Új hozzászólás Aktív témák
-
ONEFREE
aktív tag
Igazán jó térképet nem fogsz találni amire gondolsz. A másik játékok teljesen elkényeztetett minket,hogy mutatta valós időben hol vagy. Na ez nem. Hidd el ez a játék nagyon tuti. Offline módban ellenség nélkül javasolnám amíg meg nem ismered a térképet és nem érzed magad eltévedve. Nézz YouTube ereket, hogy meg értsd a játék mechanizmust. "bocs a hibákért" Jó szórakozást kívánnék, de ez csupa izgalom ami később szórakozás is! 🙂
-
MauroN
tag
Holnap letesztelem, köszi a választ, de egyébként ez így mire jó? Ez a SCAV akkor ilyen onlinera felkészítő az igazi karakteredhez? Vagy amit a SCAV-al lootolok, azt megkapja a fő karakterem is?
Meg élesben is vannak botok meg emberek? Mi a különbség köztük? Csapattársakat nem tudom lelőni? Bocs a sok kérdésért, csak próbálom megérteni a játékot!
-
-
szTotyy
őstag
..eszembe jutott közben még Ombi5nak :
Feküdtem én már éles (nem lootolós) körben 5 percnél többet is a fűben. Taktikai okokból. Nem igazán akartam rátámadni egy csapat (2fős) full geares emberre, még ha hátba is támadhattam volna őket. Tudtam nem lett volna esélyem ellenük. Gyenge fegyverem is volt, meg hát a képességeim se kimagaslóak. Úgyhogy megvártam míg elmennek.Egyébként borzasztó óvatos játékos vagyok, minden fűszál, minden fa mögé benézek, de ezt élvezem benne. A pulzusom meg az egekben végig.
Különben is, miért haragszol te rám, ha épp ilyen laza köröket megyek, nem ártok vele senkinek!
[ Szerkesztve ]
-
Csokishurka
őstag
Szerintem köze lehet hozzá, hogy néhány ismertebb streamer játszotta. (Köztük Shroud is )
Ez a jelenlegi konfigom:
Gigabyte-GA-H61M-S2PV
Intel Core i5 3470 3,2Ghz
2x4Gb Kingstone DDR3 1333Mhz
Sapphire Radeon RX570 OC 4GB Pulse
SEAGATE Barracuda 1TB 3.5" 7200 rpm 64 MB
Crucial BX500 2.5 240GB
SAMSUNG S24D330H
Thermaltake TR2-550 PP"Megtanulta (millió lélekváltó árán): akinek minden a vállán nyugszik, nem nyugszik senki vállán."
-
Csokishurka
őstag
Oksi akkor már csak meg kell szereznem okosba
Nem hiszem, hogy el fogják lepni, nem olyan csilli-villi szar mint pl a Fortnite.
Anno orrvérzésig stalekreztem magam, aztán mikor megláttam ezt a játékot.De egyvalami még nem tiszta. Most itt mikor bemész egy pályára, playerek ellen vagy, vagy botok ellen?
Igen nálam mindig is ez marad legjobb Batman film, lehet mert gyerekkorom kedvence...de akkor is
"Megtanulta (millió lélekváltó árán): akinek minden a vállán nyugszik, nem nyugszik senki vállán."
-
PitLee
őstag
Aki sokat játszik vele az An4rkhy, ő "vágja is a pitét"
pár napja játszott vele a TheVR Jani ő meg a "reklám felelős"(amúgy megfigyeltem, hogy bizonyos streamereknél, néha egyszerre kerülnek elő játékok, tippre valószínűleg a kiadó ami támogatja őket kéri fel, hogy nyomjanak egy kört velük vagy csak véletlen egybeesés . . . )
-
Csokishurka
őstag
Okés köszi megpróbálom.
Hát az alkatrészeket vettem emg és kb elcseztem minden lóvém
Mondju amúgy is csak scavozok mert csak free loot lennék rendes gémben.
A küldiket csak fő karival lehet megcsinálni?"Megtanulta (millió lélekváltó árán): akinek minden a vállán nyugszik, nem nyugszik senki vállán."
-
Csokishurka
őstag
Oksi, akkor ráfekszem majd. A térképeket már ki is nyomtattam
Ezt a biztosítást még majd megnézem.Egy kérdés, minden fejlövés instant halál? Függetlenül attól hogy pisztollyal lősz egy fullos sisakba?
"Megtanulta (millió lélekváltó árán): akinek minden a vállán nyugszik, nem nyugszik senki vállán."
-
Csokishurka
őstag
Hát még nem teszteltem de tegnap valami csupaszon mentem kis pisztollyal aztán lőttem fejbe a játékost, aztán hallok hogy lepattan a fejéről
3 PMC-t mentem de kb csak golyófogónak mentem be
"Megtanulta (millió lélekváltó árán): akinek minden a vállán nyugszik, nem nyugszik senki vállán."
-
spank0309
tag
Én k. sokat mentem lab-on mpx-el. viszi a népet rendesen, csak tudni kell célozni vele, olyan helyekre jó ahol nem kell távolba lőni factory, lab. és ennyi máshova nem jó.
Hideout már régóta készül és a karma rendszer is, én úgy tudom hogy a 0.12-vel fog bejönni.
Z170-A - i7 6700 - 2x8GB 2400Mhz DDR4 - GTX 1080 Strix - EVGA GS550W - 2x525GB SSD - NZXT S340 Elite - Samsung C32H711
-
banda76
csendes tag
Jellemzően nyugodt vagyok, nem szokott egy játék kihozni a sodorból. A deathmatch jellegű harcokhoz már mintha tompulnának a reflexeim...ez kissé nyugodtabb talán. A streamekben látottak szimpatikusak, az elképesztő összetettsége ami kicsit "riasztó" így elsőre.
Holnap jár lát az akció, ha jól emlékszem- alszom rá egyet.
-
vaakuum
addikt
Discordon általában szokot lenni társaság. Tegnap kezdőkkel olyan jókat játszottunk, hogy régen tetszett ennyire pc game. Pedig az esetek felében simán meghaltunk és buktuk a cuccainkat, de senki nem rinyált, nem anyázott, mindenki tényleg játékként kezelte a dolgot. Felváltva nyomtuk scaw és pmc meccseket, amit kihoztunk scavvel, azzal mentük pmc-re. Ha meg buktuk, mindent akkor mentünk pisztoly+1tár köröket.
Nem tudom mi volt a régi gépigény, én kíváncsiságból pár napja benyomtam a hwinfo64-et játék előtt. A végén azt láttam, hogy 14 giga fizikai memória volt a max használt, és 24 giga swap memória. Emiatt azon gondolkodom, hogy lehet a 16 Giga az annyira nem is sok ehhez a játékhoz? Azt tudom, hogy vannak, akik gyorsabban betöltenek, mint én a samu ssd-ről, lehet köze van hozzá a memóriának is. Valakinek hasonló tapasztalat?
[ Szerkesztve ]
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
m3gyo
csendes tag
Hát nem én tudom neked ezt megválaszolni mert én egy évvel ezelőtt csak néztem a játékot twitchen de nem volt meg, tehát nincs viszonyítási alapom. De nálam nem teljesen fullra tolt grafika, egy 1060 6gb meg egy i5 és 16 gb memória mellett 2560*1080 felbontásban játszható, de azért nem fix 60 fps néha benéz alá.
Mondjuk a mostani patchhel jön elviekben az unity 2018-ra való átállás is az sokat kellene javítson az optimalizáción.
-
-
Rony949
őstag
Factory-n csak a lövöldözést jó gyakorolni kezdőként, amúgy meg tiszta Call of Duty Deathmatch pálya.
Woods-on sok sniper játékos van, de igazad van, kezdőként az még egész tűrhető pálya, a rengeteg fa fedezék miatt.
Emellett még tudom ajánlani a Shoreline-t is.
Customs-öt valahol Shoreline és Factory közé sorolnám, nem a legdurvább pálya, de a szűkössége és linearitása miatt szinte lehetetlen elkerülni egy másik játékost.
[ Szerkesztve ]
-
mind_against
tag
válasz szTotyy #1015 üzenetére
Előzetes javítási jegyzék a 0.12-es javításhoz.
Teljes wipe lesz.
A projekt átkerült a Unity motor 2018.4-es verziójába
Újra alkották, optimalizálták a külső nézetű animációkat, ezek mellett újakat is hozzáadtak
Új játék funkció – Rejtekhely-
Új nagy terjedelmű funkció ami magában foglalja a különböző területek építését és fejlesztését a rejtekhelyen belül, amik egyedi bónuszokat adnak
-Tárgykészítés
-A karakter alap képesség értékeinek a javítása (raiden kívüli gyógyulási sebesség, készség szinteződés gyorsítása, stb.)
-A karakter tárhelyének bővítése (hacsak nem a EoD játékverzióval rendelkezel, akkor a maximális tárhelyed van)
Új mechanika – Raid-en kívüli gyógyulás
-Ezentúl a karakter életerőt nyer vissza raid után
-Életerő, energia és a hidratáció mostantól regenerálódik amikor raid-en kívül vagy
-Használhatsz ételt, italt és elsősegély csomagokat hogy azonnal visszaállítsd a karaktert-Halál után a karakter életereje 30%-ra áll vissza és elkezdődik a regeneráció, aminek a sebességét a rejtekhely különböző fejlesztésével lehet növelni
Új mechanika – Fegyver összeállítások
-Fegyver összeállításokat készíthetsz a karakter által ismert bármely fegyveralkatrészből vagy kiegészítőből
-Gyors keresés a hiányzó részekre az egyedi összeállításokban, amiket aztán megvásárolhatsz
Új terület – RosReserve katonai bázis (Rezerv avagy Military Base)
-Eddigi legnagyobb térkép a belső területek és a felfedés szempontjából
-Új kivonási mechanikák
-Telepített 12,7 mm-es nehéz gépfegyver NVS „Utes”
-Telepített 30 mm-es automata gránátvető AGS-30 PAG-17 irányzékkal-Új korlátozó mechanikák a területeken: mesterlövészek és aknamezők
-Egyedi loot-Glukhar Scav boss a különleges taktikáivalKereskedő szolgáltatás „Taktikai ruházat”
-Ragmantől megvásárolható
-5 egyedi szett alsó és felső ruházat USEC és BEAR karaktereknek
-Különböző feltételek mögé lesznek zárva (karakter szint, lojalitás szint Ragman felé, pénz)
Új kereskedő Jaeger
-A játék kezdetekor zárolva lesz, és küldetéseket kell végrehajtani hozzá hogy feloldódjon, saját küldetéssora is lesz a feloldáson túl.
-A nála vehető tárgyak egy része egyedi tárgy lesz
-Lesz egy minimális különbözet a nála kapható tárgyakon
Új Boss Glukhar
-A katonai bázison lesz jelen
-Úgy gondolja hogy az a terület az ő tulajdona és meg is védi azt azzal hogy befészkeli magát valamelyik megerősített pozícióba a területen.
-6 emberes csapata van, minden tagnak egyedi szerepe van a csapatban. Az őrei mindig közel vannak hozzá, a rohamosztagosai előre törnek hogy letámadják az ellenséget, a fő megfigyelő az első aki észleli az ellenséget vagy ellenségeket és elindítja a támadást felé vagy feléjük.
-A boss és a csapata arra törekszik hogy ne hagyják el a védett pozíciójukat így ablakokból és egyéb megerősített helyekről fognak támadni, fejlett taktikákat használnak épületen belüli harckor és speciális viselkedés modelljük van a kültéri harcoknál-Használják a telepített fegyvereket, támadnak vagy visszavonulnak hogy védjék a boss-t és hogy tartsák a területüket. Ahogy a vonat közeledik (Vonat kimentési pont amit meg kell várni), a boss és az emberi megszállják a peront-Minden elérhető fegyvert használhatnak, gyakran viselnek nehéz páncélt és sisakokat
Új boss Shturman
-Woods-on a fűrészüzem körül tevékenykedik
-Van egy „közösen gyűjtött rejtekhelyük” különböző értékekkel. Általában magánál tartja a kulcsot
-A rejtőzködést részesíti előnyben, távolról próbál támadni, fedezékből, kijátssza az ellenfeleit azzal hogy jobb pozíciókba mozog, hagyja hogy az játékosok közelebb kerüljenek ezzel bekerülve az effektív tűztávolságba
-Kettő emberből álló csapata van
-A boss és az őrei is távolsági fegyvereket használnak
Több mint 160 új fegyver alkatrész és modul
-Új 12 és 20-as kaliberű sörétes lőszer
-Új 4,6x30 és 5,7x28-as kaliberű lőszer
-Új felszerelések
-Új mechanika a feketére lőtt testrészek kezelésére, műtő készletekkel
-T-7 hőképalkotó eszköz
-Új cserekereskedelmi tárgyak
-Új fogyasztható tárgy típus – Alkohol
-Új törés hang effektek
-Új fegyverek: AsH-12, FN P90, M9A3, FN Five-Seven, TX-15, MP5 Kurz
Új küldetések a régi kereskedőknek (+pár régi át lett dolgozva)
Új grafikai kiegészítések/javtások és animációk
-TAA élsimítás (temporal anti-aliasing)
-HBAO árnyékolás
-A talaj már árnyékot vet és van önárnyékolása is
-Textúra streaming a RAM használat csökkentésére
-Új fű, nagy távolságú renderelési és fű árnyék opciókkal
-Új robbanási effektek-Változó animációk az elsősegély csomagok használatához
-Áruk automata csoportba rendezése a kereskedők menübe
-„Mindent átvesz” gomb a tárgy átvétel képernyőn
-Az elsősegély csomagok legördülő menüjébe bekerült a „mindet meggyógyít” opció raid-en kívüli ellátáshoz
-Új pont a fegyverek legördülő menüjében „szétszed”
-„ÖSSZEÁLLÍTÁSOK” gomb az alsó panelen az összeállítások módba való könnyebb navigáláshoz
-Automata kitöltés kijelölő négyzet a kereskedők ajánlatainál
-Egyidejű stimuláns értékek értékek lettek hozzáadva pár ételhez és italhoz
-Életerő státusz kijelzés a raidbe indulás előtt a karakter választó képernyőn
-Új hangok a különböző felületen való kúszáskor
Optimálizációk:
-fű render és megjelenítési optimalizációk
-animációs rendszer optimalizációja
-a kifosztható tárgyak területre spawnolásának optimalizációja
-az ikon generálás optimalizációja
-a környezeti kitakarás effekt optimalizációja
-a volumetrikus fények optimalizációja
-Új „csak fizikai CPU magok használata” opció (mindenki számára ajánlott ezt alkalmazni)
-CPU terhelés optimalizálás
-optimalizált contact SSAO effekt algoritmus
-az optikai irányzékokon néhány optimalizáció
-területek optimalizálása
-offline mód fizikája optimalizálva-ragdoll (tehetetlen test fizikája) optimalizálva
-optimalizált eldobott loot és a gránát fizika-rengeteg fagyást és szaggatást kiváltó ok javítva (renderelés, fizika, animációk,felszerelés ablak, harci logikák, stb)
Bot javítás és fejlesztés:
-AI harcon kívüli viselkedés fejlesztve
-A botok most már forgatják a fejüket a látószög növeléséhez
-a botok mostantól üdvözlik egymást, mutogatnak egymásnak, és információt adnak át-a játékos scav negatív reakciójára a scav is negatív reakcióval válaszol, vagy mutogat
-a botok közel mennek a kifosztható tárolókhoz
-a tétlen botok körülnéznek, leguggolnak
Javított AI harc közbeni viselkedés:
-fejlesztett gránát dobási algoritmus-fejlesztett algoritmus a célpontra forgásra különböző távolságokban
-AI javítások-javítva lettek azok a bugok amikor a botok nem reagáltak a távolról vagy hangtompítóval leadott lövések találatára-javítva lettek azok a bugok amikor nem sikerült átlőni bizonyos bokrokon, kerítéseken, fákon
-javítva lett az a bug amikor a bot rossz célpontot vett célba és nem vette figyelembe a közelebbi veszélyt
-javítva azok a bugok amikor a botok beszorultak valahova
-javítva az a bug amikor a bot nem tudott rád célozni ha közel guggoltál hozzá
-javítva lett az a bug amikor a botok fenyegető szövegeket mondtak a játékos scaveknek-javítva lettek az ajtókkal való interakciós bugok
Javítva:
-a bug amikor lehetséges volt PSO és hőképes irányzékot egyszerre felszerelni és a PSO hőképes távcsőként viselkedett
-a bug amikor a fegyver eltűnt hogyha a tárolódba mozgattad miután összecsuktad a válltámaszt (bugos cellák a tárolóban)
-a tárgyak nem tűnnek el a tárolódból miután a tedd a bolhapiacra gombra kattintottál
-Error 228 miután átvetted a küldetésért járó jutalmat
-Error 228 miután a flea marketre helyett fegyveren a lámpa más helyre lett felszerelve-egy tárgy többszöri bolhapiacra helyezése miatti Error 228
- Error 228 miután egy cellában 2x akarsz szétosztani valamit
- Error 228 hogyha 2 féle fegyvert bolhapiacra raksz- Error 228 hogyha mozgatod a pénz aztán fegyvert javítasz ezzel a pénzzel
- Error 228 amikor törlöd a tárgyat a küldőtől a bejövő üzenetekben
-az eltűnő üzenetek újra bejelentkezéskor
-a bug amikor a tartósság szűrő nincs figyelembe véve a tárgy teljes elhasználódásánál
-a bug amkor a csapattárs „bad backed matching” hibát lát raidbe betöltéskor
-a bug amikor az új lojalitás szint nem nyílik meg hiába van teljesítve minden követelmény
-a bug amikor a mindet felvesz gomb megjelenik úgy hogy nem minden tárgy lett biztosításban visszatérítve
-a bug amikor a bot-ok nem tudnak spawonlni a területre
-a bug amikor szögesdrót vagy tűz miatti halálkor kiír egy nevet gyilkosnak a raid utáni összesítőn-a ui „reszketés” nem szabvány felbontásokon
-a bug amikor egymásra halmozódik a fájdalomcsillapító hatása
-a bug amikor a fájdalomcsillapító hatóideje nő a felszerelés ablak megnyitására
-a bug amikor a nehéz légzés hangja harmadik személy nézőpontjából nem szűnik meg
-a bug amikor az öngyilkosságod PMC killként van jelen a meccs összegzőben
-a bug amikor a karakter bal keze meg van csavarodva a menüben
-a bugok a tárgyfelvétel rossz feldolgozása miatt
-a bug amikor a törött lámpák újra világítanak hogyha ellépsz majd újra odalépsz hozzájuk
-a bug amikor a tárgy használat megszakítás animáció nélkül zajlik le
-a bug amikor az interakció nem működik miután a használt közelharci fegyver ki lett dobva-a bug amikor a fájdalom és a remegés hatás nem múlik el a törés kezelése után-a késés a negatív hatás megjelenésében
-a bug ami akkor történik ha fejforgatás közben fejbe csapnak és ezt nem számolja rendesen a rendszer-a lövés hangjának megszakadása fegyverváltás közben
-a bug amikor nem jelenik meg a töltény a fegyverben a raid kezdetekor
-a vizuális bug amikor a szemüveg látszik a füstben és a ködben stb.
-javítva a túl fényes tükröződések a távcsöveken és az irányzékokon vagy a tükröződések hiánya-a kereskedők kihagyása a listából ha túl sok az ajánlat-a füstgránát bug spamelése
-a matchmaking különböző hibái
-a régi küldetésekhez kötődő hibák
-különböző bugok és glitchek amik a játék összeomlásához vezetnek-a területeken lévő bugok és a nem látható tárgyak renderelésének hibái (300 különböző javítás)
-a háttér hangok a területeken játékba betöltés közben
-különböző kezelőfelület problémák és a hibák
-a hibák amik hibás raid után statisztikákat eredményezhetnek
-különböző hálózati javítások és fejlesztések a Unity 2018.4-es verziójára való átállás miatt
-különböző fordítás szövegi hibák
-különböző problémák az egymásba lógó felszerelésekből
-egyéb kis hibajavítások
Változott:
A testpáncélokat már nem lehet a golyóálló taktikai mellényekkel együtt hordani
Már nem lehet bizonyons tárolókat, fegyvereket, mellényeket és hátizsákokat rakni a konténeredbe (alfa, béta, epszilon, gamma, kappa)
Mostantól pár kulcs csak néhányszor lesz felhasználható. Ha kifogyott akkor eltűnik a tárolóbólA kereskedők menüben ha beváltunk tárgyakat, "kifogyott" jelöléssel lesznek ellátvaCustoms és Shoreline-on megváltoztott a nap pályájaA chat-ben már teljesen ki lehet törölni a beszélgetéseketA válltámasz már behajtható a menüben mikor átpakolunk a Scav kör után.Újra egyensúlyoztuk a 9x18 lőszereket
Megváltoztattuk pár válltámasz, tára, és más fegyver alkatrész tulajdonságait
Botok és Scav játékosok új felszerelésekkel kerülhetnek játékba
Megváltozott a Blackrock és AVS mellények kiosztása, most már az AVS páncélozott lett
Hozzáadtuk az "all offers" (összes ajánlat), "only from traders" (csak kereskedőktől), "only from players" (csak játékosoktól) legördülő menüt a bolhapiac szűrőihez
Ha ugyanolyan tárgyakat kapunk levélben, akkor a tárgyak összeadódnak (amennyiben lehetséges)A fegyvereket már nem üresen fogjuk megtalálni.
Fejlesztett fegyver visszarúgási rendszer és a fegyver visszarúgási képesség már működik
Az erő képesség már kevesebbet ad hozzá a futási sebességünkhöz
Hasaláskor már sokkal halkabbak leszünk
Kontéreket átdolgoztunk, megváltozott, hogy mit miben találhatunk
Átdolgozott és kibővített zsákmány helyek a térképeken
A kereskedők kínálatát megváltoztattuk
Tárgyak megvilágítása megváltozott mikor megvizsgáljuk őket a menüben
Még olvashatóbb betűtípusok a menükben
Fejlesztett spawn rendszer a pályákon
Kivettük az elsőbbségi opciót a bolhapiacról
Magasból való leeséskor még nagyobb az esélye a törésnek, és sebesülésnek
Egyéb kisebb változtatások
Mi mindannyian és személy szerint én is (Nikita) elnézést kérünk a késésért. A változások mértéke óriási és most már a hibák kijavítására koncentrálunk. Minden egyes alkalommal mikor megkíséreltünk felállítani egy javítási kiadási dátumot, néhány új kritikus hibát fedeztünk fel és ilyenkor el kellett tolnunk a dátumot amíg kijavítottuk a hibát, mert nem szerettük volna úgy kiadni. Ahhoz, hogy hibamentes legyen, kérjük adjatok még egy kis időt--- nem mondom mennyit mert akarom elkiabálni, hogy super soon soonish soon! Köszönjük a türelmeteket!!!
A BSG csapat(A fordítás nem jöhetett volna létre ilyen gyorsan ha nincs Hebők "Fr0zen0ne" András, köszi a segítséget! Settenke)
Forrás: Escape from Tarkov Hungary facebook oldala[ Szerkesztve ]
-
vaakuum
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Fujifilm X
- Futás, futópályák
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Milyen egeret válasszak?
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...