Új hozzászólás Aktív témák
-
FőDudu
addikt
válasz WiZARD #36258 üzenetére
Tulajdonkeppen letezhet egy olyan hatas ami a mai muszereinkkel nem merheto de az emberi erzekek valahogyan megerzik a kulonbseget. Nem igazan hiszek ilyesmiben,
Ez azonban a mar elobb emlitett hit korebe tartozik. Talan kesobb lesz ra rendesen merheto kulonbseg, akkor majd nem hit, hanem teny lesz a hangzasra gyakorolt hatasukrol (vagy az ellenkezojerol).
Elelktronikat tanult emberkent a kabel vagy csatlakozo kulsejere kotott dolgoknak keves hatasa lehet a kabel belsejeben a vzetoben torteno dolgokra. Mert ahogy sokat latott elektronika tanarom mondta: 'az aram nem hulye'.
FőDudu
-
WiZARD
addikt
válasz WiZARD #36573 üzenetére
Most szóltak vissza telefonon, hogy fogalmuk sincs mi a baj, és Németországból várnak most válaszra
(Ahhoz vezetőt kellett hívni, hogy adjanak csereautót, mert eszükbe nem jutna. Balkáni stílusban arra is beszóltak, hogy ha nem is náluk lett vásárolva az autó, akkor miért oda viszi szervizbe. Mobilitás garanciára közölték, hogy az arról szól ha nem tud elmenni a szervizig és nem lehet menni az autóval. Emlékeztetni kellett őket, hogy múlthéten azt mondták nem mehet az autóval, hagyja ott amíg megjön a cserealkatrész... Aztán azt is ajánlották neki, hogy menjen ki autóval 500 méterre a szerviztől, és ott hívja telefonon a mobilitás garanciás telszámot. )
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Jahno
őstag
válasz WiZARD #36658 üzenetére
"az arról szól ha nem tud elmenni a szervizig és nem lehet menni az autóval. " Ezzel nálam bepróbálkoztak, hogy ha el lehe tindítani és megy a motorja, akkor nincs csereautó, sem szállítás, próbáljak bemenni. Mondom ok, de ha most recseg-ropog, én nem értek hozzá és még nagyobb baja lesz, akkor ki fogja csengetni a számlát? Kicsit hümmögtek, aztán jött a kiszállós javítás.
-
eattila
csendes tag
válasz WiZARD #36702 üzenetére
Én a 32-t sem éreztem kevésnek. Most a 43-at sem. Próbáltam rajta 4K sample-t vinyóról, pendrive-ról, de nem bírja, pedig UHD Samsung Series 7. Valahogy szétesik a kép néha.
A youtube app-on keresztül viszont álom a 4K rajta. De a fullHD és HD is nagyon szép a régihez képest (a hd csatornákon).[ Szerkesztve ]
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
Jahno
őstag
válasz WiZARD #36756 üzenetére
Füstössel nekem 2 kilométerre van a kút és 10 perc, útba is esik. Töltéshez elviszem az autót, házhoz legközelebbi szinte sosem foglalt, de 10 perc oda út, 10 perc haza séta, aztán este még mehetek vissza, amikor végzett. Bár 10 perc séta rám szokott férni, de időnként ha melóból hazaesek akkor én már ki nem tenném a lábam az ajtón, az is biztos. Főleg nem késő este.
Füstös ezek mellé alapban 600-700 kilométer hatótávot ad és nálam elég gyakran előfordul, hogy hazafelé ott tankolok a közeli kúton ésvagy kombinációk. Mondjuk ha az enni kér, akkor biztosra tudok menni, hogy közelben van kút és max. 10 percet hátráltat a menetben. Még azt is meg merem kockáztatni, hogy ha éppen zárnak akkor megyek a következőig, mert egyszerűbb, de néha a napi hétvégi Spar Expresses vásárlással is összekötöm.
De lásd Tumort, hogy harmadik útján kinézte, hogy ott a töltő a szállásnál, jó lesz, maradnak 3 napot, mennek tovább. És majdnem 3 napig foglalt volt... Vége felé már azért vakarta a fejét rendesen, hogy nyilván az útiránynak ellenkezőleg 25 kilométerre van egy következő 11 kilowattos, vagy 60 kilométerre 22es. Azzal meg rögtön nem egy kávészünet a folyamat. Autózni kell 120 kilométert (kb. 1 óra) csak a töltésért és fél napot ott egy istenverte falu közepén elhéderelni. Feltéve ha nem foglalt :-D Visszafelé meg kb. 60 kilométerrel rögtön kevesebb van a "tankban" és kb. 140 kilométer kicentizett hatótávval indulna haza, ami még 3 töltést jelent, mert meglátogatták a hegyeket itt a szomszédos Ausztriában, 6 órás menetidőből vagy füstös +20-30 perces kávészünet mellé inkább érdemes még egy ott alvást betolni, mert 10 órás lesz a menet. De tényleg, visszafelé utat nem tudom, mindjárt kifaggatom.
Ez így meg már erős bír lenni. Előtte héten az utolsó 10 kilométeren bement haverjához dolgozni fél estét, hogy addig kicsit megszívja magát a kocsi és hazaérjen. Aztán majd beszámolunk még.
-
Jahno
őstag
válasz WiZARD #36857 üzenetére
Nem hetente tolja az ember, de ha évente akad párszor, akkor már meggondolandó. Parkolás nekem teljesen változó, akadnak húzós hónapok, évi pár 10ezresből megúszom. Karbantartás majd kiderül. Benzinest tudom. Néhány ismerős elektromosát is, de lehet nem mérvadó, mert csak az ordenáré nagy szopolások jutnak el hozzám.
-
WiZARD
addikt
válasz WiZARD #36658 üzenetére
Még mindig nem tudják mi a VW baja, közölték hogy írjon emailt a porsche hungáriának, hogy azok intézkedjenek.
A csereautót vissza kell ma vinni, mert azt mondták ennyi időre tudják csak adni.Kiderült közben, hogy első körben az "aktív fémszűrő szelep" hibásodott meg, és azt cserélték. (ez mi? )
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Phülöp
addikt
válasz WiZARD #36871 üzenetére
Nálunk vidéken van olyan, hogy 14 napig indoklás nélkül vissza lehet adni a kereskedésben vásárolt autót. Akkor is, ha használt autóról van szó. Meg olyan is, hogy a szakszerviz a javítás idejére ad csereautót.
A Micra legutóbbi javíttatása kalandos volt, mert 3 hétre tudta vállalni a szerelőnk a munka elkezdését, maga a javítás plusz egy nap, utána szélvédőcsere plusz egy nap. Egy hétre kaptunk kollégámtól egy kölcsön autót, a fennmaradó időre a szerelőnk adott csereautót. Jó arc, nem véletlenül választottuk őt.
Igazából csak szélvédőcsere lett volna a feladat, de amikor kivették a régit, előkerült egy keresztmerevítő elem, ami nem kicsit volt szétrozsdálva. Az egy napos meló így lett majdnem egy hónapos. Akkor döntöttük el, hogy kell másik autó is, mert tömegközlekedés nem opció, egy hónapnyi szabadság szintén leves. Így került hozzánk kereskedésből a Quashqai, de előtte tesztvezetésen volt Mazda cx3, Mazda 3, Toyota Corolla is.[ Szerkesztve ]
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
FőDudu
addikt
válasz WiZARD #36873 üzenetére
Olyan opcio nincs, hogy adjon csere autot az assistance?
Kollega gumis tortenetenel ok adtak a csere autot....Persze uj autonal lehet beallnek az importor ele es rairnam amit a mercis csinalt anno...
Nyilvan csak azutan, hogy nem csinaltak meg es nem csereltek ki..[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
Samott
addikt
válasz WiZARD #36881 üzenetére
Siman, aztan szamoljon el a szerviz azzal, hogy miert kellett hozzajuk ilyet hivni. Szegyen az egesz. Es akkor szarozzak, hogy a hasznaltauto milyen lutri. Ugy nez ki az uj is az.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
hobizoli
nagyúr
válasz WiZARD #36867 üzenetére
pont tegnap talalkoztam ossze egy benzinkuton egy ismivel, aszondja azert adta el a kombi dizel 3 literes 5er-t, mert nem gyozte
3 havonta olajcsere 75k, mert majdnem 8 liter megy bele, meg az olajszuro meg a pollenszuro meg a legszuro es a munkadij
az mellett amit beletankol kb havi 140-150k-t
kerdeztem is tole, hogy a bubanatba jar el havi 4-5k km-t, amikor nem munka miatt jar annyit, mert az 6-7km neki, hanem csak ugy maganszorgalombolhat ide-oda, csajommal megyunk autos talalkozokra
de hogy miert kell egy hetvegen 6-800km-t meg ha ugy jon ki 1000km-t erre elautokazni, amikor ilyen amugy van Bp-n is, azt nem tudta megmondani[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
WiZARD
addikt
válasz WiZARD #36893 üzenetére
Végül adnak egy csere autót (a mostani csere autó helyett) hétfőig, hétfőre meg hoznak Bp-ről egy T-roc-ot csere autónak.
Mellé kihangsúlyozták, hogy ez milyen kiemelt ügyfélkezelés és ilyen nem jár senkinek amúgy, és csak az igazgató jóindulata miatt van a csere autó is, mert az se járna.
Tényleg, legalább fognák be, és kussban csinálnák meg...Az autóra meg mondták, hogy teljesen át kell vizsgálni és jelenteni a gyár felé, hogy kitalálják mi a gond.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
FőDudu
addikt
válasz WiZARD #36919 üzenetére
Kuldjenek egy vadiuj autot, all eleg a koperi kikotoben
Hodlmayer szallitok minden nap jonnek ide autokert.
A magyar soforokkel a koperi Sparban szoktam osszefutni - oda jarnak grillcsirkeert.Hacsak nem nagyon egyedi auto, 2-3 nap leszallitani egy ugyanolyat.
A gyar meg addig vizsgalgatja a rosszat amig akarja.Ez lenne a humanus ugyfelkezeles.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
-
eattila
csendes tag
-
Jahno
őstag
válasz WiZARD #37082 üzenetére
3 haver (átlag 25 éves kor, +/-) most matekozik, hogy össze kellene költözniük albérletbe. Egyiknek külső kerületben van egy jó helye, de eladják a feje fölül, így maradt egy hónapja kiköltözni. Másik vidékről nem nagyon tud bejárni melóba. Mikor kinézte a melóhelyet és összejött, akkor még működött volna, aztán hamar változott is A Terv, összevissza műszak lett és korán kell bejárni dolgozóba. Harmadik meg simán csak nem tud kijönni a havi lóvéjából és valahol optimalizálni és lakni kell. Tudom, keressen valami rendes melóhelyet. Érdekes lesz ez még.
-
Jahno
őstag
válasz WiZARD #37280 üzenetére
Kia Soul EV, 27es. Eredetileg városba vette rövid távra opciósnak, hogy Érd magasságáig rohangálni jó, asszony is sokat jár be a VIII kerbe, ott azért nem mindegy az olcsó futás és parkolás. Na de most le is zárták az utcát 2 hónapra, hogy jó legyen és béreljen helyet a szomszéd mélygarázsban :-D
-
FőDudu
addikt
válasz WiZARD #37323 üzenetére
Nem is 5, hanem 11 kilato.
https://www.youtube.com/watch?v=SdGPRVVxT2gNa irany haza, nehogy mar tulorazzak.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
npera
újonc
válasz WiZARD #37554 üzenetére
Aha, ez akkor itt egy picit más.
Az első bekezdésben 5% teljesítményt írnak, ami az én könyvemben kW-ban jön. A második bekezdésben pontosítják, hogy az inverter vezérlésében találtak egy lehetőséget, amit kiaknázva jön a kábé 5% teljesítmény.
Ez viszont ha ugyanannyi kapacitásod van az akksiban csak úgy növelhetné a hatótávot, ha a veszteségeket is csökkentenék. Ugyanis az akkumulátorban levő energiából konvertálsz mechanikus teljesítményt a motor kimenő tengelyén. Valami javulást kell elérj a konverzió során, hogy ugyanannyi kapacitásból magasabb elérhető teljesítmény dacára magasabb legyen a hatótáv is.
Persze ebbe is belejátszik a "milyen ciklus alatt mérve" kérdés.
Szóval ez egy sokváltozós téma.
De az 5%-os javulás dícséretes mindenképpen.
-
npera
újonc
válasz WiZARD #37709 üzenetére
Ez egy igen jó videó, köszi a linket. Előbb-utóbb megtaláltam volna, mert most kábé végigmegyek az összes videóján. De így akkor egyből néztem is meg.
A Model 3 hűtése és alapvetően a motor és az inverter hűtése példásan jó. Az akksi hűtése és fűtése is nagyon jól harmonizál a hajtáslánc képességeivel. Azt kell mondjam, hogy a jelenlegi felhozatalból a Model 3 kábé a state-of-the-art szintet hozza, ha a hajtásláncot nézem.
Az a vicc, hogy a Taycan videója, amit a Fully Charged csinált nagyon sok kérdőjelet tartalmaz, ahogy erről Björn is beszél. Nem tudni, hogy milyen módon hajtották a kocsit a két launch között, mennyi időt állt vagy kondícionált előtte. Ott a konzisztens gyorsulásokra mentek rá, ami elég nagy fegyvertény önmagában, de a vélhetően megfelelően kiszámolt hűtési fázisokkal együtt már árnyaltabb a kép.
Björn nem sokat lacafacázott, amit közúton ki lehet hozni egy ilyen tesztből azt ő kihozta belőle. Ha ténylegesen zárt pályán ment volna, akkor van mód ennél jobban is megfingatni a kocsit, de az civilek (értsd nem profi tesztpilóta) számára k*rva veszélyes és a kocsi alighanem károsodni fog. Mi ilyen teszteket csinálunk, de ez civilek számára nem túl megfogható dolog.
A végén feltesz egy költői kérdést, hogy egy ICE-kocsi mennyi ilyet tudna csinálni. Egy Porsche 911 kábé annyit, ameddig a benzin/gumi tart. Egy sima "hátizsákautó" vélhetően elégeti a féket és a motor is túlhevül. Egy meg nem nevezett skandináv OEM tesztpályáján a nagy oválon kábé 20 kört tud a legtöbb gépkocsi megtenni Vmax esetén, aztán tankolni kell.
-
hobizoli
nagyúr
válasz WiZARD #37718 üzenetére
roviden: a Model 3 bucira sz.patja a tobbi gyarto termekeit
azert az ciki, hogy hiaba a 800V-s technika meg a 60millios arcedula, a negyed annyiba kerulos Model3 2x annyi hatotavot tolt vissza ugyanannyi ido alatt
de meg ha a tobbihez kepest nezed is 2.5-3x gyorsabbtöbb drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest