- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
Új hozzászólás Aktív témák
-
boky84
csendes tag
válasz SparrowHUN #315 üzenetére
Hello. Nagyon el vagy tűnve sacc 1 éve, de semmi közöm hozzá inkább kérdezek:
Azután szeretnék érdeklődni hogy a 13-asban melyik xml melyik része szabályozza a vontatott teher kontra vontatási sebesség eredményét. Gondolom hogy a gép xml-je és nem a moddesc, de nem jövök rá ökörséget meg nem akarok csinálni. Kissé másabb mint a 11. (am eredeti van ha számít)
A silózással még szenvedek kicsit, hátha netán összejön h sikerüljön, mert feltöltöttem a teheneknél a silót csontra nem tudtam kiszedni semmivel, most letakartam és várom hogy érjen.Nem szégyen az okosabbtól tanulni!!!
-
boky84
csendes tag
válasz SparrowHUN #317 üzenetére
Gratulálok és jó egészséget a családnak!
Az etetéssel meg nem tudok mit kezdeni van a palánkok között 300000 siló, erjesztettem is és semmi, nem tudom kiszedni semmivel. Szerintem áthelyezéskor csesztem el valamit, mert a silónak rigid body-ja nincs csak a falaknak.
[ Szerkesztve ]
Nem szégyen az okosabbtól tanulni!!!
-
boky84
csendes tag
válasz balin_hun_ #322 üzenetére
hali
ha tudod alap szinten kezelni az editor-t akkor semmi problémád nem lesz a kivitelezésben
a folyamat a következő:
0 MINDENKÉPPEN LEGYEN EGY BIZTONSÁGI MÁSOLATOD!!!!!!!!!!!!!!!
1 megnyitod a map i3d file-ját
2 bal oldalon legyen nyitva az Scenegraph ablak, jobb oldalon az Attributes ablak
3 megkeresed a problémás objektumot/objektumokat pl: mapleTree, ashTree, birchTree stb...
4 miután kiválasztottad a problémás objektumot az Attributes ablakban látod a tulajdonságait
5 olyat keress hogy Rigid Body (ezután van egy pipa a kis kockában)
6 a kis pipát vedd ki a Rigid Body mögül
7 ha végeztél minden problémás objektummal mentsd el a munkád, tömörítsd v másold vissza a zip-be és már kész is vagyAz objektum ugyan ott marad ahol volt csak a szerkesztés után fizikai tulajdonsága nem lesz. Magyarul a géped elakadás nélkül átmegy rajta mintha levegő lenne
Arra még figyelj hogy az adott objektum főkönyvtárát szerkeszd, hogy mit értek ez alatt:
pl: mapleTree-nek van mapleTreeLODs almappája csak a fő mapleTree-nél vedd ki a Rigid Body-t és így továbbRemélem sikerült értelmesen leírnom, és sikerül a megvalósítása!!!
[ Szerkesztve ]
Nem szégyen az okosabbtól tanulni!!!
-
boky84
csendes tag
válasz balin_hun_ #328 üzenetére
Azt hittem hogy mod-ként alkalmazott pályát akarsz szerkeszetni, de a leírtak alapján te a beépített alap pályát szerkeszted ha jól gondolom.
ha nem találod a pipát akkor nyisd le a fa könyvtárát és ott vedd ki a pipát
gondolom tört játékod van, a hibakóddal meg nem kell foglalkozni attól még megy a játék
Nem szégyen az okosabbtól tanulni!!!
-
boky84
csendes tag
válasz Emberkeman81 #331 üzenetére
editort megnyitod
felső sorban: terrain foliage paint mode
terrain ablak megnyit
foliage layer lenyit: terrainDetail-re ráklikk
innét kezdve a foliage channels-ben kísérletezz a pipákkal
mert ha jól tudom az 5.0.1-hez még nem adták ki a terrain editing súgótNem szégyen az okosabbtól tanulni!!!
-
boky84
csendes tag
válasz appache951 #366 üzenetére
Trágyát szeretnél???
1 vess: búzát vagy árpát
2 arasd le
3 vagy bálázz vagy szedd össze a szalmarendeket begyűjtőkocsival
4 vidd a tehenekhez és a tető alatt lévő vályúnál majd előugrik a kis ikon
5 begyűjtőkocsi simán ürít, bálát csak szalmabefúvóval tudsz almolniNem szégyen az okosabbtól tanulni!!!
-
boky84
csendes tag
válasz Emberkeman81 #369 üzenetére
#333 hsz-ben megírtam hogy mi a megoldás
editort megnyitod
felső sorban: terrain foliage paint mode
terrain ablak megnyit
foliage layer lenyit: terrainDetail-re ráklikk
innét kezdve a foliage channels-ben kísérletezz a pipákkalazért nem árt ehhez kicsit jobban ismerni az editort
Nem szégyen az okosabbtól tanulni!!!
-
boky84
csendes tag
válasz Emberkeman81 #378 üzenetére
milyen terület kijelölésre gondolsz? beállítod az editort ahogy leírtam bal egérgombot "add"-ra állítod, megkeresed ahol akarsz földet aztán rajzolod ahogy akarod
Nem szégyen az okosabbtól tanulni!!!
-
boky84
csendes tag
válasz Emberkeman81 #381 üzenetére
na a gps/pda térképről lövésem sincs hogy hogyan kell csinálni
sajnálom de ebben nem tudok segítséggel v info-val szolgálni
Nem szégyen az okosabbtól tanulni!!!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen