Új hozzászólás Aktív témák

  • boky84

    csendes tag

    válasz balin_hun_ #322 üzenetére

    hali
    ha tudod alap szinten kezelni az editor-t akkor semmi problémád nem lesz a kivitelezésben
    a folyamat a következő:
    :)) 0 MINDENKÉPPEN LEGYEN EGY BIZTONSÁGI MÁSOLATOD!!!!!!!!!!!!!!! :))
    1 megnyitod a map i3d file-ját
    2 bal oldalon legyen nyitva az Scenegraph ablak, jobb oldalon az Attributes ablak
    3 megkeresed a problémás objektumot/objektumokat pl: mapleTree, ashTree, birchTree stb...
    4 miután kiválasztottad a problémás objektumot az Attributes ablakban látod a tulajdonságait
    5 olyat keress hogy Rigid Body (ezután van egy pipa a kis kockában)
    6 a kis pipát vedd ki a Rigid Body mögül
    7 ha végeztél minden problémás objektummal mentsd el a munkád, tömörítsd v másold vissza a zip-be és már kész is vagy

    Az objektum ugyan ott marad ahol volt csak a szerkesztés után fizikai tulajdonsága nem lesz. Magyarul a géped elakadás nélkül átmegy rajta mintha levegő lenne

    Arra még figyelj hogy az adott objektum főkönyvtárát szerkeszd, hogy mit értek ez alatt:
    pl: mapleTree-nek van mapleTreeLODs almappája csak a fő mapleTree-nél vedd ki a Rigid Body-t és így tovább

    Remélem sikerült értelmesen leírnom, és sikerül a megvalósítása!!!

    [ Szerkesztve ]

    Nem szégyen az okosabbtól tanulni!!!

Új hozzászólás Aktív témák