Új hozzászólás Aktív témák
-
Jahno
őstag
válasz blueboi69 #12870 üzenetére
Lehet, legfeljebb kipróbálom. Azért azt Te is érzed, hogy itt a város közepén akárhol egy 25 milliwattos, egyirányú, szabadon használható frekin működő izé azért nem egy világbajnok?
Meg hát mikor így a Cubbyt kritizáltam, akkor felettem hasonlót mondtak, csak a velem egy szintem álló niggerk maradtak csendben, nyilatkozat nélkül.
-
npera
újonc
válasz blueboi69 #13108 üzenetére
Szerintem egy paródia a metálos fejrázásra.
-
Jahno
őstag
válasz blueboi69 #13185 üzenetére
Valahol el kell kezdeni, nem lehet mindenki rögtön vezérőrnagy.
Akár jó is lehetne, ha nem mindig lennének gyagyák. Bár évek óta emlegetik, hogy ide túl erős ez az IT és most is majd központsítunk meg India megoldja, csak adjunk leírást mit kell csinálni :-D Jó ötlet ja.
-
BobaHWSW
újonc
válasz blueboi69 #13368 üzenetére
Ismeros akit emlitettem forintban szamolva 2-2.5 milla kozott visz haza havonta. Par eve mondta, hogy 10k euro feletti a havi fizuja.
Fiatalon es rovid tavon nem eri meg diplomas szakmadba vago melot vegezni...
En ezt tettem de csak mert szeretem a szakmam. Egyik kollegam felesege masszor. 30khufos orabere van es napi 6-8 orat minimum melozik. Nalunk massziroz a cegben heti 2 napot 3at meg valami fitness centerben.
Itteni mesteremberek meg attol fuggoen mi kell 10-60khufos orabert kohognek ki kezdesnek.
-
veterán
válasz blueboi69 #13986 üzenetére
a nagyokat (amik a ládába nem férnek) ki se hozzák, de elvileg ez a szabályos eljárás. mostanában az értesítők többnyire rendben jönnek (kivéve azt, amiről két héttel később szólt a szomszéd, hogy amúgy hozzá volt bedobva... mondjuk azt meg tracking alapján tudtam, hogy át kell venni), meg fel szoktak hívni, ha van át nem vett csomagom. ezért is jó odaírni a telefonszámot a címzéshez.
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
Phülöp
addikt
válasz blueboi69 #14609 üzenetére
Szerintem tanulóautónak olcsó, kicsi, igénytelen, de megbízható autó kell, és ezt a Micra pont tudja.
Amea imádja, és nagyon örül, hogy ezen a vason tudott vezetési gyakorlatot szerezni. Már kezdi mondogatni, hogy tetszik neki egy kis Honda a parkolóban, nézzek utána, mimerre egy olyan.[ Szerkesztve ]
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
FőDudu
addikt
válasz blueboi69 #14614 üzenetére
Csak egy megjegyzes:
a 206 beltere nagyon szuk a bakancs swifthez kepest.Nejemnek ugye Swift van, apamnak 206 volt.
Egyszer utaztak egyutt - nejem szerint az az auto tok kenyelmetlen (szuk) a swifthez kepest.
Valoban. En kb beszallni is nehezen tudtam a 3 ajtos pugba. Swifttel nincs ilyen gond.[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
FőDudu
addikt
válasz blueboi69 #14614 üzenetére
Ha lecsaptal volna anyos Swiftjere, akkor az jo vetel lett volna. 2008-as, 3 ajtos, 84e km (valos, szerelo is tanusitja meg egyben is van mert most a nejem jar vele es tenyleg mint az uj).
Apos valami videki ismerostol vette. 700k korul ajanlott latatlanban egy nepper, de azt mondta m varjon vele januarig.Most, hogy a gyerek belekarcolta a motorhaztetobe hogy "Szeretlek mama" inkabb azt az autot tartja meg es a Chevrolet lesz eladva.
Azt kiveve hibatlan az auto, de igeny szerint az is kipolirozhato, mert az ujjaval irt a hoba. Alatta meg poros volt.1 embernek jobb a bakancs swift, felesleges a lepcsoshatu nagyobb auto.
Utobbit nem merem ajanlani, torott a hata es a biztosito nem akarta addig megcsinalni amig halott aposrol at nem iratjak (pedig bele mentek es masik biztosito kotelezojere cserelik a hatso lokharitot). Meg abban van vagy 200k, igaz mar kb fel autot csereltek. Utolso szamla kB 700k volt.
Swiftet ajanlom a nejednek, sokan peldaloznak a nyelestengely csapagy okozta valto gonddal.
Egyszer vizsgaztatasnal kerdeztem a szerelot, azt mondta csak eroltetesre jon elo. Padlogazzal indulo streetracer hulyegyerekeknel akar tobbszor is egymas utan.
Nejem autojaban majdnem 200k van es eredeti a kuplung es a nyelestengely csapagy.
Szoval igenis fugg a vezetesi stilustol.Amugy maga a nyelestengely csapagy parezres tetel, csak amikor megdoglik akkor eleg sok mindent magaval tud vinni.
De ugye a doglodo nyelestengely csapagy morgasat konnyu felismerni, igy siman merem ajanlani a Swiftet nektek.[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
zetor2000
senior tag
válasz blueboi69 #14646 üzenetére
Csak egy hülye kérdés... A TotalCaron ajnározzák a Honda Jazz-t, és szerintem nem egy csúnya autó. Amit olvasgattam róla, az annyi nagyjából, hogy kenőanyagokat pótolni kell, meg tankolni kell bele, és megy. Ilyeneket nem nézegettetek?
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Sipi-
tag
válasz blueboi69 #14651 üzenetére
A vásárlással várjatok még egy kicsit:
Januártól ingyen lekérdezhető lesz egy sor adat a használt autókról
A cikk szerint január végétől.[ Szerkesztve ]
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
npera
újonc
válasz blueboi69 #14646 üzenetére
Peugeot vicces lehet. Nekünk volt egy 306-os, amin a hűtőt kellett cserélni. A franciák megjátszották, hogy modelléven belül megváltoztatták a hűtő csatlakozóját, így hiába szereztünk hozzá cikkszám és modellév alapján stimmelő hűtőt mégis más volt a csatlakozás. De annyira, hogy lehetetlen volt felrakni. Így barkácsolás lett belőle.
Ha ilyen meglepikre fel vagy készülve, akkor egyébként nem rossz. Amire emlékszem:
- az én méretemre lehetetlen volt beállítani az ülést és a kormányt. A lábamat úgy kellett átpasszírozni a kormány alatt, aztán utána elhelyezkedni.
- 46-os lábbal a féket benyomva nyomtam hozzá a gázt is. Zebránál megállva a motor bőgött, mire fel tudtam engedni a féket (és vele a gázt). Vészfékezés esetén padlógáz is volt.
- a váltó olyan volt, mint lekvárban keverni.
- a futómű egy álom rossz úton, ugyanis gumimaciból van mindene. A fekvőrendőrön átlibben csak. Cserébe kanyarban "lobog" az egész ide-oda.
- a kezelőszervek könnyen mozognak, igazi női autó.
- az ablakemelő be tudott dögleni valami elektromos woodoo hibával néha.
- az ülésben a légzsákot biztosító súlyérzékelő kontakthibás volt
- a szelepfedél tömítés elengedte magát, folyt az olaj
- a vízhőfok hőmérője zárlatos lett és a hőmérő minden elektromos fogyasztóval együtt mozgott. A kocsi erőssége volt viszont, hogy a valós hőfokot mutatta, nem pedig beállt függőlegesre 40-110 fok között. Még motorfékezve is látszott, hogy picit hűl a motor.
- a kocsi szinte alig fogyasztott benzint az 1.4-es benzinessel, mondjuk nem is ment. Autópályán Németországban kihívás volt teherautót előzni.Az újabbakban még több elektronika van, szerintem jó ha elektromos szerelésre felkészülsz.
-
FőDudu
addikt
válasz blueboi69 #14659 üzenetére
Ha lehet menjetek el egy kereskedesbe ahol 206 es Swift is van.
Te sem vagy kis ember - erezni fogod a meretbeli kulonbseget.
Ha neha te is vezetned, akkor mindenkeppen ajanlott a kenyelmesebb auto.Idosebb KIA Ceed nem jutott eszedbe? Azok is jol birjak ha nem tevedek.
FőDudu
-
FőDudu
addikt
válasz blueboi69 #14672 üzenetére
Ma a nejem Swiftjevel mentem bevasarolni.
181e KM. Nem lotyog, nem zorog, nem kopog a futomu.
Mondjuk itt eleg jok az utak, nem hasonlithato a budapesti rettenetes allapotokhoz.
Talan ezert nincs a futomuben semmi kopogas/nyeszeges/nyikorgas.Hidegen beinditva volt kis hang valto felol - kuplungot kinyomva megszunt - de 5km utan eltunt.
Azaz lehet akar a tul suru olaj is vagy kinyomo csapagy (esetleg akar kezdodo nyelestengyely gond is) - tobb mint egy hete allt az auto es ejjel fagyott is.Ami viszont 5km utan tunt fel: bal hatso gumiban 0.35 bar volt. Gyorsan fel is fujtam egy kutnal.
Majd ranezek ereszt-e.Futomuveshez viszont el kell vinni - bal/jobb oldalon elol eszi a gumi kulso szelet.
Olyan 1cm szelesen lathatoan jobban kopik a minta.
Lehet valami kerek osszetartas vagy egyeb oka lesz.[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
ncc1701
veterán
-
ncc1701
veterán
válasz blueboi69 #14740 üzenetére
Pontosan. A legtöbb mai autóban olyan széles a középső konzol, h a jobb lábam már csak egyenesen fér el. Superb, octávia, 307-es pug mind kényelmetlenebb a yarisnál ebből a szempontból, ennél a kis gyösznél nincs középső konzol, frankón terpeszben tudok ülni. Vagy az én zsákom más, vagy mást nem zavarja, h összenyomja a stanyeclit, nem tudom. Lehet túl sokat lábazok, mert a lábaim nem éppen vékonyak, franc se érti.
Ja, oktáviában frankón b@szta a konzol a térdemet is, királyul kitalálták. De biztosan kell, h 30 centi széles legyen. -
FőDudu
addikt
válasz blueboi69 #15106 üzenetére
Neztem mar ezeket a kapcsolo helyere berakhato meretu dolgokat. De igazabol meg mindig a Sonoff elolappal ellatott erintos verzioja lenne az elegansabb megoldas.
Kar, hogy nem dimmelos.
Akkora doboz ugysincs a kapcsolok mogott ahova ez pluszban beferne, igy a Sonoff a leginkabb kezenfekvo megoldas.Nalunk raadasul 8db keresztbe kapcsolas is van ( ahol 2 kapcsoloval tudsz fel/lekapcsolni 1 lampat) sot a 2 haloszobaban 3 kapcsoloval adod elo ugyanezt.
Utobbirol lovesem sincs milyen kapcsolok, majd kibanyaszom az egyik Gewiss betetet es lelesem a tipusszamat.
Abbol mar kisakkozom melyik 3 kapcsolos megoldast hasznaltak.Szoval van mit elore eltervezni
Itt nagy vezerles nem lesz. Klimak ki/be es adott uzemmodra, a tobbi az lampa es akvarium.
1-2 homerseklet es paratartalom erzekelo.
Nem kell kazant vezerelni[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
zetor2000
senior tag
válasz blueboi69 #15217 üzenetére
Jah, a Flirtekkel nekem is jók a tapasztalataim,
Egyszer jöttem haza Mezőkövesdről, hogy nem volt ülőhely. Ilyen nyár eleje volt, diáksereg, meg mindenki megmozdult, a MÁV nem kapcsolt, és tele volt a vonat. Hatvannál meguntam az ácsorgást, leszálltam, fel a Piroskára, aztán az klímás, sötétített ablakos, tele volt ülőhellyel végig, rendezett WCje volt, ésatöbbi. Igaz, 30-40 perccel nőtt a menetudő, de belefért.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
újonc
válasz blueboi69 #15217 üzenetére
Jelentem Törökbálintról belvárosba haladtam nyáron vonattal. Fényképezni és fröccsözni Jahnóval, kaptam otthonról eltávot. Törökbálinton fel a vonatra, aztán onnan 4-es metró és a belvárosban már helyre is tudtam állítani a véralkohol szintemet szinte azonnal. Remegő kézzel nem lehet fotózni....
-
ncc1701
veterán
válasz blueboi69 #15262 üzenetére
Szerinted. Ha valaki azzal foglalkozik, amit szeret csinálni, akkor az számára nem elbaszott idő, másnak pedig semmi köze nincs hozzá. Ha játszik, akkor játszik, ha edz, akkor edz, ha a kocsiját buzizza élvezettel, akkor azt csinálja, érted.
A munka viszont tuti elbaszott idő.
[ Szerkesztve ]
-
Bujdy81
csendes tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Futás, futópályák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest