Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fitzgerald

    veterán

    válasz Nissifer #449 üzenetére

    Nem fogalmaztam túl jól és kellően részletekbe menően, amikor arról írtam, hogy valójában mit is várnék egy ilyen AI-tól. Megpróbálom kicsit másképpen:
    Egy olyan, dinamikus világot képzelek el, ahol a karakterünk nincs úgymond "kiemelve" a játékból, a fő történeti szál kivételével. Magyarul ha éppen nem a fő sztorit nyomod, nem körülötted forog a világ. Ebből következően az NPC-k egymással is folyamatos interakcióban vannak. Kereskednek (játékbeli mikro-makro gazdaság, piac), változik az egymáshoz való viszonyuk (jóban vannak, nincsenek jóban, megházasodnak, családot alapítanak, öszeverik/lelövik egymást, etc.). Vándorolnak, költözködnek, raidekre mennek...
    Szóval nem rajtad csüng minden NPC.
    Igen, valóban komoly algoritmusra lenne szükség mindehhez, elképzelhető hogy még sokáig nem fogunk játékban ilyesmit látni.
    Ma már karnyújtásnyira vagyunk a valóban fotorealisztikus vizuális megjelenítéstől a videojátékokban (na, nem a Fallout 4 :P).
    Lassan elkezdhetnék kicsit komolyabban venni ezt a területet is.
    20+ éve kezdtem klasszikus pen/paper RPG-vel játszani, szóval magam is öreg róka vagyok már. De a Baldur's Gate engem sosem érdekelt igazán, mondjon bárki bármit. Ebből következik, hogy nem sok minden maradt meg a fejemben a BG játékokból, de értem mire akartál kilyukadni :)
    Sajnos a mod fejlesztéshez annyira értek mint tyúk az ABC-hez, fordításba viszont be tudok majd segíteni, ha lesz elég vállalkozó.

Új hozzászólás Aktív témák