Új hozzászólás Aktív témák

  • npera

    újonc

    Ma is jó nap volt.

    Reggel mentünk focizni a kiscsajjal. Új belső volt a hátsó kerékben, mert múltkor defektet kaptam. Amikor odaértünk a klubházhoz, ahol a szertár van hallottam, hogy sziszeg a levegő a hátsó kerékből. B*ssza+ ...

    Lement az edzés, a gyerekek nagyon ügyesek voltak. Én egy kis meccses állomást vittem, aztán körökben jöttek a gyerekek a többi állomástól. Álomszép idő volt, szikrázó napsütés és +11 fok délután (reggel kábé 5-6).

    Hazafelé toltam a bringát és éppen hazaértünk volna, hogy a bringát lerakva és kocsit felvéve átrongyoljunk a balettra. De asszony éppen elkészült a pecsenyével, ami éjjel pácolódott és a kiscsaj sem volt nagyon rajta a baletten, így inkább ebédeltünk. Utána elkezdtem festeni a kerítéshez levágott faanyagot.

    Utána nekiálltam a bringa szerelésének. Lekaptam a gumit és néztem, hogy hol ereszt. A fociedzés előtt ugyanis a lányom kinyomozta, hogy hol fúj és a szeleptől kábé 10 centire pont a felnin levő Taiwan feliratnál súgott a gumi. A lányom oda is tapasztott egy nedves falevelet, hogy az majd betapasztja :C

    Otthon tehát a Taiwan feliratnál nézegettem, de semmit nem láttam rajta. A gumira rá volt ragadva az út pora (mindenféle kis kavics). Így akkor fújtam bele 8 bar nyomást és egyből megtaláltam a lyukat.

    Kiderült, hogy ez kábé cápafoghoz hasonlító formájú üvegszilánk ment bele az abroncsba, de olyan trükkös módon, hogy a "talpa" (háromszög rövid része) pont szintben volt a gumi surlódó felületével. Tehát a gumit simogatva nem tűnt fel.

    Az igazi trükk az volt, hogy a belső felületet is simogattam elég sokat, de ott sem érződött a pénteki szerelésnél. Többször körbesimogattam a külsőt és nem éreztem semmit. Viszont terhelésre és full belső nyomásra (9 bar, én meg felülről nyomom kábé 105 kg terheléssel ruhával és csomaggal) a szilánk hegyes csúcsa pont benyomult annyira a külsőn át, hogy már ki tudta szúrni a belsőt. És élt a lehetőséggel a lohadék. Doblátok le a padlóla, de dulván....

    Csipesszel kiszedtem, aztán süvített kifelé a hintőporos nyomás szépen.

    A gumit összecsippentve láttam, hogy ennek kábé reszeltek, az összes rétegen átment a szilánk. Sebajtóbiás. Úgyis jön a tél nem sokára, felrakom a szegecses gumit. A belsőt pedig megragasztom, mert van itthon gumiragasztós készletem.

    Aha, picit naívak voltunk. A gumiragasztó teljesen beszáradt és megszűnt létezni. B*ssza+ ....

    A helyi vasedény nyitva volt, így akkor beültem a V8-ba és elrongyoltam venni defektjavítót. Ha már ott voltam vettem villanyszereléshez is anyagot. A plafonra szerelt lámpákhoz kell hosszabb vezeték, vettem 3-eres fehér kábelt. Meg majd a lokális net szereléséhez kábelcsatornába betolható kábelgörényt....

    Hazaérve a gumit megpatkoltam (belsőt), aztán ment fel a téli papucs. Aztán lefestettem a deszkák még fehér felét pirosra.

    Aztán kábé esteledett is. De akkor kaptam egy listát asszonytól, hogy mit vegyek a boltban. Aztán amikor hazaértem akkor volt egy óhaj szilvás gombócra. Mivel múltkor a balkános- és közel-keleti boltból betáraztam balkános gombócokból, így pirítottam kenyérmorzsát, majd kifőztem a gombócokat, majd beforgattam őket.

    Aztán a kiscsaj óhajtott tésztát enni, főztem azt is. Majd vacsora. Majd bedobtam 4 gombócot. Aztán maradt kis vaníliás cukor a tányérban, amit feltunkoltam egy ötödik gombóccal. Már nem szórtam rá külön cukrot, mert vigyázok az alakomra.

    Aztán elkezdtem fröccsözni, meg beírtam ezt a teljesen értelmetlen hosszászólást ide.... :B

Új hozzászólás Aktív témák