Új hozzászólás Aktív témák

  • npera

    újonc

    válasz blueboi69 #96878 üzenetére

    Ez jónak tűnik. Ugye, hogy mennyire más, mint a szimulátor? A szim jó alapozni és új manővereket begyakorolni, de azt a fajta áramlástani komplexitást, amit fejben szimulálsz repülés közben még nem tudják szimben visszaadni.

    A forrasztást mindenképpen úgy csináld, hogy egy "fullos" forrasztás legyen, ne "tákolj rá" félig-meddig megforrasztott pontokra. Ha egy elejétől a végéig jól felfűtött és nem mozgatva lehűtött óngombóc fogja, akkor az jó lesz.

    Dugj össze egy csatit, akkor nem mozdulnak el a lábak véletlenül a felpuhult műanyagban, aztán az ónt a gyantával megtámogatva be tudod folyatni a csati kavitációjába, akkor látszik amikor fényes lesz a felülete, hogy jól folyik. Utána engedd lehűlni, amikor opálos lesz akkor köt meg.

    Ha a drautot is jól megfolyattad gyantás ónnal, akkor utána tunkold bele a páka hegyét friss ónba, majd úgy melegítve a két pontot lehetőleg egyszerre (csati és draut vége) szépen össze fog melegedni, aztán amikor fényes és folyékony, akkor belenyomod a draut végét a csati végébe, majd hagyod egybeolvadni hő alatt, majd elveszed a pákát és mozgatás nélkül hagyod opálosodni. Csipesz nélkül kábé az opálosodás előtt kezd el úgy égetni a draut, hogy már üvöltesz, ezért csipesszel fogd.

    Nekem kábé ennyit sikerült megtanulnom főleg saját kútfőből a hobbi alatt. Meg néztem forrasztós rivjúkat.

Új hozzászólás Aktív témák