
Más a helyzet viszont ha már eldöntötted mit szeretnél, és engem is meg akarsz győzni róla
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz bajnokpityu #17835 üzenetére
Nem fog gyengébben, csak nagyobb az erőigény. Miért fékezne amaz jobban? Itt is hamar elkattog az ABS, onnantól meg mindegy hogy X vagy 2X erővel fékezel...
Új hozzászólás Aktív témák
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kedvenc zene a mai napra
- Ukrajnai háború
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
- Spórolós topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Escape from Tarkov
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs