-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
válasz patomi #14995 üzenetére
Én meg úgy tudom, hogy meg kell mérni a hézagokat, és a megfelelő méretű korongot kell beszerelni.
Köszörülés tudtommal nem szükséges. Ha vastagabbra van szükség, mint ami benne van mert nagy a hézag, akkor ott köszörüléssel nem is lehet javítani a helyzeten.
Kókányolásról már olvastam, amikor a szelepből köszörültek mert kicsi volt a hézag, így spórolva meg a korong árát. -
-
flymi
addikt
válasz patomi #15415 üzenetére
Jó az a takaró azért, munkahelyen a szabad ég alatt fog pihenni. Csak lerázom róla a havat és már lehet is menni. Persze ha az akku is úgy akarja. Nem tom mikor lett belerakva.
Ha 20-30 centi hó leesik, eltart egy darabig mire az ember lesöpri. 3500-at mindenképp megér egy ilyen. De már 1600-ért is lehet kapni méretes és értelmes darabokat.
Digitális kétzónás klímám van. 5-6 perc alatt bőven befűti az autót (kombi) ilyenkor hajnalban is kellemesre. Gondolom télen majd picit tovább tart majd neki.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz patomi #15531 üzenetére
Fekete keretes hűtőrács, fényezetlen tükör is lehet Trend felszereltség.
Az Ambientnél a tükrök egyébként belülről manuálisan állíthatóak, a Trendnél viszont motorikus és fűthető.
Egyébként nem csak a 4 elektromos ablakosnál működik ez a funkció? -> Ezt nem tudom, lehetséges.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
nagyúr
-
félisten
válasz patomi #16120 üzenetére
Sűrítve kaptad... persze ünnepek előtt, stb.
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
kelly416
veterán
válasz patomi #16122 üzenetére
Úgy legyen. Én tegnap előtt mentem szülőire szomszéd városkába, pont amikor szembe jöttek, az előttem haladó autó alól hátán pörögve kivillant egy nyusz. Ha kapkodom a kormányt, vagy szembe megyek mással, vagy árok. Sajna első, hátsó kerékkel megvolt. Tegnap megyünk a gyereknek a karácsonyi műsorára, mondom asszonynak (persze koki sötét és köd mindkét alkalommal), hogy elütöttem egy nyuszt valahol itt, és be sem tudtam fejezni, ott is volt a paca az úton. Sajna ennek van itt most az ideje. Mármint a fokozott vadveszélynek.
Egy kalappal a költözéshez, bár én azért ezt igyekeztem nyárra tenni, legalább nem találtam szembe magam fűtés meg szigetelés bajokkal egyből, volt időm ezeket megoldani, és nem is fagyban pakoltuk a futót. Szorítok, hogy azzal minden simán menjen.
-
nagyúr
válasz patomi #16127 üzenetére
Hát annyira jutottam vele, hogy már van, csak be kellene csavarozni a helyére és kész, csak ez engem megfog. Nem tudom mi a trükkje neki....
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
flymi
addikt
válasz patomi #16127 üzenetére
Egyszer én is jártam hasonlóképpen, akkor is én voltam a bűnös, pedig nem 100%-ban.
Nyár közepe, faluban balos kanyar, egy biciklis, három autó, én mentem leghátul. Kerülték a biciklist szép sorban a kanyarban. Első satu, mert eszébe jutott, h kanyar után rögtön bal oldalt van egy bolt és be akar oda menni, második satu, én meg a bringásra figyeltem, mert akkor épp én kerültem. Egy pillanat műve volt az egész, lehetett talán 1-2 mp. Már csak azt láttam, h előttem állnak a fékben. Kormány balra el (még jó, h nem jött szembe senki), persze elkaptam a kocsi jobb elejével a középső autós bal hátulját. Az első autós meggondolta magát és gyorsan továbbállt, a biciklis szintén eltekert megállás nélkül.
Rendőrt hívtam, rábaxtam. Nem tudtam megállni, ennyi. Persze nem lett nagy kár, a középső kocsinak (kis furgon) csak karcolásai lettek, még csak be sem horpadt. A jobb első sárvédőm az ment a kukába, ahogy az ablaküveg is, mert a visszapillantó be***ta.
Szerencsére csak az ijedtség volt nagy. Főleg, hogy asszony ott ült mellettem. Az eset után egy hétig nem ült be mellém. De ez már jó rég volt. Kár, h akkor még nem volt ennyire elterjedt a dashcam.
Ma csak két szabálytalankodót kaptam lencsevégre. Egy piroson áthajtás (természetesen Audival) és egy kis szutyuki megelőzött lakott területen belül kábé 70-el. Csak tippelek, mert felvétel szerint én 49-50-el mentem.
Az ilyen videókat szépen elmentem itthon. Van már néhány tucatnyi, pedig én aztán tényleg nem megyek sokat, akkor is inkább csak városban./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz patomi #17321 üzenetére
Na erre voltam kíváncsi. Tehát ha kulccsal nyitom az ajtót nem távval, akkor nyitja a csomitartót is. Ez gáz, mert ha az ember az ajtót nyitja nem feltétlenül akarja a hátsót is. Még nem próbáltam egyébként.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz patomi #17327 üzenetére
Megoldódott, köszönöm! Másfél fordulat elég is volt a probléma megoldására.
Mondjuk elég szar állapotban vannak azok szivacs forma bigyók a gumik fölött amik kitekeredtek onnan. De 13 (lassan 14) év után nem is tudom min csodálkozom./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz patomi #17345 üzenetére
Még nem kerestem rá, de majd megteszem. Ha pár száz forint akkor belefér. Ennyi javítás után üdülés lesz valamit nekem kicserélni.
olasz61: Nekem mk2-ben a szerelő cserélte ki az akksit, kábé 5 percbe telt neki. Pont a rutin miatt, nekem lehet 20-30 perc is lett volna 5 yutyúk videó után is.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz patomi #17349 üzenetére
Ez annyira nem is igazán érdekes most. Lehet így is sokat tekertem le belőle, egy fél fordulat is elég lett volna.Mikor szét volt bombázva a kocsi hátulja, akkor rákérdeztem a szerelőre, hogy milyenek a fékek, kell-e cserélni, stb... Csak annyit mondott "még jók". Féktárcsán nem is láttam vállasodást de...
Fékezéskor elölről csikorgó hangot hallok, ez gondolom lehet a hidegtől mert mostanában nem vittem hosszabb útra. Utoljára decemberben mentem vele 400+ kilométert két etapban.
Papírforma szerint 2017.05 hónapban volt első féktárcsa és fékbetét csere, 2017.06 hónapban pedig a hátsó tárcsa+betétek cseréje volt elvégezve. Így lassan két évesek. Esedékes lenne?
Első kerékcsapágy cseréjén is gondolkozom, ilyen javításról ugyanis nincs tudomásom. Féknyergekre is ráférne egy lomtalanítás.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
kelly416
veterán
válasz patomi #18140 üzenetére
Álom lesz ott, csak néha idő nem, hogy megálmodja. De miért vigasztalod máris? Lehet, olyan lesz a csöppség, mint húgom lánya, este elteszik aludni, reggel csöndben játszik az ágyában, ameddig anya fel nem ébred. Ezt kb. 3 hónapos kora óta így adja elő. Egy arany tündérbogár.
-
válasz patomi #18140 üzenetére
Már nem tudom szerkeszteni, bocsi.. 4 évvel később .
(#18141) kelly416 ,, mikor haza hoztuk fiamat, egész nap aludt. Aztán este felkelt és reggelig ordított. No, ez lett a sztenderd nálunk. Sokat nem pihentem akkoriban
[ Szerkesztve ]
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
Jenne
senior tag
válasz patomi #18148 üzenetére
Ha már olajcsere..
Ismerősömnek Volvo S40-es autója van, dízel kombi. Tizenöt éves a vas. Éves szinten kábé 5-6 ezer km-t megy és kétévente(!) cseréli csak az olajat/szűrőt. Total olaj. Olajfogyasztás alig van a két csere között és szépen megy a gép még mindig.A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
zoltan.bagi
csendes tag
válasz patomi #18377 üzenetére
Ez a baj az ilyen "spanolós" szakemberrel. Ismered, vissza akarsz menni hozzá, mert feltehetőleg már húzott ki a sz@rból (akár soron kívül). Én egy ilyen után fogadtam meg, hogy csak szakszerviz. Nem vitás, jobbak! (Az utolsó csavarig mindent lecserélték, ami kétes volt.) De nem tévedhetetlenek ők sem, nekem vízpumpacsere után még 2 extra köröm volt ott is, nyaralás előtt, full ráutalva a kocsira... Komolyabb dolgot már csakis ott a gari miatt. Rutin munkára marad a bejáratott szaki 😉 (Utólag belegondolva irreális is lenne elvárni, hogy maszek mindenhez értsen, legyen minden típushoz megfelelő speckó szerszám, tapasztalat hogy mi mennyit bír... A bosszantó az, ha nem ismeri el és nem küld tovább.)
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz patomi #18861 üzenetére
Jó Öreg Megbízható 1.6: nem eszik sokat, nem romlik el
Ti-VCT: volt a fórumon kolompoló dugattyúval és eltűnt olajnyomással, dupla annyi lambda szonda van benne, okoskerék mindben elromlik általában
1.8-2.0: menetrend szerint elkezdi enni az olajat
Aerodinamikailag egy Rubik kocka közeli rokona, úgysem versenyautó, legalább ne romoljon el -
-
7Sony7
addikt
válasz patomi #20232 üzenetére
Azon már túl vagyok, köszi.Az egyik rosszul volt belerakva, de ettől függetlenül mindkettő felfele világít.
Az előzményeket nem írtam: Most vettük a gépet, rugótörése volt, és jól világított a lámpa. (Szerintem ehhez állították be.) Rugócsere után jóval fentebb van az eleje, szerintem ez miatt világít felfelé.
Minden lámpát be lehet állítani kézileg, ez az alapbeállítás, ezt szabályozza az elektromos szabályozó. Az off autómon rendes tekerő van, de ezen csak két csillagcsavarhúzóval állítható csavart találtam, majd estére megnézem ez-e az.
A lámpa kiszerelést könnyen megoldottam, mert aki előzőleg szerelte, eltörte mindkét kis alsó pöcköt.
Egyébként lehet fellökte volna a leckét, mert nem igazán látszik.A Zéé: Az off kocsit pár éve sablonnal állítottam be, ill leírás alapján, de már nincs fejben a dolog. Nem konkrét sablon, hanem valami olyasmi, hogy állj x méterre a faltól, az izzó középvonal magasságából le kell vonni y cm-t, és oda kell esni a falon a csóva határvonalának.
Az autóklubban sztem egy ezresért megcsinálják műszerrel.-
-
nagyúr
válasz patomi #20296 üzenetére
A V-nél annyi gubanc van, hogy van egy furdalatszám tartomány, ahol kicsit megtorpan. A simánál ilyet nem tapasztalok. De ezt a jelenséget olvastam már fúrumon is, szóval nem egyedi.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
A Zéé
addikt
válasz patomi #20296 üzenetére
nekem is a sárga kagyló vált be legjobban, de ott se mindegy melyik kúton itatok. Lyukast azóta kerülöm, mióta a robogóm csak kínlódott vele. Cégnél az öemvé a preferált, de azzal is hangosabb, és lomhább a kocsi. Piros-fehér-zöld kúton szoktam még nagy ritkán, de nekem azzal mindig nagyobb volt a fogyi, bár talán azzal a legdinamikusabb.
Just a simple Lineman...
-
nagyúr
válasz patomi #20301 üzenetére
Nekem 6,5 most. 1,6 kombi. Ha futót rádobom akkor 6,7 körül jön ki.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
válasz patomi #20304 üzenetére
Napi 70 km inga 7 napból 6-ot. 35 oda, 35 vissza. Falvakon keresztül. Üllő - Tápióbicske.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
A Zéé
addikt
válasz patomi #20816 üzenetére
Amikor még Ladánk volt, annak valamiért piros volt a forgalmiban, 8 évig volt meg, sosem szólt érte senki
A Fiestánál velem is eljátszották ugyanezt, okmányirodában kellett beíratni, a céges matricákat, de amikor lejött róla, azt már nem jegyeztették be újra, pedig volt műszaki újra a matrica nélkül is.ÉS hogy kicsit dicsekedjek: volt egy kis felületi rozsda a hátsó kerékjárati íveknél, a baloldalit sikeresen eltűntettem, a következik a jobb oldal.
Sajnos az előtte képet elfelejtettem meglőni, de a behajtott peremen, azon lapos részén, meg innen nem látszik, de alul a lemezek összehegesztésénél kezdett csámcsogni a rozsda. (az előző tulaja Ausztriába járt ki dolgozni vele).Just a simple Lineman...
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gyúrósok ide!
- Politika
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- TCL LCD és LED TV-k
- Gitáros topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen