-
GAMEPOD.hu
A Fallout 4 egy poszt-apokaliptikus szerepjáték, ami a többszörös díjnyertes Fallout 3 és Elder Srcolls: Skyrim játékok alkotóinak legújabb játéka, mely 2015. november 10-én jelent meg Xbox One, Playstation 4 és PC platformokra. A sorozat főbb kiadásai tekintetében ez a rész az ötödik, amellyel a Bethesda Games Studios új területeket kíván meghódítani a nyitott világú játékok terén.
A játék a Fallout játékok történetének legmeghatározóbb napján, a Nagy Háború idején veszi kezdetét, de egy váratlan esemény következtében egy nukleáris háború sújtotta világban találjuk magunkat több, mint kétszáz évvel később. Az események helyszíne ezúttal az Államközösség (The Commonwealth), ami Bostont és a titokzatos Intézetet (Institute) foglalja magába. A játék eseményei a Fallout 3 után tíz, és a New Vegas után hat évvel zajlanak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nissifer
tag
válasz bundásss #842 üzenetére
bundásss: egyébként ha jövőre kijön a módkészítő, akkor azzal miket lehet változtatni a játékba?
A Fallout 4-et hasonlóan az előző két részhez úgy készítették, hogy már eleve szabadon mod-olható legyen. Ezért big thanx a Bethesda-nak.
A Creation Kit segítségével gyakorlatilag egy az egyben megkapjuk a játéktervezői modul-t, melyben új tárgyakat, új szereplőket, új helyszíneket, új dialógusokat, új recepteket (nem csak étel, hanem mindenféle olyan tárgy elkészítését is meg tudjuk oldani, amihez komponensek kellenek. Pl.: különféle lőszerek, páncélok, stb.). Természetesen a meglévő tartalmat is szabadon tudjuk vele módosítani. Pl. NPC-k öltözékét, viselkedését, animációit, fegyverek kinézetét, stb. tudjuk megváltoztatni. Tehát a játék tartalmi részét szabadon tudjuk majd szerkeszteni.
Az úgynevezett script extender segítségével ennél többre is képesek vagyunk. Pl. meg tudjuk változtatni a HUD-ot, hotkey-eket, stb.
Mit nem tudunk a játékban piszkálni?
A grafikai motorhoz pl. nem férünk hozzá, ez már nyers programkód, nem pedig könnyen módosítható adatstruktúra. Ha ehelyett akarunk mást használni, azt nekünk kell pusztakézzel megírni. Illetve, ha annyira elvetemültek vagyunk, hogy kacérkodunk egy Unreal 4 engine portolással, akkor a creation engine adatbázisához nekünk kell lefejleszteni a komplett programot.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Autós topik
- PlayStation 5
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Marvel Snap
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...