Új hozzászólás Aktív témák
-
Jahno
őstag
válasz JonesC #97401 üzenetére
Lehjt, de ha a 3 általános közértben is bőven 100ezer felett áll raktáron, akkor abból csodát tenni nehéz. Innentől a szokásos piaci alapszabály van, ha akárhol 100 forinttal olcsóbb, akkor azt fogják megvenni és hülye lenne 50ezressel olcsóbban adni. Vagy beragadt az ár...
-
Sipi-
tag
válasz JonesC #97470 üzenetére
Igen, ugyanattól a kínai gyártól veszi meg, csak a nagyker ezres tételben szállítja be, én meg rendelek belőle 3 darabot.
Pl. rendeltem usb type-c kábeleket. Itthon 1500 forint körül van darabja, bangood-ról meg kb. fele. És ajtóig hozta a futár.Amire kérdeztem eredetileg, a nyák gyártás. Olvastam fórumokat róla. Többen írták, hogy itthon gyártattak már több céggel nyáklapokat, de egyrészt 2-3-szoros áron volt, de ami nagyobb probléma, hogy a minősége is jelentősen rosszabb volt. Kínai gyár meg jó minőségű és DHL-es futárral nem is sokkal lassabb (és még így is olcsóbb).
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
npera
újonc
válasz JonesC #97760 üzenetére
A vicc az, hogy ha madárfogással operálsz, akkor akár egy kattanásra nyitott ajtón át is be tudod adni a gyereket, aztán a torzódat 90-fokban hajlítva be is tudod kötni. Extrém esetben a sapkádat becsippented az ajtó éle és a másik kocsi közé. Mert ugye sapka mindig van nálad, mert Svédország....
-
Sipi-
tag
válasz JonesC #99798 üzenetére
Nálunk az első gyereknél jött rendszeresen a védőnő, a másodikat szerintem talán egyszer látta kicsiként, meg egyszer 6 évesen. De a mi körzetünkben kb. fél évente cserélődtek a védőnők (szülni ment, helyettesített, elment, nyugdíjba ment,stb.). Azt sem követtük, hogy ki lett volna az épp aktuális védőnő. De megvoltunk nélküle.
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
Jahno
őstag
válasz JonesC #99961 üzenetére
Azt a vackot felénk már előre nyomják, vagy postán többen töltik ki és a postás csak kihozza.
Mostantól elvileg SMS/email jön. Na jó, nekem a kézzel töltött és leporellós mátrix nyomtatott is be szokott esni, mert kb. április óta megbolondultak itt kéremszépen. Többit tudja a fene, néha csak a kisebb kábeleimen nézem, hogy ebből mennyi a csomagolás és 100 csomagos értesítő helyén nem sok férne el, miközben soha senki nincs odahaza. Szóval azért nem egyszerűbb bedobni, mert úgyis "nagy" és nem vagy odahaza. De mindegy, most ez már a múlt, megnézzük miképpen lehet fizetni és utána esetleg kihozzák-e.
-
blueboi69
csendes tag
válasz JonesC #99961 üzenetére
Szerintem ezt már nem az ajtóban töltögetik.
Viszont, szerintem nem jól gondoljátok a sarki automata részét, elmondom miért.
Mert akkor a csomagra kellene egyedi azonosítót nyomtatni/ragasztani és a munkásembernek kell a megfelelő rekeszbe tennie, azt valakinek fel is kell programozni és karbantartani, mert ha beszarik, akkor nyilván ideges mindenki, hogy odament éjjel 1kor és nem működik az automata és várhat humán erőforrásra és szar az egész.
Szóval kifizetni a mancikát, aki egy ládából kikeresi a csomagodat 30sec alatt VS cimkézés,automataprogramozás,bepakolás + fenntartási költség.
Mancikát amúgy is alkalmazni kell, a postahivatal amúgyis létező építmény. Egy Alza féle webshopnál, más a helyzet, ők automatába invesztáltak, átvevő pontok helyett.
Edigitalnak, meg pont hogy átvevőpontjai vannak!
Foxpost meg csak szolgáltató, neki nyilván ebbe éri meg befektetni.
De egy meglévő és évtizedek óta működő postahálózatot nem egyszerű átállítani.A másik, hogy lehet te rendeltél egy sd-kártyát, ami pont 20gr, csomagolással, nade van aki nagyobb/több dolgot rendel. Egy földönfutó postáshoz hány cím tartozhat? Hamar belátható, hogy marhára nem férne be a táskájába minden.
Ugyanakkor az, hogy valaki fizetett a kézbesítési szolgáltatásért és végül nincs kihozva, az is egy jogos hozzáállás. Ha fixen az lenne, hogy minden csomagért be kell menni a postára, akkor ez lenne az általános és elfogadott.Igen, fejlettebb lenne ha lenne automata, de pusztán üzleti szempontból, a posta szemszögéből nézve ez nem egy jó befektetés, mert a költsége nem fog megtérülni. Annyival több elégedett ügyfél nem lesz, hiszen, nem fogsz csakazért több kínai vackot rendelni, mert van automata.
-
Samott
addikt
válasz JonesC #100221 üzenetére
A mercinek egesz korrekt plugin hibridjei vannak, a C osztaly elmegy 100+ kilometert akksirol. Az boven eleg a napi rutinra. Munchen - Szecsot meg megcsinalja hibridkent, keves benzinbol.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
zetor2000
senior tag
válasz JonesC #100221 üzenetére
Nem tudom, nem ismerem annyira az autókat, hogy megítéljem.
Céges Astra után szerintem bármi jó, ami nem Opel... Nem a legalapabb, de nem is egy pfú... A melós Ford Transit Customse egy álom belső.
ÓÚdiba elég régen ültem, mergába se ma. Tesla meg még eddig kimaradt - szóval inkább nem nyilatkozom.
Amit mondanak, hogy autóbelsők közt etalon az Audi, de gondolom, ott se az A1 a nyerő
Tesláról meg láttam videókat, ahol a hétfői és a péntekiek közt azért volt eltérés.Az ilyen Hyundai / Kia vonal nem mozgat meg? Annyira nem ócsáré szarok, ismi Rio-jában ültem, az elég alap modell, de vállalható. Amennyibe került neki, meg pláne. Meg egy másik ismi Tucsonjában, az azért má' valami...
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Samott
addikt
válasz JonesC #100226 üzenetére
Igen, azt neztem, jol nez ki. Csak ugye a VW altalaban ugyanazt arulja a kulonbozo markai alatt kicsit maskent hangolva. Ez is ilyen lesz.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Samott
addikt
válasz JonesC #100383 üzenetére
Hehe... az is hasonlo ido alatt. Sot, azt harom reszletben akartak palyaztatni, de miutan az elso elfogyott megnyitottak ujra es akkor elment a masik ket alkalomra szant osszeg is. Nagyon elmertek ezt a dolgot. Kevesebbet kellene adni, tobb embernek.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
hobizoli
nagyúr
-
-NoVa-
addikt
válasz JonesC #102341 üzenetére
Azt épp nem mondanám, hogy mint ember, vagy politikus, szimpatikus lenne, a munkájával sem értek egyet sokszor, a múltja is zűrös, de a fele beruházás, ami miatt őt szidják éppen, az még vagy az elődjének a szerződései, vagy állami, aztán ráfogják. Az, hogy óriásplakátokon azzal fenyeget, hogy nem viszik el a szemetet, meg elzárják a vizet, ahelyett, hogy azzal fenyegetne, hogy vészspórolásként kirúgják a fele önkormányzatot, aztán elárasztják a versenyszféra HR-eseit az alkalmatlan aktatologatók, na az sok volt.
-
Jahno
őstag
válasz JonesC #102341 üzenetére
Az megint más témakör. Éppen ezért kellene nem a személyhez kötni bármit, hanem az adott intézkedést nézni, csak ez a legtöbb csőlátásúnak nem megy. Többine nem is szólok bele, mert feléről fogalmam sincs, csak ha Csepel felé szopunk a forgalommal akkor az jó és tapsolni kell, mert szükséges rossz és egyszer jó lesz onnantól az előnyét élvezem, ha Blahánál nem szopunk ekkorát, akkor pfujjogni kell 2 óránként, mer' mit képzel magáról.
-
Jahno
őstag
válasz JonesC #102347 üzenetére
Van ez így, ezért érdekes az a nézőpont, hogy Csepelen jó a szűkítés és tessék elviselni, mert azt ugye nem KeriGeri csinálta, EZÉRT csak jó lehet, ellenben a többivel, amit KariGeri csinált és nyilván csak szar lehet. Eléggé bír állni a sor, de volt már ilyen máskor is, egyelőre hazafelé jól el vagyok a buszsávban és fele annyi idő kell, mint tömegközzel.
-
-
Samott
addikt
válasz JonesC #102515 üzenetére
Ott most nyilvan a metropotlas a legfontosabb, ennek kell alarendelni mindent. Gondolom ha a metropotlo savja lenne a kanyarodo akkor azt feltartanak az autosok. Szar ugy, amig tart addig nem kall arra autoval menni. Ez a maximum amit az ugyben lehet tenni.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs