-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
7Sony7
addikt
-
flymi
addikt
válasz molnarpeter #23375 üzenetére
Amit sokszor lespórolnak, a motorháztetőre rakható patentos szigetelésre gondoltam.
Fékfolyadék. Akkor külön nem érdemes most cseréltetni, igaz 90% városi használat, vagyis sok gyorsítás-fékezés. Ősszel úgyis kötelezők cseréje megint, majd akkor.
Hosszbordás szíj állapotáról múltkor dobtam képet:
Namost a másik szíjon is van egy kábé centis rész az egyik bordán, ami hiányzik így úgy tűnik a másikat is cserélni kell. Aggódnom kéne az állapot miatt és mielőbb cseréltessem, vagy eljárkálhatok vele és ráér őszig?
Csak azért kérdem, mert az idén nyáron már hosszabb utakra is kalandoznánk a családdal és nem akarok az út szélén maradni./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
DeFranco
nagyúr
válasz molnarpeter #23398 üzenetére
nem ez volt a kérdés
a fixre kötés külön téma, képzeld mondjuk azt hogy akármit akarok elvezetni mondjuk a váltórúdtól a visszapillantóig szépen esztétikusan. a két végponti okosságot megoldom vagy nem most oldom meg, az már egy másik téma lesz, egyelőre csak a szükségeseket installálom.
-
DeFranco
nagyúr
válasz molnarpeter #23404 üzenetére
igen, ezt a videót már végignéztem, adott is pár ötletet.
-
Sur1G
aktív tag
válasz molnarpeter #23397 üzenetére
Problémás ez a motor? "Akcióban" az 1.5 benzin szerepel. Dízelt nem akarnak, sokat városoznak. Mi ez az extra garancia? Eredetileg 5 év van rá.
Köszi
-
Sys85
veterán
válasz molnarpeter #23421 üzenetére
Közben járműmérnök cimborát is kérdeztem,ő is azt mondja,hogy ez normális.
A 8 éves golfjában is ilyen,de 4 éves audiban is már így néz ki.
Turbótól kapja rendesen a hőt.
Már csak azt nem értem,hogy miért nem lehetett ezt savállóból csinálni ha egyszer ekkora hőterhelést kap,az egy kicsit jobban bírná.
Nem túl bizalomgerjesztő hogy ilyen vastagon málik le a cső fala.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz molnarpeter #23423 üzenetére
Egyelőre még bírja ahogy nézem.
De hogy egy sz@ros olajcső 30-40k...
Ilyeneket is gyártottunk (Fordhoz pont nem) az előző munkahelyemen,tudom mennyibe került előállítani és mennyiért adtuk az autógyáraknak.Ez még annál is sokszor több.
Nem semmi árrés![ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz molnarpeter #23446 üzenetére
Megpróbálom köszi.
Céges autó volt az osztrákoknál,volt pár matrica és matrica nyom a kasztnin is,azokon a sima 95-ös benzin is segített.
Makacs egy matrica ez a szélvédőn.
Az osztrákok nagyon szeretik a matricázást...#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
#27070592
törölt tag
válasz molnarpeter #23449 üzenetére
Igen. A haszonjárművek még elég sokáig dízelmotorral fognak működni. Nem is lenne azokkal semmi baj, a koromképződéssel kellene kezdeni valamit de hatékonyabban mint perpill.
-
gabor9991
őstag
válasz molnarpeter #23451 üzenetére
Ja, lehet, ezek az értékek hagyományos akkura érvényesek.
-
sparta2
tag
válasz molnarpeter #23456 üzenetére
Köszi!
-
gezatata
aktív tag
válasz molnarpeter #23451 üzenetére
Igazad volt ez egy EFB akkumulátor pontosan ez van benne
Ma reggelre 12Volt benne. Járó motornál 14.92 Volt. Kb 5 perc motor járatás után 13.9 mértem, mely süllyedt mint a titanic, percenként kb. egy tizedet. A végét nem vártam meg a folyamatnak, gondolom 12 megállt.
Minden nap járok vele kb. 7+7 km.Van itthon egy LIDLis töltöm. De ha jól értem ne töltsem vele.
Pedig nagyon csiklandozza a dolog a fantáziámat.Egy hóember kérdezi a másiktól: Szerinted ki készített minket? Válaszul a másik: Senki. █ Az Isten szeretet, és aki kitart a szeretetben, az az Istenben marad, s az Isten is benne marad.
-
gery14
senior tag
válasz molnarpeter #23461 üzenetére
Leteszteltem hőmérseklet szenzor ez is 3db van összesen. Szerencsére ez is működik. Kidobta egyik nap hogy nem található a nyomás érzékelő. Ami szopos helyen van a tuzfalon de megoldottam vettem gyárit. Egyik gumicső megvolt repedezve lehet az zavart be csak de nem érdekel 20as volt csak a nyomas szenzor. Remélem a végére érünk faterom kocsija nekem TypeR van de szeretem a Smaxit en is
[ Szerkesztve ]
// EKWB Custom Loop/ I9 13900K / Rog Strix Z790-E Gaming Wifi /Inno3D 4090 X3 OC /Trident Z DDR5 RGB 6800 cl34 32GB KITT /Masterwatt Maker 1500W Plus TITANIUM /Viper Ultimate/S23 Ultra 512GB 5G//Civic TypeR FK8 Turbo// BMW 35D Stage3 E91Stanced //FirebladeSC59//
-
nagyúr
válasz molnarpeter #23469 üzenetére
A nightbraker jó, de nem tartós. Volt hozzá szerencsém.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
#27070592
törölt tag
válasz molnarpeter #23469 üzenetére
Válasszon az ember, ha tud..
WhiteVision Ultra
X-tremeVision G-force
XenonVision
Obi (549Ft)Túl sokat nem járok éjszaka. Egy pár 55wattos elég lesz szerintem, ami dupla fényerőt ad az átlag noname-hez képest.
-
#27070592
törölt tag
válasz molnarpeter #23479 üzenetére
szívás cserélni a tompított izzót
mk1 Focusban is szívás, konkrétan minden izzót szívás ami az első lámpában van. Ha cserélnem kell valamelyiket, egyszerűen kiszedem a komplett lámpatestet. Már van rutin, nyugodt tempóban három perc alatt kint van. 1/4" kisracsni, tizes dugó, hosszabbító, hosszú csőrű fogó mindig az autóban.
-
#27070592
törölt tag
válasz molnarpeter #23533 üzenetére
Gondoltam hogy a zajról van szó, de nem lehetne olyan anyaggal megoldani ami nem tartja magában a vizet? Mindegy.
-
7Sony7
addikt
válasz molnarpeter #23548 üzenetére
Igen, már találtam vidókat, tényleg egyszerűnek tűnik. Már csak azt kellene kideríteni, hogy ez jó- e bele: WALKER 80617. Elvileg igen, de meg nem vagyok benne biztos. Láttam, hogy elvileg színjelölős, de nem láttam rajta színgyűrűt.
A másik kérdés, hátha tudod a választ: Nem tudom, hogy 1 vagy 1,8l-es. Ha csak 1 litert teszek, az elég valameddig, vagy csak fullra töltés esetén tudom nullázni?-
-
nagyúr
válasz molnarpeter #23591 üzenetére
Igen, én is erre gondoltam, csak nem tudom milyen anyagból legyen.
Kötegelőbilincs a szélvédőmosó-folyadék tartályhoz? Vagy szimplán a fém csőre a kötegelőbilincs, magas részével a fém bilincs felé...
Vagy zsugorcső...
Vagy Ford szerviz. 😉
Szigszalag az olyan izé lenne...Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
darvinya
titán
válasz molnarpeter #23656 üzenetére
Van folyékony kerámia, ezt nem kell égetni, viszont nem olcsó és pormentes tiszta felületre kell felvinni.
flymi
Homasita -ba vettem ezt [kép] , és nagyon jó.
A kezelt felületen még a por sem marad meg, s emiatt csodálkoztam milyen por foltos az autó.
Mert nem políroztam át az egész autót.lizakattila
Munkaidő csak szerelőn múlik, így ezt csak saccolható.
Ha ügyes egy napon belül megcsinálható, ha nem akkor 3-5 napot is szöszmötöl.
Ár, meg szintúgy szerelőként változó.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
flymi
addikt
válasz molnarpeter #23681 üzenetére
Ezen a hűtő átmosáson/tisztításon gondolkodtam én is bár (gyors lekopogom) nincs hűtés gondom. Csak használt, kicsit bogaras a lamellázat. Fapad rönyónál egyszer csináltam úgy 10 éve.
50-100k után lekapni kicsit az elejét -> Ez lett volna a következő kérdésem, h ez kábé olyan mint a féknyereg festés? Igazán szép és jó munkát úgy lehet elérni, ha szét/kikapod, megcsinálod és visszarakod. Láttam már vagy két tucat féknyereg felújítós videót de valahogy sosem merek nekiállni. Lehet nyári felrakásakor csak kimaszkolom, megcsiszolom, lefújom oszt jóvan.
Nem mondom, h egy Mustang 5.0 nem szép látvány/hangélmény és Fordosként valamint kombib*ziként kicsit szégyellem is, de egyre jobban tetszenek a "kispénzes" japó méregzsák kupék (Nissan Silvia S14, Toyota MR2, ...). Remélem egyszer sikerül majd egy ilyet tartanom hétvégi kocsinak. Ha megnézek egy ilyen autóról szóló újjáépítős videót egy darabig mindig kancsalítva nézek a juhocskára meg a pénztárcámra.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
szezso15
addikt
válasz molnarpeter #23678 üzenetére
*Hajrá Loki!* i15+
-
kcsa
veterán
válasz molnarpeter #23704 üzenetére
Nem is rossz ötlet, ha szétszedem beáztatom olajba, vesztenivalóm nincs vele
-
flymi
addikt
válasz molnarpeter #23709 üzenetére
Kívülről nincs látható rozsda se felhólyagosodás, semmi ilyesmi. Kivétel a bal első sárvédő legalja, ott mállik lefelé a festék. V3 színkóddal ritka a gyári rohadásmentes sárvédő, ha eljön az ideje szerintem utángyártott lesz és színre fújás.
Alvázon, ajtók belsejében felületi rozsda van, ezeket javítanám most. Plusz ha találok angol autóból vezető oldali ülést bézs színben (asszony panaszkodik, h magas az ülés pozíció), akkor jöhetnek a fotel alatti sínek, mert azokon is csámcsog a rozsda.Lidl-ben csütörtöktől lesz bak, kroki meg csomó W5 flakonos cucc!
Cink spray jó lehet az acél felnire való csavarokhoz csiszolás után?
Azért kérdem, mert ősszel kértem rájuk vadi újakat és egy hónap után megjelent rajtuk a rozsda. Gondolom nem voltak lekezelve semmivel, pedig origi újak voltak fekete színben. Láttam mikor bontotta a gumis a dobozt.
Vagy hogy csináljam? Megvannak még a régi acélra való csavarok is. Csiszoljam, fújjam le színre és úgy rá a cink? Vagy cink és úgy egy-két réteg festék? Mi lenne a helyes sorrend?
Hülyén nézne ki a fekete felnin a csillivilli csavar, fújnám feketére.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz molnarpeter #23716 üzenetére
Igen, a csavar volt a kérdés. A felni jól bírja. Csiszoltam, alapoztam + két réteg fekete ment rá. Pár hónap után jöttek ki rajta foltok, így lefújtam W5 rozsdagátlóval vagy mi a nyavalya, azóta stagnál az állapota. Legközelebb is így fogom csinálni, ráadásul sokáig szép fényes maradt a matt fekete festék.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
#27070592
törölt tag
válasz molnarpeter #23722 üzenetére
A bontott, ugyanakkor ép karosszériaelem azért elég erős oximoron..
"Használható" inkább a helyes kifejezés.
Most hogy rákerestem, 10k egy utángyártott mk1 első sárvédő (plusz szállítás), csak a mázolást kell valahogy megoldani. De ezüstmetál spray is kapható végső esetben. Forgalmin pedig nem az esztétikát vizsgálják. -
flymi
addikt
válasz molnarpeter #23777 üzenetére
Igen, akkor ez is felejtős. Jó lesz a gyári szín is.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz molnarpeter #23782 üzenetére
Lehetséges.
Nem egy egetverő összeg az anyag ah nézem, gondolom nem egy nagy vasziszdasz kicserélni sem ha tényleg az.Miért van az, h ilyenkor az ember mindjárt a legrosszabbra gondol?!
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
konyi79
addikt
válasz molnarpeter #23790 üzenetére
Alsó holtpont jeladó ok, a másik nem tudom, hogy mi, amit írsz.
Diagon ki sikerült olvasni, az alapjárati üzemanyag nyomások is rendben, ilyen 2-300bar.
Porlasztók jók, ha nem is hibátlanok, de határon belül vannak.
Megy, jár rendesen, fél napot is ha kell alapjáraton. Elmegyünk egy próbára, aztán random egyszercsak leáll. Egy darabig nem indul, aztán mintha mi sem történt volna
Gyújtáskapcsoló, amit mondtak még szokott velük lenni, de az is jó.
Relékkel még nem játszottunk, de gyanítom rendben, a gyújtás a műszerfalon megmarad. Amikor leállósat játszik, néha az izzító ikonját bevillogtatja, de tárolt hiba nincs hozzá. Élőben a kódolvasást a hiba fennállásakor sajnos nem sikerült még olvasni, olyankor persze nem csinálja, ha ott a gép....[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #23793 üzenetére
Esetleg még [link] itt vezérműtengely jeladót is említenek.
Üzemanyag pumpa relét lenne érdemes leginkább csekkolni.
[ Szerkesztve ]
-
konyi79
addikt
válasz molnarpeter #23794 üzenetére
Az egész nagynyomású szivattyút cseréltük már mindenestől. Ez a vezérműtengely jeladó még jó tipp lehet. Ránézünk. Még ami feljött szóba, talán a nyomásszabályozó a common-rail csövön, bár amikor diagolva volt, nem volt nyomásingás, meglátjuk...
Az a baj, valami szemét ECU-ja van, nem nagyon akar semmivel beszélgetni. Hobbicélra megtartott autó, nem is létszükség, meg ha nincs megoldás elengedjük, de néha jól jönne.
(#23797) darvinya
A kábel/testhiba keresésen már túl vagyunk.Köszi srácok a tippeket!
[ Szerkesztve ]
-
sparta2
tag
válasz molnarpeter #23850 üzenetére
Kérdés milyen évjáratokra vonatkozik ez a 2015-ös katalógus?! Pl. az MK3 Focust 135 Nm-re kell húzni.
-
kcsa
veterán
-
kcsa
veterán
válasz molnarpeter #23866 üzenetére
Van ilyen vészüzem, mindenesetre egyértelműen hibakódot kell olvasni, és kész. Távgyógyítás ritkán van
-
Sys85
veterán
válasz molnarpeter #23911 üzenetére
Ha sima lenne a fedél belső oldala,még talán megoldható lenne,de így nem igazán látom esélyét,plusz a zár mechanika kérdése is,azt se lehet csak úgy hátrébb rakni ha beletoldanék.
A tologatósra átalakítás is kiesett a gyári kialakítás miatt.
Az elejebe toldás meg elég macerás lenne,meg nem igazán olcsó(műanyag hegesztés,merevítés,újra húzás),aztán a tartósság is kérdéses lenne a hegesztéseknél.Na meg ehhez szakit találni...#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz molnarpeter #24032 üzenetére
Most felraktam töltőre,az azt jelezte félig van,el is kezdete vadul tölteni.Reggelre kiderül.
Viszont ha kiderül hogy lemerült,akkor ott bajok lesznek,mert 50-70km-nél kevesebbet egyszerre nem megy az autó,ma is belekerült 2x70km városon kívül megállás és extra indítás nélkül.
Ennyi meg azért töltene vissza.
Reggel kíderül mi volt/van vele.
Ha reggel jó lesz,akkor viszont sanszos,hogy az eredeti kapacitásának töredékét tudja már csak alapjáraton,főleg hogy 20 perc alatt elég sokat tolt bele a töltő,20 perc után már 12,5V-ról 14,2-re ugrott a töltő,4 csíkból 2ről 4re,vagyis már az villogott és a töltő is elcsendesedett.
Bár a töltők is tudnak hazudni.
Na majd reggel...#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz molnarpeter #24035 üzenetére
Na az akku elvileg feltöltött,de ugyaúgy semmi.
Nagy eséllyel akku halál lesz,egy ideje a start-stop is nagyon ritkán működött csak.
Gépjárműmérnök cimbora szerint cellazárlat lesz,ő is azt mondta,hogy a start-stop is ezért működhetett ritkán.
Megpróbálom rávenni,hogy az ő akkujával próbáljuk ki,nem szeretnék egy halom pénzt kiadni teszt nélkül,a start-stopos akku nem gyenge áron megy...#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Shodan
addikt
válasz molnarpeter #24030 üzenetére
Lehúzva sajnos pont nem néztem.
Viszont a neten találtam egy ilyet is valami lengyel fórumban.:
Szóval most nem tudom hogy a forscan olvassa e rosszul vagy tényleg rossz... Az a baj hogy ugye fiestaban nincs belső hőmérséklet kijelzés csak azt látom , amit itt látok.
Igazából nem is zavarna, csak a klímám nem túl acélos és arra gondolok hogy esetleg emiatt.www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.
-
Hannibhál
őstag
válasz molnarpeter #24069 üzenetére
Gondolom akk az ECU-ban kéne mókolni igaz? Akk marad a fejben számolás
Pont az a baj hogy nem gyári méret a gumi, vettünk egy 195/55 R16-os alufelni+hankook gumi kombót, elég vadul nézz ki, de mikor jöttünk vissza fehérvárról, felhívtuk az előttünk haladó haveromat, hogy miért csak 80-82-vel megy mikor 90et beszéltünk meg(fogyasztás mérés miatt....) s mondta, hogyő pontosan 90-el megy Akkor gyors feleségem telefonon egy kalkulátorba beadta a gumi kadatait s kijött, hogy kb 6,5%-al nagyobb az alufelnin lévő gumi, mint a régi volt, ebből jött az ,,áttétel" növelés.
radi8tor:
Eddig kb 8-10-el volt alatta, most csak 5-6-al[ Szerkesztve ]
Gépelés nem az erősségemasdsdk
-
#31600896
törölt tag
válasz molnarpeter #24247 üzenetére
Jófogást is figyelem, láttam bontódó fekete MK2-est, de vagy ugyanolyan, ha nem rozsdásabb volt mint nekem, vagy semmi válasz nem érkezett. Sok idő találni, de télre ledobnám ezt a mostanit.
Jobb első látszik h utángyártott, mert a kerékív nagyobb/ívesebb. Olyan, mintha az eleje meg lenne picit emelve. Sokáig meg azt hittem leül a hátulja azon az oldalon. Amúgy senki nem látta rajta csak én.
Ha találok jó állapotút, és a lötyögő fékbetétet is orvosolom, akkor teljesen tünetmentes lesz az autó.[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #24389 üzenetére
Azt szerintem nem kapcsolja a gyújtáskulcs rádió állása. Fix 12V van a szivargyújtóban. Kapcsolt kéne amit nem kapcsol le indítózásnál.
darvinya: de ez gondolom nem nyírna ki egy 100 mA-es fogyasztót. 8-28V bemenete van (DC-DC konverter)
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
flymi
addikt
válasz molnarpeter #24416 üzenetére
Na igen, ezzel nem lehet számolni és kivédeni. Sajnos benne van a pakliban. Biztos rohadt kellemetlen egy ilyen, sose legyen benne részem. Ha nem lenne más alternatíva én is elengedném.
Pici gyerkőc is utazik benne, így számomra a kocsi üzembiztonsága az első. Ezért sem halogattam sokáig a futóművet.
Az úri huncutságok már más tészta (könyöklő, légterelő, törött műanyag elemek cseréje, fekete hátteres lámpa,...). Ezek inkább kényelmi dolgok, élhetőbbé teszik a benne töltött időt illetve egy kis esztétika. Nem felesleges rongyrázás. Ha jól megnézem a tételek legjava a futómű részeit teszik ki illetve a munkadíjak. A komplett hátsó rész szétbombázása volt csak 52k, ugyanennyi volt a kipuff és az első rész szerelése is./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #24453 üzenetére
Mi?
Apple Wifi cuccot vettem 15-ért, az időzítő 5e, DC-DC konverter (3,3 V-ra) 3e.7Sony7: apám szerint felesleges volt az időzítő mert egyetlen diódával is meg lehetett volna oldani, viszont így kulcs nélkül is megy a rádió 20 percig.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #24457 üzenetére
Heh ok, nem végül nem abba az irányba mentem el.
Szerk: timerrel akár 256 percig is állítható ez, de szerintem 20 perc elég.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
troll81
addikt
-
félisten
válasz molnarpeter #24520 üzenetére
C30 nagyon nyomi, S40 már kinéz valahogy. Focus szerintem mindegyiknél szebb, de az S40 nem elvetendő. Köszi.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
Real_Necro
veterán
válasz molnarpeter #24523 üzenetére
MKV-nél már nem csak egy pipa feljebb rakni?
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
darvinya
titán
válasz molnarpeter #24553 üzenetére
Bizonyos mértékben még mindig a merevség része.
Műanyag/üvegszál/karbonszálas elemek alá más cellát kell építeni.
Z1 erre legjobb példa, és még sem lett sikeres, + drága.Real_Necro
Vigyázol rájuk.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
gergobaby
aktív tag
válasz molnarpeter #24597 üzenetére
Köszönöm, este megnézem, hogy viselkedik. A hely, amit tudsz, ők a többi komponenst is megvizsgálják, vagy csak akkor érdemes hozzájuk fordulni, ha már tudom, hogy halott a szervó?
Érdekesség, hogy hibát nem dob a műszerfalra.kcsa Neked is köszönöm, kipróbálom ezt a sebességtől függő dolgot, az biztos, hogy 50-70-es tempónál semmi baj nem volt, tökéletesen vette az S kanyart.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Futás, futópályák
- Posta, csomagküldés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen