-
GAMEPOD.hu
A Fallout 4 egy poszt-apokaliptikus szerepjáték, ami a többszörös díjnyertes Fallout 3 és Elder Srcolls: Skyrim játékok alkotóinak legújabb játéka, mely 2015. november 10-én jelent meg Xbox One, Playstation 4 és PC platformokra. A sorozat főbb kiadásai tekintetében ez a rész az ötödik, amellyel a Bethesda Games Studios új területeket kíván meghódítani a nyitott világú játékok terén.
A játék a Fallout játékok történetének legmeghatározóbb napján, a Nagy Háború idején veszi kezdetét, de egy váratlan esemény következtében egy nukleáris háború sújtotta világban találjuk magunkat több, mint kétszáz évvel később. Az események helyszíne ezúttal az Államközösség (The Commonwealth), ami Bostont és a titokzatos Intézetet (Institute) foglalja magába. A játék eseményei a Fallout 3 után tíz, és a New Vegas után hat évvel zajlanak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
warcat
veterán
válasz micafighter #2766 üzenetére
Már csak be kell rakni egy Space Marine festést meg egy mod skint kardokhoz és mehet a zúzás!
For the Imperium![ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
válasz HornedReaper #2780 üzenetére
Pipboyban a statlapon ki van írva.
Egyrészt a 2 az a legalapabb fejlesztés,később van jobb,másrészt van,hogy pár ponton múlik egy extra végrehajtható akció VATS-ban,nem olyan rossz az,csak a többi dologhoz hasonlóan más-más játékstílushoz kell.
Nekem pl a védelem nem sokat jelent,sokkal többre értékelem,ha könnyű és AP bónuszt ad valami.A páncélod nehézsége egyébként befolyásolja az AP-k számátEA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
Bőven megéri a quickload spamet az,hogy 1500-1600 xpt kapsz egy küldiért
Én megjelenés óta használom, Bethesda és Fallout játéknál én óvatosan bánnék a nem lehet meglenni nélküle dolgokkal, 30-as szinten még mindig ki lehet maxolni azt a csodás int statot[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
Maradjunk annyiban,hogy más elképzeléseink vannak a csalásról.Nálam egy ilyen open world játék nyílt kihívás arra,hogy kreatív módszerekkel kiakaszd,ebbe a konzol előhívása nyilván nem tartozik bele.
Persze bízom benne,hogy pickpocketnél,meggyőzés sikertelenségnél,vagy akkor sem tölti senki vissza az állást,ha nem x01et talál1-es int, kettes avant(x5)
Az int-es perk ágról kb a gun nut hiánya ami érezhető,az is csak azért mert a science mellett kellene a komolyabb turretekhez.Az összes többi perk ellensúlyozható pénzzel,ami a játék előrehaladtával nagyon bőségessé válik.EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
válasz micafighter #2918 üzenetére
Emberspórolás végett nyugodtan lehet alkalmazni az egy útvonallal körbekötözgetem tervet is,ha nem használod a kaja- és vízmegosztást csak nem akarod cipelni az építőanyagokat,teljesen jó az a módszer is (egyetlen telepest használsz a legközelebbi farm bekötésére,onnan szintén egy ember köt össze másikkal)
Elvileg ezek a futárok nem halnak meg reddit alapján,csak elájulnak,addig nem él a kapcsolat.Bár RP szempontból hasznos felszerelni őket,azért egymagukban nem fognak hordákat legyőzni úgysem
EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
Nem sok modot raktam még fel,de a Darker Nightsot ajánlom, tényleg rohadt világosak az "éjszakák", egyből változtat a fényforrások szerepén, és a pusztaságban barangolva is szembetűnő,hogy na itt van valami amit meg kellene nézni közelebbről.
EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
válasz Fitzgerald #3456 üzenetére
Ha nem maradnak szemtanúk, miért utálnának?
Annak az osztagnak is szomorú sorsa (KIA) lett, akikről leloptam a powerarmorokat, eléggé hemzsegtek arrafelé a szupermutánsok.A szomszédban meg nagy raidertanya, biztos ők vetköztették le a hullákat!
De 300 capsért segítek megbosszulni őket persze...EA: It's in the crate!
-
-
warcat
veterán
-
warcat
veterán
válasz Plazmacucci #3512 üzenetére
Nem, T gombbal előhozható a karakterválasztás a save menüben
EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
Aki robbanógolyós(legendary) fegyvert használ,annak érdekes lehet,hogy demolition expert perk hat rá,gyakran hasznosabb lehet,mint a rifleman/commando.
[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
Amúgy nehézség kapcsán,a ballistic weave moddal vajon mi volt Bethesda célja?
Még csak most pumpálom felfelé az armorer perket de kicsit furcsa,hogy az alap power armor értékeit megközelítő páncélt ad majd a sima kalap meg a tuxedo/military fatigues Mark V-nél,ehhez képest ugye pl combat armor sehol sincs.
EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
válasz #96349952 #3864 üzenetére
Vigyázat, wall of text
Már igazából válaszoltak rá,de:-nincs szintkorlát,de ezért maga a szintlépés is kevesebb súllyal bír mint a korábbi játékokban.Lvl 5 az lepkefing (már bocsánat) különösen, ha nem raktál semmit endurance-ra.Félreértés ne essék, 1 pontos endurance mellett is el lehet lenni survivalon is,de nyilván nehezebb.
-ennyire az elején valószínűleg szörnyű találati esélyeid vannak VATS módban,azonban a simán távolból,lesből megszórom,majd ha közelebb ér akkor VATS-ra váltok-módszernek működnie kell.Ha nem,akkor nálad jóval magasabb szintű ellenfélbe szaladtál bele.Maradj az utakon,utazz nappal és osonj.Tessék gyakran nyomogatni a quicksavet,ez egy veszélyes világ.Igen,még így is a legközvetlenebbnek látszó útvonal Diamond city előtt nem sokkal elhalad egy szupermutáns-tanya mellett,ahol eddig mindig volt egy legendary is az én játékaimban.Legutóbb Wounding minigunja volt (+30 hp sebzés vérzés formájában minden bekapott golyó után) Na egy ilyen bármilyen karaktert gyorsan kicsinál ha nem csendesíted el villámgyorsan (vérzésre nem hat a páncél sebzéscsökkentése).
-Fegyver van bőven,de pár fix helytől eltekintve(amit az elején úgysem ismersz) erősen a szintedhez van kötve,hogy mi lesz a ládákban.Javítást ugye kivették,a helyére a viszonylagos lőszerhiány lépett (de ez ahogy haladsz,perkekkel orvosolható, scrounger/saját boltok)
-"simset akarnak velem játszatni": bár abszolút nem kötelező,de meghálálja magát bőven a dolog,nálam nagyban dob a beleélésen/azon hogy magaménak érezzem a világot az,hogy a saját (eleinte) kis bázisaim vannak-és hogy hogynem egy teljes bázis felhúzása meglepően sok xp-t ad összegezve.
-végül fontos tény,hogy Sanctuarytól távolodva egyre erősebb ellenfelekkel találkozol,dél felé kiemelten.
Az ötös szintű kis játszótér valahol véget is ér az Abernathy farm-Concord-USAF radartorony vonalon.Az ottani (küldetéshez tartozó) miniboss meglepően kemény tud lenni ha nem hallgattatod el gyorsan,azonban ne felejtsd el,hogy a power armor bevethető ám a minigunnal ha gondot okoz...-végül ami még eszembe jutott: lehet hogy egy átlagos palit hoztál létre.A legtöbb statod 5 környékén van esetleg, párat mozdítottál csak erre-arra.
Ez viszonylag jól működött a korábbi játékokban,de itt sokkal jobban jársz pár maximum vagy aközeli SPECIAL tulajdonsággal,mert a perkek első szintje egyből elérhető ha elég magas a a special értéked és a hiányosságok később pótolhatóak szintlépéssel(+erőt,endurancet stb választva).
Érdekes élmény lehet egy melee karakter például Blitz (agility 9-es perk) nélkül.Bár természetesen vannak kivételek,általánosságban a harc szempontjából legerősebb perkek az agility és luck ágon vannak.Erő:
Nem melee irányultság esetén az erőn rengeteget lehet spórolni,akár 1-es értéken is lehet kezdeni (és a kutya vagy egyéb társ cipekedik)Perception: az ág közepe gyengus,viszont a 10-es perk egy agilis,VATS módban alacsony AP fogyasztású (értsd:könnyű) fegyvert használó karakternek rendkívül erős.Persze pl a kezdő 10mm pisztoly első 2-3 lövése is mellémehet,de aztán gyorsan komoly találati esélyt érsz el.Jó messziről elkezdheted a lövöldözést.
Endurance: bár komolyan megnöveli a túlélési esélyeket,igazából csak annyi hp kell,amennyivel túlélsz pár bekapott golyót.A quickload liberális alkalmazásával és megfelelő taktikával kihagyható (survivalra is elég az 1 pont,későbbi endgame projektnek megfelelő lehet a növelése)
Charisma:Mivel a legfontosabb bónusz,a hármas szintű boltok 20. szintig nem érhetőek el,remek célkitűzés lehet a legfontosabb (harci)perkjeid kirakása után a 20. szint környékén a local leader #2 perk elérése.Ezzel megoldódik a lőszer és a pénz(+nyersanyagok építéshez) kérdése igazából.Olcsó alternatíva a scrounger perkre rakni kb 2 pontot.
Int: Bár vannak szép hasznos dolgok itt,az egész szembemegy a legerősebb perk hasznosságával,ami az idiot savant.Az ötszörös xpszorzó egy küldetés leadásánál annyit jelent,hogy egy egész szintet kapsz gyakorlatilag.Két ilyen szint vissza is fizeti már az árát.[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
válasz sagajr78 #3902 üzenetére
Én csak arra tudok gondolni,hogy nem jöttek itt rá páran,hogy az entert az esetek többségében kiváltja az E hosszan nyomva tartva illetve a sima egérklikk (pl pipboyban play holotape).Az elején bár szokni kellett,mostanra teljesen jól használható az építkezős menü (itt meg a shiften nyomva tartva a wasd gombok megfelelőjével is lapozhatsz oldalirányba)
De ezekről már mindről volt szó korábban,és a tippek-trükkök rovatban is le van írva.Charismáról annyit,hogy ha kevés van,akkor is érdemes komolyabb értékű vásárlásnál átöltözni,bevágni egy sört meg bekapni egy pirulát(grape mentats) nagyon komoly árkülönbség a vége.
EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
válasz sagajr78 #3906 üzenetére
Háklisak a zajra,tehát generátorokat, lövegtornyokat jó messzire kellene lerakni tőlük.
Én már nem foglalkozok annyira vele,a barakk alsó szintjén berendezek egy kocsmát boltossal,biliárd asztallal,rádióval,persze világítással,bejárat mellé cigi + nuka automata,grill + kosárlabda,második szinten vannak az ágyak,kapnak pár bútort,falakat kitapétázom képekkel és viszlát.
A betonfalakkal és a védelmi rendszerrel szoktam bíbelődni inkább.EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
Játszottam,egy idő után (mire kigyúrod magad) rém unalmas. Persze az elején nagyon adja az egy szál késsel/baseballütővel a bozótban kúszás,de elég gyorsan a legtöbb ellenfél egy ütés,de legalábbis meghal egy VATS "töltetből".
A nap végén ez a játék mégiscsak erősen lövölde, jobb a lőfegyvereknél maradni,az extrém távolságból pisztollyal koponyarobbantgatás még most sem unalmas.EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
válasz Ryder62 #4249 üzenetére
A robbanószeres az szándékos,nem bug,mindenki csak visszatöltene amikor felrobban odafigyelés nélkül.
Csapdáknál ugyanez.
Ha észreveszed,az xp mellett ugye nyersanyagot/aknát is kapsz.Q-t érdemes nyomogatni,mert aktiválódik ha a látóteredbe kerül egy akna.Hullákkal még nem volt ilyen gondom sosem,elképzelhető egyrészt,hogy leuhant a hulla később(lefújta a szél ) vagy pedig az actor fade stb csúszkák beállításai hatnak rá valamilyen módon,ezért ha nincs kirajzolva,hamar eltűnik.
EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
Szerk.: Hopp,van 10%-os kupon nuuvemre: BEMVINDO10
Látom gyorsan megérkezett a SP hír ide is
Csak azt tudom tanácsolni,hogy akit érdekel még több Fallout 4,és/vagy a teljes játékot szeretné a birtokában tudni,az gyorsan vegye meg a nuuvemest56005050-ért.Bethesda szörnyen szívózik a külön megvehető dlc-k árazásával és akciózásával,amint kijön az összes, ki fogják adni a Fallout 4 Goty verziót ami mindet tartalmazza,és az első komolyabb akciónál olcsóbb lesz az egész játékot ilyen formában újravenni,mint a dlc csomagokat egyesével,"akciósan"
Azt is tudni kell,hogy a későbbi, Creation Kit-es komoly modokhoz általában feltétel a nagyobb dlck birtoklása,csak úgy működnek.
[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest