-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mauzes
őstag
válasz molnarpeter #50047 üzenetére
Hát olyan értelemben lehet normális, hogy a Fordok ezt csinálják, de olyan értelemben biztosan nem normális, hogy egy jó autónak ezt nem kellene csinálnia (nem lenne szabad hangosnak lennie).
-
A Zéé
addikt
-
Biqci
aktív tag
válasz molnarpeter #50094 üzenetére
Ne magyar árakkal számolj... A kuplungra mondtak kb. 1000€-t, az alja rendbetétele pedig ki tudja. Nincs kilyukadva, még, legalábbis annyira láthatóan nincs. A tavasszal a műszakin mondta is a Dekra-s srác, hogy most még elmegy, de két év múlva ki tudja. Cserések a fém fékcsövek is pluszban, hamár az alját csinálnánk. A kocsi itteni értéke olyan 1500-2000€ körüli...
Az átírás nem tétel, max 50€, Fiestaból találtam friss műszakival és számlával igazolt friss szervizzel is, elméletileg beleülsz és mész. De olyan biztos nem lesz mint a Jazz volt, hogy 4,5 év alatt csak izzókat kellett cserélni..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
zoger
tag
válasz molnarpeter #50093 üzenetére
Én is jártam így, akksi cellazárlatos lett. Le kellett kötni a régi akkut s akkor lehetett életre bírni s nyitni a kocsit. Nekem sincs benne zár mert könnyen feltörhető. Alulról ki lehetett pöckölni a motorháztetőt. Még szerencse, hogy aknán állt itthon a kocsi, s vízszintesen soha nem húzom be a kéziféket így meg tudtam oldani, hogy hátrébb toljam s bemenjek alá.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #50115 üzenetére
Hádde' az önindító egy relén keresztül kapcsolódik az akkuhoz, ami ugye normál esetben nyitott állapotban van. Ha megbikázod az önindítónál az csak elkezdi forgatni az önindítót, nem?
⭐ Stella
-
xmad
őstag
válasz molnarpeter #50113 üzenetére
Az ecoboost az már láncos 2019 után.
Enyém 1.1 es. Az szíjas
még ráérek cserélni. 38 ezer km-nél járok -
ReFleXx
addikt
válasz molnarpeter #50127 üzenetére
Multkor bekertem 4 helyrol ajanlatot futomu alkatreszek cserejere, abbol csak a Hlinka meg az ESS reagalt (tobbieknek nem kell a penz?), a Hlinka azt irta hogy a hatso futomube kulon alkatrészeket nem cserelnek csak komplett hatso futomu felujitas jatszik potom 420 ezert , megkoszontem es elvittem inkabb Gödre az ESShez.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
xmad
őstag
válasz molnarpeter #50136 üzenetére
persze ez érthető. de ha lehetne változtatni a vezérlőt az jó lenne. ilyen kis teljesitménynél minden LE számít
-
WasabiTrsr
csendes tag
válasz molnarpeter #50161 üzenetére
Igazabol most kiszamoltam es iden is mentunk mar majdnem 10k-t, csak nem en mentem, hanem a felesegem (babaval) igy nem regisztralodott a fejemben...
Na majd leellenorzom, volt-e olajfogyasztas.Nem volt meg hibakod.
-
gabor9991
őstag
válasz molnarpeter #50161 üzenetére
Nem volt hibakód, nem volt törött a belseje a katalizátornak, még nem is volt határérték alatt, a motor nem eszi az olajat de azért a szervíz megcsinálta
-
dssport
tag
válasz molnarpeter #50161 üzenetére
Én folyamat 100-as benzinnel járok pedig csak egy Fiesta... Jó lenne a 95 is, ha egyformán normális lenne a minősége, de tartok tőle, hogy itthon ilyen nem nagyon lesz. Aki hosszú utakat repked és nyomja is neki, az szerintem 95, aki városban nehéz üzemben használja, az 100. Mindent nem lehet. Ebben a nehezen minősíthető forgalomban vergődni, ne is menjen tönkre, járjon szépen a motor, fogyasszon keveset, na ilyen nincs. Soha nem néztem az üzemanyag árát és mindig mosolyogtam azokon, akik azt vadásszák, hogy hol mennyibe kerül, aztán az utolsó csöves doboz cigiért és energiaitalért is kocsival mennek a csúcsforgalomban. Használati szokásokon, időzítésen litereket lehet spórolni. Én pl. kitapasztaltam azokat az idősávokat, amikor nincs forgalom (5-10perc dönt) és minimális megállással tudok kirepülni a városból... Ennél jobb fogyasztáscsökkentés nem kell.
[ Szerkesztve ]
-
válasz molnarpeter #50204 üzenetére
Pfúj, azt inkább ne. Az egy fostos Microsoft webframework, szerencsére megbukott.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
oliwire
őstag
válasz molnarpeter #50200 üzenetére
Most szombaton mennék el az utódért, ami egy BMW 530i lenne, vagy 330e.
-
A Zéé
addikt
válasz molnarpeter #50210 üzenetére
Csak az a fura, hogy eddig nem tűnt fel, hogy ezt csinálná. Most meg nagyon látványos.
62Ah/540A-os indítóáramú az akksi, abból 460-at mért a boltos. Terhelő villával 10V felett egy kicsivel állt meg, és 15-20 mp alatt visszament 12V fölé, alapból meg 12,6V volt rajta. Erre mondta a boltos ember, hogy még nem cserélné amíg indít.
Persze ilyenkor van az OBD olvasó a másik autóban, tőlem 250km-re...Just a simple Lineman...
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #50226 üzenetére
Egyszer nekem is volt ilyen sztorim offos autóval: arra lettem figyelmes, hogy kopog a kerék. Tök laza volt a csavar...
⭐ Stella
-
A Zéé
addikt
válasz molnarpeter #50221 üzenetére
Mimimi?
Akksis boltban mérték ki az akkum.
Közben hazajöttünk, már közel van az OBD, hogy meg tudjam nézni a generátor feszültségét, de most még terv szerint nem menne 2 hétig a kocsi.Just a simple Lineman...
-
Mauzes
őstag
válasz molnarpeter #50254 üzenetére
Van erre könnyen érthető tutorial?
-
Red_Bull
aktív tag
válasz molnarpeter #50261 üzenetére
Mindenképp benzines kellene , van ugye az 1.25-ből a 60 és a 82 lőerős vagy az 1.4-es.
Az 1,25/60 lomha állítólag, szóval akkor a 82 lóerős vagy az 1,4 -es, ezek közül nem tudom melyik lenne a jobb választás..
Amúgy egy 2005-ös vasaló Swiftet tervezek leváltani erre, 2010-12 körüli kisautókat nézegetve akadtam rá, azóta igazából csak jókat olvasok róla.
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
ferke72
aktív tag
válasz molnarpeter #50322 üzenetére
Köszönöm !
Csak annyit most épp “semmi baja”… Reggel indult rendben, nagyon nehezen melegszik fel egy ideje viszont szépen jár a motorja , ma kiolvastatom valahol.Nem az számít, hogy mennyi időnk van, hanem hogy mit kezdünk vele.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #50334 üzenetére
Ja hogy neki is hibrid lesz? Az más, abból szerintem is könnyen kijön a cucc, tekintve a váltó méretét is.
⭐ Stella
-
Mauzes
őstag
válasz molnarpeter #50340 üzenetére
Az mondjuk jogos, hogy távolságot nézve valóban a sok cuccos menet a nagyobb része (autópályán).
-
gabor9991
őstag
válasz molnarpeter #50340 üzenetére
Nálam is emiatt lett 3-ra fújva, a nyári és a téli is a 2 szélén rendesen megkopott a gyári értéken használva.
2 szezon alatt a téli 8mm-ről középen lekopott 7mm-re a két szélén meg 5,5mm-re.
Most meg így a 3. szezonban túlfújva próbálok a 195-ös gumi közepén járni -
Red_Bull
aktív tag
válasz molnarpeter #50357 üzenetére
Az végülis mindegy, mert a legtöbb eladó példány ahogy nézem 1.25-ös, úgyhogy valószínű az lesz, de persze az 1.4-es még jobb lenne, gondolom valamivel jobban megy.
[ Szerkesztve ]
-
troll81
addikt
válasz molnarpeter #50364 üzenetére
Igen csak gondoltam H hátha valaki tud fejből valamit amit próbált.
De lehet veszek egy 50ml az elég kell legyen és kész -
Biqci
aktív tag
válasz molnarpeter #50360 üzenetére
Ja, persze, tudom, évek óta vezetem én is, mind a motoromnál, mind az autómnál. Viszont a kérdés, hogy a lányom lába alatt, mert neki kell az autó, hogy fog fogyasztani. Igazából erre gondoltam...
Amúgy igazán a Spritmonitor csak egy olyan általános képet ad, ami bármi lehet, mert a fillérb.szók és a belesz.rok vezetők csatájából kihozott átlagot nem mindenki tudja a saját körülményeire vetíteni..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz molnarpeter #50368 üzenetére
Az a 8l/város elég jó, most Jazz-el olyan 7 literes átlagot produkál, de a rövid táv miatt, alig néhány km-re van a munkahelye, de kocsival kell járnia, mert ha később kezd, az van hajnali ½4kor, ilyenkor semmi más lehetőség nincs. De most messzebbre költözik, így oda vissza 50km lesz, az alatt legalább be tud melegedni az autó. A gázszett elképzelhető, volt nekem is a Focusban, de itt nagyon drágán szerelik, ki kell kalkulálni, megéri-e...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
ptesza
senior tag
válasz molnarpeter #50442 üzenetére
Köszi. Ellenőrzöm azt is.
-
ptesza
senior tag
válasz molnarpeter #50442 üzenetére
Kedves segítők!
Leellenőriztem a javasolt dolgokat, és mentem vele egy kört de nagyon furcsa dolgok történtek. Leállt a szervó, aztán beindult amikor az AC-t kinyomtam. ABS lámpa fel fel villanik stb. Majdnem agyvézést kaptam.
Ismét jött az a 20 másodperces lepörgő hang leállítás után de talán nem a turbóból . Sajnos nem igazán sikerült azonosítanom.Megnéztem a szervó olajat a turbó csöveket bilincseket stb. Visszaraktam a lámpát és be akartam állni a garázsba vissza , de nem indult el. Lemerült az akksi.
Most töltöm és ha beindul akkor megnézem van-e töltés.
-
Nordic
Közösségépítő
válasz molnarpeter #50451 üzenetére
Volt egy sejtésem, csak riogattak ismerősök, hogy az is szar mert tönkre megy benne a kettős tömegű, meg a vezérlés, meg ilyenek, azért is kérdeztem rá.
-
gabor9991
őstag
válasz molnarpeter #50456 üzenetére
Dízelnél elektromos, [link] HHDA motorkódnál már a rásegítés mértéke is állítható volt
[ Szerkesztve ]
-
Nordic
Közösségépítő
válasz molnarpeter #50454 üzenetére
Volt egy sejtésem, hogy azzal keverik, de nem voltam benne biztos.
lezso6
-
Nordic
Közösségépítő
válasz molnarpeter #50464 üzenetére
Hallottam ezekről a hibás motorokról(ha jól tudom a 2015 utáni darabokat már nem érintette). De a használ piacon csak ezres motorokkal lehet az én penztárcámnak megfelelőt találni, olyat meg nem igazán vennék.
[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
válasz molnarpeter #50451 üzenetére
A 135Le-s Ti-VCT az milyen? Mert többet láttam a mobile-n hirdetve. Ugyanaz mint a 120-as, vagy egy másik motorcsalád?
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz molnarpeter #50467 üzenetére
Akkor ok, mert főleg Fiesta Sport felszereltségnél láttam a 135Le-s verziót. Akkor ez ugyanaz az 1,6-os.
Köszi"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Brandynew
őstag
válasz molnarpeter #50530 üzenetére
Ez jó ötlet, köszi
-
petymek
senior tag
válasz molnarpeter #50561 üzenetére
Nem tudom sajnos. Ideges, így még nehezebb elmondani neki, mit próbáljon. Valamelyik délután, megnézem én is.
Megnézem majd, ha sebességben van, indítózásra egyáltalán megmozdul-e az autó.[ Szerkesztve ]
Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.
-
DeFranco
nagyúr
válasz molnarpeter #50558 üzenetére
Nem egyszerű, az olaj viszonylag sűrű, a cső vékony és hosszú, elég nagy erővel kell szívni, hogy jöjjön is valami, fecskendőből meg 100 ml-est is nehéz találni azzal is sok húzás mire végzel.
Plusz mivel az olaj ken, ezért könnyen szétcsúszik az egész miskulancia (lecsúszik a cső a fecskendőről, kiszalad a fecskendő húzható része) ami miatt maszatolás van rendszeresen. Vészmegoldásnak megfelel, de szakmányban nem csinálnám, max. géppel.
-
Biqci
aktív tag
válasz molnarpeter #50558 üzenetére
Nem tudom, nagyon sokat kellene a fecskendővel szipákolni, amíg az a 3-4l olajat kirántja az ember. De itt tényleg az a kérdés, ami legjobban foglalkoztat, mekkora az a mennyiség, amit nem lehet kiszivattyúzni
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz molnarpeter #50569 üzenetére
Nem tudom, nem ismerem ezt a leengedőt. Mindenesetre utána fogok nézni. Köszi a tippet
sparta2: nem gond, azért köszi
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz molnarpeter #50579 üzenetére
Sajnos nem elérhető, lent van. De akkor is sokkal könnyebb lenne, mert a múltkor is alig tudtam kitekerni az olajleeresztő csavart
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz molnarpeter #50581 üzenetére
Árok lenne, de ha én egy árokparton kezdek hozzá olajat cserélni, szerintem még a rendőröket is kihívják. De a garázsban azt csinálok amit akarok…
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Mazs1drazs1
kezdő
válasz molnarpeter #50589 üzenetére
Ilyen, talán látszik valamennyire. - nem ment fel a kép, zseniális
Bontott ajtóra én is gondoltam bontó Plázán (kollégáknak köszönet a tippért). Egyenlőre olyan ami kéne nem volt.[ Szerkesztve ]
-
A Zéé
addikt
válasz molnarpeter #50601 üzenetére
Ez nem jó hír
Bár nem vagyok biztos benne, hogy akkora baj lenne elengedni, szerintem feleslegesen nagy is nekik, és arra, amire igazából használnák feleslegesen túlmotorizált is...Just a simple Lineman...
-
zoger
tag
válasz molnarpeter #50601 üzenetére
Ez a hüvely repedés nem az elszivárgó hűtővíz s ezért túlmelegedő blokk miatt van? Vagy alapból ennyire rossz konstrukció?
-
Sys85
veterán
válasz molnarpeter #50649 üzenetére
Ilyesmire gondoltam én is.
Az a rohadt saru és a csavar megint tiszta rozsda,nem is indult el a fóka.
Dugókulccsal kicsit megpiszkáltam (mókás felülről benyúlni oda), így legalább sikerült elindítani és beállni a garázsba ahol meg tudom emelni.
Tegnap este a munkahelyem parkolójában úgy toltuk be…
Holnap aláfekszem és megcsinálom,de megnézetem majd szakival mert ez már nem az első ilyen eset.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #50677 üzenetére
Ja, csak el kell érni a sebességet, aztán a tehetetlenség megoldotta a nem is tudom, talán 2 literes dízel motor indítását. (hála az égnek hideg motornál mindig ment, melegen makacsolta meg magát asszem a behúzó mágnes)
⭐ Stella
-
Sys85
veterán
válasz molnarpeter #50675 üzenetére
A rossz kontakt miatt szívtam vele, most mégrosszabb lett attól hogy lazult egy kicsit.Rozsdás is a csavar, oxidált a kábel végén a saru is, most meg még laza is.
Péntek reggel megpróbálok bele életet varázsolni valahogy és elgurulni vele szervizbe.
Nem vagyok hívő, de a következő napokban imádkozás lesz a péntek reggel miatt.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz molnarpeter #50683 üzenetére
Az lesz a módszer, tegnap úgy is úgy indult.
Most hogy lazább meglátjuk mire megyek vele, elég mókás benyúlni fentről oda, főleg mivel nem éppen ropi az alkatom és a karom sem pálcika.[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
Új hozzászólás Aktív témák
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen