-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz AMD Power #9335 üzenetére
Duratec HE-nél nem lehet, az is végig csekkendzsin lesz, és azt hiszem okoz más gondokat is.
Pluszban: bármilyen hihetetlen (nekem is az), az eddigi jellemzően 8,5-ről 7,5-re ment le az átlagom az EGR csere óta. Kb. ugyanúgy használom mint előtte (hétvégi autós vagyok, hétközben motorozok ). Tény hogy jobb a forgalom nyáron, de ekkora csökkenés még soha nem volt.
-
kcsa
veterán
Minden szart megvettek ezek az amerikaiak* cmaxból pl. biztosan van cvt váltós. Sikerült egy olyan motorral párosítani, aminek magasabb a nyomatéka, mint amit enged a váltó gyártója. Persze hogy széthullik
Automata autót kerestem, ezért találkoztam ezzel a párossal is.
* ma vettem észre, hogy a szivargyújtó (maga a gyújtó) made in usa
-
kcsa
veterán
válasz bajnokpityu #9389 üzenetére
szoktam néha én is mosolyogni, amikor kérdezgetik (mondeosok jellemzően), hogy sokat eszik az autójuk, 7 liter körül és most mi van. Nagypapás autópályázással (felvállalom, zavar a nagy szélzaj ), de főleg országutazással 7 alá tudom vinni az 1.8-as benzines fogyasztását, városban EGR csere óta 7,5-ös átlagom van (ez főleg hétvégi, szóval hétköznapi használatra nem igaz).
-
kcsa
veterán
válasz Real_Necro #9452 üzenetére
Biztosan az lesz, leeresztő eldugulhatott.
-
kcsa
veterán
válasz Real_Necro #9454 üzenetére
Ha nem akarsz beázást, ne klímázz
Ehhez jó eséllyel nem kell klímás, átlagos jó képességű szerelő meg illene hogy oldja.
-
kcsa
veterán
válasz Real_Necro #9459 üzenetére
Az már gond. De mivel részleteiben nem ismerem az MK4-et, ezért itt kiszállnék.
-
kcsa
veterán
válasz radi8tor #9465 üzenetére
Tudomásom szerint a szó klasszikus értelmében nem ugrik, ha pl. tönkremegy a vízpumpád, ki kell hogy cseréljék, mert semmi összefüggés nincs a kettő között. De ha elkokszolódik a szívószelep, vagy átég a dugattyú, akkor ha akarnak fognak találni olyan műszaki indokot, hogy miért függ össze a két dolog, és miért nem akarják a károd téríteni.
-
kcsa
veterán
válasz Real_Necro #9475 üzenetére
kíváncsi vagyok én is a végére.
-
kcsa
veterán
válasz Real_Necro #9512 üzenetére
Béna voltam, azt nem láttam. Akkor nemtom
-
kcsa
veterán
válasz intensa_man #9537 üzenetére
Olyat rakhatsz fel, amit a gyártó enged (manualban benne vannak a gyári méretek).
-
kcsa
veterán
válasz Real_Necro #9540 üzenetére
Akkor már csak az a kérdés, hogy mi folyt amikor nem klímáztál. Valszeg nem száradt ki...
-
kcsa
veterán
válasz AMD Power #9553 üzenetére
Személyes véleményem (ami legkevésbé sem professzionális, tehát ennyire vehető komolyan ) az, hogy ilyen csekély használatra simán jó lehet a négyévszakos gumi.
Tekintettel arra, hogy én is keveset járok autóval, az időjárás pedig olyan amilyen (összevissza jönnek meleg és hideg időszakok) a következő gumi nekem is négyévszakos lesz.
Persze érdemes olvasgatni pl. ADAC tesztet, és a saját szempontjaid szerint súlyozni az eredményeket.
Ui.: de a Barumot minőséginek nevezni.. Háát... de a polaris egy egész jól sikerült budget gumi ez tény.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Sethdobaloah #9649 üzenetére
2006-os Mondeoban még a gyári van, és még nincs tünete hogy meg akarna pusztulni. 200k km környékén járok.
-
kcsa
veterán
válasz bajnokpityu #9657 üzenetére
Mondeo klubban is van hasonló darab. De szívó benzines egyértelműen nem zabálja a kettőstömegűt, turbós motorok meg a hirtelen felépülő nyomaték miatt igen. Plusz a dízelek magasabb rezonanciája sem kíméli ugye, de pont ezért rakják bele.
-
kcsa
veterán
válasz AMD Power #9749 üzenetére
Abszolút értékelem a látható lelkesedésedet minden témában, de ebben a mezőnyben nem nagy eredmény negyediknek lenni
Volt a mezőnyben 8 négyévszakos, 2 téli, és 5 nyári (ezekből egy-egy használt)
A tesztmódszer részleteit sem tudtam meg (tény, a videót nem néztem meg).
Itt egy számomra relevánsabb, még a botrányokkal együtt is hitelesebb teszt, közepes eredménnyel. Ahogy mondtam, ez egy jó budget gumi
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz bajnokpityu #9778 üzenetére
valószínűleg lehetséges úgy is csalni, hogy csak a mérési üzemtartományra van optimalizálva a károsanyag kibocsátás, alatta-felette le van szarva. De ez jogi értelemben nem csalás...
-
kcsa
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen