-
GAMEPOD.hu
emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót
Új hozzászólás Aktív témák
-
Viktoár
addikt
válasz abdulka1 #747 üzenetére
Sziasztok
Nemrég voltam átvenni a csomagjaimat az automatánál és most látom hogy az egyik csomag nem az én nevemen van. Facebookon ráírtam az összes olyan nevű egyénre amilyen név szerepel a csomagon hátha jelentkezik a tulaj, de ha nem akkor hogy tudom jelenteni az emag felé? Van a weboldalon ilyenre lehetőség?
Üdv:Viktor
-
Viktoár
addikt
válasz Beni2360 #749 üzenetére
Sajnos már kibontottam a csomagot, akkor lepődtem meg hogy mi a lóf... én ilyet nem is rendeltem. A címkét megnézve láttam hogy más neve szerepel rajta. Egy kb 1600ft-os tétel, valószínűleg összeragadt a két csomag mert a címke nagyobb mint a boríték és ragad a széle. Erre azért figyelhetnének a srácok akik pakolják be az automatába. Viszont most hogy jobban megnéztem a címkét van rajta egy telefonszám, dobok rá egy sms-t.
Üdv:Viktor
-
Viktoár
addikt
Na sikeresen átadva a tulajnak. Már volt az automatánál, de üres volt a fiókja. A kijelzőn meg az volt hogy még nem lett kivéve.
Üdv:Viktor
-
Viktoár
addikt
Sziasztok
Szeptemberben rendeltem egy monitort, kaptam hozzá ajándékba egy billentyűzet+egér kombót.
Sajnos az egérnek a görgője összevissza érzékel. Ha görgetem akkor kedve szerint le-fel mozgatja az oldalt, nem pedig csak abba az irányba amerre görgetem. Így nagyon idegesítő, használhatatlan számomra.
Lehet ezt garanciáztatni, ha igen mi ennek a menete? Egyszer kellett csak garanciával foglalkoznom, egy dell monitornál, ott jöttek a dell-től vitték/hozták.Üdv:Viktor
-
Viktoár
addikt
Sziasztok
16 napja küldtem vissza egy geret garanciális javításra mert a görgője behalt. Hol tudom követni a történéseket vagy fognak majd értesíteni ha van haladás?
Üdv:Viktor
-
Viktoár
addikt
válasz Beni2360 #1188 üzenetére
Ott néztem először, de semmi. Írtam a facebook-os elérhetőségükön hogy hol tudom megnézni hogy áll a dolog, ez volt a válaszuk:
"Szia, erre sajnos nincs rálátásod. Mi is csak legfeljebb a jelenlegi státuszát tudjuk ellenőrizni. Ez akár 3O napig is eltart, így az eredményt majd az illetékesek küldik ki neked e-mailben, hogy javítható volt vagy sem."
Üdv:Viktor
-
Viktoár
addikt
válasz Vismajor01 #1198 üzenetére
Hát igazából a WC pucoló is megkapja a fizetését, ha szétkened a szart ha nem....
Üdv:Viktor
-
Viktoár
addikt
válasz Vismajor01 #1200 üzenetére
Hát mondjuk ha idő közben már nem kell a cucc akkor esetleg lemondhatod és akkor nem kell a kocsira pakolni meg szaladgálni vele.
Üdv:Viktor
-
Viktoár
addikt
Sziasztok
Érdekelne a véleményetek illetve a tanácsotok. A történet a következő.
Vásároltam egy monitort és promóció lévén járt hozzá egy Asus bill+egér kombó, temészetesen erre is jár a garancia.Sajnos az egér elromlott így március 16-án felvettem facebookon a kapcsolatot az emag ügyfélszolgálattal. Azt mondták csak az egeret küldjem vissza, a billentyűzet nem kell.
Rendben, kitöltöttem a vonatkozó adatokat, elindítottam a visszaküldési folyamatot. Kaptam is a visszajelzést emailben.Március 17-én jött a futár, elvitte az egeret. Majd teltek múltak a napok/hetek és Április 3.-án kaptam egy emailt az ügyfélszolgálattól hogy mégiscsak kellene a billentyűzet a szervíznek és elnézést a félretájékoztatásért bla bla bla....
"Illedelmesen" megköszöntem hogy ilyen jól tájékoztatott embereket alkalmaznak, de természetesen küldöm a billentyűzetet is. Április 5.-én elvitte a futár a cuccot. Megint teltek a napok/hetek és csak a kuss van.
Május 2.-án rákérdeztem annál az ügyfelesnél aki eddig "intézte" a dolgot hogy mégis mi a helyzet? 3 nap múlva kaptam is választ hogy :
"Felvettem a szakszervizzel a kapcsolatot és megsürgettem a javítást.
Amint pontosabb tájékoztatást kapok megírom Önnek válaszüzenetben."
Na ennek 10 napja, és még mindig csak a kuss.
Most ránéztem az emag fiókomban a visszaküldés-re és ezt látom:
Május 11?
A kérdésem a következő, nincs valamilyen kötelezettségük hogy záros határidőn belül teljesítsék a javítást vagy cserét vagy bármilyen megoldással álljanak elő? Az érdekesség a dologban hogy a monitorhoz járt a kombó egy promóció keretein belül, a számlán így szerepel:
Illetve kaptam egy helyesbítő számlát:
A várakozáson kívül van valamilyen opció amivel esetleg meg lehet sürgetni a dolgot?
[ Szerkesztve ]
Üdv:Viktor
Új hozzászólás Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...