Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Jahno
őstag
Nem elég, hogy a Teamset sem bírom követni, most már Yammer is van pár félig külsős céghez. És mellette harcoljak a tényleg júzerekkel.
-
-NoVa-
őstag
Enterspájz gazdatestváltással már épp lejöttünk az egyik, nem használt céges social networkról, erre az új gazdatest bejelentett egy másik hasonlót, hogy most az a jövő. Teams az mindkettőnél van, de nagyon csodálkoztak, hogy sikerült tizedmásodpercek alatt migrálniuk a mi Teams profilunkat 100%-ban, veszteség nélkül. Senki sem panaszkodott utána sem hiányzó dolgokra, és ez milyen profi munka
-
Gabibácsi
tag
válasz FőDudu #29698 üzenetére
Én sem voltam katona. Majdnem besoroztak, de főiskolás voltam, aztán utána elkezdtem dolgozni a matávnál és írtam egy kérvényt halasztásra. Aztán megszűnt a francba
Nem lett volna kedvem cigánygyerekeket ugráltatni 24 évesen hadnagykéntA sorozáson, Marcaliban, kb én voltam az egyetlen fehér.
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
Jahno
őstag
válasz qnadam #29709 üzenetére
Csak legyen ott. Megint ki kellett mennem Békás felé, futtában megnéztem a kocsikat, környéken semmi és sehol. Mire megfejtettem volna arra kiér a BKV is. Valamint helyben nem volt parkolás és benyelhettem két sört. Robogót is néztem, szinte mindig állt az iroda előtt, de nem lehet rájuk építeni. Vagy regisztrálnom kellene mindenhová és pár eseti dolog miatt az sem jó, meg ha gyorsan meg a száguldás akkor sem. Iponból is kénytelen lettem áttérni Aqua/Alzára.
[ Szerkesztve ]
-
Samott
addikt
-
Grillo
senior tag
Na, elhasználtam a Mokkát, cserélték, megint Vitara, viszont most 1.4T. 6 sebességes, GL+.
Bár korábban nem nagyon érzékeltem, de most visszaülve azért érzetre észrevenni, hogy egy olcsóbb autó, mint az Opel, de meg nem tudnám mondani konkrétan, hogy miért. Mondjuk a kézifékkar meg a mozgása az gagyibb hatást kelt, és az ebben lévő 6os váltó bár pontos, de a hátramenetbe kapcsoláshoz szükséges "gyűrű" egyrészt ránézésre is elég ótvar, és hozzáérni sem igazán jó. Bár mechanikusan jól működik.
A Mokka ugyanekkora, 1,4T motorja nem mozgatta ennyire virgoncan az autót, viszont a nagyobb tanknak köszönhetően 600 km körül eljártam vele egy tankkal, a Vitarában ez inkább 500. Mondjuk van benne 1400 km, szóval kopik még össze a gép.
Ami ebben van, és hiányzott a Mokkából: adaptív tempomat, holttér figyelő
Ami a Vitarából hiányzik: bicskakulcs (lehet csak a bérlésnél adják ezt a másodlagos kulcsot?), automata fényszóró, automata ablakok -
Samott
addikt
En nem tartom elkepzelhetetlennek azt hogy kiszervezik ahogy a rolleres ceg csinalja (regisztralhatsz tolto emberkent es azert fizetnek hogy osszeszedd es feltoltsd es kirakd a kocsikat). Vagy maga a ceg tart ra embert aki a frissen feltoltott kocsival kimegy egy lemerulthoz es azzal meg elmegy a telephelyre tolteni. Valahogy most is megoldjak, talan a grengo epitett az ingyenes toltesre de azon mar tullepett a vilag.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Jahno
őstag
válasz Samott #29722 üzenetére
De hova rakja? Roller éjjel viszonylag keveset megy, odahaza fellógatod pár Amperre és majdnem kész is, működik kisiparilag. Villanyost nem ilyen egyszerű 8-10 órára kivenni a forgalomból, meg aztán ha bizonyos szint alatt van akkor mindenképp cselekedni kell és ha délre éppen lemeról akkor bukod az egész napot. Molt mindjárt kiderítem, annak van pár ipari telephelye akkora elektromos felesleggel, hogy ihajja és a kocsik is elférnek fizikailag. Bár a DriveNOWba is rakják a pénzt gazdagon, de egy trafóház akárhova odapattintásához főleg idő kell.
-
Samott
addikt
Szerintem ezek a varosi kocsik nem 8-10 oras toltesuek. Az ampera meg a tobbi regivagasu ami csak keves arammal toltheto meg a Tesla amiben marha nagy akksi van a hosszan toltendo. E-Up fel ora alatt 80%-ra toltheto gyorstolton. Ja, hat infrastruktura kell hozza, de akinek van udvara az ejszakara bevallalhat egy lassu toltest is.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
-NoVa-
őstag
HAndras legutóbbi bemutatóján azért már egész szépen tette a Teslába gyorstöltőn a 100kW-al óránként 540km-t. Az Audi cucca már megengedi a 350kW-os töltést, szóval negyed óra alatt megy be ennyi.
De az egész carsharing akkor fog működni rendesen, ha az autó odajön. Taxiüzemben hamar jön egy, A-B útvonalon elvisz, és ha fogy a hatótáv vagy épp nincs fuvar, elmegy egy útbaeső telephelyre. És nem 12 szolgáltató 12 appjában kell keresni, hogy melyiknek elérhető leghamarabb a szarja olcsón, hanem egyetlen helyen igényeled a fuvarod. Ha sofőrös taxi jön és aláígér az önvezetőnek, az is jó, mindegy, csak jöjjön. "Kocsis, hajts!"
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #29730 üzenetére
Én is mindig ott kötök ki, hogy a TAXI olcsóbb, aztán igazából annyiért már bejövök kocsival a városba, elintézem amit kell, fizetem a parkolást és állhatnak a lomok a kocsiban, akkor 2x12 percet sem kell várni arra, hogy kiérjen a kocsis. Most valamikor szerintem hozok magammal bicajt, mert még szeptemberig illene eljutni haverhoz sörözni. Ott sem árt időre menni meló után és pont 1.5 kilométereket kellene gyalogolni busztól-buszig és keresztül-kasul. Ott kb. jó lesz a hatékonyság.
Most ott tartok, hogy a Limo reg okés lesz, nincs havidíj, ha éppen úgy adja akkor esetiben tudom használni. Drivenow az akkor jó, ha sofőrrel megyek, egyébként nem nekem való, drága úri mulatság. A rolleres Lime oldalát meg sem tudtam fejteni, minden kiderült, hogy Ciscotól Bécsig hol van cucc, a sign up menüpont alatt csak állásajánlat és töltőember, semmi regisztráció vagy egyszerűen megnyomható, kibogozható leíás. Idővel újra megnézem, így már hirtelen nem is lett fontos :-) Blinkeet is meg fogom csinálni, az néha jól jönne, de az sem tiszta milyen jogsi kell hozzá... Másik, hogy ma szintén el kellene menni az Aquába, ha ez lerendezem pár ezresért, akkor okés lenne, de az első szabad gép pont a metrómegállóban van, visszafelé szintén ez lehet a helyzet, akkor felszállok a metróra és már maradt 2 korsó söröm. Bonyolult ez na :-D
-
-NoVa-
őstag
válasz Gabibácsi #29736 üzenetére
Néha:
"-Kezdjük egy klasszikussal: milyen tárgyakat felejtenek az autóban a használók?
Karácsonykor egy nyers, fagyasztott csülköt felejtett az egyik felhasználó az autóban, de például gyerekülésből mindig várja vagy 3-4 darab a tulajdonosát az ügyfélszolgálatunkon.
-Viccel?
Egészen meglepő, de volt olyan éjszaka, hogy összesen 7 darab gyerekülést felejtettek a szülők a kocsikban. Az egyik autónkban kettőt is." -
-NoVa-
őstag
Földet megmenteni nem lehet családosan, azt fiatalok csinálják. Gyerekek előtt én is bringáztam mindenhová is, azóta meg legyen ott készenlétben az autó, benne az üléseik, meg csomagtartóban roller, és legalább 2 napi hideg tartósított homokozójáték. Éhenhalni nem fognak, Dudutól tanulva legalább egy heti túlélésre alkalmas morzsa van elszórva az ülésekben, a földön, és random résekben. Csomagolásmentes öko módszer, nem műanyagburkolatban van a kesztyűtartóban a kaja.
-
Jahno
őstag
Sötétben érek haza dolgozóból. Apicsába.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Formula-1
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Amazon Kindle
- Apple notebookok
- Otthonfelújítási program (2024.)
- További aktív témák...