Új hozzászólás Aktív témák

  • Madn!ght

    addikt

    válasz #96241664 #4570 üzenetére

    Teljesen rendben van, amit leírsz. Nem is szükséges szerintem off-ba se tenni, mert a játék természetét illetik a leírtak. :K ;)

    A valós focival màr évek óta nem hasonlítom össze, mert ennek álláspontom szerint csak annyi a hasonlósága, hogy a pálya hasonlít, 2x11 játékos játssza és kapuba kell juttatni a labdát. Nem véletlenül neveztem ezt el valamelyik évben “góljátéknak”.

    A legtöbb mezei játékos, aki panaszkodik a játékra, azoknak véleményem szerint pont az a baja, hogy a valós futballt szeretné a kèpernyőn viszontlátni és tekintettel arra, hogy ez egy futball szimulátorként reklámozott videojátékként kerül kiadásra, talán okkal azt szeretné, hogy a valós fizikához közelítsen a játékmenet. Minimális programozói ismeret birtokában egyet tudok érteni az általad leírt működéssel, ugyanakkor a Fifa sorozat 30 évre visszamenő múltjára tekintettel még inkább a valósághű működést lenne szerintem elvárható (irányító gombok darabszámától függetlenül).

    Persze kedvezni kell azoknak is, akik a focihoz “nem értenek”, illetve akik a potenciàlis játékon belüli vásárlóik lehetnek.

    Az általad is említett előre elkészített animáció(sorozato)kkal van sokszor a legnagyobb baj, mikor a jàtèk igyekszik helyetted dönteni sorozatban. (Ellép a védő, nem oda megy a passz/lövés, stb.)
    A “broken meta dolgok”-hoz sok hozzáfűznivalóm nincs, sajnos ez is hozzátesz ahhoz, hogy kevésbé a valóság irànyába fejlődjön (?) a játék. Szerintem ez a pár szó (sajnos) reprezentálja az egészet.

    Ehhez hozzájön az adatkapcsolati megoldásokon alapuló anomáliák, azaz, hogy egy meccs során kinek és mi alapján kompenzál (vesztett csomagok újraküldése, pozíciók “jóslása”, stb.) többször előnyére a játék.

    Az is biztos, hogy egy (hozzám és még itt jó pár) átlagos tudású/teljesítményű játékos számára ezek ellenére is jó teljesítményt produkálni jelenti a legnagyobb nehézséget.

    Egyet értek, a profizmus egyik eleme a higgadtság, illetve az ilyen körülmények tudatos uralása.
    Annyit fűznék még hozzá, hogy a mystery ball játékmód reprezentálja számomra, hogy a program miként is képes bizonyos alapvető játékbeli elemet manipulálni.
    Persze beszélhetünk itt kapcsolatról, érzésekről, véletlenekről, vélt és valós programozási megoldásokról, mindenki saját tapasztalataira tud csak tàmaszkodni.

    Nekem évek utàn az a szerèny vélemènyem, hogy ebben a játékban semmi sem következetes működésű a lapokra írt számokkal megkezdve, a beállított utasításokat, csapatműködést befolyásoló beállításokat, a kiírt latencyt, csak hogy a pack luckról (droprate) már ne is beszéljek.

    Meglátásom szerint valahogy nem a szó szoros értelmében vett JÓ JÁTÉKÉLMÉNYről szól ez az egész, hanem ellenkezőleg, a jàtékosok folyamatos frusztràltság alatt tartásáról, az alapvető emberi emberi érzelmek (vágyakozás, kíváncsiság, irigység, versengési szellem, düh, indulat provokálása stb.) befolyásolásával.

    Sajnos mivel nincs más alternatíva, illetve más játékokkal sem játszom így nyilván a megszokás/elfogadni törekvés marad.

    Volt pár év, mikor időt, energiát és valódi pénzt sem sajnálva beletettem apait anyait, hogy valamilyen fejlődést előidèzzek, de el kell fogadnom, hogy ez csupán egy bizonyos szintig elég.

    Marad a manageri rèsze a jàtèknak, ami többé-kevésbé leköt, a többit meg megpróbálja az ember figyelmen kívül hagyni.
    Szerencsére nálunk is gyarapodott augusztusban a család, így a figyelmem jelentős rèszét inkább az élet fontosabb dolgaira összpontosítom. :K :B

    ₪ Herbalife Nutrition ₪ (rendelésben tudok segíteni) - FB: fit2gether

Új hozzászólás Aktív témák