- Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
- Rövid teaser trailert kapott a Dragon Age: Dreadwolf
- EAFC 24
- GTA VI
- Alkoholista nevelde
- Nintendo Switch
- PlayStation 5
- Teljes verziós, ingyenes mobil játékok és alkalmazások
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
cskamacska
addikt
Mikor olvasom ezeket a játék címeket, azon gondolkozom, nincs-e már túl sok játék a piacon.
Dehogy nincs:
Brad Wardell - Game Developer Economics of 2019
A paretót tizedes vesszőig készpénznek venni Steam eladások terén talán erős, de az egyértelmű, hogy a kismillió Fake Game a Devolver Digital féle minőségi indie játékok torkára lép.
A Graviteam Tactics, és a DCS World fejlesztői is abbahagyták a szimulátoraik komolyabb leárazását, mert az impulzus vásárlásokra akkor lehet alapozni, ha a játék látható marad. Márpedig 29976 "játék" közül mégis csak nehezebb kitűnni mint 6000 tényleges játék közül.
A Valve kiemelő csoda scriptjei meg vagy működnek, vagy nem.
Polygon - Valve slaps Wandersong, a very real game, with fake-game restrictions
Azaz inkább nem.
Tomsolo: Esetleg ezt kiposztolhatnád facsére, arról csinálhatnál mentést instára, annak a képernyőjét meg feldobhatnád képhost/képfeltöltés valamelyikére, hátha eltűnik egy hét múlva. De csak így leszel trendy!
Lackóó(/dadawa /ne_zavarj /Lilian Gish) nem elveszett, csak átalakult.
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
tomsolo
őstag
válasz cskamacska #125353 üzenetére
Uplay: tom.solo | Steam: tomsolo | Hivatásos zsákbamacska-nyerészkedő
-
micafighter
nagyúr
válasz tomsolo #125358 üzenetére
Ha már témánál vagyunk elmondom hogy működik mivel ezzel is foglalkozok: különböző tierek vannak repjegy arakara, mindegyik tierbol korlátozott számú van, úgyhogy ha 3 vagy több ember utazna akkor érdemes próbálgatni, mert ha mondjuk a legolcsóbb tierben már csak 3 hely van, és 4en utaznatok, akkor mind a 4 embert a drágább tierbe rakja, és így mind a 4en drágább jegyet fizettek. Úgyhogy ebben a szituációban olcsóbbra jön ki ha 3 embernek vesz jegyet egyszerre valaki, a 4.nek pedig külön.
Egyébként az utazási irodák nem csak drágábbak, de meg is szivathatjak az embert, mert ha valamit intézni kell és felhívod a légitársaságot aa foglalasoddal kapcsolatban, akkor security chekkel kezdenek, és ha nem tudod megmondani a fizetéshez használt kartyaszamot pl vagy emailt, akkor nem is fognak tudni neked semmit segíteni, és ezeket az infókat sajnos az utazási irodák előszeretettel visszatartják. Ha magadnak foglalsz a légitársaságnál, akkor még nyilván tudod milyen emailt irtal be meg mivel fizettel.
-
i2k
senior tag
Modiknak üzenem, hogy akkor hol voltak "személyeskedés" tárgyában, amikor beszúrtam TheNewDawn "fincsi" üzenetét, vagy miért nem olvasták arty üzeneteit?
Mindegy. H.a.g.y.j.u.k.
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
tomsolo
őstag
válasz micafighter #125360 üzenetére
Ez csak az egyik része a dolognak, fapadosoknál (bár szerintem a az összesnél így működik csak nem ilyen látványos) pluszban van egy árverésszerű algoritmus is ami abban a pillanatban beindul amikor befut az első foglalás a repülőn- ez egyébként a tierek közt ugrál felfele.(Bár akár ezt az is generálhatja milyen sokan érdeklődnek: értsd keresnek arra az időpontra, nem is kell ténylegesen foglalni.) Ez sok mindentől függ mennyire nagy lesz igény, főszezon vagy nem, az oda-vissza megtud-e felelni vmilyen elvárható gyakori távnak - érted normál nyaralás pl. egy hét, nos így lehet akkor tripla különbség is az oda meg a vissza között.
Van aztán az az eset is amikor nincsenek elegen, ilyenkor lehetnek az utolsó napos bomba ajánlatok - ezeket nem számolom mert így nehéz tervezni, de rövidebb utazásoknál érdemes lehet megvárni hajrát - max nem utazol. Leegyszerűsítve kétféle módon járhatsz jól: vagy sikerül elsőként foglalnod egy nem gyakori oda-vissza járatra vagy kifogsz egy járat feltömő akciót. (Bár lehet, hogy ilyenkor már a 10 kilós csomagod a poggyásztérben végzi.) Zárójelben őrület ami itt megy, sajnos egy magángép cirka 150 milkától indul, a fentartás meg horror. )
A cookies, ip figyelős dolgok meg faszságok: nem így működik. Ezt lehet tesztelni is ám, nem rakétatudomány.
Utazási iroda valóban tud lehúzós is lenni, sok kedvenc tétel van itt amire fel lehet vonni a szemöldököt, a reptéri illeték az egyik, a másik nagy kedvencem viszont a transfer díj az amin a legtöbbet keresik. Utóbbihoz viszonyításképpen: retúr transfer díj irodán keresztül, zsúfolt buszban, mindenkivel: 30-40ezer, ugyanez helyben buszos(shuffle): 10 ezer, privát kocsival- csak te ülsz benne: 20 ezer.
Amiben viszont jók is tudnak lenni az a szállás. A legtöbb esetben a direct booking a legdrágább dolog, ezt se sokan tudják.
[ Szerkesztve ]
Uplay: tom.solo | Steam: tomsolo | Hivatásos zsákbamacska-nyerészkedő
-
maross
veterán
válasz tomsolo #125362 üzenetére
Lehet hogy urban legendek, de nem tul nehez elhinnem, hogy egyes legitarsasagok egyes jarataira igy mukodik. Mindenre van egy algoritmus, es ebben rengeteg
fantaziapenz van, miert pont ez ne lenne kihasznalva. [link]eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok
-
arty
veterán
+1, erre szerintem sem volt semmi szükség
(#125363) maross
hugomnak ázsiában nem egyszer vettem új gép, uj account megoldással olcsóbban repjegyet (lehet, hogy a kukitörlés elég lett volna, de ez egyszerűbb volt)
szal 10000+1%, hogy eltárolta a gépén/accán a nézegetést és szép lassan emelgette az árat, ahogy nézegette (akár napi 2-3x is! csak hogy meglegyen a nyomás a vásárlásra....)
LEHET, hogy mondjuk a wizzair épp nem így működik MA, nem tudom.
[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
tipuka
addikt
gameladennél nem tudom ki tervez venni játékot, részemről nem ajánlott, plague inc. evolved -et vettem ott nemrég, tegnap el lett távolítva a játék a fiiókomról... egy refundot remélem sikerül összehozni, bár sokat nem remélek.
-
tomsolo
őstag
Mgejelent steamre a Catherine Classic
Akit érdekel, jelenleg a 2game-n tudja behúzni a legolcsóbban, a COMMUNITY2GAME kuponnal ~ 11 GBP
Uplay: tom.solo | Steam: tomsolo | Hivatásos zsákbamacska-nyerészkedő
-
i2k
senior tag
válasz tomsolo #125367 üzenetére
Várólistára tettem.
//Mármint: akció-várólistára. Eddig ugyanis konzolos beszerzési listámon szerepelt. Hál' Istennek, az Atlusnak meg jött a magához való esze.
Remélem, további --- eddig konzol-fogoly --- címek is landolnak a PC fronton.//szerk.: mondjuk, most látom, hogy a Persona-sorozatból vannak olyanok, amik böngészőben játszhatóak.
Ettől még rendes átiratok a sorozatból érkezhetnének.[ Szerkesztve ]
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
tomsolo
őstag
g2a most már a seller fölé kell vinni az egeret hogy lásd hány itemes jankó, cserébe a tök félrevezető % az látszik
kinguin is kapott új dezájnt - hát kidobott pénznek látszikUplay: tom.solo | Steam: tomsolo | Hivatásos zsákbamacska-nyerészkedő
-
micafighter
nagyúr
Bungie kiválik Activisionbol és úgy néz ki független fejlesztő és kiadó lesz.
Vicces amúgy ez a sok bullshit amit a cégek mondanak. Bungie bejelentésében ,,..successful relationship with Activision.." mikor az elmúlt hónapok befektetői gyűlései és az azokról készült cikkek arról szóltak Activisionnel, hogy a Destiny mennyire alul teljesít Activision szerint.
Na de így talán lesz némi remény hogy valami jobbat kapunk.
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
EA at its best: https://youtu.be/ncf9lz_i06U
Sajnos nekem is volt szerencsém a csodás EA supporthoz.
-
őstag
http://steamcommunity.com/id/DrTechnoid/
-
_drk
őstag
Újabb Activision-Blizzard érdekességek.
Végleg elhagyja a Blizzardot az egyik alapítója
Tehát a Blizzard szerintem eddig tartott, úgy ahogy azt eddig ismertük.
A végén még gyorsan valami félig összetákolt valamit is ki kell adniuk, ha már a Hots-ot is parkoló pályára rakták (megszüntették a versenyeket), a WOW se fog a végtelenségig működni, így is csodálkozok, hogy ennyit bír, bár más MMO nincs nem is nagyon volt mivel ez mindent kipusztított maga körül.Zuhanórepülésben az Activision-Blizzard részvényei
Ezt nem értem, elvileg a Destiny nem lett valami nagy siker, már most, hogy ingyenes meg a rengeteg DLC-vel elvileg ér már valamit, de még mindig nem hallok róla örömódákat, mennyire jó multis cím lenne.
Erre aki még pénzeltei is volna az egész bukdácsolást, otthagyják...De a Cod most megint sikeres, úgyhogy aggodalomra semmi ok!
-
micafighter
nagyúr
Nem az első fejes aki távozik Blizzardtol az Activision merger óta.
Egy másik fejes aki már egy ideje otthagyta a Blizzardot az elsők között, mondta hogy ez lesz, fokozatosan lecserélik a fejeseket Activision embereire. A mai Blizzard már egyáltalán nem az, akik anno a Warcraft, wow, Diablo 1-2ket készítette.
[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
A BlizzCon a botrányos Diablo: Immortal esete után vallották be hogy dolgoznak Diablo folytatáson. Előtte is mondták hogy dolgoznak sokmindenen de a mobilos cím után már rajzfilm stb. is valóságosabbnak tűnt.
(Mindezek előtt már 2017-ben eljátszották hogy valami nagy Diablo dolgot bejelentünk a BlizzConon, később közölték hogy hát mégsem. Tavaly is bejelentették hogy nagy dolog lesz, majd közölték később hogy hát ne számítsunk nagy dologra. Lett a mobilport).Utána meginterjúvoltak pár mostani és volt alkalmazottat névtelenül.
Tiszta vicc kategória. Többszöri koncepcióváltás stb. egyszerűen nem tudtak mit mutatni a BlizzConon belőle.Ja és a botrány után gyorsan bejelentették hogy jön a Diablo 3-hoz patch. Aki nem játssza annak mondom, hogy kb. 1 év 3 hónapja nem volt patch és ennyit bírtak gyorsan kitalálni. Ha nincs a botrány ennyi se lenne. Ez tartalmilag 0, maximum egy 2 órás meetingen találhatták ki, utána összedobták. Nem viccelek, magasak a buffok, és korábban PTR-ről kijövet volt sok nerf, most úgy néz ki majdnem minden maradt. Erre korábban nem volt példa.
A kommunikációjuk botrányos, az Érát 8-án zárniuk kellett volna (megígérték novemberben és decemberben is), majd 10-én hogy bocs, félrement a kommunikáció, izé majd a jövőhéten zárjuk.
A szezonzárást is kitolták menetközben decemberben, ez sem volt jellemző.
Az előző szezonkezdés úgy rémlik órákkal később kezdődött.Nem tudom más játékaikkal is így bénáznak?
Úgyhogy amiket linkeltél és a többi infó alapján ajánlatos hogy ne szúrják le az új Diablot, esetleg még kisülhet belőle valami. Ha nem, akkor részemről a Blizz mehet a süllyesztőbe.
(#125374) micafighter: Persze hogy rég nem az a cég, azokat a Blizzard North csinálta akiket ezer éve bezártak.
Persze a Blizz vezetők próbálták tartani a cég szellemiségét meg minden, de csodákra ők sem képesek a nagykutya Actival szemben.
Jó cég volt a Blizzard nagyon jó játékokkal van ami mondhatni stílusteremtő volt, más nem, de igen jó minőségben. Egyedi cég volt kevés IP-vel de nagy nevekkel.Akit érdekel, Rhykkernek van egy érdekes videója a Blizzardról, és melyik komolyabb fejlesztő hová ment, mit csinált 2016-ig.
A videó alatti leírásban van egy kép, ha valakit csak a lényeg érdekel.[ Szerkesztve ]
-
_drk
őstag
válasz reelc #125375 üzenetére
Fennállásuk óta 2000-2001-ben nem adtak ki semmit. Majd W3 aztán WOW 2003-2005. Ott még a kieg megfelelt egy teljes játéknak, úgy mint előzőekben is, tehát jó évek voltak.
Majd 2010-ben jött az SCII, ami már az epizódikus formátumban szerintem nem volt valami jó. Mondjuk én vagy 2 éve nyomtam le egyben az egészet, úgy hogy engem nem zavart. (Egyébként erre mondták, hogy ennyi van az RTS műfajban, egy jó iparos munka. Azóta nagy AAA cím nem hiszem hogy komolyabban foglalkozott volna RTS-sel. Mármint 2010-től, nem 2015-től.)
Majd 2012 Diablo III. Ami utolsó nagyobb játékuk volt. Kampánnyal, multival mindennel.
Majd HOTS és OW hardcore multinak. Ahol inkább csökken már a játékos bázis szerintem mint növekszik így pár évvel a megjelenés után.
Tehát az elmúlt 15 évben, lett egy WOW, SCII meg egy Diablo III, amit rendes teljes játéknak tudnék nevezni. Max még az OW, de az engem valamiért taszít!
Hots-ot mint elkésett moba klónt, meg Heartsone-t mint kártyajátékot bele se számolok inkább...
De ebből szerintem minden játék már inkább döglődik, mint hogy tényleges jó nyereséget hozna felívelő görbével.Így belegondolva nem is csodálom, hogy rendet kell ott tenni.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz TheNewDawn #125377 üzenetére
Szintén.
Amúgy én komolyan azt nem értem, elnézve az összes régi kedvenc játékstúdiómat (Westwood, Bullfrog, Blizzard, Bioware, id), hogy onnantól kezdve, hogy engedték magukat felvásárolni és/vagy tőzsdére menni, iszonyat lejtmenetbe indult kb. az összes ezek közül, hol lassabban, hol gyorsabban.
Miért érte meg ez nekik? Ennyi pénzt hoztak ezek az (utólag végzetesek tűnő) döntések?
Ezt senki nem látta előre közülük?Egy sikeres Blizzard-nak pl. miért érte meg összeállni a Vivendi-vel/Activision-nel?
[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
válasz Renok #125378 üzenetére
Röviden pénz, pénz, pénz.
Emellett más volt a siker 15+ éve: egy alapjátékból sokat eladtak, utána a kieget is megvették sokan.
Ma az a siker hogy megveszik sokan az alapjátékot, és utána az ömlő DLC-kből jön még sok pénz, ami igen minimál munka és tartalom és drága árcédula a korábbi kiegészítő lemezes módszer helyett.
Meg persze mikrotranzakciót vagy lootládát is bele, mindegy hogy hívod, a játék megvásárlása után is költhess rá, mert hosszabb távon a kiadónak az a jó pénz. Fizesd ki plusszban később a játéknak a felét, az árát, dupláját még stb.Meg nyilván példányszámilag is más a siker, meg ugye sok multiplatform cím is van.
Lehet 15 éve 1 milliós eladás az nagyon jó volt, ma meg bukás, főleg ha nem mondjuk 2 hónap alatt jön össze. Most csak így mondtam számokat.
Elvégre amíg meg nem jelenik a játék, addig a kiadó pénzel mindent, pl. mint régen a zeneiparban (nyilván manapság is).[ Szerkesztve ]
-
Crytek
veterán
válasz Renok #125378 üzenetére
Én úgy látom ,régen a játékfejlesztés kb "szívből" jött.. A cél az volt ,hogy olyan produktumot tegyenek le az asztalra amiről sokáig beszélni fognak mert valamiért/valamiben "etalon" lesz..Aztán hogy ezek kiknek és miért tetszenek miért "maradtak" fent a köztudatba hogy ha valamivel szembe kell állítani akkor őket hozzuk fel példának...Számomra ilyen játékok pl a Dead Space 1, F.E.A.R 1,Crysis 1, Far Cry 1
Ma már az a lényeg nem baj ha félkész meg bugos meg szar majd 3 év múlva mikor már 30 millióan bétázzák talán befejezzük...csak a zseton legyen meg az fontos. A vásárló le van szarva.
De ez van, sajnos ezt ti tettétek ilyenné (rám ne nézzetek én nem pénzelem a férgeket),mert az user tudja ezt bojkottálni,de a sokmillió birka asszisztál nekik. És amíg birkák vannak ez lesz egyre jobbanNext PC Upgrade: 2022
-
reelc
veterán
válasz Crytek #125381 üzenetére
Van mégegy nagyon fontos dolog.
Az 1990-es években kellett kitalálni mindent. Ahogy a PC-k elkezdték megvetni otthonra akár játékra a lábukat.
Tényleg mindent. Műfajokat, stb. Ez újdonság volt a korábbi Commodore, Amiga és társai után. Ok, voltak róluk átiratok, de más lehetőségek jelentkeztek. Más gép, más nyelv, grafikai megoldások, stb. Kezdetben akár itt is 1-2 fős fejlesztések voltak, aztán kisebb csapatok, majd nagyobbak. Úgy vélem az igényesebb indie csapatok lehetnek hasonlók manapság, mint régen. Kiadóktól függetlenül alkotni valami egyedit. Ismétlem az igényesebbek.Úgyhogy akkor is a pénzszerzés volt a cél, de jobban megvalósíthatták az ötleteiket, ha nem is új dolgot találtak ki egy idő után, hát csiszolták az addigiakat, stb.
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz Crytek #125381 üzenetére
Két féle játékfejlesztő van: az egyik pénzért csinálja, a másik pedig azért, mert szereti. A nagy kiadóknál a hierarchia tetején a befektetők vannak, így a fő szempont mindig a pénz lesz. Az a fejlesztő akit ez zavar, és azért fejlesztő mert szereti ezt csinálni, és szeretne egy minél jobb játékot letenni az asztalra, az elmegy indienek.
-
TheNewDawn
addikt
válasz micafighter #125383 üzenetére
Vagy van egy harmadik megoldás: Obsidian ill CDPR esetleg Larian /Arcane studios
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz TheNewDawn #125384 üzenetére
CDPR is idnie, talán a legnagyobb. Az indie szó szerint függetlent jelent. Bár a CDPR
az nyílt részvénytársaság , amíg a vezetés és a többségi részvény az alapítók (vagy családjuk) kezében van, addig ez kvázi egy nagy családi vállalkozás.Így a befektetőkkel szemben érvényesíteni tudják az akaratukat az alapítók.
Akkor van gond, ha a befektetők (vagy kiadók) akarata érvényesül, mert ők pénzt akarnak első sorban.
CDPRnel ugye ők a fejlesztők és a kiadók is, reméljük így is marad és családi kézben marad a többségi rész és a vezetés, így érvényesülhet a ,, minél jobb játékot akarunk letenni az asztalra" mentalitás, a pénz pedig csak másodlagos lehet.
Obsidian mar nem jó példa sajnos mert most megvette az MS, de hátha nem barmoljak szét.
[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
válasz micafighter #125385 üzenetére
Az Arcane meg a ZeniMaxé.
Jó példa szerintem az eddig 1-2 játékos indiek között van, akik pl. Kickstarterrel/Early Accessel kezdték az első játékukat.
Most persze a színvonalasabbakra gondolok.[ Szerkesztve ]
-
FunPro
senior tag
válasz TheNewDawn #125384 üzenetére
Nope!
Szeretem, becsülöm a cdprojectet de ők is pénzből élnek.
Az, hogy te külön kategóriába sorolod őket, betudható a jó marketingnek.
Tény, ők sokkal felhasználóbarátabbak, de csak mert jól megy a szekér. Nomeg, azt se felejtsük, hogy ők kapnak állami támogatást is...
Persze, attól még ők a követendő példa, de nem fogom őket piedesztálra emelni csak azért, mert egyébként úgy viselkednek, ahogy egyébként mindenkinek kéne.
I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
micafighter
nagyúr
válasz FunPro #125387 üzenetére
Nyilván pénzből élnek, egyik fejlesztő se szeretetszolgálat. A különbség az, hogy mik a prioritások. Lootboxok meg mikrotranzakiok nélkül is lehet penzt keresni. ,, Tegyünk le egy minél jobb játékot az asztalra, és mellette keressünk minél több pénzt". Nincs ezzel semmi gond. A gond azzal van, hogy pl EA-nal (vagy akármelyik tetszőleges kiadó/befektető) a,, jó játék" a prioritások között az első 10be se fér bele kb. Nekik nem elég sok pénz, nekik az ÖSSZES pénz kell. Úgyhogy a ,,tegyünk le egy minél jobb játékot az asztalra, és keressünk meleltte minél több pénzt " helyett a fő stratégia kb így néz ki: ,, mikrotranzakciokbol fele annyi ráfordítással 2x annyi profitot realizalunk mint ha jatekfejlesztesbe fektettünk volna, úgyhogy erre kell fókuszálni. A mikrotranzakciokat kell eladnunk mert abban van a pénz, lehetőleg recurring revenue formában, tehát live servicere építve, csináljunk akkor egy játékot amivel ezeket el tudjuk adni".
Remélem átment a lenyeg és érzed a különbséget.
[ Szerkesztve ]
-
_drk
őstag
válasz micafighter #125388 üzenetére
Ez mostanra igaz! De szerintem ez változni fog. Nem hiába megy a Sony szekere a sok exkluzív címmel.
Még az Activison el van a Coddal az tény, de a Bf már most meghanyatlott ezzel a fél kész 5-el.
Azért minden nem vesznek be még a hülyék se. Ott a legjobb példa az Ubisoft-al, hogy megtudtak újulni az AC-val.Leginkább azzal van a baj, hogy a nagy kiadók is bele-bele hibáznak, ha egymás után 2 bukta van akkor belehet csukni az ajtókat.
Egy másik megoldás, hogy letenni valami újat az asztalra, pont a régi időkben ezt játszották, mikor ezek a kiadók/stúdiók kitűntek a többi közül. Most ott a PUBG, az is Indie, jó szar, de megvannak veszve érte.
Erre sajnáljuk a Blizzardot, amikor ők 10 év alatt alig adtak ki valamit. A legtöbb címe mára a "meh" kategóriának felel meg. A Diablot mindenki unja, az SC az epizódikusságával nekem már mínusz lett és mivel a multija abszolút nem érdekelt, így csak a legvégén szereztem be.
Az OW is csak egy felturbózott Quake, de ez legalább el megy egy fejlődésnek. A kártya játékot meg a Moba klónról nem írok semmit.
Viszont azt tudjuk, hogy a WOW az mai napig termeli a pénzt elég szépen, úgy ahogy a Heartstone és az OW is, csak 2019 van és én nem is tudok semmilyen bejelentett címet tőlük kivéve a mobilos Diablo-t...
Tehát ők is szépen ráültek a pénzre és jól van, az alapítók biztos jól megszedték magukat. -
Dilikutya
félisten
válasz micafighter #125388 üzenetére
Azért a CD Project-et és az EA-t nehéz összehasonlítani. Te is kiemelted, hogy a CDPR egy nagy családi vállalkozás. Lényegesen kevesebb helyre kell a bevételt szétdobni. Az EA hatalmas cég, sok befektető, sok alkalmazott, az ilyen nagyra hízott cégeknek a költségei is lényegesen magasabbak. A fejlesztőket is fizetni kell, márpedig nem kevés stúdióval dolgoznak együtt. Ekkora méretben a CDPR sem így állna a játékkészítéshez. Arról nem is beszélve, hogy a Witcher szérián kívül nem csináltak semmit, leszámítva pár mobilos játékot, meg a Gwentet. 10 év alatt 3 komoly játék, ezt azért illik színvonalasra csinálni.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
TheNewDawn
addikt
válasz Dilikutya #125391 üzenetére
Hát szerintem ha csak a 2 dlc t vesszük a witcher 3 hoz, azok bőven felérnek mind minőségben, mind időtartamban külön AAA+ játékokkal, szóval az a 3 akkor máris 5 És idén jön valszeg a Cyperpunk 2077, és 2021 ig még egy AAA cím ( remélhetőleg az új witcher Szóval nem olyan rossz ez így már.
Különbenis, inkabb adjanak ki 2-3 évente egy nagyon jó gamet, ha tartani tudják a minőséget, mintsem évente szórjanak ki 3 fost. -
FunPro
senior tag
#micafighter és #TheNewDawn
Én nem védem az EA-t és társait, utálom a mostani dlc rendszert és a mikrotranzakciókat (ha egy 80 dodós címről beszélünk).
Azt viszont nem mondanám, hogy nem értem meg pl. az EA-t. Teljesen megértem őket, sőt!
Nem tudom ki dolgozott soron, olyan helyen, ahol van napi kvóta. Még szerencsére én sem kerültem ilyen helyere, de ha egyszer oda jutok, tudom hogy lehet a legjobban kiszúrni a többi kolegával. Szimplán nem hogy elérem, túllépem a napi kvótát! Ezt soha nem szabad! Ha sierül átlépni a határt, onnantól azt a szintet fogják elvárni.
Amikor az EA bevezette a sok lootboxos szemetét, ők sikeresen bankot robbantottak, és túllépték a kvótát. A befektetők pedig onnantól elvárják ezt a szintet, sőt, miután itt befektetőkről beszélünk, még többet is szeretnének a pénzükért. Innentől az ea jóhogy a pénzre fog menni, mert ha nem hozza a kötelezőt, lehúzhatják a rolót. Megérdemlik, maguk alatt vágták a fát, nem kár értük.
Itt van a másik oldalunkon a CDPR. Suttyó lengyel fejlesztők, 0 kockázattal. Az általuk kiadott Witcher 1-2 nem volt rossz játék, de nem is cumta le magát mindenki tőlük. (Hozzáteszem, én a Witcher 1-et is imádtam).
Aztán jött a Witcher 3. Itt hirtelen mindenki rákapott a dologra, ömleni kezdtek a milliók, mindenki happy.Valószínüleg a harmadik részre jó fogadtatást vártak, de koránt sem akkorát, mint amekkora lett belőle. Innentől ők boldogan mondhatják, hogy a mi játékunkon nincs védelem, mi csak minőségi tartalmat gyártunk, stb. stb. Rajtuk nincs nyomás! Ők most robbantottak bankot! Ha a második hónap után mindenki töltötte volna a játékot, már akkor is örültek volna, mint majom a farkának. Nincsen befektetői nyomás, ráérnek fejleszteni, minőségi dlc-t gyártani, játékot kiadni. Sőt! Nekik még jött az újonnan készülő játékukra az említett állami támogatás, innentől nem hogy nőttek, még csökkentek a kockázatok.
Az pedig csak az ő malmukra hajtja a vizet, hogy a többi nagy fejlesztő követte az EA-t. Ez nekik jó marketing, és kihaszanálják az előnyüket. Jól is teszik!
És ezt csak ismételni tudom. Én szeretem a CDPR-t, nem szeretem az EA féle felfogást, de engem sem dícsér meg senki azért, mert ma nem öltem meg senkit. Akkor én miért dícsérjem a CDPR-t, mert azt adja, amit amúgy mindenkinek kéne?
Majd ha a cdproject bemegy a mélyvízbe (ha van eszük nem teszik), és akkor is tudnak ugyanezzel a mentalítással dolgozni és tartják ezt a szintet, akkor majd talán megdícsérem őket, mert akkor valóban bizonyítottan jobbak, mint az EA és társai. Most csak azért jobbak, mert a konkurencia rossz.
I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
i2k
senior tag
Most (!) olvasom (tudom, tudom, már mindenki tudja, és hol voltam én eddig, barlangban?), hogy a "Wolfenstein: Youngblood" kicseszett módon kooperatívra (és ki tudja, lehet, hogy valami zombie/BR-mód is?) lesz kiélezve!!!
Aqvaéletbe! Az egyetlen, még valamire való single player FPS-t is elbaszarintják...//Persze, persze, jöhet a kioktatás, hogy "lesz és lehetséges" egyedüli játék... ja... ahha...
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
i2k
senior tag
Eddig így tudtam: "(2019.02.22) - 59,99 - "Metro Exodus"
Most megnéztem az adatlapját STEAM-en és kiderült: 2019.02.15 - egy héttel előbb jön(?).
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
reelc
veterán
Szerintem senki nem a mostani Blizzardot sajnálja hanem a régit.
Emellett ez nem pusztán a múlt sajnálata hanem a jövőé is, lehet itt akár túlárazott DLC-s új Diablot is vizionálni.Ráadásul minden újabb változással annak a maradéka tűnik el, szóval már nagyon régóta az Activision dominál ott - de nem a felvásárlás óta, egy ideig valóban csinálhatták úgy a dolgokat ahogy akarták.
De ugye senki és semmi sem tévedhetetlen, a hibákra meg nyilván ugrott az Acti.Persze ha megy a szekér, gazdagodnak az alapítók is. Az miért baj?
De a pénz ugye nem minden, valahol sajnálom azt az ürgét is, meg a többi alapítót akik már nincsenek ott hogy akár évtizedekig küzdöttek az álmukért, egy olyan stúdióért ami minőséget készít és esemény minden új játékuk megjelenése (amikor nem is új műfajt találtak ki, akkor is nagyon jó játékot készítettek), hatalmas rajongói tábora van a játékaiknak... és egy ideje ez megy a kukába.
Mert ugye általában egy cég szellemisége az alapítóitól, tulajdonosaitól fakad, és ahogy egyre nőtt az Acti befolyása, úgy foszlott szét ez.
Nem vagyok Blizzard fan, nem idealizálom őket, mint mindenhol itt is a pénz, sikeresség volt az egyik fő mozgatórugó, de régen emellett tudtak ők olyan dolgokat amiket sokan mások nem, és ha a vezetők másképp gondolkodtak volna mint ahogy, talán a Diablo sem született volna meg.
Meg nem lett volna a Westwood Studiossal szemben a nagy versengés ami az akkori nagy RTS-eket termelte ki, stb. Ráadásuk a Blizz nem ugrott be akkor a nagy DOOM mániának, ugye egy időben szinte minden játék C&C vagy DOOM klón volt. Rengeteg játékstílus menete, stílusjegyei akkoriban lettek lefektetve, és ebben nekik is nagyrészük volt. -
Új hozzászólás Aktív témák
Tiltott minden olyan javaslat, tanács, utalás (illetve ezek kérése), ami a digitális disztribútorok által megszabott szabályok, határok, korlátozások kikerülésére irányul. A teljesség igénye nélkül értendőek ez alatt a VPN-es trükközések, hamis vásárlási adatok megadása és társaik.
Nem tiltott ugyanakkor a régió- és egyéb korlátos leárazások, promóciók, akciók stb. ismertetése, az azokról szóló diskurzus, ha ez nem társul a fentebb említett dolgokkal.
Röviden és tömören: nem érdekel senkit, hogy kijátszik-e valaki ilyen-olyan szabályokat, de itt erről semmilyen formában ne essen szó!
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Rövid teaser trailert kapott a Dragon Age: Dreadwolf
- Fotók, videók mobillal
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5