Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
-NoVa-
addikt
Esetleg a túlfogyasztást elkerülendő valami jegyrendszert is be kéne vezetni a kenyérre pl...
-
-NoVa-
addikt
válasz Samott #109371 üzenetére
Kicsit bosszantó, hogy így választások előtt pont a legszélesebb/legelszegényedettebb rétegnél ilyen primitív eszközökkel teremtenek "jól mennek a dolgok" illúziót. Azért bosszantó, mert tudom, hogy eredményes taktika, és kb kivonta a dolgokat bármennyire is átlátó értelmiséget a választásokból. Mivel nincs számottevő méretű magyarul elérhető független média, a tömeg propagandatájékoztatást kap ízlés szerint a preferált oldaláról, így nem választ, csak a dühét fejezi ki a másik oldallal szemben. Szóval izé. Következtetés nincs, szarban vagyunk.
-
-NoVa-
addikt
válasz blueboi69 #109380 üzenetére
A másik sem jobb résszel még egyet is értek, csak... A másik nem homogén, nem központi vezérlésű rövidpórázos megoldás, tehát a klasszikus tárgylásos kompromisszumkötés fékező tényezője jelen van még benne nyomokban. Ezt a kormányból nagyon hiányolom, így esik át ellenállás nélkül egy alkotmányba foglalt pacal ár maximum és ezért jár egyes kevésbé baráti, útban lévő cégeknek akár naponta NAV átvilágítás.
Ott a Mesiter féle kormányvédés, teljesen megértem. A múltban él, EU szkeptikus, a totálisan elavult nemzetállami formátum neki áhított cél, nem meghaladandó bilincs, az elszállt infláció egy államadósságot pénzügyi ügyeskedéssel csökkentő metódus, és nem egy magánszemélyek felhalmozott vagyonát elértéktelenítő, Euro/USD alapú imortcikkek és azokra alapuló szolgáltatások árkövetése miatt vásárlóerőt csökkentő kellemetlenség. Neki az, hogy az EU képviselőink egy része erősebb központi hatalom felé navigálna, visszább fogott és jobban ellenőrzött helyi kormányzati hatáskörrel, az hazaárulás. Nekem pont ez lenne az elvárás, de azt hiszem más évezredben élünk, és ha valaki az én érdekeimet képviseli, az számára hazaáruló. Kicsit végletes, de az egymást szorgosan hátbaveregető csorda magabiztosságot ad neki, és a mikrovilágában minden szép.
Tavaszig még van idő annyi hülyeséget felforgatni, hogy a végén tényleg Gattyán lesz az egyetlen jó választás.
-
-NoVa-
addikt
válasz Jahno #109404 üzenetére
Aztán az egyszerű újságíró meg FB kommentelő fennakad a csaj drága óráján, miközben pont azzal semmi baj. A jó óra megfelelően karbantartva egy értéktároló tárgy, egy módja az infláció megkerülésének. A jobb szériák még drágulnak is idővel, a kevésbé felfutottak meg inkább csak kevesebbet veszítenek egységnyi idő alatt a használtpiaci árukból, mint az áruk magában pénzként tárolva. Tanulnának belőle ahelyett, hogy szidják, csak azért, mert kormánytag, még nem feltétlenül teljes hülyeség minden amit csinál
-
-NoVa-
addikt
válasz WiZARD #109412 üzenetére
"Erre az óra témára az ellenzéknek rá kellett mozdulni, ez nem kérdés, jól lehet ezzel hergelni az embereket."
A gond az, hogy a csőcselék már pusztán azért gyűlöl valakit, mert jobban helyezkedett, jobban tanult, jobban választott az életben, és többre vitte, nem kell már más indok, valós ügy mögé. Már nem kell hozzá párttagnak lenni, és csak pár lépés innentől az, hogy ha nem gopnik stílusban megyek a biopiacra, akkor a dühös tömeg megkövez, mert osztályidegen?
-
-NoVa-
addikt
válasz zetor2000 #109443 üzenetére
Én elbillegek az órapiac alsóbb felén, 1-2 érdekesebb nem mechanikust begyűjtöttem ami inkább kiegészítő timepiece, mint érték, de számít, hogy merjek benne úszni sós vízben meg homokozni a gyerekekkel. Most egy Samsung Watch 4 Classic 46mm van a kezemen, mert ébreszt meg tudok vele Tidalban számot léptetni, hangerőt szabályozni, telefonálni (Knight Rider módra), vérnyomást meg mindent is mér, de órának ez sem számít drágának.
-
-NoVa-
addikt
Napi covidhírek.
Kicsicsaj osztálya karanténba megy, kivéve az oltottak. Na végigtúrtam a netet, hogy mi a pongyolaszabály lényege, hiszen 2 oltás után kapnak csak igazolványt, oltott-e a gyerek, vagy sem? Ha bemegy, akkor szegi meg a szabályt, vagy akkor, ha itthon marad? Holnapután lenne a 2. oltása, mehet, vagy karanténszabály, teljes a káosz.
A másik hírt már elspoilereztem a riadóláncnak, egy kolléga, szintén ex hárombetűsből jött, 39 évet élt. Nem gyógyult ki teljesen a fertőzéséből, valami agyi vérellátási szövődmény elvitte.
-
-NoVa-
addikt
Kis audio update. 3 évig tartotta magát a Tin P1 a legjobb olcsó planar pozícióban, mostanáig:
Mászott fel az ára, de 150$-ér most is a legolcsóbb planar IEM, és nagyon nagyon sokkal fölötte sincs igazán jobb hangú.
Ez egy fokkal Dudu kompatibilisebb hangzásvilág, van mélye bőven, és npera legnagyobb örömére Qudelix 5k-ról vagy más 250mW-os hordozható erősítőről már kiválóan elmegy (gyengébbről nem annyira), nem kell neki feltétlenül 1W-os szörnyeteg, de persze ártani azért nem árt.
Szóval megfelelő forrás megléte esetén maximálisan ajánlott bigyó, 200$ alatt részletességben, térben semmi nem közelíteti meg.
-
-NoVa-
addikt
válasz Sipi- #109580 üzenetére
Sima nagyonszűrős Philipsből 24/7 megy 2, rengeteg szálló port és izét kivesz. Ha karban kell tartani, szól, nézi a légszennyezettséget, lekapcsolja a ledjeit és lehalkítja magát sötétben, stb.
Ha vizes szűrős, végképp ne is nézz más márkát, olyan gombatelepeket tudnak generálni, ha nem megfelelő a műanyag anyaga és felülete.
-
-NoVa-
addikt
Na kicsicsaj barátnője is pozitív, egész nap együtt lógtak tegnapelőtt. Lehet tippelni.
-
-NoVa-
addikt
Na, az első alis csomag, ami postán át érkezik mióta bevezették a plusz sarcot. Azaz nem érkezik, mert csak a trackingban van info, hogy vámos befizetés elérhető, semmi email, semmi sms, csodajó. Gondolom akkor készítsek 2x annyi KP-t, amivel lehúz a posta.
-
-NoVa-
addikt
válasz Jahno #109744 üzenetére
Na csak megjött a mail fél nappal a tracking változása után, befizettem, aztán majd kiderül, hogy ezt a postás is látja-e. Közben versenyben a PostNL és a DHL csomagszolgálata, mindkettő tényleg Hollandiából és tényleg Németországból, teljesen összezavarom ezzel a transzportkínaihoz szoktatott rendszert.
-
-NoVa-
addikt
-
-NoVa-
addikt
válasz blueboi69 #109853 üzenetére
Nissanból már hallottunk felhasználói élményt eleget, BMW még nem volt a csoportban, de gyanítom abból is akadhat pár érdekesebb darab. Amúgy tetszik, szeretem az anyaghasználatot és a beltér kialakítását, még lenne is rá pénzem, de leginkább azért, mert nem autóban tartok ennyit
Egyszerűen nem jön ki éves 12k km környéki átlaggal pozitívra az egyenleg még. Gondolom később sem fog, max politikai nyomásra betiltják a benzineseket is egyszer, de addig élvezem az oldtimerezést. -
-NoVa-
addikt
válasz blueboi69 #109867 üzenetére
Jó, ez kicsit a kisautóságról is szól. X6-al lehet vonulni a pályán békésen, de abból átülve egy i3 apró és könnyed, parkolásnál gondtalan izé. Ahogy én is a Subaru és a Volvo mellettinkább a Clio-val meg az 1.4 Turbo Fiat 500 sporttal szerettem mászkálni, teljesen más élmény könnyeden kevesebb felelősséggel apró gyösszel rohangálni.
Avagy M3/M5 gyűjtő Crytek társalapító ex kolléga is így volt a felesége Swiftjével. Kis könnyű gyösz elegendő motorral jó.
-
-NoVa-
addikt
válasz WiZARD #109968 üzenetére
Valamelyik égéstér podcastben volt mostanában téma, hogy sok éve tudott az autóipar 3.x literes fogyasztású benzines gyöszöket csinálni, de a törvényhozás végül a dögnehéz SUV-okat támogatja, nem a fapados pillekönnyű valóban zöld irányba mutató dolgokat. Hümmögés, bólogatás, ja. Egyik felén ott az autóipar meg a munkahelyek megőrzése érv, a másik felén meg a valódi jövőnk és Grétácska teljesen jogosan összehúzott szemöldöke, lehet mérlegelni. Aztán ez is oda jut, mint az alkohol mostanában, az aktuális generáció úgy ahogy van leszarja az efféle boomerszokásokat, megy lábon vagy gördeszkával, bringával, vonattal, amíg nem kényszerül autó használatára pl gyerekhurcolás miatt.
-
-NoVa-
addikt
válasz Jahno #109970 üzenetére
"Ha ablak hajnalra kívül jeges, akkor meleg, mert a lecsapódó párából lesz jég."
Ja, gyerekkoromból emlékszem jeges ablakokra a szarul szigetelő rettenetesen áthűlő házzal együtt, pedig hideg és pára mostanában is volt azért. És még csak azt sem mondhatom, hogy agyonszigetelt modern passzívházban élek, évszázados alapszerkezeten 20 éves szigetelés és 10 éve felújított és szigetelt tető, aztán kb 2 fokot hűl éjjel ha teljesen lelövöm a fűtést és -9 körül van kint.
-
-NoVa-
addikt
válasz blueboi69 #109972 üzenetére
Szóródik a generáció határa, de azért én már pl 30 éves korom előtt nem vettem autót, amíg a gyerekek miatt nem kellett mindenképpen saját. Előtte jó volt a bérelt is, ha épp nagyon kellett.
Longboard az már elég általános városi közlekedési eszköz, szintén inkább 30 alattiaknál jellemző, a mostani 20-24 évesek nagy részének nem idegen. Persze ez ott megy, ahol simábbak az utak, de BKV-n utazó egyetemistáknál is sok táskán ott lóg a deszka is kiegészítő last mile járműnek.
Rollerrel sokat vittem a kicsiket játszóterezni, meg jártam városban eleget vele, eleinte ufónak néztek, aztán elfogadták, aztán trend lett, és mára gyakori és normális. Ugyanez volt a városi bringázás tizenpár évvel korábban.Celebvonalon kb Magyarósi Csaba van ugyanezen a határon, vagy kevésbé hazai vonalon pl Casey Neistat, ők is kerek 40 évesek. Attól még akad kora-huszonéves petrolhead is (Unokatesóm fia pl a versenyrendszámos V8 BMW-jével meg több éves rallynavigátori múlttal), meg 60+-os bringás, csak az össz társadalmi arányok tolódnak kicsit Grétabarátabb irányokba a fiatalabbaknál.
-
-NoVa-
addikt
válasz blueboi69 #109974 üzenetére
Szomszédtól semmi meleg nem jön át, a falak nem közösek, van közöttük légrés, még ha nem is jelentős. 2x40 centi fal, a kettő között kb egy tenyérnyi szünet meggyőzően elszigetel, a fúrás sem hallatszik át . A széltől védi az oldalt, hő és hang azon nem jut át. Az egy oldal, 3 oldal szabad, csak a tetők folynak egybe a túloldalon, a bejárati folyosó is nyitott.
-
-NoVa-
addikt
válasz Bujdy81 #110064 üzenetére
Amikor Gattyán digitalizációról beszél, akkor az ilyesmi eseteket próbálja meg a maga szegényes eszköztárával elmagyarázni. Kezdőlépések voltak a jó irányba, de semmilyen folyamatot nem vezetnek végig egészben, nincs optimalizálva és rengeteg benne az akadály és a fölösleges erőforráspocsékolás. Szóval nem hülye, csak nem kommunikációs szakember, mert eddig főleg olyan termékekkel foglalkozott, amik önmagukat adják el
De persze mint politikai entitás, erősen kevés, ha közérthetően nem tudta az alap motivációját sem előadni. Rendszertervezés és adatmodellezés, pár grafikont rajzol, kész lenne.
-
-NoVa-
addikt
válasz Samott #110066 üzenetére
Lehet, hogy célozni próbált, de ezt a harmadik próféta agilitásával tette, tényleg nagyon nem tudom, kit talál ez telibe
-
-NoVa-
addikt
válasz ezittketto #110120 üzenetére
Máshol azért hagyják nyitva az autót, hogy legalább az ablakokat ne törjék be amikor átkutatják a belteret a helyi drogosok. A gyerek/kézifékprobléma jogos, váltózár lesz itt a szürke zónára a megoldás, főleg automatánál. Manuálisnál úgyis rááll a kuplungra, és gurul, bonyolult ez.
De szerintem a motor elindításáról szól az egész, különben a cabrio már rég be lenne tiltva.
Másik szürke zóna, ha annyira rettegett bűnszervezeti főnök vagy, hogy mindenki tudja, hogy az ott a te autód, és nem piszkál hozzá, akkor a kulcsot is benne lehet hagyni.
-
-NoVa-
addikt
válasz ezittketto #110126 üzenetére
Nem vagy köteles a tetőt magaddal vinni, Caterham esetén talán nem is része az alapfelszerelésnek. A Trabant Tramp-nál ajtó sincs, csak egy beakasztós lánc, mint a búcsúban a körhintán. Komplexebb ez annál.
-
-NoVa-
addikt
válasz ezittketto #110132 üzenetére
Slusszkulcs, semmi több. Ok, egy fedél nélkül változat Porsche nyitott tetővel már akkor is sipákol ha benyúlsz az utastérbe kívülről, de egy Caterham Seven nem tartalmaz fölösleges alkatrészeket.
Az Atom sincs túltömve:
Ezek pl teljesen legális modern közúti dolgok, minden szabályzásnak megfelelve. Szóval nem sok éves design, mint ez:
-
-NoVa-
addikt
válasz ezittketto #110135 üzenetére
Gyerek tetteiért akkor is felelsz, az mindegy hogy egy létrát borít valakire, vagy egy autót.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest