Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-NoVa-
őstag
Szoktam arra járni néha, nagyjából 110-120-as út, kamionforgalomfüggően. Mármint ennyivel halad rajta az átlag forgalom. Amúgy 90-es. Csak munkavégzésre hivatkozva 40-re korlátozni az utat sávterelések és aszfaltfelmarás nélkül az nem kicsit irreális. Ahol el tud menni 200-al egy motoros esés nélkül, ott a 40-es tábla az hülyeség. Mert az út szélén dolgoznak. Akkor a Dunakeszi út- Külső Szilágyi út szélére is rakhatnak korlátozást, ott is dolgoznak folyton. Ráadásul védőfelszerelésnek nem hardshell kalapot kapnak, csak egy vékony latex gumit, ami nem véd fejsérülés ellen, ezért nem is húzzák a fejükre.
Az egész városban is járnak az út szélén emberek, mégis 70-es a Váci, meg még sok másik út. Irreális. -
Samott
addikt
En a 40-es tabla felett latok egy elozni tilost is, szerintem ott lesz egy lezart sav is. Es csak annyit tudunk hogy a tablanal mennyivel ment a motoros, hogy a lezarasnal mennyire lassitott azt nem latjuk.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
-
Gabibácsi
tag
El vagytok ti ott kényeztetve, itt autopályán simán volt 60-as és 40-es korlátozás is.
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
blueboi69
csendes tag
Nem győzöm olvasni a topikot. 2-3nap kimarad és már 5-6oldalnyit kell lapozni Sajnálom és elnézést, ha valaki nekem írt és nem reagáltam.
Viszont lehet melóhelyváltás lesz nálam. Kezd nagyon fos irányba menni a cég és ennek mostanában többször is hangot adtam. Lehet ennek hatása, lehet az, hogy nem fekszik nekem annyira az értelmetlen technológiák ügyfélre tolása, de felajánlotta a cég, hogy részt vehetek egy partnercég projektjében. Svéd telekom cég, Eric fia Maradnék a Q-nál, csak eladnak a másik céghez. Annyiból jó, hogy van olyan opció, hogy ha néhány hónap múlva meggondolom magam, akkor visszamehetek, csak lehet már nem lesz értelme. 1éven belül úgy átszervezik az egész cég belső infráját, hogy amikor vázolta a vezetőség A Tervet, akkor konkrétan megkérdeztem, hogy oké, mit kéne tanulnom ahhoz, hogy maradjon még valami munkám.
Ez egy kicsit elszomorított, de akkor megnyugtattak, hogy no para, lesz meló így is. Hát valszeg nem lesz, de mégis találtak olyan megoldást, ami mindenkinek jó lehet. Aztán majd meglátjuk.
A projekt valamikor 1-2hónap múlva indul, még megy a toborzás. -
blueboi69
csendes tag
Fogalmam sincs még mi a projekt. Valami cas-t emlegettek, de passz. Helyileg maradnék itt Gréten, ahol most, csak másik emeleten ülnék. Nekem eléggé kibaszás lenne ha beljebb kéne menni a városban. Teljsen jó most ez az ingázás, egész nyáron talán 3x volt az, hogy kerültem a régi 7es felé, egyébként meg max30p és itthon vagyok.
Lehet, hogy nem lesz jobb, fenetudja. Viszont kerülne fölém olyan ember akitől tudok tanulni. Jelenleg ez nem megoldott a szarrá timesheet-elt környezetben, ahol minden nem munkával tölött perc fájó a cégnek. -
hobizoli
nagyúr
válasz ncc1701 #5497 üzenetére
igenis takaritsa le az utat a qrvaanyjaba
egy ipari porszivo felszivja 5 perc alatt
multkor az udvaron felporszivoztuk a kipotyogott PET resint a kis aszfalt meg beton godrocskekbol meg repedesekbol is, ott ahol a kamionok szoktak atfejteni a silokba, amikor leveszik a csovet ohatatlanul kipotyog vmennyi a csobol
a terulet szelein a kis beton meg az aszfalt darabkakat meg a kavicsokat is siman felkapta a porszivo
olyat tuti csili-vili lett, mintha vatta uj lenneúgyhogy siman fel lehet szedni azt, nem tablaval kell utat javitani
es ez egy sima 3 motoros, ipari porszivo volt csak, ami vizet is tud szivninemeteknel erre kijön egy kulsos ceg, aztán az csinalja meg jopenzert ugyanigy egy tgk-s mobil porszivos jarmuvel
jar a tgk motorja, azt hajt meg vmi kompresszort, aztán a jomunkasember meg megy egy gégecsővel meg azon egy cserelhető fejjel
ugyanaz, mint egy otthoni porszivo, csak nyilván jóval nagyobbak a meretekde ugyanigy fejtik be is
akkoris emelt rpm-n jar a kamion motorja es az hajtja meg a kompresszort, amivel atfujja a siloba a tartályból a PET resin-t, a 24t atmegy ~40-45perc alatt kbfunyirast is ugy csinaltak egy ideig, hogy damilos vagoval nyomtak esz nelkul, aztán par parkolo auto kaszni, fenyezes, ablak serulese utan, ahogy a damil odaqrja hozza a kavicsot, hamar raszoktak arra, hogy egyik muki vag, a masik meg egy nagy kartonlappal fedezi a vagast
igy az auto oldala sem lesz 1 meter magasan tele a raszaradt levagott fuszalakkal[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
blueboi69
csendes tag
Abban a kontextusban kérdeztem ezt, hogy az átszervezés esetén a mostani cégnél mit kéne tanulnom. Egyébként annyira nem parázok, még az sem kizárt, hogy összedobok egy linkedin profilt és vigyorgok
Nem érzem magam elveszve, visszatekintve jó kis tudást és tapasztalatot halmoztam fel, amit lehet értékesíteni,de pont ezen morogtam már vagy fél éve asszonynak is, hogy most az utóbbi 1-1.5évben nagyon megrekedt a meló és nehéz továbbugrani. Most meg lenne rá lehetőség. -
Jahno
őstag
válasz ncc1701 #5497 üzenetére
Nem is a kavics miatt, hanem mostanában elég értelmesen marnak, kivéve mikor nem és akkor már 40nél is anyáztok, hogy nem tisztelem az autót.
Ja, következő poszt, ma éppen itt barmoltam le a kocsi alját és akkor tegyük meg tétjeinket, hogy ki nem nézte volna be és nem mer felállni egy ilyen magas padkára itt jobb oldalt:
https://www.google.com/maps/@47.5292446,19.2026335,3a,75y,194.14h,74.49t/data=!3m6!1e1!3m4!1s6V7pxoJKts9yX3CAehRcjg!2e0!7i13312!8i6656
-
Jahno
őstag
válasz blueboi69 #5508 üzenetére
"nem fekszik nekem annyira az értelmetlen technológiák ügyfélre tolása,"
10 év múlva már azt fogod mondani, hogy mindegy, ami üres telerakjuk, ha tele lett kiürítjük. ÉRtelmet nem keresel, fizessék ki és ne basztassanak vagy máson kérjék számon. Aztán ennyi.
Tanulni? I have a deal for you sir! Good day sir! Meg ilyenek. 3 alap mondattal teljesen jól el lehet vegetálni bizonyos pozíciókban.
-
Jahno
őstag
Kezdő képet látván meg voltam róla győződve, hogy külső sávban állnak meg és belső sávos üti el. Ez érdekes volt.
https://444.hu/2018/08/17/nagyon-sulyos-videoval-sokkol-a-magyar-rendorseg#
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
Jahno
őstag
válasz hobizoli #5525 üzenetére
Tételezzük fel, hogy hozzáér és leverem. Szerintem nem kell hozzá akkora nagy logika még ha nem is írtam le 3 oldalban a komplett sztorit, (a tevékenység során során egyetlen állat sem sérült meg, a történet szereplői NEM kitalált alakok, mindennemű egyezésük a valósággal csupán a véletlen műve. Egyéb esetben PTK és idevonatkozó szirszarok.
-
Jahno
őstag
Én már ezekre figyelek, de itt pont beszoptam. Kiszálltam, meglestem, nem is értem, hogy a Google felvételen miért nem látszanak a karcok, de aki nem hiszi annak ott a cím meg kell lesni és eldönteni. Ennél kivédhetelnebb Csepel rakparton a Lukoil kút előtti külső sávos felgyűrődés a lámpánál, azt évente 2-3 alkalommal elkapom a bal oldalával.
-
hobizoli
nagyúr
válasz blueboi69 #5508 üzenetére
oooo nopara, nálunk is megy a kemenykedes
hogy most nuku tulora es a szabizasokat, betegácsikat oldjuk meg csokkentett létszámmal, mert fuuu koltsegcsokkentes kell
kozben meg a 51-srol nezve azt latod, hogy kibovitik a parkolót, kb 100 autonyi uj helyet csinalnak
erted…?amikor hetvegen megy az uzem meg a raktar, akkor alig van ott auto a jelenlegiben, szoval nyilván nem azok telitik meg hetkoznap se a mostani meretu parkolót sem
kozben pl a laborbol elmegy 2 emberke szulni, ketto meg lelep
a tobbiek meg óóóggyák meg "valahogy", hogy hirtelen 4 emberke mínuszban lesznek par nap vagy het leforgasa alatt
par honappal ezelott is felbukott az irodaba onnan vki, vmi fenntarthatosagi csoportba, abban is vannak vagy 7-8-n, az helyett se jott meg senkide laborvezetobol meg vezetovezetobol meg vezetovezetovezetovezetobol mar van vagy 3-4 szint egymas felett kb, meg kulon ceruzaodebbrakosgato mailforwardingmanager specialista erre, meg kulon specialista arra
akikkel csak a labor reszleg letszama meg a koltsege no meg kisse exponencialisan, de a napi uzemmenethez szukseges letszam az ugyanannyi, sot, az csak csokken, es abbol faragni kell, hogy ezeknek meglegyen a bérelt nyugdijas helye
meg gondolhatod, hogy ezek vezetovezetok meg specialistak erosen mas jobgrade-ben vannak, mint a vizsgalatokat vegzok, akik meg sem allnak kb a 12 oraban mar most sede csokkentsuk a koltsegeket, mert fuuu, es magasak a (ber)koltsegek
több drón kell ;P
-
FőDudu
addikt
válasz hobizoli #5500 üzenetére
Hagyjad mar. Nem szokas esszel csinalni a dolgokat.
Nalunk az egyik kanyarban volt egy bokkeneo, pont jobb elso kerek ment mindig bele.
Egyik reggel lezartak az egyik savot, 200m hosszan leaszfaltoztak, majd a masik oldalt is.
Mire jottem haza a munkabol, mar a csik is fel volt festve.Ennek ellenere az M70-en kb 5KM van egyben lezarva, volt rajta vagy 3 lapat tamaszto (2 hete szerda delutan).
Mondjuk 10 ev utan betomtek a godrot az M5 Tescotol Meta feluljarora Soroksar fele kikanyarodo savban...
Evekig kerulgettuk, de semmi sem tortent. Aztan mostanra betomtek (dobtak bele par lapat aszfaltot - de nincs rendesen bele dolgozva). Magyarul katyuztak, hidegben).FőDudu
-
Samott
addikt
#comic pictures
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Jahno
őstag
Ugyan. Tegnap itt a vágóhídi portán olyan sztorit halottam, hogy ihajj. Kénygtelen vagyok többes szám első személyben elmesélni, úgy egyszerűbb :-D
Mi továbbra is olyan szolgáltatásokat ígérünk és adunk el a júzereknek, ami nincs a cégnél, egy részét a központi IT kifejezetten tiltja, másik fele csak nincs, ergó be kellene vezetni és tesztelni, megfejteni, infrastruktúrát építeni rá, aztán el lehtne adni.
Közben erőltetni akarják a távmunkát, de a VPN 100 kilobitre van korlátozva, mert csak. És mivel nincs c: meghajtó, de az asztal is vándorlós így azt sem mondhatjuk mentse le a doksikat amivel melózna, csinálja meg offilne és másolja fel. Mellé a VPN kapcsolatot sem tudja szabályozni, ha net van, akkor csatlakozik és megy. Mármint "megy".
Azok akik elvileg eddig távolról "dolgoztak", azokat nem tudjuk elképzelni mit csinálninak, duplakatt a belső ügyviteli cuccra alapban 15-20 perc gondolkozás mire elindul, de olyan is van, hogy ha szakad a net akkor összedől az egész és állhatunk vissza mentésből, mert régi tákolmány nem hibatűrő.
-
Jahno
őstag
válasz seducertt #5543 üzenetére
Ez az igazán vicces, néztem a legjobb munkahelyes listát, ott első helyeken olyanok vannak, mint a Tecsó, Merci, ésatöbbi. Akkor milyen lehet a többi?
Mint ahogy az év irodájás közösségi tere ez lett, ami egy jelentéktelen izé itt a felüljáró mellett?
http://azevirodaja.hu/nevezok/873
-
-NoVa-
őstag
Dehogy, nem megy ez sehová, mert nem raknak bele QA meg release enginer időt. Csak most még lendületből megy a fejük amerre eddig, annak ellenére, hogy most kaptak az új CEO-tól némi pofont Kanadában. Kimentek vele meetingelni, aztán rákérdezett, hogy mégis mi ez a szar, hogy a fenébe tudták ezt eddig eladni, miért nem csinálták már régesrég meg normálisan, és most azonnal hagyják abba a mostani teljes szarkupac fejlesztését, mert kár bele az energia. Ezt magyarázom itt már sok éve, most pislognak. Itt a döntési lánc másik végén összeraktam egy webapp prototípust pár nap alatt, demóztam, hogy így néz ki az SW fejlesztés 2018-ban, és nem kéne a 20 éve berögzült dolgokat tovább erőltetni tényleg, de még pár napig emésztik, mire végleg lehúzzák a dédelgetett szarjukat a wc-n.
Végülis csak annyi a gond vele azon túl, hogy architektúrálisan szar, olyan alapokra épül, amivel minden évben dedikáltan elvisz pár emberévet a GUI karbantartása, lokalizációs és hotkey meg screen reader hibák javítása, és minden verziónál ugyanazt újra, és hogy tulajdonképpen a keretrendszer nagy része nincs a kezünkben, hanem egy kínai cég fejleszti, tartja karban, és húzza le a céget, mi egy jelentősen lekorlátozott jogkörrel és lehetőségekkel ellátott pluginként futunk benne apránként egyenletesen elosztva az egész alkalmazásban.
Ja, és csodálkoznak, hogy 4 éve nem tudtak felvenni embert a projectre, csak egyetlen egyet, aki túl buta hozzá, hogy elmeneküljön. Viszont közel van, tényleg rugalmasan kezelhetem az időm, bármikor behozhatom a gyerekeket, szóval szinte ideális környezet
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest