Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
válasz blueboi69 #96878 üzenetére
Ez jónak tűnik. Ugye, hogy mennyire más, mint a szimulátor? A szim jó alapozni és új manővereket begyakorolni, de azt a fajta áramlástani komplexitást, amit fejben szimulálsz repülés közben még nem tudják szimben visszaadni.
A forrasztást mindenképpen úgy csináld, hogy egy "fullos" forrasztás legyen, ne "tákolj rá" félig-meddig megforrasztott pontokra. Ha egy elejétől a végéig jól felfűtött és nem mozgatva lehűtött óngombóc fogja, akkor az jó lesz.
Dugj össze egy csatit, akkor nem mozdulnak el a lábak véletlenül a felpuhult műanyagban, aztán az ónt a gyantával megtámogatva be tudod folyatni a csati kavitációjába, akkor látszik amikor fényes lesz a felülete, hogy jól folyik. Utána engedd lehűlni, amikor opálos lesz akkor köt meg.
Ha a drautot is jól megfolyattad gyantás ónnal, akkor utána tunkold bele a páka hegyét friss ónba, majd úgy melegítve a két pontot lehetőleg egyszerre (csati és draut vége) szépen össze fog melegedni, aztán amikor fényes és folyékony, akkor belenyomod a draut végét a csati végébe, majd hagyod egybeolvadni hő alatt, majd elveszed a pákát és mozgatás nélkül hagyod opálosodni. Csipesz nélkül kábé az opálosodás előtt kezd el úgy égetni a draut, hogy már üvöltesz, ezért csipesszel fogd.
Nekem kábé ennyit sikerült megtanulnom főleg saját kútfőből a hobbi alatt. Meg néztem forrasztós rivjúkat.
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Hobby elektronika
- TCL LCD és LED TV-k
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Arena Breakout: Infinite
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Politika
- ArchiCAD és Artlantis topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen