Új hozzászólás Aktív témák

  • npera

    újonc

    Egy fiatal kolléga pályázott egy használt céges autó lízingjére és sikeresen kisorsolták, hogy kapjon egy C30 Electric gépkocsit. Ezeket sosem forgalmazták, de a vágóhíd saját céges lízingjével lehetett használni őket. A tervezett 5-éves élettartamukat sokszorosan túllépték már, alkatrész sincs hozzájuk, így ha elromlik egy akkor a többiből lehet kannibalizálni alkatrészeket. De nem akarnak elromlani.

    A srác kapott egy 28k km-es darabot, ami gyakorlatilag még bejáratós. Hőpumpa nincs benne, de E85-el lehet fűteni, ha nem elektromosan akarsz melegedni. És nincs gyorstöltés. Semmiféle gyorstöltés sincsen. Lassan lehet tölteni kábé háztartási töltési sebességgel. És kábé 100-110 km-t lehet megtenni vele. A srác a város másik feléből jár be, neki pont jó. Otthon nem tud tölteni, de vész esetén a lakástól pár km-re van egy nyilvános töltő. A cégnél tölti, egy ideje már fizetős a töltés, de nem túl drága. 1,6 SEK / kWh

    Ma reggel a srác elég nyugtalan volt, ugyanis nem sikerült a töltést elindítani. Az app az összes helyi töltőoszlopra azt írta, hogy inaktív. Aztán 9 óra körül sikerült neki manuálisan megkeresni az appban az oszlopot és elindítani a töltést. Így akkor haza tud menni a kocsival és nem kell a városban keresnie valami nyilvános töltőt, aztán hazabumlizni tömegközlekedéssel. Mindezt a fejlett Nyugaton. Pedig azt hinné az ember, hogy Helsinki már Nyugat.

Új hozzászólás Aktív témák